Milan12 Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? použij vyhledávač,hodně už se toho probralo,nebo aspon pokračuj v založeném tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? může toho být více, já vyměnil startér ( taky jsem si myslel, že je v pořádku a nebyl...) a startuje to na šup i při hodně zahřátém motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Ahoj, úplně stejný problém jsem řešil asi půl roku na TDI 66 kW. Dle servisu jsem udělal následující kroky: 1. Výměna žhavičů - nepomohlo 2. Výměna vstřikovacího čerpadla - nepomohlo 3. Výměna startéru + nová baterie - pomohlo a od té doby za tepla motor naskočil hned. Snad ti to pomůže. Vrazil jsem do toho plno peněž a nakonec to byl jen startér s baterkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 U teplého motoru problém se žhavením nebude . Dal jsem nový startér od Magnetonu za necelou trojku a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruddy Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Duben 2008 Sdílet Vloženo 11. Duben 2008 Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka. No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně. Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 18. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Tak a problém jsem už vyřešil. Zajel jsem do servisu a tam mi přidali na startovací dávce a je po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Tak a problém jsem už vyřešil. Zajel jsem do servisu a tam mi přidali na startovací dávce a je po problému. a neřekli ti o kolik ji zvýšili? já jsem zatím zvýšil o 400 a nic moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engelhart Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Já to měl taky..... vyměnil jsem všechno výše popsáno a nakonec pomohlo jediné: na VAG-COMu přidat dávku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Já to měl taky..... vyměnil jsem všechno výše popsáno a nakonec pomohlo jediné: na VAG-COMu přidat dávku o kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FruFru Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně.Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno Mi to třeba pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FruFru Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 o kolik? Jsem jen ubohý uživatel, ale TDI fun mi to spravil. Zkus se zeptat jeho. Určitě ho tu najdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engelhart Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Tak to já z hlavy fakt nevím..... musíš na někoho zběhlejšího... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xyp Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba? Stejnou situaci jsem řešil i já. Vyměnil jsem plno věcí, stálo to moc peněz a nakonec pomohlo jen když jsem vyměnil startér + baterku. Od té doby v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 To cerpadlo se da poresit i softwerove... kdyz uz hold ani start. davaka nestaci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím Sám říkáš , že čerpadlo baťoh. Já jsem vyměnil starter -sehnal jsem nové VAELO tydy na foru za 3000,- a startuje jako zamlada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 25. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Tak nakonec taky asi budu muset vyměnit baterii a startér. Zvýšení dávky trochu pomohlo - už netočím 5 vteřin ale jen tak 2 až 3. Ale úplně ono to ještě není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 31. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2008 Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem... Nevíš prosím tě na kolik ho výměna startéru přišla - ať vím co mě čeká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 1. Červen 2008 Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Tuším že se do 3000Kč vešel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 1. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2008 Tuším že se do 3000Kč vešel Tak to by nebylo tak špatné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matess Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 Tak to by nebylo tak špatné. Zkus ho rozdělat....možná nebude potřeba vyměnit. Taky mi to dělalo a byl tam skříplej takovej O kroužek hned za pastorkem...skoro s tím nešlo otočit. Vyndal jsem ho a promazal trochu tu převodovku uvnitř a chodí perfektně. Náklady 0 a asi hodinka času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeremi Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím ten tvůj mechanik asi dělal celej život traktory,protože to co tady píšeš je naprostá blbost.V první řadě vyměň baterku a nech si zvýšit startovací dávku já ji většinou dávám na maximum a supr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.