Přejít na obsah

Brzdová kapalina - výměna, problémy


Šíňa

Doporučené příspěvky

Konečně se mi podařilo vyčerpat téměř 2 dcl ze spojky, stačilo povolit a pouze šlapat.

jj, jestli se v brzdách mění kapalina postupem: šlápni->povol šroub->utáhni šroub->popusť pedál->šlápni->povol šroub->utáhni šroub->....

pak u spojky se mění kapalina postupem "postupně šlapat".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Výměny brzdovky bych se nikdy nebál co je potřeba nejmíň dva lidi , hadičku , nějakou plechovku nebo starou lahev od brzdovky (1L) ne od pití, klíč nejlíp kovanej origo nebo očko nikdy straňák natáhne se žvejkne se odvzdušňovák a ste v konci Vysvětlim to co nejjednodušeji jeden musí sedět v aautě a druhý u kola TEN u kola nasadí hadičku na odvzdušňovák a druhej konec hadičky do plechovky pak lechce povolí odvzdušň. potom by měla už trochu téct kapalina aby sme tomu troch pomohli tak druhy člověk párkrát sešlápne brzdu (asi 3 krát) do lahve nám nateče zhruba na tři prsty pak ten druhý zase utáhne odvzdušň. a otře hadrem takhle se to udělá u každý ho kola dělá se LP pak LZ potom PL a PZ pak se nalije nová brzdovka a nezapomenout odvzdušnit

Kdo neví jak odvzdušnit řeknu po dotázání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10x, jo? DP bych zas tak nevěřil někdy tam sou napsané úplně lživé informace a nebo tam některé docela podstatné věci chybí . Napsal sem to zjednodušeně a tak aby se to mohlo použít pro jakýkoliv typ automobilu a používat na odvzdušňování přístroj zbytečné musíte mít kompresor a hlavně tu pistoli a ta neni tak levna že by ji mohl mít každej doma.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Brzdy zavzdušněné nebyly a kapalina nebyla ani moc černá ale myslím si, že když se použije tekutější kapalina tak systémem snáze protéká a je tím pádem lepší reakce na pedál a opravdu se mi zdají, že jdou lehčeji při daném stupni brždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...

Zdravím, nechcem zakladať novú tému tak píšem sem, aj keď táto je už veľmi stará.

 

Dnes som na Octavii 1, 1.9 TDI menil brzdovú kvapalinu, klasicky, pumpovaním brzdovým pedálom. Po niekoľkých zošliapnutiach, kedy kvapalinu normálne vytláčalo však pedál zostal tvrdý, nešiel zošliapnúť napriek tomu, že odvzdušňovák som mal povolený. Normálne zostala brzda tvrdá. ako keby ten odvzdušňovák bol dotiahnutý. Musel som naštartovať motor a pokračovať pri naštartovanom motori. Už sa niekto s niečim podobným stretol? Aké máte na to vysvetlenie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Nazdar,

 

sice je to uz nejaky ten cas, a uz si na to mozno prisiel, ale, brzdy na Tvojom aute maju podtlakovy posilovac, ten ako zdroj energie berie rozdiel tlakov v sacom potrubi motora - tu, ked jhe motor nastartovany, je tlak nizsi ako vonku, a atmosferickym tlakom v okoli, z tohto je jasne, ze ked sa niekolkonasobnym zosliapnutim brzdoveho pedalu pri stojacom motore takpovediac minie zasoba podtlaku v posilovaci, tak tento uz neposiluje a pedal stvrdne. Po nastartovani motora sa zas podtlak v sani obnovi, a posilovac funguje dalej ako obvykle.

 

pridam este jednu moju skusenost co sa odvzdusnovacom a vymienacom brzdovky moze hodit, a to ze pre dokonale odvzdusnenie a vymenu brzdovky odporucam piestiky brzdicov na kolesach zatlacit az na doraz dovnutra, takto v nich zostane minimum objemu starej kvapaliny, a aj vzduch sa pri odvzdusnovani vytlaci von bezo zbytku, Ak su piestiky vonku, pri opotrebenych platnickach, je dost obtiazne dostat vzduch z brzdicov vsetok von. Robim to jednoducho tak, ze predne brzdice netreba davat vobec dole, len srobovakom zapacit platnicku od kotuca nadoraz prec, a do vzniknutej medzery medzi kotucom vlozit kusky plechu a pod. tak aby sa platnicka pri stlaceni pedalu nevratila von ku kotucu, zadne je potrebne demontovat, a piestiky zatlacit pripravkom na to urcenym, aby sa nestrhli samostely rucnej brzdy je nutne piestikom pri zatlacani sucasne otacat. Ked su piestiky zatlacene nadoraz, brzdice namontovat spat na miesto a vypodlozit rovnako ako predne. Samozrejme je potrebne pri zatlacani piestikov kontrolovat hladinu brzdovky v nadrzke, pripadne ju odsavat striekackou aby nepretiekla. Takto je objem brzdovky co je potrebne prehnat cez system najnizsi, a aj odvzdusnenie dokonale. Po skonceni vymeny/odvzdusnenia vytiahnut podlozky, opakovane stlacit brzdovy pedal aby platnicky sadli na miesto, a hotovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...