Popu Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 me to treba kosticky delali stacila horkovzduska a trochu natvarovat nicmene snizenim to nemusi byt ú muze se ti trochu hejbat stabik a par milimetru uz hraje roly na kosticce a podbehu,... ale v tvem pripade to asi prom No.1 nebude co se tyce toho homo,... tak s tim jeste neco malo hodne najezdis,... ale cim driv tim lip jak pro auto tak i tvoje blaho, aby si se nemusel strachovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 Najedeš stím ještě spoustu km. Vyměnit to jde i doma. Jestli jsi měnil vlastně jak jsi psal celý předek,tak to určitě zvládneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Mě u Pegyho 309 loupal homokyneťák už i když jsem měl volant rovně, bylo to dost brutální, ale jezdit se dá. Ještě jsem nezažil, že by se úplně rozpadnul. Prej se do toho dá i nadrobit rozmělněnej korek a ono to vymezí vůle a ztichne, ale nezkoušel jsem to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 ono to vydrzi fakt moc. me u fiatu praskla manzeta vytekla vsechna vazelina a ja jezdil vic jak rok sypala se tma sul ,prach a kdovi co a ani nezacal cvakat. zajimave bylo,ze to vseci menili pri 150 a auto melo 190 a po velkem chipu a drzel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 Díky za vaše reakce, trochu mě to uklidnilo Jinak jsem si všiml, že teď když je chladno to nedělá, nebo alespoň tak málo, že to nejde postřehnout. Až vyměním tyčky stabíku, tak poreferuju, zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Ahoj, tak tyčky stabilizátoru vyměněny, práce na 3/4 hoďky i s cigárem Ale přišel jsem na nemilou věc, zkusil jsem zahýbat PP kolem když bylo auto na zvedáku ve směru otáčení dopředu i dozadu a něco lupe na straně u převodovky, takže tipuju že to je vnitřní kloub? Je tam při pohybu kolem sem a tam trochu vůle, něco jako když je vůle mezi ozubenými koly. Prostě při otočení lup...nic...lup Udělal bych si to i doma, ale z tohohle už mám docela respekt, a hlavně ani nevím co všechno je k tomu potřeba, jaký postup atd. Nemám to raději dát do servisu? Jenže tam se bojím zase tý ceny s prací Dělal už někdo z vás tohle doma? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Ano to dělá kloub.Výměnu zvládneš doma,podle toho co píšeš. Jen jsi dopředu sežen klíč na matku poloosy.36ka-12hran. Pak samo novou matku. Kloub,samozřejmě stahovací pasky na manžetu,popř už vyměnit i ji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Půjde to jen s heverem a podpěrama? Kanál doma nemám, jedině do práce na rampu, ale tam to není ono. Zkusím si na netu najít nějaký postup a uvidím, zda se na to budu cítit, či nikoliv. Jinak předpokládám, že bude muset opět tlumič z těhlice ven? Popravdě tohle se mě už moc znova absolvovat nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Jasně stačí jen hever! Pohledej na netu soubor PDF - jak na to fabia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 (editace) Ahoj, koukal jsem dnes ještě na celou poloosu a asi půjde na výměnu celá. V místě u kola je kus orezlá a zeslabená (loupou se už vrstvy) zbytek poloosy je jak nový. Takže tam asi bude časem nějaká zrada. Jinak na straně u převodovky je celý věnec poloosy s těmi M8 šrouby dost mastný, takže to je jasný. Něco už jsem si přečetl a než se do toho pustím, rád bych si ujasnil postup: 1-povolím matku náboje kola 2-natrhnu šrouby na kole 3-zvednu vozidlo 4-sundám kolo 5-vyšroubuju 3x šroub na kulovém čepu, rameno odkloním dolů 6-povolím M8 šrouby na věnci u převodovky 7-vykloním těhlici do strany 8-vytáhnu poloosu nejdřív od kola, pak z převodovky (půjde bez většího násilí??, olej by vytéct neměl, je tam unašeč??) 9-nastrojím novou poloosu 10-dotáhnu šrouby M8 na věnci u převodovky 11-těhlici vrátím zpět 12-zašroubuju 3x šroub na kulovém čepu 13-nasadím matku náboje kola-dotáhnu jak moc? (nemám momenťák) 14-nasadím kolo, dotáhnu šrouby 15-spustím vozidlo na zem, dotáhnu šrouby na kole Potřebný materiál ?? 1-nová matice náboje kola (pro vozidla s posilovačem) 2-nová PP poloosa 3-M8 šrouby XZN 6ks 4-lepidlo na závit ? 5-není za maticí náboje kola ještě nějaký kroužek? Proč a jaký? (na výkresu poloosy je, ale nikde jsem o něm zmínku nenašel) Potřebné nářadí ?? 1-36 ořech 12-ti hran 2-XZN ořech na M8 šrouby (je to XZN M8?) 3-2x přodlužovací nástavec na golu (povolení věnce poloosy na převodovce) 4-bežné klíče na kulový čep apod... Jestli jsem na něco zapomněl, nebo je tam nějaká zrada o které bych měl vědět, budu rád, když se to dozvím Vypadá to všechno až moc jednoduše No, teď ještě sehnat tu poloosu, můžete někdo doporučit nějakou ověřenou značku (origo je jasné) která se Vám osvědčila co do kvality a ceny? Zatím jsem našel origo za necelých 3000Kč. Díky, J-CZ Jinak jestli můžu poprosit admina o přesun někam zvlášť, to co sem píšem už moc do téma "výměna předních tlumičů" asi nepatří. Díky a sorry. Editováno: 16. Červen 2013, autor: Jizera-CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 17. Červen 2013 Sdílet Vloženo 17. Červen 2013 (editace) Tak dnes odpoledne při velkém vedru a vyjetím auta z řady a následné cestě z práce začal koncert... co zatáčka tak lup-nic-lup,lup.... Ráno když je chladněji, tak skoro nic. Dá se s tím fakt jezdit aniž bych něco zmrvil? Poloosu už sháním, takže v co nejbližší době to vyměním, jen potřebuju dojíždět do práce EDIT: zrovna jsem to i nafotil, je to v okolí mastné jako prase, doufám, že to sákne z toho kloubu a ne z převodovky, přidávám foto: Editováno: 17. Červen 2013, autor: Jizera-CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 (editace) Ahoj, aby jsme se vrátily k tlumičům, dá se nějakou metodou vyloučit klepání př nápravy na ložisku tlumiče? Něco mi tam klepe, čepy, stabilizátor, silentbloky OK. Jen při jízdě bez kostí stabilizátoru děsně vržou tlumiče. Tak se ptám, může klepat horní uložení tlumičů? a jak se to pozná? Stahovák na pružiny mám, dá se třeba na autě trochu stáhnout pružinu a zakvrlat s tím uložením? jestli se projeví nějaká vůle, nebo je to zbytečný? Nechci vyměňovat díly systémem Pokus-Omyl Dík všem Edit: Jizera-CZ / Já bych s klepající poloosou nejezdil nikam daleko, dá se ale říct, že od počátku klepání se dá třeba tisícovka km najet, ovšem s co nejvolnějšími rozjezdy. Editováno: 27. Červen 2013, autor: tomik.cesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 Záleží jaký máš stahovák na pružiny,některé stahováky nejdou na autě nasadit,ale stačí,když auto zvedneš. Jestli tam bude velká vůle,tak to poznáš. Většinou odejde ložisko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Tak mám auto ze servisu zpět a po výměně PP poloosy to stejně lupe. Pokud dám kola na plný pravý rejd, případně pak hýbnu volantem při rozjezdu, tak to na pravé straně u kola někde lupne. Horní uložení vyměněné, tlumiče vyměněné, komplet řízení vyměněné, tyčky stabilizátoru vyměněné. Už nevím co by to mohlo být. Dělá to ale jen když je auto rozhicované (stojí na slunci, nebo po delší jízdě) pokud vyjedu ráno když je challadněji, neudělá to nic Je to jakoby pružinové lupnutí s dozvukem na podlaze auta. Nevíte co by to mohlo ještě být, případně na co se zaměřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2013 Tak ted těžko radit,ale nejlíp by bylo zajet na rampu, vlezt pod auto a mrknout nato co to dělá. Nebo znovu do servisu,nech to odstraní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 10. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2013 Na rampu se teď moc nedostanu, a na servis teď nemám, páč to servo mě vycuclo tak jsem zkusil vytočit kola do pravého rejdu na místě a lupe to, takže otáčením kola při rozjezdu to není. Ráno, když bylo chladněji jsem to také zkoušel a nic, až teď po celém dni kdy auto stálo na slunci to udělalo. Zkusím se zaměřit na gumové uložení příčného stabilizátoru, nic jiného mě nenapadá. Silentbloky ramen měněné minulý rok, takže tím to asi nebude. I ty gumy stabíku vypadají na pohled ok, ale bůhví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bady Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Vedeli by ste mi poradit, kedy je potrebne menit tlmice a ako to poznam? Mam fabiu r.v. 2002, 1,4 MPI, tlmice este povodne, najazdene 155 tisic km. Mam ten problem, ze v prudsich zakrutach, ked viac trhnem volantom, nieco klepne, dost hlasno, akoby kov na kov. Mam pocit, ze to ide kdesi z hornej casti ulozenia tlmicov. A hlavne v zime pri prejazde dier a pod. to vpredu dost vrzga. Mozu to robit tlmice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 kolik vydrží tlumiče fakt nevím, ale s vadnejma se auto houpe. Když jsou dobrý, auto se při propérování hned sklidní. Co tam bouchá u tebe, fakt netuším, ale mě mlátí horní uložení tlumičů. Při pomalém přejetí retardéru to klepne až když z něj sjíždím (ne při nájezdu, abys mě pochopil) a teď už se začíná ozívat při otáčení volantem skřípání. No ještě nebyl čas to vyměnit, ale brzy už budu muset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagmarka Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Chtěla bych vyměnit tlumiče pérování na fabii, které si mám koupit plynové nebo olejové ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Asi nejlépe plyno olejové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 plynoolejové bilsteiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagmarka Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Děkuji Vám za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Pokud je to Fabia I http://www.hanza-autodily.cz/tlumic-predni-bilstein-b4-fabia-22-105813/d-70288/ http://www.hanza-autodily.cz/tlumic-zadni-bilstein-b4-fabia-combisedan-19-109589/d-70812/ nebo sada http://www.hanza-autodily.cz/tlumice-sada-4ks-bilstein-b4-fabia/d-70312/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mima Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 (editace) Kluci, neviem aký kľúč mám objednať, aby som mohol dotiahnúť predný tlmič. Na internete som nejaké našiel, ale nie som si istý. Neviete mi hodiť nejaký link? Díki F 1.4MPI/44kW Editováno: 20. Březen 2014, autor: Mima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Březen 2014 Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 góla orech 21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.