Květen 3, 200817 r Hlubsi vzorek zasadne dopredu a horsi dozadu uz jen proto, kdyby ta horsi bouchla.
Květen 4, 200817 r Bridgestone Turanza - Made in Poland! Jezdím taky teprve měsíc, takže žádné hodnocení nepřidám. Já osobně je mám za 1480 Kč za ks (195/65 R 15) Já si je asi také pořídím
Květen 6, 200817 r Zdravím, koukám, že řešíte tady pneu koupil jsem bridgestone er300 v 195/65/15 91h a pneuservise mi řekli, že budu mít problémy. v Tp je napsáno 91v je mezi tím takový rozdíl? teda kromě rychl. indexu? tdi 66kw.díky
Květen 6, 200817 r Pokud máš v TP pneu do 240km/h, měl by si tam mít ty. Koupil si ale do 210km/h. Rordíl v nich moc velkej není, skoro si troufnu říci, že skoro žádnej. Ale platí parvidlo, že čím větší rychlost, měla by být pneumatika kvalitnější. Já máj taky na autě pneu do 190 a měl bych tam mít do 210. Takže se neboj bude to v pohodě. Ale teď trochu vyhlášky. I na toto zákon pamatuje a je tam napsáno, že pokud se na autě užije pneu s menším rychlostním indexem než uvádí výrobce, musí být v zorném poli řidiče umístěno označení o maximální možné rychlosti pneu a tím i vozidla.
Květen 6, 200817 r Tak já dnes objednával taky bridgestone er300 v 195/65/15 a objednal jsem je v 91H mám taky 1.9 66kw a myslím že by tam neměl být žádnej problém. Jinak jsem moc zvědavej jaký budou
Květen 27, 200817 r Hlubsi vzorek zasadne dopredu a horsi dozadu uz jen proto, kdyby ta horsi bouchla. Tak,tak.
Květen 28, 200817 r V pneuservise u znameho mi navic rekli, ze je dobre kola prohazovat kazdych cca 5000km. Gumy setris vice nez je tam nechavat celou sezonu (pokud ovsem nekdo nenajezdi za sezonu mene nez onech 5000km). Upraveno Květen 29, 200817 r od Zdenal C.
Květen 29, 200817 r Dle mého je optimální odjet gumy do stádia, kdy jsou přední sjetý "tak akorát" a pak je prohodit se zadníma, aby ve výsledku došlo k výměně všech čtyř. Pokouším se to tak praktikovat od doby co mě "stoleté" zadní zpuchřeliny bouchly na cestě (tedy jedna z nich).
Květen 29, 200817 r Taky bych rekl ze urcite lepsi na predek, teorie o tom ze je lepsi nedotacive auto nez pretacive je podle me nesmysl kdo si vyzkousel obe dve varianty tak urcite vi co je lepsi.
Červen 1, 200817 r Jak jsem dával letní. tak měly hloubku vzorku přední 4,8 mm a zadní 5,5mm. Mají za sebou jeden a půl sezóny, odhaduji do 30.000km. Rozdíl mezi ojetím předku a zadku minimání. Už jste někdo zažili bouchlou gumu na předku ? Občas když spěchám a míjím kamiony, br...., mne to napadne co by kdyby ?!
Červen 1, 200817 r Správný postup je takový, prohazovat předek se zadkem po ujetí zhruba 5 - 8 tis. km. Podle stylu, jak kdo jezdí. Čím klidnější jízda bez razantní akcelerace nebo decelerace, tím déle. Gumy na nepoháněné nápravě jsou opotřebovávány jenom jedním směrem (jenom bržděním) a tím prohazováním se to částečně srovnává. Takovýto postup má i vliv na hlučnost pneu, jsou potom tišší. Jinak můj názor je takový, vyšší vzorek dopředu. Hlavně kvůli vysoké vrstvě vody. Jeden aquaplaning s Octávkou jsem naštěstí bez následků zažil a o opakování nestojím, je to dost nepříjemný a cesta z toho, dokud se to samo nechytne prostě není. V mém případě se to chytlo, když už jsem jel částečně bokem a to následné srovnávání dalo dost práce.
Červen 1, 200817 r Jak jsem dával letní. tak měly hloubku vzorku přední 4,8 mm a zadní 5,5mm. Mají za sebou jeden a půl sezóny, odhaduji do 30.000km.Rozdíl mezi ojetím předku a zadku minimání. Už jste někdo zažili bouchlou gumu na předku ? Občas když spěchám a míjím kamiony, br...., mne to napadne co by kdyby ?! už som som to zažil a okrem toho,že som sa s tej rany skoro posral tak ostatné bolo v pohode-kamion zostal vo svojom jazdnom pruhu. iné to bude možno v nejakej zatačke.
Červen 2, 200817 r ja som práve prechádzal na dodávke okolo kamionu keď ten dostal šusáka. chalanisko to udržal vo svojom pruhu.
Červen 2, 200817 r Nejlepší je vždy kupovat celou sadu pneumatik a přehazovat je fakt pravidelně, nikdy jsem neměl na pneu větší rozdíl než půl mm.
Červen 4, 200817 r To je nejlepsi, kdyz mas na to penize, ale jinak souhlasim s tebou. (Petr) Jeste kolem toho sjizdeni zadnich pneu, to bude asi cerstvy na geometrii.
Červen 5, 200817 r Michelin to popsal naprosto přesně. S ohledem na bezpečnost je lepší guma na zadku výhodnější. Samozřejmě počítají s tím, že řidič není magor a přizpůsobí rychlost jízdy stavu pneumatik. Od těch předních máte signály okamžitě a vlastně celou dobu jízdy. To, že zadní náprava ztratila kontakt s vozovkou ale poznáte až když silnici vidíte přes jedno z bočních oken a to už může být někdy pozdě.
Červen 6, 200817 r Nechci polemizovat, ale pokud někdo pozná, že je ve smyku až když kouká dopředu bočním oknem, tak to už je trochu pozdě a s takovým bych se bál sednout do auta. Každý alespoň trochu zkušený řidič má šestý smysl v zadku, kterým chování zadní nápravy musí okamžitě zaznamenat.
Červen 7, 200817 r troufám si říct,že šestý smysl vzadku mám,a takové to lehké ulítnutí poznám. Ale záleží na situaci,stavu vozovky,jaký řidič řídí atd. Pro řidiče kteří auto mají jen že ho mají na ježdění do práce,nezbytné nákupy,kteří občas(jednou za půl roku) zaspí a pak za deště,nebo sněhu spěchají je lepší mít lepší vzadu. Lepší neznamená nové a vpředu 3mm. Prostě vzadu 7,vpředu 5,6. Pro nás kteří víme co od auta čekat a známe alespoň trochu meze a schopnosti auta je jedno kde máme větší vzorek. Já na letních najedu 15tis, na zimních 15tis. Každou další sezonu nechám převážit a přední jdou do zadu a naopak. A nikdy sem neměl problém že by mě někde klouznul předek nebo zadek. Možná je to i tim že na gumách nešetřím jako třeba první uvedený typ lidí,kteří buď kupují Vraníky v globusu nebo debicy,barumky či matadory u jejich nejbližšího vesnickýho gumídka který jim řekne že na to jejich ježdění to stačí a že on na nich jezdí taky a bez problémů. Než abych věšel na auto ruzný bláznivý spojlery,investuju radši do gum a připlatím si za tlumiče(dávam jedině Sachs). Ale to už jsme u jinýho tématu
Červenec 24, 200817 r Ahojte... no tak se asfalt sešel s pneumatikou a došlo i na mě a je třeba koupit nové letní pneu. V dnešní době je toho však tolik, že člověk neví, do čeho jít a do čeho nejít...čeho se vyvarovat aby koupil za rozumnou cenu rozumnou pneu, která neustřelí na vodě suchu a nesjede se za 10000km. No po asi dvoudenním sbírání zkušeností a názorů...jsem jako Alenka v říší divů... (100lidí 100názorů)...a z toho jsem vytřídil dvě pneu... 1."Barum Bravuris 2" a za asi stejnou kasu Dunlop Sport max... mrkněte na odkazy... Proto sem s vašima zkušenostma a radama po kterých se snad rozhodnu správně...popřípadě mi poraďte jinou značku za stejnou kasu. Byly mi nabídnuty nějaké čínské šmčka značky Tringel za 1600,- ale vím, že v číně se jezdí na čemkoliv...a do těch fakt nejdu Rozměr pneu 225/45/17 http://www.levnepneu.cz/katalog/akce/detai...5-R-17-679.html http://www.levnepneu.cz/katalog/pneumatiky...-R-17-1893.html Dík a řiď, ať jedeš líp
Červenec 24, 200817 r Z tvého výběru bych asi volil Dunlop. je ale fakt, že Barum Bravuris 2 jsem ještě neslyšel žádné recenze, je na trhu asi moc krátce. Jinak si můžeš přečíst starší témata, je tady toho myslím dost ke čtení. http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Se...ighlite=%2Bpneu
Červenec 24, 200817 r jj dík.... no taky se mi zamlouvají více ty Dunlopy, ale docela solidní týpek v jednom pneuservisu mi říkal, že ty Bravurisy II se docela povedly, že "jedničky" prý stojí za houby, ale ty dvojky jsou prý za ty peníze maximum. No chtělo by to asi radu od toho, kdo je již jezdí ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.