Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zder chlapi.Tak jsem dnes preventivně menil turbo.Čekal jem že to bude horší když za to chtějí soudruzi ze škoda service tolik peněz. Jen jsem se zasekl na stupidním šroubku co drží ten krycí hliníkový plech po kterým jsou další dva šrouby od svodů pač jsem ho chtěl zachovat v původním stavu.Samozřejmostí je sání dolů a taky pozor na trubku mazání turba!!! Opatrně povolovat pač já ji měl zarezlou a podeřilo se mi jí trochu skroutit. Jinak celkem pohoda.alespon jsem si vyčistil sání aj.veci.Jen mě trápí AEGR ventil potřeboval bych nový.Nějak netěsní nebo co???Pár fotek.

post-16348-1206911589_thumb.jpg

post-16348-1206911661_thumb.jpg

post-16348-1206911756_thumb.jpg

post-16348-1206911890_thumb.jpg

post-16348-1206911944_thumb.jpg

post-16348-1206911995_thumb.jpg

Vloženo

myslím,že netěsnost u AGR trápí skoro každého supa,ale jde tam jen mlha,asi bych to neřešil.Dáš nový a za chvíli to bude to samé.Jinak ještě,že ten Sup má motor podél

Vloženo

Přesně tak, nechal jsem si ho v rámci záruky vyměnit, i když mi to kluci v servisu rozmlouvali. Vydržel přesně 7 tisíc km, než začal znovu rosit. Jsou to vyhozený peníze, navíc pokud to nemáš v záruce, není to nic levného. Tohle je jeden z mála nedostatků těchto motorů :feve:

Vloženo

Můžu se zeptat co ti to dĚlalo, že si musel měnit turbo ??? Ať vím preventivně kdy to čeká třeba mně, mám z toho celkem hrůzu až to začne odcházet. Mám najeto 128t km, při kolika si to měnil ty??? Vyměna turby musí být pěkný balík co, jak jsem slyšel.

Vloženo
Tak to mi hlava nebere :wacko::wacko: Proč ho tam teda soudruzi z Kvasin teda vůbec dávaj? Jaká je vůbec jeho funkce?

Aby udělali perpetum mobile z výfukových plynů a zasrali sání :D

Vloženo
Aby udělali perpetum mobile z výfukových plynů a zasrali sání :D

To je hnus velebnosti - takže na výkon motoru to teda nemá vliv? Dost mě sere, jak to tam mám furt poblitý od oleje. Pokud to tedy nechám odpojit, přestane z toho ten olej rosit?

Vloženo

Zdravím pánové, dlouho jsem přemýšlel jestli se vůbec mám připojit do téhle diskuze, ale budiž nikoho nechci urazit ani nikomu podrážet nohy.Jednou mě jeden rádoby tuningář :aggressive: zaslepil EGR ventil,u O1, prej , že je to k ho-nu, no a do půl roku jsem měnil

na obou stranách motoru gumové silentbloky , protože motor při zhasínání sebou mlátil dopředu dozadu,tak jsem EGR znovu odblokoval a bylo po problémech.Ti pánové v Kvasinách s tím nemají nic společného, to ti pánové v Hákošově republice to vymysleli , a ne jenom tak pro srandu :p . On totiž ten EGR ventil, má mimo jiné ,za úkol zavírat sání kvůli stejnoměrnému dobíhání motoru při zhasínání-toť vše.A že to zasírá sání tak to přece není problém jednou za dva roky před emisema vyčistit , aby mě nelítaly brikety z výfuku.Pokud nemám pravdu a bude mi někdo oponovat, neurazím se, mějte se :skoda:

Vloženo (editace)
Zdravím pánové, dlouho jsem přemýšlel jestli se vůbec mám připojit do téhle diskuze, ale budiž nikoho nechci urazit ani nikomu podrážet nohy.Jednou mě jeden rádoby tuningář :aggressive: zaslepil EGR ventil,u O1, prej , že je to k ho-nu, no a do půl roku jsem měnil

na obou stranách motoru gumové silentbloky , protože motor při zhasínání sebou mlátil dopředu dozadu,tak jsem EGR znovu odblokoval a bylo po problémech.Ti pánové v Kvasinách s tím nemají nic společného, to ti pánové v Hákošově republice to vymysleli , a ne jenom tak pro srandu :p . On totiž ten EGR ventil, má mimo jiné ,za úkol zavírat sání kvůli stejnoměrnému dobíhání motoru při zhasínání-toť vše.A že to zasírá sání tak to přece není problém jednou za dva roky před emisema vyčistit , aby mě nelítaly brikety z výfuku.Pokud nemám pravdu a bude mi někdo oponovat, neurazím se, mějte se :skoda:

Oponuji!!! EGR je dole pod sanim na recirkulaci vyfukovych plynu tzn vpousti pri nizke zatezi do sani plyny spalene z motoru a vede to z turba..Na chcipani mas preci chcipaci klapu!!!!!!!!!!Ta ma svuj vlastni ventil a na EGR je uplne jiny N18..

Editováno: , autor: TDIfun
Vloženo

Chlapi nepleť te tu EGR a klapku dohromady, je v tom pak binec.

EGR - odpojit a zablindovat ano.

Klapku podle libosti, ale pokud zůstává klapka v autě, nechal bych ji funkční.

Vloženo
Jasně ,souhlasím s tebou, ale ten maník mě odpojil i hadičku od chcípací klapky(žeje to taky k ho-nu :prc: ) a tím právě vznikly ty problémy :kuk:

AHA, tak to je naky magor.Pak to trepe celym motorem pri chcipani.

Vloženo

Já nechápu proč měnit turbo preventivně,pokud vše funguje jak má tak bych ho tam nechal preventivně bych ho spíše nechal vyčistit...

Jinak jezdím bez katu a egr mám taky vyřazený a vše ok,navíc spotřeba mi šla o 0,4l dolů....

Vloženo
Já nechápu proč měnit turbo preventivně,pokud vše funguje jak má tak bych ho tam nechal preventivně bych ho spíše nechal vyčistit...

Jinak jezdím bez katu a egr mám taky vyřazený a vše ok,navíc spotřeba mi šla o 0,4l dolů....

Uz z nej tekl olej(velka vule) a po chipu dostava turbina vic zabrat tak to byla prevence. taka s tim auta z nemecka tak at to vydrzi.Uz taha tak je to OK. A vozi uz kary na lafete.

Vloženo
Jiste.Zaslepit odstavit nebo zavrit softwerove. Pri chipu.

VW mají čtyři stupně hav.režimu.Po zaslepení EGR se po chvíli přepne do posledního který není signalizován.Auto nemá akceleraci jakou by mělo mít a nejede na optimální směs.Je to tím že ŘJ si diagnostikuje EGR tím že po jeho uzavření a otevření musí stoupat a klesat hodnota nasávaného vzduchu.Jestliže toto nezaregistruje nahodí hav.režim.Až třetí stupeň je signalizován blikáním, případně svícením na panelu přístrojů. Mám to vyřešeno úpravou přes supervag kde jde funkce EGR omezit tuším na max.56 procent. Věřte, že to tak je!! Vlastní zkušenost. lol

Vloženo
VW mají čtyři stupně hav.režimu.Po zaslepení EGR se po chvíli přepne do posledního který není signalizován.Auto nemá akceleraci jakou by mělo mít a nejede na optimální směs.Je to tím že ŘJ si diagnostikuje EGR tím že po jeho uzavření a otevření musí stoupat a klesat hodnota nasávaného vzduchu.Jestliže toto nezaregistruje nahodí hav.režim.Až třetí stupeň je signalizován blikáním, případně svícením na panelu přístrojů. Mám to vyřešeno úpravou přes supervag kde jde funkce EGR omezit tuším na max.56 procent. Věřte, že to tak je!! Vlastní zkušenost. lol

Necituj člověka, který o tom něco ví lol a není PD jako PD,je tam poměrně hodně rozdílu řízení dle typu :p .

Vloženo
Necituj člověka, který o tom něco ví lol a není PD jako PD,je tam poměrně hodně rozdílu řízení dle typu :p .

Nemám v úmyslu ze sebe dělat chytrého, nejsem ten typ. Jen jsem chtěl, aby to věděli i ti co se rozhodují o zaslepení EGR, aby to nemuseli zase dávat do původního stavu, tak jako já. Ale nech se samozřejmě každý rozhodne jak chce. Ale to co jsem před tím napsal, tak si za tím stojím, jede to prostě líp, než když jsem to měl zaslepený, alespoňj u motoru AWX. U tovojí odpovědi, není PD jako PD, chápu to, že některé motory jdou zaslepit a některé ne, tak proč sem nenapíšeš, jak to je? Nebo je to Tvoje tajemství ???

Vloženo (editace)

Není to tajemství, ale je potřeba přistupovat ke každému systému řízení jinak a vag to snížení umí taky.

Každopádně je EGR na houby a jen to zasírá sání a ventily, jak diesel tak benzín.

O EGR toho bylo napsáno spousty stačí jen hledat a tady je to stejně o turbu.

Editováno: , autor: Indi
Vloženo
VW mají čtyři stupně hav.režimu.Po zaslepení EGR se po chvíli přepne do posledního který není signalizován.Auto nemá akceleraci jakou by mělo mít a nejede na optimální směs.Je to tím že ŘJ si diagnostikuje EGR tím že po jeho uzavření a otevření musí stoupat a klesat hodnota nasávaného vzduchu.Jestliže toto nezaregistruje nahodí hav.režim.Až třetí stupeň je signalizován blikáním, případně svícením na panelu přístrojů. Mám to vyřešeno úpravou přes supervag kde jde funkce EGR omezit tuším na max.56 procent. Věřte, že to tak je!! Vlastní zkušenost. lol

To umim i vagcomem a supervag mam take. Ale mas pravdu v tom ze uz nektere rj kde sla emisni norma nahoru(treba Fabie RS) po zaslepeni hlasila zavadu.

Vloženo
Nemám v úmyslu ze sebe dělat chytrého, nejsem ten typ. Jen jsem chtěl, aby to věděli i ti co se rozhodují o zaslepení EGR, aby to nemuseli zase dávat do původního stavu, tak jako já. Ale nech se samozřejmě každý rozhodne jak chce. Ale to co jsem před tím napsal, tak si za tím stojím, jede to prostě líp, než když jsem to měl zaslepený, alespoňj u motoru AWX. U tovojí odpovědi, není PD jako PD, chápu to, že některé motory jdou zaslepit a některé ne, tak proč sem nenapíšeš, jak to je? Nebo je to Tvoje tajemství ???

Tak teď nevím jak se to projevovalo u Tebe(myslím ten EGR),ale já mám AWX MR03 a EGR zaslepený a jede to ůplně stejně jako předtím(ne líp,ne hůř) a do nouzáku mi to za cca 5tis km nepadlo ani jednou a to to zrovna nešetřím....

Navíc jak jsem psal,v kombinaci zasl. EGRu a vyhození KATu mi šla spotřeba dolů....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...