lubosgls Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 muze me nekdo vysvetlit, jakto muze delat starter, kdyz motorem normalne toci(nebo vam vsem co jste vymenili starter a baterku motor tocil ztezka??) jenom tak ze zvedavosti PS: nevim proc tak vypiskujes, me to zase az takova blbost neprijde, proto se ptam proc nebo co to zpusobuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radecek40 Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 ten tvůj mechanik asi dělal celej život traktory,protože to co tady píšeš je naprostá blbost.V první řadě vyměň baterku a nech si zvýšit startovací dávku já ji většinou dávám na maximum a supr Aby to nebylo jen o traktorech, pokud je venku hodně horko a auto třeba 2 hodiny stojí, tak někdy ( jednou z 10 startů) musím točit víc než motor naskočit. Nebo nechat dýl zapnuté zapalování.Studený start nebo teplý po krátké pauze nedělá problém. Mám 66kw,2002 a můj mechanik se taky přikláněl k čerpadlu, tak s těmi traktory bych moc neoperoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddwarf Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 No vubec bych se nebal říct že je to čerpadlem, popíšu vlastní zkušenost. Měl jsem ten stejny problem, loni :-(, pomohlo mi na VAGu nastavenií vyšší davky a bylo vyřešeno, bohužel jen na rok. Letos řeším problém s padáním výkonu při vyšších otáčkách. Indy dal do kupy turbo, na kterem taky byla zavada s plechovkou a vypadalo to že je vše vyřešeno, jenže testování ukázalo že vubec ne, při zátěži došlo podle Vagu k nedodávání paliva do motoru a škubání a ztrata vykonu se projevuje dal. Vše právě nasvědčuje tomu že na vinně je čerpadlo. Tak uvidíme. Velmi brzo tohle budu muset s pomocí Indyho řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxer Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Zdravím, koupil jsem si Octavii 1,9 TDi 66 kW r.v. 1999, 170 000 km, a mám problém se startováním. Studený motor chytne na 2-3 otočky ale teplý motor strašně dlouho točí než nastartuje, nevíte někdo čím by to mohlo být?? Zatím jsem se do ničeho nepouštěl má to teprv týden ale plánuji rozvody, oleje a všechny filtry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Když tady jenom trochu pohledáš na foru tak to najdeš proč. První předpoklad dobrého startu (i teplého motou) je dobrý akumulátor Potom už je na řadě starter. Přestože ti budou tvrdit, že stačí softwerově zvednout startovací dávku tak pravá příčina je starter. Koupil jsem tady fungláč Valeo na foru za 3000,- Je to zcela jiná káva.To platí především u roku výroby tvé Octavie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Přesně tak, špatné startování u teplémo motoru dělá startér. Někdy stačí starter vyndat, vyměnit ložiska a uhlíky a hlavně vše pořádně vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 |Kdyby ti nepomohlo vse co ti tady pisou kluci, mam pro tebe reseni v podobe softwerove upravy..Udelej test: odpoj konektor pro teplotu vodu na teplem motoru a zkus to nastartovat. Uvidis jak to chytne a pak se ozvy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxer Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Tak zatím díky za rady, jak se k tomu dostanu tak zkusím odpojit to čičlo vody a zkusím to nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 taky sem vše vyměnil,baterku,starter a davka na plno a furt nic,až se vyměnily trysky tak to bylo O.K.!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 A prekopale soft... pak to bylo ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxer Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Tak dnes jsem se dostal k tomu vyzkoušet to čidlo. Po dojetí jsem na zahřátem motoru odpojil čidlo teploty - nešel budík a žhavilo to, ale start byl o dost rychlejší takže to bude asi tím čidlem teploty. Zkusím koupit nové a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Tak dnes jsem se dostal k tomu vyzkoušet to čidlo. Po dojetí jsem na zahřátem motoru odpojil čidlo teploty - nešel budík a žhavilo to,ale start byl o dost rychlejší takže to bude asi tím čidlem teploty. Zkusím koupit nové a uvidím. to není čidlem!!!už jak psal tdi fun,jde to udělat v řídící jednotce nebo se tam dá relé,které ti z teplejch startu udělá studene,jde to oboje,oboje určo zvládne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Tak dnes jsem se dostal k tomu vyzkoušet to čidlo. Po dojetí jsem na zahřátem motoru odpojil čidlo teploty - nešel budík a žhavilo to,ale start byl o dost rychlejší takže to bude asi tím čidlem teploty. Zkusím koupit nové a uvidím. cidlem to neni... nake osizovatka nejsou uplne koser... kdyz nepomuze davka vagem na max, lze sofwerove.Pak uz jen mechanicky problem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foxer Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Jak se k tzomu dostanu tak zkusím přidat VAGem a když to nebude lepší tak pujdu po mech. částech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 (editace) přidávám další problém se startem! Prosím o radu! Sousedka dneska jela na nákup, vrátila se k autu a už motor nenaskočil... Jendá se o octavii TDi 66kw rok 2000 facelift Normálně otočím klíčem, startér jede, motor chytne, ale za pár vteřin zdechne. Na VAGu není žádná chyba, vůbec nikde, všude je nula chyb. Na přístrojovce taky žádná kontrolka nesvítí. Když to chytne, vrčí to normálně na 4 válce, myslim že triskama to nebude. Zkoušel sem odpojit hadice mezi čerpadlem a filtrem a z filtru sát pusou naftu a jde to, je možný že odešlo čerpadlo? Editováno: 13. Říjen 2008, autor: lisky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 přidávám další problém se startem! Prosím o radu!Sousedka dneska jela na nákup, vrátila se k autu a už motor nenaskočil... Jendá se o octavii TDi 66kw rok 2000 facelift Normálně otočím klíčem, startér jede, motor chytne, ale za pár vteřin zdechne. Na VAGu není žádná chyba, vůbec nikde, všude je nula chyb. Na přístrojovce taky žádná kontrolka nesvítí. Když to chytne, vrčí to normálně na 4 válce, myslim že triskama to nebude. Zkoušel sem odpojit hadice mezi čerpadlem a filtrem a z filtru sát pusou naftu a jde to, je možný že odešlo čerpadlo? a jak dlouho to běží?chytne a za vteřinu zdechne?Nebo déle?Pokud to není imo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 13. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2008 imo to není, za prvé by blikala kontrolka, za druhé by to bylo zapsané v chybách... taky mě to napadlo. Ale i tak to tím neni, někdy zdechne hned, někdy vrčí třeba 10 vteřin a pak kuckne a zdechne... fakt to vypadá nějakým způsobem na dopravu paliva.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plynař Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 (editace) Zdravím, koupil jsem si Octavii 1,9 TDi 66 kW r.v. 1999, 170 000 km, a mám problém se startováním.Studený motor chytne na 2-3 otočky ale teplý motor strašně dlouho točí než nastartuje, nevíte někdo čím by to mohlo být?? Zatím jsem se do ničeho nepouštěl má to teprv týden ale plánuji rozvody, oleje a všechny filtry. Když tady jenom trochu pohledáš na foru tak to najdeš proč.První předpoklad dobrého startu (i teplého motou) je dobrý akumulátor Potom už je na řadě starter. Přestože ti budou tvrdit, že stačí softwerově zvednout startovací dávku tak pravá příčina je starter. Koupil jsem tady fungláč Valeo na foru za 3000,- Je to zcela jiná káva.To platí především u roku výroby tvé Octavie Taky bych potřeboval sehnat ten startér Valeo.Od koho jsi ho tady na foru sehnal? Editováno: 26. Listopad 2011, autor: Wojnar Edituj příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul_tdi Vloženo 17. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2008 imo to není, za prvé by blikala kontrolka, za druhé by to bylo zapsané v chybách... taky mě to napadlo. Ale i tak to tím neni, někdy zdechne hned, někdy vrčí třeba 10 vteřin a pak kuckne a zdechne... fakt to vypadá nějakým způsobem na dopravu paliva.. měl sem to same přijel sem k obchodu,vypnul motor a už nechyt tak max na 2-5sekund....byl to ventil chcipaci klapky!!!ktery ji otvira a zavira.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 len otazocka mam OI r.v.98 1.9tdi 66kw a mam pocit ze ked je motor zohriaty trosku akoby tazsie startovala cca. 2sec. ak je studeny chyti hned som po servise vsetky filtre olej diagnostika OK bez zavad naj. 76000km rozvody tiez menene ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 dnes som skusil baterku teda iba startovacie kable od kamosa co ma novu baterku cca. 4mes. je elektrikar premeral ju a je OK aj pri zatazi mala OK hodnoty ako povedal nic take co by mohlo zapricinit horsi start ... je sice pravda ze som tam nedal uplne inu baterku ale ak by bola uplne slaba tak by tuto zimu nevydrzala ten mraz -14c a uplne by odisla ... a este musim povedat ze ma 5 rokov ta baterka ... tu som zatial vylucil nakolko takyto start by mal potom kazdy diesel zo starsou baterkou a trosku slabsou ... skusim repas starter co to spravy auto ma sice naj. iba 76000km no tych startov mohlo byt velmi vela ... ked bude repas dam vediet ako to dopadlo ... PS : este mi tu radili zmenu cerpacky a aditiv do nafty vraj zn. VIF je super teda mal by byt ... ak by ste mali nejaky postreh alebo radu budem len rad ... start mi trva tak 2sec. pri studenom 1sec. studeny start pretoci raz a teply 2x pretoci starter ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Jedna otázka bokem: Andrew25...jak TDI?? kde máš 55Kw?? v avataru máš ještě modráska AEE ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Jedna otázka bokem: Andrew25...jak TDI?? kde máš 55Kw?? v avataru máš ještě modráska AEE ne? to je fakt otazka bokom ... nooo zmenil som auto a fotku nie nakolko cakam na super pocasie aby som auticko mohol nafotil pri slniecku ... ked pride cas pride aj zmena fotky ... takze 55kw je PREDANA ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 tak dnes som bol u mechanika s tym starterom a vraj je to OK udajne tieto 1.9tdi 66kw pri teplom motore maly takyto start aspon co sa tyka toho mojho za tepla na brnk a ked je teply 1s az 2s, ak by som chcel OK start ako za studena mal by som ho vymenit za starter z OI po r.v.2001 tie boli 11zube a ja mam 10zuby starter ... vtedy by startoval aj pri teplom motore ako za studena ... tolko co som sa dozvedel a zmenil som cerpaciu stanicu a kupil si cistiaci pripravok na vycistenie palivoveho systemu ... zatial je to od STP kym si nezozeniem VIF DIESEL LETNY ! PS : repasom by tomu pomohol iba trosku takze som to nedal urobit ... startety opravuju az po 150.000km ja mam 76.000km kaslem na to a jazdim spokojne dalej ... OI r.v.98 ma uz nejaky ten rok a nejaka ta mala chybycka sa jej odpusti a ked to bude vazne doprajem jej novy starter resp. co bude treba ... takze asi tak ... a za zly start sa vraj poklada doba startovania 5s az viac ... na 1.9tdi 66kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 (editace) Dnes jsem opravoval jiz druhou oktavii 66kw rok 98. pro jednu firmu. Obe teplej start i po zvednuti davky katastrofa. Resily to v autorizovanem servise Heller a nakonec to zkoncilo u nas. Ted po uprave softweru obe okty na brnk... Editováno: 20. Březen 2009, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.