szyrma Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 Ahojte, prestala mi fungovat klimatizacia, pred zaciatkom zimy bola plnena, cez zimu som si ju preventivne pustal. No teraz cez leto mi prestala ist aj ked cca pred mesiacom isla. Tlak v klime je. VAG kabel bohuzial nemam, neviete co stym? dakujem Cus měl jsem ten samý problém a delalo to čidlo tlaku klimatizace je to prý častá zavada stoji cca 800,- signalizuje pokles tlaku a nespusti kompresor. Vyměněno a chladi perfekt :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
avus Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Ahojte, prestala mi fungovat klimatizacia, pred zaciatkom zimy bola plnena, cez zimu som si ju preventivne pustal. No teraz cez leto mi prestala ist aj ked cca pred mesiacom isla. Tlak v klime je. VAG kabel bohuzial nemam, neviete co stym? dakujem Mel jsem na OII taky tuhle zavadu. Vymenil jsem kompresor. Tlak v klime byl a nechladila. Remenice se tocila. Na vrakovisti starsi kompresor za 3000kc. Novy za cca 6000kc. POdotykam ze na vagu zadna chyba predtim nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion_K Vloženo 19. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2010 Když byly ty horké dny, zjistil jsem že klima nechladí. Nechal jsem ji zkontrolovat, vyčistit a doplnit. V servisu mi řekli že tam bylo málo chladiva, takže ho doplnili a provedli zkoušku těsnosti - vše v pořádku. Potom mi předvedli že klimatizace funguje a já odjel domů. Ale zjistil jsem že klima funguje cca asi 10 min a pak přestane chladit a z průduchů už jde jen teplý vzduch. Aby znova klima chladila, musel jsem auto nechat cca 1/2 hodiny "odpočinout". Potom zase na chvilku chladila a pak zase přestala a už za jízdy chladit nezačala. Vždy až po té půlhodince. Zkontroloval jsem: kompresor - při zapnutí klimy, motor jde do záběru větráky - oba se točí odzkoušeny pojistky - v pořádku. Byl jsem v servisu a na VAGu žádná chyba. Dál to zatím z nedostatku času nezkoumali a objednali mě na středu. Je ještě něco co můžu sám zkontrolovat, než do servisu pojedu? Mám klimatronic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Zdravím. Tak jak to tady čtu, asi mně čekají pěkný problémy. Mně klima - manual - nejde už dva roky, nešla už když jsem auto kupoval.Bylo 7,5 roku staré. Říkali že stačí doplnit. Letošní vedra mně konečně donutily jet do servisu a naplnit jí. Bohužel to nepomohlo. Klima je teď plná ale když ji spustím , vůbec nic se neděje.Jen na tlačítku se rozsvítí nápis AC. Pojistky O.K. V servisu mi řekli že se na to musí podívat elektrikář. Napadlo mně že bych zkusil vyměnit to čidlo tlaku klimatizace . Dá se zkontrolovat jestli funguje ? Dá se vyměnit v domácích podmínkách ? Je to to samé jako někde píší - Tlakový spínač klimatizace ? Nebo to jsou rozdílné věci ? Na co bych se ještě mohl podívat - zkontrolovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 (editace) Takze teraz vas trosku nechapem. Ja mam v aute climatronic chladi v poho. Ale ventilator co je v predu sa netoci. Niekto tu vravel ze sa ma tocit. Inemu sa za netoci. Tak ako to ma byt naozaj??? Ked klima funguje OK ma sa ventilator v predu tocit po zapnuti klímy alebo nie???? Editováno: 20. Červenec 2010, autor: kapo1222 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuKKaS Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Takze takto reagujem na post nadomnou, ventilator sa podla mojho nazoru zacne tocit az vtedy ked je zahriata klima vysoke teploty, resp ta nadrzka kde sa to vyparuje a chladi. Dalej dva posty nadomnou, da sa zmerat aj v domacich podmienkach to tlakove cidlo a da sa aj vymenit je tam pod nim spatny ventil takze na teba nevyhrkne cela napln klimatizacie A teraz moje pokracovanie, zmeral som ten ventil pri prvom merani multimetrom bol odpor 1MOhm a pri druhom 160Ohmov Aká ma byt primerana hodnota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Ventilátory na chladiču se musí zapnout hned po zapnutí klimy na AUTO,pokud se netočí a klima chladí tak je závada nejspíš přímo ve ventilátoru,třeba uhlíky nebo přívody k nim. LUKKAS- kolika pinový to čidlo máš?Předpokládám čtyřpinový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeSK Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Ked som ti hovoril ze ti donesem VAG tak si kaslal na to, ako prve treba skusit toto, inak mozes badat a badat (totiz ked nie si odbornik tak aj tak prt najdes) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Ventilátory na chladiču se musí zapnout hned po zapnutí klimy na AUTO,pokud se netočí a klima chladí tak je závada nejspíš přímo ve ventilátoru,třeba uhlíky nebo přívody k nim. LUKKAS- kolika pinový to čidlo máš?Předpokládám čtyřpinový. Moja klima ide v poho ako som uz pisal. Len pri zapmuti klimi sa netoci ventilator. -vravys ze chyba je niekde inde vraj ventilator. Viac by som sa priklanal k prispevku od LUKKASA. Preco??? Ked mam auto zohriate na 90 a dlhsie stojim na jednom mieste napr. po agresivnejsej jazde ked nahavam chladit turbo tak sa mi v predu roztocia oba ventilatory. Ale auta za studena alebo za prevadzkovej teploty som ventilator tocit sa nevidel. Mozno sa fakt roztaca iba vtedy ked je veeeelmi teplo von a v motorovom priestore. To je iba moj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 (editace) Ano,roztočí se při teplotě motoru nad 90 stupňů ale to je druhej stupeň spínanej teplotním čidlem na chladiči.První stupeň ventilátorů se spouští pomocí jednotky dochlazování při zapnutí klimy nebo i teplotním čidlem. Editováno: 20. Červenec 2010, autor: esař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuKKaS Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 To SnakeSK: Caf sano, VAG mam ... ale by ma zaujimalo ako chces napichnut manualnu klimatizaciu ktora nema RJ To esar: Moje cidlo tlaku klimy je len 3-pinove Podla mna by to chcelo cele rozobrat len nemam kde zdvihnut auto kedze sa ku kompresoru klimy da najlepsie dostat zo spodu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 Pokud je třípinový tak se ohmicky změřit moc nedá.Ale jestli ti neběží ty ventilátory a pojistky sou dobrý tak to bude asi jednotkou dochlazování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuKKaS Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 A co na nej moze byt zle? Priciny mozu byt ze zoxidovane kontakty, odpojene, alebo odpalena cela jednotka? Da sa nejako zmerat? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 No můžeš zkontrolovat připojení,někdy bývá vypálenej kontakt konektoru ale nejlepší je to zkusit vyměnit za jinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuKKaS Vloženo 20. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2010 No to je ten problem, nemam tu nikoho znameho kto ma Octaviu s klimou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion_K Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 (editace) Když byly ty horké dny, zjistil jsem že klima nechladí. Nechal jsem ji zkontrolovat, vyčistit a doplnit. V servisu mi řekli že tam bylo málo chladiva, takže ho doplnili a provedli zkoušku těsnosti - vše v pořádku. Potom mi předvedli že klimatizace funguje a já odjel domů. Ale zjistil jsem že klima funguje cca asi 10 min a pak přestane chladit a z průduchů už jde jen teplý vzduch. Aby znova klima chladila, musel jsem auto nechat cca 1/2 hodiny "odpočinout". Potom zase na chvilku chladila a pak zase přestala a už za jízdy chladit nezačala. Vždy až po té půlhodince. Zkontroloval jsem: kompresor - při zapnutí klimy, motor jde do záběru větráky - oba se točí odzkoušeny pojistky - v pořádku. Byl jsem v servisu a na VAGu žádná chyba. Dál to zatím z nedostatku času nezkoumali a objednali mě na středu. Je ještě něco co můžu sám zkontrolovat, než do servisu pojedu? Mám klimatronic. Byl jsem v servisu (skoda-auto) a nejsem z toho vubec nadseny. Musi se vymenit kompresor - č. dílu 1J0 820 805 X - cena 7848,- Kč (to X na konci u kompresoru jsem nikde na netu nenašel - říkali něco o tom že ten starý kompresor se bude vracet, tak jestli to není takto označeno.) vysoušeč chladiciho prostoru - č. dílu 1J0 820 191 D - cena 4833,- Kč Ten typ kompresoru jsem na netu nenašel - jde nahradit i jinou verzí? Budu to shánět na vrakáči tak aby to pak pasovalo. Vysoušeč jsem na netu našel, ale u toho mě zase zarazila podstatně rozdílná cena - zde za 477,- Kč Může mi někdo poradit? Díky. P.S.: Jak jsem psal že klima jede jen cca 10 min a pak už ne, tak včera a dnes už ani po nastartování nefunguje. \\ Edit: Edit: Dnes jsem si udělal čas, očistil jsem štítek na kompresoru a zjistil že je tam jiný kompresor než mi sdělili v skoda-auto při zjištění závady klimatizace. Na štítku mám uvedeno R134a - 1J0820803K - v bazaru sháním tento typ Editováno: 25. Červenec 2010, autor: Lion_K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirektdi Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 čau kolegové i já mám problém s klimou servisák mě řekl že je problém v kompresoru nedává tlak koupil jsem nový a ted ho ptřebuju vyměnit, systém je prázdý odsátý zvládnu to v domácích podmínkách co jsem se díval tak shodit řemen 2 šrouby a 2 imbusy na hadicích,jak je to s olejem je v novem kompresoru už nalitý a kde sehnat o kroužky pod hadice. kdo ste to dělal a máte to vychytaný dejte radu dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 Měnil jem na OII kompresor gumičky jsem kupoval origo ve škoda servisu a stály asi 70 kč.Olej pokud je v kompresoru tak ho vylej a až ti to budou plnit daj ti novej a tolik kolik tam patří.Protože pokud ho tam bude víc zas to nebude fungovat(chladit) tak jak má.Vyprázdnění a vypláchnutí systému a znovu naplnění s novým olejem a doplněním chybějícího média do klimy mě stálo 814 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 (editace) Zdar pani. Mam taky mensi problemik. V aute mam CLIMATRONIC a nasiel som na jednej stranke ako ho dostat do diagnostickeho rezimu. V tom rezime ukazuje chybove kody. Ak sa niekto do toho rozumie tak mi poradte!!! 1.Ked stlacim ECON spolu s vnutornou cyrkulaciov vzduchu dostanem sa tam. A dysplay mi vypisuje toto: diagnose 4f7 00 4f9 00 4fa 00 318 00 000 00 co to znamena??? zoznam chybovych kodov mam ale myslím ze toto chybove kody niesu. Dalej. 2.Ked stlacim ECON spolu z - (uberanie stupnou) a sipkou dodola ( znizovanie otacok ventilatora) tak mi ukazuje: nejake cisla a stupne ale ani jedno z toho sa nepodoba na chybove kody. Vecsinou su to iba trojmiestne cisla. 3.A vedeli ste ze: Ked stlacite ECON a sucastne snim AUTO tak sa vam na dysplaji zobrazia namiesto stupnou celzia FARADY??? Moze niekto dat fotto climatronicu v diagnostickom rezime kde ukazuje chybove kody??? A ako sa tam dostanem??? Ďakujem za vase rady a odpovede. Editováno: 22. Červenec 2010, autor: kapo1222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Vokoun Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 (editace) Mám podobný problém. O1 / 81kW. Climatronic Klima se tvari jako ze funguje, ale zkratka fouka normalne teply jako v ECCO rezimu. Chladivo i tlak overene v poradku. Elmag spojka spina/rozpina a kompresorem toci (je to citit a overeno i vizualne pri bezicim motoru), mensi vrtule se taky pri zapnuti klimy roztoci. Obe trubky jsou teple a VAG neukazoval zadnou chybu. Po navratu z dovolene pujde tedy do velkeho servisu, ale jeslti je jeste moznost s necim zahybat/do neceho klepnout co by mohlo na pristi dva dny pomoct, byl bych moc rad :-) Servis na ktery jsem cestou narazil jeste rikal ze muze byt neco se slunecnim sensorem na palubce, nebo spinaci oken a podobne ale to se mi nezda - vyparnik by se mel nachladit vzdycky kdyz se kompresor toci, ne? Pripadne jestli se muze tocit kompresor pri pohledu od drazkovaneho remene a pritom vevnitr byt mrtvy? Edit: Zapoměl jsem dodat rozuzlení - byl to mrtvý kompresor, cosi utrženého uvnitř. Zvenku to poznat nebylo :-( Editováno: 12. Červen 2011, autor: Tomáš Vokoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krikso Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 (editace) Zdar pani. Mam taky mensi problemik. V aute mam CLIMATRONIC a nasiel som na jednej stranke ako ho dostat do diagnostickeho rezimu. V tom rezime ukazuje chybove kody. Ak sa niekto do toho rozumie tak mi poradte!!! 1.Ked stlacim ECON spolu s vnutornou cyrkulaciov vzduchu dostanem sa tam. A dysplay mi vypisuje toto: diagnose 4f7 00 4f9 00 4fa 00 318 00 000 00 co to znamena??? zoznam chybovych kodov mam ale myslím ze toto chybove kody niesu. Dalej. 2.Ked stlacim ECON spolu z - (uberanie stupnou) a sipkou dodola ( znizovanie otacok ventilatora) tak mi ukazuje: nejake cisla a stupne ale ani jedno z toho sa nepodoba na chybove kody. Vecsinou su to iba trojmiestne cisla. 3.A vedeli ste ze: Ked stlacite ECON a sucastne snim AUTO tak sa vam na dysplaji zobrazia namiesto stupnou celzia FARADY??? Moze niekto dat fotto climatronicu v diagnostickom rezime kde ukazuje chybove kody??? A ako sa tam dostanem??? Ďakujem za vase rady a odpovede. Ahoj mam tiež problem s klímou a našiel som odkaz na climatronsoft: priamo to zobrazuje chybové hlásenie, stačí ten tvoj kód vložiť do druhého riadku bez 00 na konci a napíše chybu. Editováno: 23. Červenec 2010, autor: krikso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krikso Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 (editace) no nejako to nechce zobraziť url, je to na stránke skodaoctavia.cz/zajimavosti/Climatronic.htm Editováno: 23. Červenec 2010, autor: krikso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 No dakujem velmi pekne. Ja som to zadaval pred tym aj do toho druheho riadku ale aj z nulami. Nevedel som ze to treba tam dat bez nul. Dikes Pomohol si mi a veľmi. maj sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 (editace) Pocujte. Vsetky chyby co mi ukazal climatronic som zmazal ale ostala mi tam jedna chyba stale neda sa zmazat chyba je 4fa - servomotor podtlakovej klapky climatronicu. Nevieto co stym a kolko by to stalo alebo da sa to nejako opravyt???? A naco je ten servomotor???? Podotykam climatronic mi ide v poho len by mohol fukat aj troska chladnejsi vzduch. Dakujem za rady. A este jedna chyba sa mi stale zobrazuje chyba 318-tlakovi spinac klimatizacie CLIMATRONIC neviete co stym?? Editováno: 28. Červenec 2010, autor: kapo1222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 29. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2010 Nikto nic nevie co stymy mojimi chybami??? Mozu byt na vine tie chyby ze sa mi neroztocia ventilatory ked zapnem klimu na auto???? proim poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.