Přejít na obsah

1.6 55 kW - spotřeba, zkušenosti, nemoci a vlastnosti


TomášT

Doporučené příspěvky

Je to tak. AEE se opravdu podobá celkem dost atmosferickému dieselu. Silný v nízkých a středních otáčkách. Ve vyšších ale nemá výraznou výkonovou špičku. Ikdyž! Hodně udělají kvalitní svíčky. Se starými motor tak tak přelezl po dlouhém přemlouvání 4200ot, ale s novými, které předepisuje výrobce-BOSCH WR7LTC+ jde bez řečí až za 5000ot.. Takže i v tomto záleží na dalších faktorech :)

Spotřeba ve městě souhlasí - těch 7,5-9l, mimo město v obsazeném autě 6,8-7,3l a s prázdným autem v pohodě za 6,1-6,4l/100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

QUOTE(tomasch @ 19.10.2009, 7:25 ) *

Takže jsi skončil jako já před cca měsícem. Babral jsem se s termostatem a bylo to čidlo. Jinak koukni na cenovky na www.cc-autodily.cz Můžu doporučit (termostat orig asi 300 a čidlo 200,-)

T..

Myslel sem si že to tak dopadne. Při mý smůle.... Jednou už bylo měněný čidlo i termostat (každý zvlášť), auto má cca 210000km.

Zdravím, pánové!

Tak sem se konečně dostal k výměně čidla teploty, koupil sem originál ze skoda-díly.cz. Termostat mám přímo ze škodovácký prodejny (origoš, 550Kč...) Bohužel pomalý zahřívání a kolísání teploty se děje stále. Je možný, že by bylo v háji to koleno nebo uložení termostatu? Dnes jsem ráno po ujetí cca 1,5km šáhl na hadici z motoru do chladiče (horní přívod) a bylo znát že je teplá. Takže buď je v háji fungl nový origo termostat nebo jeho uložení. Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

dodělat se samozřejmě dá ;) Rolbař ji kdysi na svojí ex oktě dodělával. Tak pohledej v sekci vaše Octavia. Bude to někde na konci.

Je ale potřeba sehnat dost věcí. Před nějakým časem mi nabízel věci a pomoc s montáží na Climatronic :palec2: i ten tam jde zamontovat :)

řeci typu s klímou to nepojede, neberu lol ŘJ při rychlém sešlápnutí plynu odpojí kompresor, tak aby byl plný výkon motoru na kola :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, dlouho se mi nic nepodělalo na autě ale teďka jak jsou mrazy, tak zhruba týden pozoruji, že se mi nespíná sitič na studeným motoru, po nastartování se nezvednou otáčky, ale zůstanou normálně na 800 jako na zahřátým autě, jinak jiný problémy, nejsou, otáčky drží, nehoupou a když se auto zahřeje je vše v normálu, kam směřovat, čidlo teploty motoru??Díky za radu

Jinak klapka je trochu zanesená, ale doposud nedělala žádné potíže, tak jsem ji ještě nečistil, ale stejně myslím že by nedělala takový problémy

Editováno: , autor: tommys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm zajímavý. Někteří řeší vysoký otáčky a ty zase nižší než by měli být. Čidlo teploty by to být mohlo. ŘJ pravděpodobně reguluje volnoběh a zvýšené otáčky u studeného motoru podle něj. Ale jestli se to chová normálně, tak bych to asi zatím neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj potřebuji poradit, mám 1,6 55 rok 98

přestal se zahřívat motor, teplota stoupne jen když jedu do kopce nebo mu trochu naložím, potom zase spadne dolů. Potom se přidal další problém, při dojezdu, když sundám nohu z plinu a dám volnoběh tak kleskou otáčky a motor chcípne ne pokaždé jen občas. Jo a docela to kouří z výfuku.

Může někdo poradit co stím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...