Přejít na obsah

Rozvody


Miky-Praha

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny škodováky! :-)

(omlouvám se za post "vedle" - mám OII)

Mám 2.0 TFSI (2006) a najeto 110.000km - na servisu sem byl lehce přes 100 a strašili mě výměnou rozvodů. Chtěli ale "asi 10" tak počítám, že 12 mě nemine a to mi příjde hodně a uvažuji hned z několika důvodů o neautorizované výměně:

Chci se zeptat:

1) do teď jsem servisil všechno v autorizovaném, co se stane, když si nechám udělat rozvody jinde? Jak se k tomu staví servis/škoda? Nebo doporučujete spíš kousnout tu cenu?

2) jeden z důvodů je, že nechci, aby mi to někdo udělal blbě/z blbých dílů a četl/slyšel jsem dost špatných referencí po výměně rozvodů - máte někdo doporučení na někoho, kdo ví co dělá a nekupuje čínský díly z bláta? Ideálně Praha/Louny/Teplice a okolí...

Moc děkuji za rady!

Editováno: , autor: camel1cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Chlapi čaká má nevyhnutná výmena napínaku remeňa alternátoru. Do rozvodov mám (údajne podla slov predchadzajuceho majitela) este dobrých 40 000 km. Rozmýšľam že dám rovno spraviť rozvody na komplet a bude pokoj. Superb má najazdených 240 tis km. je to 1,9 tdi PD kod motora awx rv 2005/11

 

Chcem sa spýtať čo by ste mi doporučili vymeniť. Z toho čo som tu čítal mi vyšlo:

 

remeň
napínacia kladka
vodiaca kladka
hydraulický napínák napínacej kladky
napínák remena alternátoru
kladka remeňa klimy
vodná puma

a tlmič vibrácií ???

 

Je to všetko, či by som nemal ešte na niečo zabudnúť, resp by bolo dobré spraviť to popri rozvodoch. Dík za rady, poprípade aj na predajcu dielov :kol-28:

...nemám o tom predstavu (na felde toho tolko nebolo :kol-138: )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, zitra jdu na montaz rozvodu :D auto uz ma 6 let tak je necham preventivne vymenit, po koupi jsem je nemenil.menim pumpu hepu (kovovej rotor) contitech remen a kladky, napinak remene a remen alternatoru, tot vse. Mam ale najeto 128 tis km, takze pozdeji s mozna meni uz vic veci, to ti poradi 1,9tkari

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi čaká má nevyhnutná výmena napínaku remeňa alternátoru. Do rozvodov mám (údajne podla slov predchadzajuceho majitela) este dobrých 40 000 km. Rozmýšľam že dám rovno spraviť rozvody na komplet a bude pokoj. Superb má najazdených 240 tis km. je to 1,9 tdi PD kod motora awx rv 2005/11

 

Chcem sa spýtať čo by ste mi doporučili vymeniť. Z toho čo som tu čítal mi vyšlo:

 

remeň

napínacia kladka

vodiaca kladka

hydraulický napínák napínacej kladky

napínák remena alternátoru

kladka remeňa klimy

vodná puma

a tlmič vibrácií ???

 

Je to všetko, či by som nemal ešte na niečo zabudnúť, resp by bolo dobré spraviť to popri rozvodoch. Dík za rady, poprípade aj na predajcu dielov :kol-28:

...nemám o tom predstavu (na felde toho tolko nebolo :kol-138: )

 

když to budeš mít dole tak určitě se koukni i na ostatní kladky včetně držáku visko spojky.Tam je taky ložisko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,9TDI co maji jeste tlumič vibrací rozvodového řemenu se měňí po 90 tisících rozvod a u motoru který to nemá čili má jen napínací kladku řemenu se měňí po 120 tisicích :-)

 

Jinak u rozvodů můžeš vyměňit tohle všechno

 

Sada rozvodů ( řemen,napínací kladka,vodítko řemene,dvě matičky )

Vodní čerpadlo ( Já volil značku GRAF ze statistik má nejmeně reklamací ) Je tam platový rotor což není na škodu sou to kvalitni pumpy sám ji mám v káře

Řemen klimatizace ( 4PK855 )

Držák s napínací kladkou klimatizace

Řemen alternátoru ( 5PK1432 )

Tlumič vibrací dřážkového řemene alternátoru

 

poté ještě můžeš vyměňit řemenici s volnoběžkou co je na alternátoru

 

Všechny šroubky co se budou dotahovat tak přilepit závit LOCTITE lepidlem ( vibrace jej samy nepovolí )

 

Doufám, že ti to stačí takhle vypsat jinak všechny díly kup od SEBA klidně ( http://www.hanza-autodily.cz

 

Já je u něj všechyn koupil zavolal jsem mu a v emalu sem mu napsal co potrebuju a pak si proto zajel mám ho kousek tobě to pošle poštou za pár kaček ;)

Editováno: , autor: Airman64
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doktorone ja v tom nemám taký prehľad, mechanik mi spominal ze to bude treba asi vymenit, ale ze to este pozrie(ci sa tam neda nieco zrepasovat) ked mi bude robit vačku... Len vačka dorazila až v piatok (štvrtok bol sviatok) ale musel ešte zohnať šróby lebo také nemal na dielni tak sa do toho pustil až v sobotu...  Pytal som sa ho ci sa neoplati urobit aj rozvody, ale povodelal ze by som to mal asi zbytocne naraz velku investiciu atd, opisoval mi nejake postupy a v tom som ja už tápal... skrátka všetci ma strašili že ma tá oprava výjde 700-1000 eur aj s robotou... on si vypýtal za robotu 40eur samozrejme ze aj na dieloch nieco zarobil, ale bolo mi to jedno. Nemal som stým robotu, a mal ich k dispozícii skôr ako by som ich mozno zohnal ja a hlavne on vedel co treba :kol-28:  ten napínak vydži ešte určite nejaký ten kilometer ale 40tis do rozvodov by asi nevydržal a riskovať to nechcem... každopádne mechanik je teraz v nemecku na 2 týždne tak zatial zisťujem čo a ako... každopáddne dík za rady a tipy

 

a Airman64 ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď :kol-142:  "vypsal" si to tak že som to pochopil aj ja, super! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud ta práce neni tak drahá, tak je to asi jedno, jen že právě při výměně tý vačky musej rozvody dolu a pak zase vše nastavovat a synchronizovat vačku a tak podobně, že to bude chudák dělat dvakrát, ale pokud to máš za hubičku, tak je to v klidu, ti že třeba mě to dělaj kamarádi, tak to bych jim neudělal, že by mi to celí složili a sladili a já bych za 14 dní přijel, že chci nový rozvody, to bych asi dostal golou po hlavě  :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No tak zajtra idem na to. Idem meniť prakticky všetko to čo písal airman plus ešte termostat ktorý je k.o. pár dní... tak držte palce nech sa dostavím na sraz :kol-28:  rozhodol som sa dnes(mechanik bol v nemecku), tak som nechal diely na ňom aj keď to bude možno o pár korún drahšie ako by som našiel na nete, budem ich mať ráno pripravené. Len by ma zaujímalo koľko to zhruba vyšlo vás material + práca aby som zajtra nedostal inkfart :kol-32:  teda ak to nie je tajne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, mám v tom nějaký bordel, nevím jakou mám napínací kladku  :kol-44:  :kol-28:

 

Na jaře budu dělat rozvody, tak pomalu koukám, co je k tomu potřeba.  Mám AWX 96kw, 2004. Koukal jsem, že má můj typ motoru kladku s hydronapínákem nebo bez něj, nikde jsem nezjistil, od jakého roku se dával jaký napínák.

http://www.motorrozvody.sk/1.9awx.html

 

Poradíte někdo? Nechce se mi teď v té zimě hrabat v autě,..  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám v tom nějaký bordel, nevím jakou mám napínací kladku  :kol-44:  :kol-28:

 

Na jaře budu dělat rozvody, tak pomalu koukám, co je k tomu potřeba.  Mám AWX 96kw, 2004. Koukal jsem, že má můj typ motoru kladku s hydronapínákem nebo bez něj, nikde jsem nezjistil, od jakého roku se dával jaký napínák.

http://www.motorrozvody.sk/1.9awx.html

 

Poradíte někdo? Nechce se mi teď v té zimě hrabat v autě,..  :kol-31:

pre tvoje auto

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198119a-rozvody-1-4tdi-1-9tdi-2-0tdi-skoda-14020.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...