Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Nevíte někdo, kdy má zrcátko vyhřívat? Nehřeje mi ani jedno, když otočím přepínač na vyhřívání, ale do obou drátky jdou, nic není mechanicky poškozené.Jestli to funguje až od určité teploty nebo při zapnutí topení nebo to má vyhřívat okamžitě při otočení vypínače. Jednou jsem to levé už dokázal ohřát při nějakých pokusech, ale na pravé nesahal a pak už nemohl ohřát ani levé.

Vloženo

Vyhřívání vnějších zrcátek

Nastavte ovládací kolečko do polohy  » obr. 39.

Vyhřívání vnějších zrcátek je funkční pouze při běžícím motoru a do venkovní teploty

+20 °C.

Vloženo

Díky, já dnes otestoval po cestě do práce, že musí být zapnuté vyhřívání zadního skla, cvakne relátko a už to hřeje. Topení jsem měl puštěné taky, ale to asi nutné není. A jestli je to ještě přes teplotu do 20 st., i na mé MR2005 vyrobena jako jedna z prvních v červenci 2004, to nevím.

Vloženo (editace)

Vyhrivani zadniho skla by na to nemelo mit vliv (topeni samozrejme taky ne). Dokonce ani nemusi byt nastartovane. Alespon tak mi to vyslo z mereni napeti na zrcatku, kdyz jsem to nekdy resil. (Pokud si to teda dobre pamatuju, ale snad jo. :kol-28: ) Mam MR06.

 

EDIT: Ted jsem si vzpomnel, ze motor asi bezet musi. Bez beziciho motoru jsem to mel aktivovane pres diagnostiku...

Editováno: , autor: LucasCZE
Vloženo

U Volva to bylo s vyhříváním zadního skla, ale tam to bylo vždy a nešly vypnout zrcátka. U mé OII si myslím, že jsem to taky četl, ale teď jsem to v návodu nenašel, jen to co jsem tu vložil.  

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nikomu? Za kolik lidí píšeš? Mám jednu z prvních octavií 2, co přišly na trh, motor BGU, s ním to bylo jen první rok. Mně to po pouhém otočení kolečka zrcátek na symbol vyhřívání nedělá NIC. Teprve když zapnu vyhřívání zadního skla, tak hlasitě cvakne relé a topí sklo i obě zrcátka. Topení jet nemusí, motor nastartovaný ano. Vztah k vnější teplotě nemám zatím ověřený. To je třeba jinak na novějších vozech. A je tam 25A pojistka, tak je použití relé dost logické, žere to docela.

Vloženo

Vo VCDS by sa malo dať prekódovať či majú hriať len so zadným sklom či aj bez neho. Tuším som tam na to videl voľbu.

Potom sa dá nastaviť po akom čase sa jednotlivé vyhrievania samé vypnú - to sa dalo už na jednotkovej fábii.

Vloženo

Myslel jsem to tak, ze to rele je jen na vyhrivani zadniho skla. Takze to samozrejme cvaka vsem, ale pri vyhrivani zadniho skla, ne zrcatek... Jestli to jde pres diagnostiku nakodovat tak, aby zrcatka hrala jen se zadnim sklem nevim a je to mozne. Ale s tim relatkem to nema nic spolecneho.

Vloženo

Tady mas schema Octavia II MR 2004 motor BGU. Jak vidis, tak z relatka to jde primo na vyhrivani zadniho skla a nikam jinam. To pripojeni 71 je primo na pojistku c. 25. Zrcatka se pres to rele proste nenapaji. Takze tak...

 

post-82761-0-55885700-1445850713_thumb.p

Vloženo

Jasně, nemusí to být zadrátované, ale nakódované. V každým případě, uživatelsky, bez zapnutí vyhřívání okna mi zrcátka netopí. Slyším cvaknout relé, vyhřívá okno, vyhřívají zrcátka. Doba vyhřívání že jde změnit je taky zajímavý, během půlhodinové jízdy mi asi dvakrát vyhřívání vypnulo.

Vloženo

jindra999 - příště laskavě napřed hledej správné téma, než někam něco napíšeš. Nevím proč ses ptal na výhřev zrcátek v tématu, kde se probírá něco jiného, když na výhřev zrcátek je téma dávno založené. Takže pro příště HLEDAT! A číst pravidla fora + manuál k autu. Pak by ses nedivil, že se ti výhřev zadního okna sám asi po 10 minutách vypne.

Vloženo

Zdravím, mám dotaz na pravé zpětné zrcátko. Nefunguje mi u něj vyhřívání a chtěl bych proměťit,jestli tam jde proud. Jde to i bez demontáže výplně dveří?

Vloženo

Sundej sklo zrcátka, do zrcátka jdou dva dráty na kterých by jsi měl naměřit napětí. Většinou zkorodují konektory, nebo odejde topné těleso ve skle.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím, jakej je odpor vyhřívání u nových zrcátek? Těch 6 ohm jak píše Lucas? Je to stejný u obou zrcátek?

Ptám se proto, že mi odešly topné členy ve sklech (naměřil jsem 24 a 48 ohm), tak jsem koupil na cc-autodíly nová skla, ale u nich jsem naměřil u jednoho 13 a u druhého 22 ohm. Těch 13 ohm bych ještě toleroval, ale s 22 ohm jsem téměř tam kde jsem byl, i při pokojové teplotě to sotva hřeje, takže pochybuju, že by to venku v zimě v rozumnym čase něco odmlžilo...

Editováno: , autor: Sharky487
  • o 4 týdny později...
Vloženo
V 18. 10. 2016 at 17:56, Sharky487 napsal:

Zdravím, jakej je odpor vyhřívání u nových zrcátek? Těch 6 ohm jak píše Lucas? Je to stejný u obou zrcátek?

Ptám se proto, že mi odešly topné členy ve sklech (naměřil jsem 24 a 48 ohm), tak jsem koupil na cc-autodíly nová skla, ale u nich jsem naměřil u jednoho 13 a u druhého 22 ohm. Těch 13 ohm bych ještě toleroval, ale s 22 ohm jsem téměř tam kde jsem byl, i při pokojové teplotě to sotva hřeje, takže pochybuju, že by to venku v zimě v rozumnym čase něco odmlžilo...

 

Čau , mám problém že mě nehřeje ani jedno zrcátko. Koupil jsem nový a měřil odpory. Starý u řidiče má 84,5 ohm , nové koupený 16,2 ohm a u spolujezce má starý 85 ohm , nový 20 ohm. V každém zrcátku jsem naměřil 12V ale ani po namontování nových to nehřeje. Mám r.v.2008 a motor BXE. Musí být nastartováno aby to fungovalo a nebo nějaká jiná rada ?

Vloženo

Chce to cist navod k autu nebo alespon toto tema. V obojim se doctes toto: Vyhřívání vnějších zrcátek je funkční pouze při běžícím motoru a
do venkovní teploty +20 °C. Jindra navic psal, ze mu zrcatka hreji jen pri zapnutem vyhrivani zadniho skla. U me to tak neni, ale treba to tak nektere OII maji... Kazdopadne pokud v zrcatku nameris 12 V a zaroven neni vyhrivani porusene (jako ze neni, kdyz jsi tam nameril rozumny odpor), tak to proste musi hrat. :kol-32:

Vloženo

Ono se dá na přívodech k zrcátku multimetrem s velkym vnitřnim odporem naměřit 12V, i když je vypnuté zapalování, je to ale měkké napětí, které se tam dostává nejspíš přes nějaký snímací odpor. Pokud se na ty přívody připojí zrcátko nebo třeba 12V/5W žárovka, napětí hned klesne k nule.

Vloženo

Kabel mezi jednotkou dveri a zrcatkem bude uhnity, je tak kostrici kabel ktery je rozvetveny na dve nebo tri casti dle vybavy. V tom rozvetveni to nekdy uhniva, nebo jsou poskozene ty kebely ktere se protahuji tim krkem zrcatka.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...