Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je to tak. AEE se opravdu podobá celkem dost atmosferickému dieselu. Silný v nízkých a středních otáčkách. Ve vyšších ale nemá výraznou výkonovou špičku. Ikdyž! Hodně udělají kvalitní svíčky. Se starými motor tak tak přelezl po dlouhém přemlouvání 4200ot, ale s novými, které předepisuje výrobce-BOSCH WR7LTC+ jde bez řečí až za 5000ot.. Takže i v tomto záleží na dalších faktorech :)

Spotřeba ve městě souhlasí - těch 7,5-9l, mimo město v obsazeném autě 6,8-7,3l a s prázdným autem v pohodě za 6,1-6,4l/100

  • o 2 týdny později...
Vloženo

QUOTE(tomasch @ 19.10.2009, 7:25 ) *

Takže jsi skončil jako já před cca měsícem. Babral jsem se s termostatem a bylo to čidlo. Jinak koukni na cenovky na www.cc-autodily.cz Můžu doporučit (termostat orig asi 300 a čidlo 200,-)

T..

Myslel sem si že to tak dopadne. Při mý smůle.... Jednou už bylo měněný čidlo i termostat (každý zvlášť), auto má cca 210000km.

Zdravím, pánové!

Tak sem se konečně dostal k výměně čidla teploty, koupil sem originál ze skoda-díly.cz. Termostat mám přímo ze škodovácký prodejny (origoš, 550Kč...) Bohužel pomalý zahřívání a kolísání teploty se děje stále. Je možný, že by bylo v háji to koleno nebo uložení termostatu? Dnes jsem ráno po ujetí cca 1,5km šáhl na hadici z motoru do chladiče (horní přívod) a bylo znát že je teplá. Takže buď je v háji fungl nový origo termostat nebo jeho uložení. Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Díky

Vloženo

Když jsi dával termostat, zkoušel jsi, jak dosedá gumička termostatu na ten nátrubek? Kolega ho měl nějak pokroucenej a netěsnilo to vůbec už od pohledu. Naštěstí se dá se koupit jako ND.

Tom

Vloženo
pokud je mi známo, termostat je lepší vyměnit i s uložením. Jinak se problém nevyřeší....

Aha, díky za rady. Zkusím to rozhodit a zjistit více. jednou už mi ho známý měnil a to pouze termostat bez uložení. Tak sem myslel že to i podruhý bude OK.

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, leto tu bude co nevidiet a tak zase rozmyslam nad tym ci sa da k tomuto motoru domontovat klima, myslim ze tu bolo o tom tema ale neviem ho najst. Skusenosti, nazory a rady rad privitam.

Editováno: , autor: Robo_PP
Vloženo

1.6 55kW Ti s klimatizací pojede ještě hůř než už jezdí tenhle motor je na to auto už slabší ale pokud se chceš vláčet za kamionem a nemoct ho předjet tak si jí dodělej

Vloženo

klima nemusi byt stale zapnuta, neni problem ju vypnut ked chces predbiehat. Viem ze napr. ku corodbam 1.4 davali klimu. Je mi jasne ze ked bude zapnuta tak vykon pojde dole ale chcel by som vediet co na to vsetko treba a kolko to bude stat.

Vloženo

dodělat se samozřejmě dá ;) Rolbař ji kdysi na svojí ex oktě dodělával. Tak pohledej v sekci vaše Octavia. Bude to někde na konci.

Je ale potřeba sehnat dost věcí. Před nějakým časem mi nabízel věci a pomoc s montáží na Climatronic :palec2: i ten tam jde zamontovat :)

řeci typu s klímou to nepojede, neberu lol ŘJ při rychlém sešlápnutí plynu odpojí kompresor, tak aby byl plný výkon motoru na kola :p

Vloženo

originál klima (dodělávaná na 1,6 55kW ) vyjde na necelých 45000,- to myslim nemá cenu, ale pokud to chce někdo dodělat z použitých dílů držim pěsti. Já osobně bych na to náladu teda neměl

Vloženo

Byl jsem dneska zaskočen dotazem jestli se dá použít lambda sonda z Felície 1,6 do Octavie 1,6 55Kw. Oba jsou to motory AEE, ŘJ stejná, ale fakt nevím jestli se dá z Feldy použít do Octy :help: :help: :feve:

Nevíte náhodou někdo? Prosím!! :worthy

Vloženo

No tak nějak mi to bylo tím dotazovatelem prezentováno :smich: že jestli by nešla použít z Feldy protože je levnější. No teď je otázka jestli se mu bude chtít přeletovávat konektor. Každopádně díky za info :palec2:

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, dlouho se mi nic nepodělalo na autě ale teďka jak jsou mrazy, tak zhruba týden pozoruji, že se mi nespíná sitič na studeným motoru, po nastartování se nezvednou otáčky, ale zůstanou normálně na 800 jako na zahřátým autě, jinak jiný problémy, nejsou, otáčky drží, nehoupou a když se auto zahřeje je vše v normálu, kam směřovat, čidlo teploty motoru??Díky za radu

Jinak klapka je trochu zanesená, ale doposud nedělala žádné potíže, tak jsem ji ještě nečistil, ale stejně myslím že by nedělala takový problémy

Editováno: , autor: tommys
Vloženo

Hm zajímavý. Někteří řeší vysoký otáčky a ty zase nižší než by měli být. Čidlo teploty by to být mohlo. ŘJ pravděpodobně reguluje volnoběh a zvýšené otáčky u studeného motoru podle něj. Ale jestli se to chová normálně, tak bych to asi zatím neřešil.

Vloženo

Ahoj potřebuji poradit, mám 1,6 55 rok 98

přestal se zahřívat motor, teplota stoupne jen když jedu do kopce nebo mu trochu naložím, potom zase spadne dolů. Potom se přidal další problém, při dojezdu, když sundám nohu z plinu a dám volnoběh tak kleskou otáčky a motor chcípne ne pokaždé jen občas. Jo a docela to kouří z výfuku.

Může někdo poradit co stím.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...