Přejít na obsah

Zkrácení dráhy ŘP


Doli

Doporučené příspěvky

add CorradoVR6: pocuj, ak mas Octaviu s akymkolvek motorom, tak sotva pretocis motor :palec2: . To ze ti drzi rucicka v cervenom poli co by len 15sekund, pre ten motor to nic neznamena (teda ak nieje vonku -10 stupnov, a ty si sa prave nerozbehol spred domu so studenym motorom)

Ja len dodam pre menej technicky zdatnych, ze TATO UPRAVA NEMA VPLYV NA ROZSAH PRACOVNYCH OTACOK MOTORA

ne ne...mal som plne zohriaty motor..teda prevadzkovu teplotu...len som predbiehal kolonu nebolo sa kde zaradit..aa oproti sli uz auta..tak som to tam drzal az kym som nedokoncil predbiehanie...mozno to bolo tych 15sek ako pises..+/-...

viem ze tato uprava nema vplyv na otacky..je to len o tom ze rychlejsie zaradis..a prave o to mi ide..aby som mohol co najrychlejsie v takomto pripade zaradit.lebo v tom co som pisal..by som zaradit uz nestihol...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde to i na pětirychlostní převodovky nebo jenom na šestirychlostní?

Ještě tady na to nikdo neodpověděl.

QUOTE(dadacek @ 27.12.2008, 12:49 ) post_snapback.gifCenově a časová náročnost?

Kvaki: a ne že napíšeš žes to udělal za 10min poslepu.. nevěřím v takovou jednoduchost..

Je to vůbec i pro 5ti kvaltový motory?

650 Kč , tak 1h :feve:;) nehorší je sundat to sání,ta vidlička ,je brkačka lol

jestli maj stejnou vidličku ,jak 6 kvalt ,tak proč ne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvaki, ten lanovod, je tam přidělaný jak ? Jde to v poho sundat nebo je třeba nějaké special nářadí ? Jinak je to na matici, ale ten bowden, z fotek to není až tak patrné... Díky !

Rosto je tam takova pojistna podlozka, jestli chces tak ti ji zejtra vyfotim. Jinak to jde sundat uplne v pohode, staci nehtem vysunout. Pokud chces tak ti muzu napsat pribliznej postup montaze. :)

Joska: Podle me je to jedno jestli 5 nebo 6 st. na 99% ti to pujde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ne...mal som plne zohriaty motor..teda prevadzkovu teplotu...len som predbiehal kolonu nebolo sa kde zaradit..aa oproti sli uz auta..tak som to tam drzal az kym som nedokoncil predbiehanie...mozno to bolo tych 15sek ako pises..+/-...

viem ze tato uprava nema vplyv na otacky..je to len o tom ze rychlejsie zaradis..a prave o to mi ide..aby som mohol co najrychlejsie v takomto pripade zaradit.lebo v tom co som pisal..by som zaradit uz nestihol...

Corrado,

ano, rychlost radenia tym vyriesis. Ked som to nahodil, musel som sa stym naucit jazdit, hlavne si zvyknut na to rychle radenie, tj. vecer som vybehol na dialnicu, ked nic neslo zamnou som zastavil, a skusil som 1,2,3,4,5,6 a spat ... parkrat som si to skusil, a je to podstatne lepsie, dokonca ked si sikovny, pri 5tis ot a rychlom radeni ti padnu otacky len na 3500 (ja mam sice chipnutu dieslovu RS, tj tento rozsah zavisi od tvojej motorizacie).

Co mi pri tomto style vadi, tak spojka (co sa dalo viacmenej cakat), chcelo by to taku kratku nakopovacku (ale to budem riesit pri vymene dvojhmotneho zotrvacnika a spojky pri cca 120t az 150t km)

Len po tomto skusani nechaj dokladne dochladit turbo a motor, nech neposles do vacnych lovist turbinu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postup na montáž:

  1. Demontovat nasávání vzduchu a filtr
    1.jpg
  2. Rozebrat box s filtrem
    2.jpg
    3.jpg
    4.jpg
  3. Povolit upevnění boxu
    5.jpg
  4. Přetáhnout gumu přes plastový čep a vytáhnout spodní díl filtrového boxu
    6.jpg
    7.jpg
  5. Teď už je přístup k mechanismu řazení
    8.jpg
  6. Vycvaknout pojistku a vysunout bovden
    9.jpg
  7. Povolit matku a vycvaknout druhou pojistku a vysunout bovden (vysunout to šlo dost ztuha)
    10.jpg
  8. Nasadit nový díl
    11.jpg
    12.jpg
  9. Montáž se provede opačným postupem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Super popis Doli! :palec2:

Možná hloupá otázka.

Na těch vyměňovaných dílech je v otvoru tisícihran.

Jak se pozná správná poloha do které se to má nasadit?

A jak se to celé seřídí? Musí se štelovat něco na bovdenech?

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jOska : Dneska jsem to dělal Jurachovi na jeho kanárovi a původní poloha toho dílu .... jedna hrana shora kopírovala lanovod - ten který se nesundává z dílu z té osičky, stačí si zapamatovat to kopírování - jakoby v zástinu, vyndáš, dáš nový kus a je to, šlape to perfektně, nic jsme neseřizovali, takže pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na těch vyměňovaných dílech je v otvoru tisícihran.

Jak se pozná správná poloha do které se to má nasadit?

A jak se to celé seřídí? Musí se štelovat něco na bovdenech?

Je tam neco jako drazka, takze to nemuzes dat jinak.

Prave nic neserizujes. Staci kdyz sundas ty plastove cerne stelovaky co jsou na konci bovdenu (staci odjistit pojitka a vysunout). A pak je das zpatky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak mám namontováno od včera taky, Doliho návod je zcela vyčerpávající a perfektní. K bodu 4. - není s tím problém, zatáhnout za celý box, jedna strana, druhá, a je to venku.

Dále upřesňuji - Doli v prvním příspěvku píše, že do MR 2006 je potřeba "přikoupit i stelovak na bovden, kvuli jinemu prumeru diry. 1K0 711 761 B 196Kc"

Já jsem ten štelovák už koupil v sadě s tím dílem 8J0 711 046B, takže samostatně není potřeba.

Ad obavy z "pootočení" nového dílu na tisícihranu - jak už psal někdo výše, není třeba se bát, před sundáním starého jsem to dal do polohy nadoraz do leva (otočit proti směru hod. ručiček) a v této poloze je levá dlouhá strana dílu rovnoběžná s podélnou osou auta. Nový díl se pak dá do stejné pozice.

Po vyzkoušení krátkou jízdou první dojmy - zkrácení řazení mi nepřišlo nějak výrazné, trochu jo, ale očekával jsem (asi) malinko víc. Ale! Došlo ke znatelnému "zpřesnění" řazení. Před tím některé stupně šly jakoby nadvakrát (z pozice neutrálu po překonání prvního normálního odporu byl před koncem dráhy ještě jakoby další "schodek"). Teď tam skáčou jak němci do krytu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...