Přejít na obsah

Problém-vrzání palubky


Hanss

Doporučené příspěvky

tak jsem to vytáhnul teď mi to připadá jednoduché ale to vždy až pak ;)

ale pořád nikde nevidím ty úchyty ;)

Tak přeci. Úchyty tam žádný nejsou, když se koukneš tou dírou po Vaku směrem dopředu po směru jízdy, tak tam leží palubka na tý hliníkový výztuze. Mezi to musíš něco nacpat (já tam dal filc). To samé taky za přístrojovkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host pan.ucetni
Tak přeci. Úchyty tam žádný nejsou, když se koukneš tou dírou po Vaku směrem dopředu po směru jízdy, tak tam leží palubka na tý hliníkový výztuze. Mezi to musíš něco nacpat (já tam dal filc). To samé taky za přístrojovkou.
tak jsem to dneska celé vycpal tak zítra uvidím až pojedu :kol-28:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám supa 12/2004 a zdá se mi, že mám stejnej problém. Když je palubka studená, vrže na nerovnostech někde u předního skla, mezi palubkou a sklem. Jakmile se palubka zahřeje, přestane to dělat a je klid. Takže když jedu ráno brzy do práce, krásně to musím poslouchat :aggressive:

Ptal jsem se v servisu, prej se měněj ty dva držáky palubky, co je do nich nasunutá a ještě to prej potom zalepí. To prej pomůže. Ale musí se komplet vyndat palubka, což je cca 3-4tis Kč. V tom bych problém neviděl, ale bojím se, že jakmile sáhnou do palubky, nedaj to zase už tak dokonale dohromady a já mám strach, že začne vrzat zase něco jiného.

Nekuchali v servisu už někomu palubku? Nemá s tim někdo zkušennosti, zda to pomohlo? Prej je to běžnej problém. Někdo mi řikal, že tenhle rok výroby to prej má už vyřešený, ale nezdá se mi to.

Druhá věc: při určitých otáčkách motoru mi tam něco někde rezonuje...ale jen na chvíli vždy, než přejdu na vyšší otáčky. Neví někdo? Díky

Třetí věc: vrzal vysouvací kaslík pod rádiem, stačilo jen opřít se nohou o středovej panel při projíždění zatáčky....tohle jsem vyřešil molitanem, silikonovým sprayem a zatím klid.

Nemůžu pochopit, že je to auto tak rozvrzaný, měl sem oktávku a tam byl klid. Tohle má 40tis najeto, docela síla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Zdravím, mám supa 12/2004 a zdá se mi, že mám stejnej problém. Když je palubka studená, vrže na nerovnostech někde u předního skla, mezi palubkou a sklem. Jakmile se palubka zahřeje, přestane to dělat a je klid. Takže když jedu ráno brzy do práce, krásně to musím poslouchat :aggressive:

Ptal jsem se v servisu, prej se měněj ty dva držáky palubky, co je do nich nasunutá a ještě to prej potom zalepí. To prej pomůže. Ale musí se komplet vyndat palubka, což je cca 3-4tis Kč. V tom bych problém neviděl, ale bojím se, že jakmile sáhnou do palubky, nedaj to zase už tak dokonale dohromady a já mám strach, že začne vrzat zase něco jiného.

Nekuchali v servisu už někomu palubku? Nemá s tim někdo zkušennosti, zda to pomohlo? Prej je to běžnej problém. Někdo mi řikal, že tenhle rok výroby to prej má už vyřešený, ale nezdá se mi to.

Druhá věc: při určitých otáčkách motoru mi tam něco někde rezonuje...ale jen na chvíli vždy, než přejdu na vyšší otáčky. Neví někdo? Díky

Třetí věc: vrzal vysouvací kaslík pod rádiem, stačilo jen opřít se nohou o středovej panel při projíždění zatáčky....tohle jsem vyřešil molitanem, silikonovým sprayem a zatím klid.

Nemůžu pochopit, že je to auto tak rozvrzaný, měl sem oktávku a tam byl klid. Tohle má 40tis najeto, docela síla.

Clint ten druhy bod - je to plast ktory je na nasavani k vzduchvoemu filtru. Ak mas diesel je to vlavo taka chujovina ktora je prichytena napravo dvoma srobmi a na lavo len takym uchom, ja som na diel pod tym (koleno priovodu vzduchu) nalepil penu a problem vyrieseny. Okrem toho som este to kam privadza to koleno vzduch obelpil textilom aby to tam lepsie drzalo a nedrncalo. Privadzalo ma to na psychiatriu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint ten druhy bod - je to plast ktory je na nasavani k vzduchvoemu filtru. Ak mas diesel je to vlavo taka chujovina ktora je prichytena napravo dvoma srobmi a na lavo len takym uchom, ja som na diel pod tym (koleno priovodu vzduchu) nalepil penu a problem vyrieseny. Okrem toho som este to kam privadza to koleno vzduch obelpil textilom aby to tam lepsie drzalo a nedrncalo. Privadzalo ma to na psychiatriu.

Díky, pokud bys měl fotku kde přesně, pomohla by:)

Mě přináší na psychiatrii ten kastlík pod rádiem, už zase praská v zatáčkách a nerovnostech, molitan dlouho nevydržel, nejraději bych to vzteky vytrhnul, ale byla by tam díra. Schánim to větší rádio, ale zatím bezvýsledně. Měl jsem jeden kontakt, ale přestalo fungovat dřív, než mi ho prodal.

Jinak něco mi cvaká i v zadních dveřích vlevo za řidičem, ale nevím, zda zámky. Pak praská ta středová opěrka mezi předními sedadly, ale to neřeším. Opravdu samej pitomej plast. Nejhorší je ten kastlík, jak se opřu v levé zatáčce kolenem, strašně zapraská.

Palubku uchycení neřeším, nechci to celé rozebírat, v servisu to pak nedaj dohromady a začne zas něco jiného... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak ten plastovej dekl sání v motoru opravdu dělal bordel, mám dojem že tím, jak se opíral o ten šroub, co je vlevo od něj u blatníku, dal sem tam nějaké molitany a uvidím...by m nenapadlo, jak se tyhle zvuky přenášej do kabiny, měl se dojem, že to jde někde z palubky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ten dekl sání pořešil, ale rezonance v 2500ot jsem s nezbavil...údajně to prý dělají všechny 1.9 96KW motory a má to něco do činění z výfukem...ale nezdá se mi to. Prostě mi přijde, jak když je to něco z palubky.

Vrzání palubky jsem se také nezbavil...musí se celá rozebrat, vyměnit úchyty a ještě je přilepit a moc se mi to nechce nechávat dělat, dle zkušenností ostatních to prý nejde dát už dokonale dohromady.

Mno a popraskávání plastů z loketní opěrky jsem také neodstranil, mám dojem, že to ani nejde. Prostě nekvalitní tvrdé plasty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Rozobrať palubovku a podložiť úchyty, vytlmiť. Ináč to nejde. Práca pre fachmana, ktorý sa vyzná ako to rozobrať a hlavne správne späť zložiť. Nič pre amatéra, ani ja by som si to netrúfol... Ale teraz už palubovka nevŕzga :)

post-905-1263902116_thumb.jpg

post-905-1263902318_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-905-1264266776_thumb.jpgpost-905-1264266776_thumb.jpg

kto ti to robil ???

"skulo" zo žiliny , super macher, pred dvomi rokmi mi robil aj autohifi a hrá to neskutočne kvalitne. Vtedy mi vytlmil aj dvere dynamatom, vravel že viac by ešte pomohlo aj vytlmenie podlahy a strechy. K tej podlahe som sa odhodlal až teraz, popri tom mi spravil aj palubku. Autohifi sa venuje už viac rokov, fakt na vysokej úrovni. Pozri jeho stránku www.auto-hifi.sk , nájdeš aj tam kontakt.

Pripájam ešte foto vytlmovania podlahy.

post-905-1264266925_thumb.jpg

post-905-1264266964_thumb.jpg

post-905-1264266999_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, když vidím tu rozdělávku, je mi skoro jasný, že by začalo vrzat nebo klepat něco jiného, pač spasovat to zase dohromady není prdel. To mě varovali i v aut. servisu, že výsledek není jasný a že se může tohle stát...Tak asi to vrzání přežiju, už si zvykám. Co mě ale víc štve je to obložení předních dveří, jak mám ruku opřenou ve dveřích za jízdy, celé to praská a vrže, hlavně v zimě. Mno, zejtra mi budou ty dvře rozebírat, pač se vysral kontakt na vnitřní osvětlení a jestli ho nerozběhaj, je to celé za bůra, pač je to součástí celého zámku. Takže asi jak to rozeberou a zase složej, mohly by si ty plasty jinak sednout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, když vidím tu rozdělávku, je mi skoro jasný, že by začalo vrzat nebo klepat něco jiného, pač spasovat to zase dohromady není prdel. To mě varovali i v aut. servisu, že výsledek není jasný a že se může tohle stát...Tak asi to vrzání přežiju, už si zvykám. Co mě ale víc štve je to obložení předních dveří, jak mám ruku opřenou ve dveřích za jízdy, celé to praská a vrže, hlavně v zimě. Mno, zejtra mi budou ty dvře rozebírat, pač se vysral kontakt na vnitřní osvětlení a jestli ho nerozběhaj, je to celé za bůra, pač je to součástí celého zámku. Takže asi jak to rozeberou a zase složej, mohly by si ty plasty jinak sednout...

Musím povedať, že zatiaľ nič neklepe ani nevŕzga. Dať si toto urobiť do autorizovaného servisu ? Ani náhodou. Hodili by to na nejakého učňa, alebo nováčika však nech sa potrápi a výsledok by ozaj bol jasný, alebo skôr nejasný

Chce to človeka, ktorého práca baví a nehanbí sa byť na to hrdý! :palec2:

Editováno: , autor: steve
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že pokud by člověk sundal palubku a utěsnil jen obecně známá místa a vrátil, tak by to vrzat začalo, ale v tomto případě, kdy to dělá caraudiosta :) tak tam utesnění každou malinkatou skulinku zdůvodu akustiky a tudíž tam už nebude mít co rezonovat a vrzat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak, potřeboval bych na takového člověka kontakt :)...třeba ty držáky palubky prej se vyměŇují a ještě podlepují, aby se to v nich nehejbalo. Ono rozebrání palubky nebude žádná sranda pro amatéry, je potřeba přesně znát kde a co jak se rozebírá a pak to umět dát dohromady, aby všechno fungovalo jak má. Ani v autoriz. servisech se jim do toho nechce šťourat, vesměs mě všude varovali, že za úspěch neručej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte ten pazvuk z motoru je u toho airboxu celkem znama vec :)

Zvuk zpod auta jako by pri 1800ot - 2100ot dela vlnovec kterej tam z vyroby neni, stoji 250,- a mas klid :)

Jinak palubka nam taky zacina-najeto 100tis.km + 18" a stelovak tknejak sme s tim museli pocitat :)

Postup udelam stejny jako Vlastik myslim ze by to melo stacit +kdyz se kolem narve dynamat bude klid :) jeste musime vytlumit i dvere :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...