Září 22, 200915 r Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci + vibrace ... . Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost? PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu. Jak si přišel na to že to jsou pružiny na lamele. Mě to děla to samé co popisuješ.
Září 22, 200915 r kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa jak nedá dělat nic,když vyměníš lamelu tak to přestane?
Září 22, 200915 r dáš tam lamelu made in slovakia a pružinky ti vydrží odjezd z dílny.Jediný řešení mět cit v noze, anebo koupit lamelu bez pružin.
Září 22, 200915 r To cvakání mám taky. Cvakání jako takový mi nevadí, ale nerad bych, aby mi kvůli tomu odešla spojka. Proč to teda některý pružiny dělaj a některý ne?
Říjen 14, 200915 r Chlapi, jak vám jde řadit dvojka a trojka? já to tam občas musím dát o dost větší silou, aby to tam padlo... je to 1.2 HTP 12V
Říjen 14, 200915 r Taky s tim nemam problem...jen jsem zpozoroval, ze obcas citim lehky odpor pri prerazovani. Problem jsem mel na stary FII, kde ze zacatku dvojka nesla lehce a obcas mi vyskocila, az to slo parkrat pres zuby.
Říjen 14, 200915 r Tak o tom mi ani nemluvte. Dneska jsem byl v servisu, že mi občas téměř nejde dát zpátečku a pochopitelně po příjezdu do servisu bylo všechno v pořádku. Zkoušel jsem to i já a šla tam úplně sama. Tak jsem byl asi za blbce. Teď večer, když jsem přijel domu, tak jsem jí tam zase dal asi na pátej pokus a to jsem musel hodně zatlačit přes odpor.
Říjen 15, 200915 r vyslapni spojku, ev pokud stojis na kopci, tak, nech auto trosku cuknout. To je bezny jev. Me se to stane tak 2x tydne. Proste nejsou srovnany kola, aby tma ta rychlost padla.
Říjen 15, 200915 r Dík za radu. Mně se to právě dost často děje, když jsem v kopci, i když někdy i na rovině, tak to zkusim, jak píšeš. Upraveno Říjen 15, 200915 r od mambo
Říjen 15, 200915 r Jak pise blacky , pustim brzdu znova ji vyslapnu a sedne to tam jak prdel na hrnec ... .)
Říjen 15, 200915 r Horší je, když jí tam nemůžu dát na rovině, to nikam nepopojedu a kolikrát i po několikátym vyšlápnutí spojky, se mi tam ta zpátečka nepodaří dát, musím fakt hodně zatlačit a jakoby najít jinou cestu, třeba s pákou trochu zatlačit do strany. S tim holt asi nic neudělám.
Říjen 15, 200915 r ... pust brzdu a pak to tam rvy / vy to tak funguje kdyz se ji tam nechce .. ale delalo mi to u C1 / fabka radi nadherne ciste .) Upraveno Říjen 15, 200915 r od Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Říjen 15, 200915 r Každopádně to budu muset nějak vychytat, protože lepší to asi nebude. Vždycky než vypnu motor, tak tam holt nějak tu zpátečku zkusim dostat, protože používám defend lock, i když jdu někam jenom na chvíli, takže tam zpátečku dávám poměrně často, nejenom při couvání. Zajímavý je, že nejlíp se tam dává v tý chvíli, když auto dojíždí dopředu a v okamžiku, kdy se zastaví, tak tam tu zpátečku dát, samozřejmě ne dřív, aby to nešlo přes zuby. Přitom bych řekl, že naopak nejlíp by tam měla jít, když to auto už chvíli stojí a nechá se chvilku vyšlápnutá spojka. Musim to holt brát jako vlastnost a zvyknout si na to, i když mě to občas štve. Upraveno Říjen 15, 200915 r od mambo
Říjen 16, 200915 r jj ja to delam naprosto stejne. Kdykoli auto zastavim, tak dam zpatecku. At uz ji zamykam nebo ne. Nekdy to holt jde hur. Pokud by ti to ale zlobilo i u dalsich rychlosti, nebo nejak skripalo ap. tak to uz by na servis bylo.
Říjen 16, 200915 r Neskřípe to ani nevrže nebo něco podobnýho, tak to takhle holt má být. Takže díky kluci za rady, všechny vaše návody vyzkoušim, tak už mi u toho snad nebude tolik stoupat tlak.
Říjen 22, 200915 r tak se pripojuju taky s problemem razeni 1ky a sem tam zpatecky.. dnes jsem to objednal v servisu a bohuzel az na 4tyho listopadu :-( dneska uz me to vytocilo uplne, behem pul hodky jizdy po meste mi 3krat nesla zaradit 1ka a zrovna na krizovatce to taky neni nic extra.. rejp: 1,2htp Upraveno Říjen 23, 200915 r od Mikroflex
Říjen 22, 200915 r bylo by dobrý, když uvádíte nějakou závadu si napsat do podpisu svoje auto.HTP mají jinou převodovku.
Říjen 22, 200915 r aku inu prevodovku maju HTP ? ... inac mne v servise povedali ze mam dlhsie drzat spojku a potom ako sa pretoci hriadel spojky /ci coho / tak to tam ide zaradit , ale ked potrebujes rychlo zaradit ....
Říjen 22, 200915 r HTP mají jinou převodovku než 1,4. Myslím, že je jiný výrobce.Na bowdenech jsou štelovací matice a tym se to šteluje,tak zkuste a uvidíte
Listopad 12, 200915 r A jaká převodovka je v FII 1.6 ? Nepomohla by výměna oleje za olej s nižší viskozitou ? Např. v Peugeotu jsem měl 80W/90 a to znamenalo se obejít bez druhého rychlostního stupně. Po výměně za 75W/90 to bylo znatelně lepší. U FII jsem se dotazoval, zda by nepomohla také výměna a bylo mi řečeno, že olej se mění až pokud by šly všechny rychlosti řadit špatně.
Prosinec 8, 200915 r Mě to co tady chlapi tady poisujete dělá taky u jedničky. Zatím to nechávám tak, protože mám najeto teprve 380 km. Jinak mam vyzkouseno, ze kdyz to tam nejde, tak jak jste tady psali, vyšlápnu a sešlápnu ještě jednou spojku a pak to tam padne. Uvidíme až přibude km více. Jezdil jsem Hyindaiem a tam bylo pravidelností, že než se ohřál olej v převodovce, tak zejména při zařazení dvojky jste cítili každý zub Takže FII převodovka je pro mě naprostý balzám
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.