abado Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 pfu.. jako by vam to nebylo jedno co je lepsi, co se vic kazi a co jedzi rychleji.. kdo chce jezdit rychle.. nech si koupi treba ten benzin..ale jezdil sem ve fabii RS diesel a taky slusne..a neni pravda.. ze s ekazi jen diesly.. nebo jen benzinaky... pokazit se muze vse... A ktomu dýmu...tj jak vam ujiždime aby ste nas nevideli ... ..(doufam ze to tady vsichni pochopi a nebudou psat jaky sem kokot atd... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Ale na 6 uz jo,tu ty ale nemas,ze? :p :p Ja ji nepotrebuju :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 ..na ja to beru z pohledu kupujiciho dejme tomu OII ...1,6 vs 1,9TDi TDi pro me lepsi.... 2,0FSi vs 2,0TDi pro me lepsi TDi a kdyz uz benzin tak jeste, ze uz je konecne 1,8TFSi idealni motor a konecne poradnej benzin......ale tu uz je zase diskuze na dlouhe tema Ber z pohledu co mas, kdybys mel 1,8T a dal do ni co si dal do tdi, tak mas ted raketu a v te mimoni bys tam spraskal vsechny, s tim se mnou nemuzes nez souhlasit, je tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Ber z pohledu co mas, kdybys mel 1,8T a dal do ni co si dal do tdi, tak mas ted raketu a v te mimoni bys tam spraskal vsechny, s tim se mnou nemuzes nez souhlasit, je tak ? sice jsem psal o OII .... ;;; ale povedeny 1,8T z OI ktery bohuzel OII nema, tak by se urcite jednoduseji dosahlo treba 250PS ...ale to je zase pro me nepouzitelny vzhledem k spotrebe / km leda na LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 sice jsem psal o OII .... ;;; ale povedeny 1,8T z OI ktery bohuzel OII nema, tak by se urcite jednoduseji dosahlo treba 250PS ...ale to je zase pro me nepouzitelny vzhledem k spotrebe / km leda na LPG. Jasny a zase se dostavame k tomu co sem uz psal, TDi je super ohledne spotreby. A potom kdyz mas LPG jezdis levnejsi nez s naftou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ott6 Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Asi by bylo dobrý se kouknout, jaký motor má audina, co už dvakrát za sebou vyhrála Le Mans A mimochodem, mám deset let starou O1 66kW a před týdnem jsem byl na emisích. Hodnota kouřivosti činí 0,01 1/m. Povolená je ještě 1,2 1/m. A mohu všechny ujistit, že v koloně pozná, že moje auto jezdí na naftu jen podle nápisu na zádi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Asi by bylo dobrý se kouknout, jaký motor má audina, co už dvakrát za sebou vyhrála Le Mans A mimochodem, mám deset let starou O1 66kW a před týdnem jsem byl na emisích. Hodnota kouřivosti činí 0,01 1/m. Povolená je ještě 1,2 1/m. A mohu všechny ujistit, že v koloně pozná, že moje auto jezdí na naftu jen podle nápisu na zádi O jeee to uz tu dlouho nebylo ... bavime se tu o zavodnich autech nebo o nasich autech ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 kuwa, chlapi, nehadaj te se a rozthejte si obcanky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Hele každý má svoje! Měl jsem benzínová auta dřív když nebyl benzín taková šleha a mám ropáky teď právě kvůli spotřebě a ročnímu nájezdu kilometrů a taky kvůli tomu že mám naftu za 20,- což je na dnešní dobu luxus! A čipuju to proto aby to auto bylo pružnější na akceleraci a hlavně na předjíždění. A říkám rovnou jezdit v 1,8 T tak tam ten čip jde taky na 100%!!! Pro mě je jasná volba nafta jako prktické řešení na denní ježdění a benzín pro zábavu a to vím o čem mluvím když řeknu co je to mít auto pro legraci co chodí za 20 litrů benzínu a když se člověk chce svézt tak i za víc (MB 560 SEL)! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 mno kluci me je to fuk - hlavne at to malo sakra zere a moc to nestoji Taky jsem jednou jel za cudici Octavkou, ale rikal jsem si - prece to je vuz Octavia, ale je fakt kdyby to bylo neco jineho tak bych rekl, kurna at jde stim cudidlem do pr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Tak lidi nezáviďte nám tu malou spotřebu. Benzin už je dneska out Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Ale na 6 uz jo,tu ty ale nemas,ze? :p :p Kdo říká, že ne? Jinak dneska se tady člověk zasměje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 ... jedinej rozdil je ze u benzinu davas za 5 treba pri 210, kdezto tolik ti ten chrapl nejede ani na 4ku ani na 5ku Tak treba ja radim na 5ku az pri 225km/h,kdyz chci.. lol Jak psal Mustafa,tady se zase clovek bavi.. At si kazdej koupi co chce,jezdi si cim chce atd..Jinak odsuzovat benzin kvuli spotrebe...?Jak pise MichalF,jedina nesporna vyhoda dieselu je nizka spotreba,ale ani to me od benzinu neodradi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 (editace) Ty ve koukali jste na to Jastrovo video jak prida to neudela ani muj komin na chate kdyz tam soupnu par pet lahvi , a nerikejte mi tu ze TDI je lepsi kvuli spotrebe , kdyz chcu vazne usetriti , koupim si benzina a hodim ho na plyn , pak muze jit TDI nekam, vyjde me to jeste na min nez koupit TDI kdo chce mit zadni spoiler od sazi , voli TDI Editováno: 4. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 jo jo benal je benal. A ked je preplnovany tak je to raketka a diesel je diesel a ked je preplnovany tak je to stale len rachotiaci diesel s piskajucim turbom (a este ktomu ani nema blow off) Ale nee ja si robym srandu ties by som mal radsej toho diesela. Ale zas benzin krajsie vonia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Ty ve koukali jste na to Jastrovo video jak prida to neudela ani muj komin na chate kdyz tam soupnu par pet lahvi , a nerikejte mi tu ze TDI je lepsi kvuli spotrebe , kdyz chcu vazne usetriti , koupim si benzina a hodim ho na plyn , pak muze jit TDI nekam, vyjde me to jeste na min nez koupit TDI Nez kouře je to hovno jízda. Nezáviď a kup si taky dízla a nebudeš chtít jinak. Krasný zvuk pískajícího turba to je nádherná simfonie, krerou ničím nenahradíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 (editace) no uzavrel bych to jednou provzdy, kdyz jezdim v praci s tatrou nebo bagrem je pro me diesel jasna volba (vsichni vime proc) kdyz se chcu poradne svezt - volim benal(samozrejme ne 1.6 ,ale neco s turbem) kdyz chcu usetrit a mit nizke provozni naklady - volim benal predelany na plyn , pokud chcu mit auto s nizkymi provoznimi naklady a navic bezpecne volim naftu sepsal jsem to pro zacinajici octavaky dobre ? Editováno: 4. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dastax Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 (editace) to je sranda, to je sranda tak ja taky neco prihodim do ohne Mel jsem tu cest jezdit obcas s Volvem C30 (2.0D 100kw) a musim rict, ze to jede pomerne pekne, hlasitost uz taky neni zrovna hrozna a spotreba je fajnovaaaa (ale je fakt, ze jsem jel za 7litru - ale to jsem jel celkem dost spatnym stylem na spotrebu) no a ja sam ted mam O1 RS a kdybych mel porovnat výkon, tak samozřejmě je RS výkonnější, zvuk motoru je u benzínu mnohem lepší a když chce jet člověk pohodově,tak ten motor skoro neslyší. Spotřeba je pravda, že je při normální jízdě tak o 2 litry větší (nebo max 3), ale dá se s ním jezdit taky pohodově...u ostřejších jízd jsou ty rozdíly samozřejmě větší... nicméně, co bych řekl na obhajobu RS je to, že benzín je mnohem kultivovanější a netrápí mě ty věci jak u dízlu, že to absolutně nejede,najednou začne turbo a mě to zatlačí a hned to zase přestává, že se musí řadit, je to hrozně nepohodlná trhavá jízda. Kdežto u benzínu to krásně táhne až do 7 tisíc :-) a nakonec bych použil argument mýho táty: Auta, co máme, jsou snad na ježdění a ne na spotřebu,ne? Tolik toho zatím ročně nenajedu, takže mě to až zas tak tolik nevadí, ale je pravda, že spotřebu dízlu prostě hrozně závidím a ono to i na pár krátkých cestách pár stovek rozdíl udělá.... no a ještě úplně na závěr jsem chtěl dodat, že dokud jsem trochu mladej, tak jsem si chtěl užít benzín, páč je s ním sranda:-) RS Forever! ---- dodatek k zabijákovi: Ano, zvuk turba je nádhera, ale ve spojení s benzínem je to ještě lepší;-) Editováno: 4. Duben 2008, autor: dastax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 no uzavrel bych to jednou provzdy, kdyz jezdim v praci s tatrou nebo bagrem je pro me diesel jasna volba (vsichni vime proc) kdyz se chcu poradne svezt - volim benal kdyz chcu usetrit a mit nizke provozni naklady - volim benal predelany na plyn , pokud chcu mit auto s nizkymi provoznimi naklady a navic bezpecne volim naftu sepsal jsem to pro zacinajici octavaky dobre ? sepsal jsi to krasne, jsi hotovy Hrabal. Jezdi z bagrem a nemel sračky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 (editace) sepsal jsi to krasne, jsi hotovy Hrabal. Jezdi z bagrem a nemel sračky ja nejezdim s bagrem lolo jsem tak trosku kancelarska krysa zatim dvakrat zavod s klukama co maji TDI , jeden ma tu silnejsi verzi 81kw a druhy golfa normal TDI 1.9, oba dva cetli muj napis co mam vzadu , jen pro zavodniky to mam 1.6 75kw, zadnou vykonnou strelu ja mam auto hlavne na to abych se nejak pohodlne dostal na chajdu a tam se za vydatneho ochutnavani nosovickeho produktu zbavil stresu z prace (no spis aby me tam dovezla manzelka) Editováno: 4. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 crecku ty ses takovy leco....skoda psat.je pravda at si kazdej koupi k cemu ma blize a ladi podle svych potreb.a jestli to kouri tak ujizdime a nebo si zapni vnitrni okruh a mas to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 ja nejezdim s bagrem o jsem tak trosku kancelarska krysa zatim dvakrat zavod s klukama co maji TDI , jeden ma tu silnejsi verzi 81kw a druhy golfa normal TDI 1.9, oba dva cetli muj napis co mam vzadu , jen pro zavodniky to mam 1.6 75kw, zadnou vykonnou strelu ja mam auto hlavne na to abych se nejak pohodlne dostal na chajdu a tam se za vydatneho ochutnavani nosovickeho produktu zbavil stresu z prace (no spis aby me tam dovezla manzelka) ten napis cetli pri jake rychlosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 (editace) neres , ja vam fakt ty TDI nezavidim kdyz jsem kupoval auto , stalo TDI zhruba o 40 litru vic a ty auta TDI byly ve strasnem stavu v bazarech, proste jsem videl nadherny benzin za 220k a rekl si ze tech 40 tisic co by me stal TDI vic , nikdy neusetrim pri mem jezdeni, ted trosku lituju ze jsem nenasel RS , sel by toho hned proste nabidka kdy mi jeden bazarman rekl , mam tu spickove auto v dobrem stavu , najeto pouze 275 tisic, na TDI je to skoro nic,za jen 260tisic , tak jsme se mu zasmal do ksichtu a sel si svou cestou , nechtel jsme mu nic rikat ze krom motoru , vsechny ostatni veci maji snad octavy stejne ne ? Editováno: 4. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 neres , ja vam fakt ty TDI nezavidim kdyz jsem kupoval auto , stalo TDI zhruba o 40 litru vic a ty auta TDI byly ve strasnem stavu v bazarech, proste jsem videl nadherny benzin za 220k a rekl si ze tech 40 tisic co by me stal TDI vic , nikdy neusetrim pri mem jezdeni, ted trosku lituju ze jsem nenasel RS , sel by toho hnedproste nabidka kdy mi jeden bazarman rekl , mam tu spickove auto v dobrem stavu , najeto pouze 275 tisic, na TDI je to skoro nic,za jen 260tisic , tak jsme se mu zasmal do ksichtu a sel si svou cestou , nechtel jsme mu nic rikat ze krom motoru , vsechny ostatni veci maji snad octavy stejne ne ? ty jsi komik. dekuji za odpoved, v jake rychlosti jsi cetl to tdi ja neresim benzinaky, at si kazdej jezdi cim chce, treba na paru. Akorat lidi s beneli stale resi ty "hrozny" tdickare ) mam tu cest jezdit temer denne s FSI 2.0 a to je opravdu "motor" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 4. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 (editace) no ja tu resil , ten strasny dym z vyfuku , co jde skoro za kazdym TDI , jeden clovek co tomu fakt rozumi mi rikal ze je to cipovanim , to ze se to tu zvrhlo v debatu kdo ho ma vetsiho aaaa teda rychlejsiho , je uz proste nekde jinde a o FSI hodne lidi rika ze je to mozna horsi motor ,nez stara 1.6 mpi Editováno: 4. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.