libero Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Červen 2011 Sdílet Vloženo 29. Červen 2011 Konečně se mi podařilo vyčerpat téměř 2 dcl ze spojky, stačilo povolit a pouze šlapat. jj, jestli se v brzdách mění kapalina postupem: šlápni->povol šroub->utáhni šroub->popusť pedál->šlápni->povol šroub->utáhni šroub->.... pak u spojky se mění kapalina postupem "postupně šlapat". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomikk Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 Výměny brzdovky bych se nikdy nebál co je potřeba nejmíň dva lidi , hadičku , nějakou plechovku nebo starou lahev od brzdovky (1L) ne od pití, klíč nejlíp kovanej origo nebo očko nikdy straňák natáhne se žvejkne se odvzdušňovák a ste v konci Vysvětlim to co nejjednodušeji jeden musí sedět v aautě a druhý u kola TEN u kola nasadí hadičku na odvzdušňovák a druhej konec hadičky do plechovky pak lechce povolí odvzdušň. potom by měla už trochu téct kapalina aby sme tomu troch pomohli tak druhy člověk párkrát sešlápne brzdu (asi 3 krát) do lahve nám nateče zhruba na tři prsty pak ten druhý zase utáhne odvzdušň. a otře hadrem takhle se to udělá u každý ho kola dělá se LP pak LZ potom PL a PZ pak se nalije nová brzdovka a nezapomenout odvzdušnit Kdo neví jak odvzdušnit řeknu po dotázání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 Já bych to opravil. Páč DP říká, že 3x je málo, rsp. doporučuje 10x. A taky pořadí kol bývá různé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomikk Vloženo 17. Září 2011 Sdílet Vloženo 17. Září 2011 (editace) 10x, jo? DP bych zas tak nevěřil někdy tam sou napsané úplně lživé informace a nebo tam některé docela podstatné věci chybí . Napsal sem to zjednodušeně a tak aby se to mohlo použít pro jakýkoliv typ automobilu a používat na odvzdušňování přístroj zbytečné musíte mít kompresor a hlavně tu pistoli a ta neni tak levna že by ji mohl mít každej doma. Editováno: 18. Září 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pávek.. Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 nazdárek lidi, nevíte někdo jakým tlakem se mají brzdy u octavie plnit když použiju plničku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 myslím,že 1bar ti bude v pohode stačiť.. 2bar sú potrebné pri odvzdušňovaní spojky u OCT II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
james89g Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Zdravím všechny Mám škodu octavii 1.6 AKL 74Kw a trápí mě stejný problém.Chtěl jsem se tedy zeptat RiderPaula jak problém vyřešil a nebo jestli neměl někdo stejný problém a jak ho řešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 Riderpaul to řešil před 3 lety Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
james89g Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 jo jo vidím....myslel jsem,že si to ještě bude pamatovat.Měl jsem ale štěstí a chybu už jsem nasel.Mám prasklou levou zadní hadičku,při sešlápnutí brzdy s toho ta kapalina doslova stříká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 1. Duben 2012 Sdílet Vloženo 1. Duben 2012 No to jsem si říkal že to bude nějakou hadičkou...Mě zase prolínala kapalina kolem šroubu na brzdiči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Máte pocit, že to s novou kapalinou brzdí líp? Mě to připadá pořád stejné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 dnes me vystrasila signalizace konroly brzdove kapaliny,tak me servisak dolil,muze to souviset s vyraznym opotrebenim desek,uz drhnout jak jedu rano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Samozřejmě! Když se opotřebovávají destičky, pístky se vysunujou čím dál víc a "prostor" po pístkách vyplní kapalina. Při výměně destiček budeš muset zpátky pístky zatlačit a vytlačenou kapalinu opět z nádržky odsát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Máte pocit, že to s novou kapalinou brzdí líp? Mě to připadá pořád stejné.. Mě se zdají brzdy citlivější a je to možná tím, že mi byla doporučena kapalina s co nejmenší viskozitou kvůli ABS a použil jsem ji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 placebo, citlivější na co ? možná je to odvzdušněním, ale kapalina se vyměňuje z důvodu asorbace vody a tím pádem snižování bodu varu při zatížení ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 Brzdy zavzdušněné nebyly a kapalina nebyla ani moc černá ale myslím si, že když se použije tekutější kapalina tak systémem snáze protéká a je tím pádem lepší reakce na pedál a opravdu se mi zdají, že jdou lehčeji při daném stupni brždění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 tak asi jo, já fyzice zas tak nerozumím a kosmickým teoriím se taky nevěnuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonnJarda Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Kolik je potřeba brzdovky na výměnu celého okruhu u TDI čka ? 1 litr by mohl být dostatečné množství ne ? Dík předem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Já bych řekl, že stejně jako u 1.8T nebo 1.6 Litr jen tak tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kala.v Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 Jak poznám variantu ABS /Mark20,nebo Mark60/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 Na diagnostice . Moje píše "ABS/EDS 20 IE CAN 0001", takže nejspíš předface Mark20 a face Mark60. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hacman Vloženo 31. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2018 Zdravím, nechcem zakladať novú tému tak píšem sem, aj keď táto je už veľmi stará. Dnes som na Octavii 1, 1.9 TDI menil brzdovú kvapalinu, klasicky, pumpovaním brzdovým pedálom. Po niekoľkých zošliapnutiach, kedy kvapalinu normálne vytláčalo však pedál zostal tvrdý, nešiel zošliapnúť napriek tomu, že odvzdušňovák som mal povolený. Normálne zostala brzda tvrdá. ako keby ten odvzdušňovák bol dotiahnutý. Musel som naštartovať motor a pokračovať pri naštartovanom motori. Už sa niekto s niečim podobným stretol? Aké máte na to vysvetlenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 Nazdar, sice je to uz nejaky ten cas, a uz si na to mozno prisiel, ale, brzdy na Tvojom aute maju podtlakovy posilovac, ten ako zdroj energie berie rozdiel tlakov v sacom potrubi motora - tu, ked jhe motor nastartovany, je tlak nizsi ako vonku, a atmosferickym tlakom v okoli, z tohto je jasne, ze ked sa niekolkonasobnym zosliapnutim brzdoveho pedalu pri stojacom motore takpovediac minie zasoba podtlaku v posilovaci, tak tento uz neposiluje a pedal stvrdne. Po nastartovani motora sa zas podtlak v sani obnovi, a posilovac funguje dalej ako obvykle. pridam este jednu moju skusenost co sa odvzdusnovacom a vymienacom brzdovky moze hodit, a to ze pre dokonale odvzdusnenie a vymenu brzdovky odporucam piestiky brzdicov na kolesach zatlacit az na doraz dovnutra, takto v nich zostane minimum objemu starej kvapaliny, a aj vzduch sa pri odvzdusnovani vytlaci von bezo zbytku, Ak su piestiky vonku, pri opotrebenych platnickach, je dost obtiazne dostat vzduch z brzdicov vsetok von. Robim to jednoducho tak, ze predne brzdice netreba davat vobec dole, len srobovakom zapacit platnicku od kotuca nadoraz prec, a do vzniknutej medzery medzi kotucom vlozit kusky plechu a pod. tak aby sa platnicka pri stlaceni pedalu nevratila von ku kotucu, zadne je potrebne demontovat, a piestiky zatlacit pripravkom na to urcenym, aby sa nestrhli samostely rucnej brzdy je nutne piestikom pri zatlacani sucasne otacat. Ked su piestiky zatlacene nadoraz, brzdice namontovat spat na miesto a vypodlozit rovnako ako predne. Samozrejme je potrebne pri zatlacani piestikov kontrolovat hladinu brzdovky v nadrzke, pripadne ju odsavat striekackou aby nepretiekla. Takto je objem brzdovky co je potrebne prehnat cez system najnizsi, a aj odvzdusnenie dokonale. Po skonceni vymeny/odvzdusnenia vytiahnut podlozky, opakovane stlacit brzdovy pedal aby platnicky sadli na miesto, a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.