Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

Odpovím ti já.Sací potrubí má u F I 44kw menší průměr než 50kw.Je to z fabriky komerčně uškrcený motor,aby měli dvě verze, slabší(levnější) a silnější(dražší).Tyto motory se liší jen tím potrubím,vačkovým hřídelem(nepodstatná změna) a softwarem řídicí jednotky.Z toho vyplývá,že menší dírou motor pořádně nenakrmíš i při čipnutí.Já jenom vyměnil to potrubí a na motoru je to znát,je živější a líp se vytáčí.Výměnou vačky se získá jen asi 2 až 3 koně a to není adekvátní ceně výměny. Spotřeba klesne díky zvýšenému kroutícímu momentu a nemusíš tomu tak šlapat na krk.Potrubí z 50kw motoru se dá celkem levně sehnat z bouraček.

Tak to já mám na 1.4 44kW ještě jiný sání-kus mi ho chybý a je to taky znát. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kaikadze : zapoměl jsi dodat že u 40kw je jen 6ventil a 50kw jich má 12Ventilů tudíž dvě vačky!!

jinak je pravda když rouru od sání dáš větší a narovnáš jí a nebude mít tolik zlomů tka vzduch do ní přijde rychleji a ve větším

množství od toho sse odvíjí váha vzduchu a celé dávkování Řj :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by jsi napsat presny typ toho motoru ze ktereho je to saci potrubi at vim na co se mam obratit a co shanet, na kolik to potrubi vyslo tebe?

Motor je to 50kw-typ AME,AQW,ATZ.Číslo dílu-047129743T.Já ho sehnal na vrakáči za 1500kč,jinak stojí ve škodovce skoro 4500kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kaikadze : zapoměl jsi dodat že u 40kw je jen 6ventil a 50kw jich má 12Ventilů tudíž dvě vačky!!

jinak je pravda když rouru od sání dáš větší a narovnáš jí a nebude mít tolik zlomů tka vzduch do ní přijde rychleji a ve větším

množství od toho sse odvíjí váha vzduchu a celé dávkování Řj :palec2:

Montyku nezapomněl.Ony existovaly ještě Fabky I 1,4 44kw a 50kw a oba byly čtyřhrnky , jednovačkové a osmiventilové ,víš?Ona je to sice již historie,ale ne zase tak dávná. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamikadze už sem se omlouval sem se upsal tak mě pořád nemlaťte :smich:

a jiřik superb dá se to domluvit samostatně když sem to organizoval já tak sem měl

jednoho človíčka na slovensku 5 v Brně a zbytek v Sukoradech

jinak kdo by chtěl tak 18.4 -- 25.4 jede chip tady v Sukoradech organizuje to Gerrik za feldy :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heled kamikadze ja ti dam historie, jinak diky za potvrzeni toho co jsem si jiz zjistil.

Zaver: kdyby jse mi podarilo sehnat to potrubi za levnocha tak do toho chipu pujdu. Mam 1.4mpi 44kw. Jenom se chci zeptat neposkodim tim chipem motor, ma uz 142tis. Km za sebou!

Ne nepoškodíš.U tohoto čipu se jedná v podstatě o optimalizaci hodnot,tudíž vlastně o odstranění záměrných omezení,která tam naše milovaná fabrika nacpala,aby měla slabší verzi. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nepoškodíš.U tohoto čipu se jedná v podstatě o optimalizaci hodnot,tudíž vlastně o odstranění záměrných omezení,která tam naše milovaná fabrika nacpala,aby měla slabší verzi. ;)

má chip dávanej na 12000KM takže ani po záruce ani po první garanci a úplně bez probléééémů :palec2:

Editováno: , autor: Montyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...