rr1 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Zder chlapi.Tak jsem dnes preventivně menil turbo.Čekal jem že to bude horší když za to chtějí soudruzi ze škoda service tolik peněz. Jen jsem se zasekl na stupidním šroubku co drží ten krycí hliníkový plech po kterým jsou další dva šrouby od svodů pač jsem ho chtěl zachovat v původním stavu.Samozřejmostí je sání dolů a taky pozor na trubku mazání turba!!! Opatrně povolovat pač já ji měl zarezlou a podeřilo se mi jí trochu skroutit. Jinak celkem pohoda.alespon jsem si vyčistil sání aj.veci.Jen mě trápí AEGR ventil potřeboval bych nový.Nějak netěsní nebo co???Pár fotek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 myslím,že netěsnost u AGR trápí skoro každého supa,ale jde tam jen mlha,asi bych to neřešil.Dáš nový a za chvíli to bude to samé.Jinak ještě,že ten Sup má motor podél Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Přesně tak, nechal jsem si ho v rámci záruky vyměnit, i když mi to kluci v servisu rozmlouvali. Vydržel přesně 7 tisíc km, než začal znovu rosit. Jsou to vyhozený peníze, navíc pokud to nemáš v záruce, není to nic levného. Tohle je jeden z mála nedostatků těchto motorů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
turepe Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Můžu se zeptat co ti to dĚlalo, že si musel měnit turbo ??? Ať vím preventivně kdy to čeká třeba mně, mám z toho celkem hrůzu až to začne odcházet. Mám najeto 128t km, při kolika si to měnil ty??? Vyměna turby musí být pěkný balík co, jak jsem slyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 EGR jsi mel zaslepit plechem.Kdyz nedovira dela to bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 EGR jsi mel zaslepit plechem.Kdyz nedovira dela to bordel Jak to myslíš??? Jako úplně ho vyřadit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Jak to myslíš??? Jako úplně ho vyřadit? Jiste.Zaslepit odstavit nebo zavrit softwerove. Pri chipu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Tak to mi hlava nebere Proč ho tam teda soudruzi z Kvasin teda vůbec dávaj? Jaká je vůbec jeho funkce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Tak to mi hlava nebere Proč ho tam teda soudruzi z Kvasin teda vůbec dávaj? Jaká je vůbec jeho funkce? Aby udělali perpetum mobile z výfukových plynů a zasrali sání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Aby udělali perpetum mobile z výfukových plynů a zasrali sání To je hnus velebnosti - takže na výkon motoru to teda nemá vliv? Dost mě sere, jak to tam mám furt poblitý od oleje. Pokud to tedy nechám odpojit, přestane z toho ten olej rosit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 Nevidím důvod proč měnít turbínu preventivně!!! Mám najeto 250ti km a je původní! A motor šlape jak hodinky. Hlavně kvalitní olej a naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 Ja si taky myslim na G3 mam 260 tis a supr vse puvodni original.....a jezdi porad preventivne 180km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Siggi Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 Zdravím pánové, dlouho jsem přemýšlel jestli se vůbec mám připojit do téhle diskuze, ale budiž nikoho nechci urazit ani nikomu podrážet nohy.Jednou mě jeden rádoby tuningář zaslepil EGR ventil,u O1, prej , že je to k ho-nu, no a do půl roku jsem měnil na obou stranách motoru gumové silentbloky , protože motor při zhasínání sebou mlátil dopředu dozadu,tak jsem EGR znovu odblokoval a bylo po problémech.Ti pánové v Kvasinách s tím nemají nic společného, to ti pánové v Hákošově republice to vymysleli , a ne jenom tak pro srandu . On totiž ten EGR ventil, má mimo jiné ,za úkol zavírat sání kvůli stejnoměrnému dobíhání motoru při zhasínání-toť vše.A že to zasírá sání tak to přece není problém jednou za dva roky před emisema vyčistit , aby mě nelítaly brikety z výfuku.Pokud nemám pravdu a bude mi někdo oponovat, neurazím se, mějte se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Duben 2008 Sdílet Vloženo 1. Duben 2008 (editace) Zdravím pánové, dlouho jsem přemýšlel jestli se vůbec mám připojit do téhle diskuze, ale budiž nikoho nechci urazit ani nikomu podrážet nohy.Jednou mě jeden rádoby tuningář zaslepil EGR ventil,u O1, prej , že je to k ho-nu, no a do půl roku jsem měnil na obou stranách motoru gumové silentbloky , protože motor při zhasínání sebou mlátil dopředu dozadu,tak jsem EGR znovu odblokoval a bylo po problémech.Ti pánové v Kvasinách s tím nemají nic společného, to ti pánové v Hákošově republice to vymysleli , a ne jenom tak pro srandu . On totiž ten EGR ventil, má mimo jiné ,za úkol zavírat sání kvůli stejnoměrnému dobíhání motoru při zhasínání-toť vše.A že to zasírá sání tak to přece není problém jednou za dva roky před emisema vyčistit , aby mě nelítaly brikety z výfuku.Pokud nemám pravdu a bude mi někdo oponovat, neurazím se, mějte se Oponuji!!! EGR je dole pod sanim na recirkulaci vyfukovych plynu tzn vpousti pri nizke zatezi do sani plyny spalene z motoru a vede to z turba..Na chcipani mas preci chcipaci klapu!!!!!!!!!!Ta ma svuj vlastni ventil a na EGR je uplne jiny N18.. Editováno: 1. Duben 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Siggi Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Jasně ,souhlasím s tebou, ale ten maník mě odpojil i hadičku od chcípací klapky(žeje to taky k ho-nu ) a tím právě vznikly ty problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 Chlapi nepleť te tu EGR a klapku dohromady, je v tom pak binec. EGR - odpojit a zablindovat ano. Klapku podle libosti, ale pokud zůstává klapka v autě, nechal bych ji funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Jasně ,souhlasím s tebou, ale ten maník mě odpojil i hadičku od chcípací klapky(žeje to taky k ho-nu ) a tím právě vznikly ty problémy AHA, tak to je naky magor.Pak to trepe celym motorem pri chcipani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
super(b)man Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 Já nechápu proč měnit turbo preventivně,pokud vše funguje jak má tak bych ho tam nechal preventivně bych ho spíše nechal vyčistit... Jinak jezdím bez katu a egr mám taky vyřazený a vše ok,navíc spotřeba mi šla o 0,4l dolů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Duben 2008 Sdílet Vloženo 5. Duben 2008 Já nechápu proč měnit turbo preventivně,pokud vše funguje jak má tak bych ho tam nechal preventivně bych ho spíše nechal vyčistit...Jinak jezdím bez katu a egr mám taky vyřazený a vše ok,navíc spotřeba mi šla o 0,4l dolů.... Uz z nej tekl olej(velka vule) a po chipu dostava turbina vic zabrat tak to byla prevence. taka s tim auta z nemecka tak at to vydrzi.Uz taha tak je to OK. A vozi uz kary na lafete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodger Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Jiste.Zaslepit odstavit nebo zavrit softwerove. Pri chipu. VW mají čtyři stupně hav.režimu.Po zaslepení EGR se po chvíli přepne do posledního který není signalizován.Auto nemá akceleraci jakou by mělo mít a nejede na optimální směs.Je to tím že ŘJ si diagnostikuje EGR tím že po jeho uzavření a otevření musí stoupat a klesat hodnota nasávaného vzduchu.Jestliže toto nezaregistruje nahodí hav.režim.Až třetí stupeň je signalizován blikáním, případně svícením na panelu přístrojů. Mám to vyřešeno úpravou přes supervag kde jde funkce EGR omezit tuším na max.56 procent. Věřte, že to tak je!! Vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 VW mají čtyři stupně hav.režimu.Po zaslepení EGR se po chvíli přepne do posledního který není signalizován.Auto nemá akceleraci jakou by mělo mít a nejede na optimální směs.Je to tím že ŘJ si diagnostikuje EGR tím že po jeho uzavření a otevření musí stoupat a klesat hodnota nasávaného vzduchu.Jestliže toto nezaregistruje nahodí hav.režim.Až třetí stupeň je signalizován blikáním, případně svícením na panelu přístrojů. Mám to vyřešeno úpravou přes supervag kde jde funkce EGR omezit tuším na max.56 procent. Věřte, že to tak je!! Vlastní zkušenost. Necituj člověka, který o tom něco ví a není PD jako PD,je tam poměrně hodně rozdílu řízení dle typu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodger Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 Necituj člověka, který o tom něco ví a není PD jako PD,je tam poměrně hodně rozdílu řízení dle typu . Nemám v úmyslu ze sebe dělat chytrého, nejsem ten typ. Jen jsem chtěl, aby to věděli i ti co se rozhodují o zaslepení EGR, aby to nemuseli zase dávat do původního stavu, tak jako já. Ale nech se samozřejmě každý rozhodne jak chce. Ale to co jsem před tím napsal, tak si za tím stojím, jede to prostě líp, než když jsem to měl zaslepený, alespoňj u motoru AWX. U tovojí odpovědi, není PD jako PD, chápu to, že některé motory jdou zaslepit a některé ne, tak proč sem nenapíšeš, jak to je? Nebo je to Tvoje tajemství ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 (editace) Není to tajemství, ale je potřeba přistupovat ke každému systému řízení jinak a vag to snížení umí taky. Každopádně je EGR na houby a jen to zasírá sání a ventily, jak diesel tak benzín. O EGR toho bylo napsáno spousty stačí jen hledat a tady je to stejně o turbu. Editováno: 11. Duben 2008, autor: Indi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 VW mají čtyři stupně hav.režimu.Po zaslepení EGR se po chvíli přepne do posledního který není signalizován.Auto nemá akceleraci jakou by mělo mít a nejede na optimální směs.Je to tím že ŘJ si diagnostikuje EGR tím že po jeho uzavření a otevření musí stoupat a klesat hodnota nasávaného vzduchu.Jestliže toto nezaregistruje nahodí hav.režim.Až třetí stupeň je signalizován blikáním, případně svícením na panelu přístrojů. Mám to vyřešeno úpravou přes supervag kde jde funkce EGR omezit tuším na max.56 procent. Věřte, že to tak je!! Vlastní zkušenost. To umim i vagcomem a supervag mam take. Ale mas pravdu v tom ze uz nektere rj kde sla emisni norma nahoru(treba Fabie RS) po zaslepeni hlasila zavadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
super(b)man Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 Nemám v úmyslu ze sebe dělat chytrého, nejsem ten typ. Jen jsem chtěl, aby to věděli i ti co se rozhodují o zaslepení EGR, aby to nemuseli zase dávat do původního stavu, tak jako já. Ale nech se samozřejmě každý rozhodne jak chce. Ale to co jsem před tím napsal, tak si za tím stojím, jede to prostě líp, než když jsem to měl zaslepený, alespoňj u motoru AWX. U tovojí odpovědi, není PD jako PD, chápu to, že některé motory jdou zaslepit a některé ne, tak proč sem nenapíšeš, jak to je? Nebo je to Tvoje tajemství ??? Tak teď nevím jak se to projevovalo u Tebe(myslím ten EGR),ale já mám AWX MR03 a EGR zaslepený a jede to ůplně stejně jako předtím(ne líp,ne hůř) a do nouzáku mi to za cca 5tis km nepadlo ani jednou a to to zrovna nešetřím.... Navíc jak jsem psal,v kombinaci zasl. EGRu a vyhození KATu mi šla spotřeba dolů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.