Přejít na obsah

Problém-vrzání palubky


Hanss

Doporučené příspěvky

Tak jsem ten dekl sání pořešil, ale rezonance v 2500ot jsem s nezbavil...údajně to prý dělají všechny 1.9 96KW motory a má to něco do činění z výfukem...ale nezdá se mi to. Prostě mi přijde, jak když je to něco z palubky.

Vrzání palubky jsem se také nezbavil...musí se celá rozebrat, vyměnit úchyty a ještě je přilepit a moc se mi to nechce nechávat dělat, dle zkušenností ostatních to prý nejde dát už dokonale dohromady.

Mno a popraskávání plastů z loketní opěrky jsem také neodstranil, mám dojem, že to ani nejde. Prostě nekvalitní tvrdé plasty...

Řešil jsem to klepání taky a u mě to dělala uvolněná mřížka na vzduchovém kalálu - ofukování čelního skla. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte ten pazvuk z motoru je u toho airboxu celkem znama vec :)

Zvuk zpod auta jako by pri 1800ot - 2100ot dela vlnovec kterej tam z vyroby neni, stoji 250,- a mas klid :)

Jinak palubka nam taky zacina-najeto 100tis.km + 18" a stelovak tknejak sme s tim museli pocitat :)

Postup udelam stejny jako Vlastik myslim ze by to melo stacit +kdyz se kolem narve dynamat bude klid :) jeste musime vytlumit i dvere :)

Asi budem vyzerat zas ako lama, ale co je to ten vlnovec?nemate niekde foto kde sa to dava a ako to vyzera?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

<!--quoteo(post=1243680:date=6.8.2009, 13:42 :name=Clint)--><div class='quotetop'>QUOTE(Clint @ 6.8.2009, 13:42 ) <a href="index.php?act=findpost&pid=1243680"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Řešil jsem to klepání taky a u mě to dělala uvolněná mřížka na vzduchovém kalálu - ofukování čelního skla. :-)

Můžeš mi to trochu upřesnit, jak je to velká rozdělávka a kde to mám hledat? Díky...všiml jsem si, že poslední dobou mi z rána něco tlumeně plastově rezonuje i při 1500ot...prostě začíná to pěkně. Asi by to chtělo rozhodit celou palubku a zase složit, jinak si to sedne a třeba by to všechno dalo pokoj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau chlapi, neznate nekoho sikovneho, ale v CR, nejlepe Praha, Brno, kdo tu palubovku umi rozhodit, respektive se zamerit na mista, ktery vrzou a zbavit se tech zvuku natrvalo?

Fakt mi to taky pije krev, uz aby se oteplilo, potom se to treba zlepsi. Pokud ne, tak to auto asi prodam, nemuzu prekonat pocit, ze svyho casu to byla nejlepsi a nejdrazsi skodovka a uvnitr je to takova mrdka??!! Vrze palubka, dvere, loketka, proste vsechno, co je z plastu. Kdyz se k tomu prida destovej senzor, kterej funguje nahovno, dokaze mi to tu cestu pekne zneprijemnit.. :angry2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo chlapče, to samé si myslím já. nemohu pochopit, jak je dřívější vlajková loď rozvrzaná. Také mi vrže a rezonuje palubka, vrže a drnčí loketka, dveře - tam vrzání při opření ruky zmizelo, pač měnili zámek :), praská divně v zimě ve sloupkách, sedačka mi lupe v konstrukci v zatáčkách, no mohl bych pokračovat a to mám najeto 65tiskm!

Měl jsem před tím oktávku první generace,rok 2005 a tam byl klid, nic nevrzalo. Nechápu. Nicméně chápu, že to člověka sere. Tu palubku mi slíbili vykuchat celou u Klokočky v Praze v Řepích. Mají s tím zkušennosti, vyhoděj ty držáky a daj jiné a navíc to ještě podlepí. Cena cca do 4tis max. vč. materiálu. V zimě to vrže na nerovnostech, jak se to celé hejbá, ale když je teplo a palubka se vyhřeje, je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Nevim, jak je to u superba, ale ja resil takovy klepani skoro rok u Fabie. Nekdy se to neozvalo, nekdy jo a porad se to zhorsovalo. Byl sem v servisu, tam prohledli tlumice, cepy, srouby vsude mozne a nic. Skoncilo to na tom, ze nikdo nevi co to dela. Ozyvalo se to pri prejezdu nerovnosti a hlavne pri prudkych pohybech volantem ze strany na stranu. Slo to jako z palubni desky, tak sem rozebral pul pristrojovky, jestli mi tam nekam neco nespadlo a nekutali se tam a nic. Porad to bylo horsi a horsi. Az pak jeden clovek kterymu sem to ukazoval rika, ze to je jako zvuk spis ze neco o neco dre, takovy jako lousknuti. No a nakonec sem na to prisel nahodou, kdyz sem se oprel o predni kaporu, tak se to uzvalo. Delali to takovy gumovy dorazy na kterych po zavreni ta kapota sedi. Ta guma nejak ztvrdla, nebo co a takhle to po ni delalo zvuky, kdyz se pohnula. Tak sem je maznul olejem a je po vrzani. Nevim, jestli je neco podobnyho u superba, ale za okouknuti by to stalo.

Editováno: , autor: alesxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...

Komu to dela ze kdyz auto najede do zatacky nebo na nerovnostech tak se ozve takove lousknuti...Tak jsem prisel na to cim to je,::Musite oddelat kryt a dostat se k pojistkam...Nic vi se nemusi demontovat a pak nad pojistkama uplne nahore je schovany takovy drzacek plastovy neni to moc dobre videt ale tento drzacek vede pod celou palubkou,Zatlacil jsem do neho sroubovakem a ozvalo se takove lousknuti presne ten zvuk ktery se ozyval pri prejezdu nerovnosti a najezdu do zatacek..Vypodlozil jsem to molitanem je treba to tam poradne narvat at je to pevne..A je klid..Snad to nekomu pomuze..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...