ceannu Vloženo 12. Duben 2006 Vloženo 12. Duben 2006 Kde sa da stiahnut program na diagnostiku Fabii? 1 Citovat
ceannu Vloženo 13. Duben 2006 Autor Vloženo 13. Duben 2006 vies nejaky odporucit? zatial nemam ziadny...da sa spravit alebo ho musim kupit? Citovat
parnov Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 na fore je mnoztvo informacii ohladom diagnostiky existuje niekde suhrn alebo prehlad ohladom sw a kablov na diagnostiku? alebo nenajde sa niekto, kto by odporucil kabel a sw pre zaciatocnika? dakujem Citovat
profor Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 POhladaj a to čo nájdeš (linky na témy) sem daj... Citovat
autospravca Vloženo 2. Září 2009 Vloženo 2. Září 2009 Vopred sa ospravedlňujem, ale podobný problém som nenašiel.Chcel by som poprosiť,či mi vie niekto vysvetliť ,ako sa číta graf z Vagu(viz prílohe-ide o fábiu 1,4 Mpi-16V) 1 Citovat
MAUpick Vloženo 2. Září 2009 Vloženo 2. Září 2009 A co take by si chcel vediet? Ako sa cita graf? Ved v nom je vsetko jasne. Asi myslis nieco ine. Tak to objasni trochu co myslis... Citovat
autospravca Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Zrejme je to zobrazenie výkonu motora.Z grafu mi nie je jasné,ake merané parametre označuje vertikálna a horizontálna os a čo znamenajú jednotlivé vyznačené farebné krivky v grafe. Citovat
Dula Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Grafy zobrazují hodnoty prvních čtyř číselných bloků z deseti ve zobrazované skupině 000 (na tom obrázku pod grafem). Tato skupina nemá popisky a pro diagnostiku se nepoužívá. Zajímavější by bylo zaškrtnutí políček dalšího řádku (skupiny 001), kde by se ukázaly grafy otáček, teploty chladicí kapaliny, regulační hodnoty lambda (-15%....+15%) a podmínek seřízení (každý z osmi bitů má svůj význam: 1 Teplota chladicí kapaliny nad 80 °C 1 Otáčky motoru pod 2000 1/min 1 Škrticí klapka uzavřena 1 Lambda-regulace v pořádku 1 Spínač volnoběhu sepnutý 1 Kompresor klimatizace vypnut 1 Katalyzátor zahřátý (nad 300 °C) 1 Vlastní diagnostikou nezjištìna žádná závada ) Další zaškrtnutý řádek (skupina 002) by obsahoval otáčky motoru, zátěž motoru, dobu vstřiku a tlak v sacím potrubí atd. atd. Citovat
autospravca Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Grafy zobrazují hodnoty prvních čtyř číselných bloků z deseti ve zobrazované skupině 000 (na tom obrázku pod grafem). Tato skupina nemá popisky a pro diagnostiku se nepoužívá. Zajímavější by bylo zaškrtnutí políček dalšího řádku (skupiny 001), kde by se ukázaly grafy otáček, teploty chladicí kapaliny, regulační hodnoty lambda (-15%....+15%) a podmínek seřízení (každý z osmi bitů má svůj význam:1 Teplota chladicí kapaliny nad 80 °C 1 Otáčky motoru pod 2000 1/min 1 Škrticí klapka uzavřena 1 Lambda-regulace v pořádku 1 Spínač volnoběhu sepnutý 1 Kompresor klimatizace vypnut 1 Katalyzátor zahřátý (nad 300 °C) 1 Vlastní diagnostikou nezjištìna žádná závada ) Další zaškrtnutý řádek (skupina 002) by obsahoval otáčky motoru, zátěž motoru, dobu vstřiku a tlak v sacím potrubí atd. atd. Vďaka Dula ,vyskúšam to čo uvádzaš Citovat
SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 Má někdo skušenosti s ElmScan 5 - univerzální diagnostikou na Fabii (r.v.2004). Mám ji spolu s programem Scan Master a jediné co jde diagnostikovat je jednotka motoru. Do ostatních jednotek se neumím připojit. Kde je chyba?????? Nejprve byl problém s připojením (nastavení virtual com/USB, ale to je již vyřešeno). Dle údajů výrobce má s tímto programem diagnostika fungovat včetně nastavení lambda sond. Poradí někdo, kde je chyba? (pozn. program neni demo verze, takže v něm fungují všechny funkce.) Citovat
profor Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 No šak lambdu robíš cez motor:) To máš ako ja keď som skúšal s VAG-COMom diagnostikovať BMW, len motorová jednotka išla, aj to len obmedzene. To znamená že ten soft nevie protokoly ostatných RJ, motorová musí fungovať Citovat
cosby Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 nechápu proč na Fabii používáš ELM když nej co je je klasika Vag Com.Jinak Elm mám a tedy nic moc,používám to na mimokoncern a tak se to někdy chytne,někdy ne Citovat
SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 nechápu proč na Fabii používáš ELM když nej co je je klasika Vag Com.Jinak Elm mám a tedy nic moc,používám to na mimokoncern a tak se to někdy chytne,někdy ne Protože se domnívám že program Vag Com s OBD II. diagnostikou nefunguje (Elm Scan 5 Compact). A tento kabel vychvaluje výrobce i prodejce že všechno umí (Škodovka od 2000/"univerzální diagnostika"), tedy se domnívám že programy funkční s touto diagnostikou jsou např. jen tyto: Scanmaster OBD : Scantoolnet : Touchscan V programu, který mám (ScanMaster ELM) teoreticky všechny funkce jsou... Můžu tedy vyskoušet program VagCom? Který byl původně ke kkl kabelu? Myslím že to nebude ani komunikovat s novou diagnostikou. Neni nakonec problém v nastavení iso protokolu v programu? Nebo ten výrobce lže?? Citovat
SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 No šak lambdu robíš cez motor:) To máš ako ja keď som skúšal s VAG-COMom diagnostikovať BMW, len motorová jednotka išla, aj to len obmedzene. To znamená že ten soft nevie protokoly ostatných RJ, motorová musí fungovať Ani ta lambda nešla nastavit/respektive live data se nezobrazují vůbec po nastartování motoru. Jen hodnoty klapka, vzduch. Svítí kontrolka airbagů a píše to žádné chybové kódy. (Nejspíš tedy řj. motoru nemá nic společného s řj. airbagů) Fabia HTP 1,2 2004 Citovat
SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY Vloženo 22. Červen 2010 Vloženo 22. Červen 2010 A airbag se rozsvítil tehdy když přítelkyně před brankou u domu měla zařadíno a vyšlápla spojku (auto cuklo),dupla na brzdu (auto chcíplo) a já myslel že mě budou omejvat. A pak nějakou dobu nešlo auto znova nastartovat. (ca 5 minut se chovalo jako s aktivovaným immobilizérem) Příčina rozsvícení kontrolky? Předpokládám že vyhodnocení nehody v malé rychlosti (nedojde k aktivaci airbagu, ale zapíše se chyba do ř.j.) Takže řeším jak tím krámem (ElmScan5) smazat závadu rozsvícenou kontrolku airbagu a řízení (vadný snímač otáčení volantu předpokládám) a jak konečně projít technickou bez ztráty kytičky. Citovat
cosby Vloženo 23. Červen 2010 Vloženo 23. Červen 2010 Uvědom si že uviverzální diag.je vždy na hovno.Vag Com je dělaný přímo na koncern VW a je nejlepší co může na tohle být a nevidím důvod,proč by nešla kontrolovat lambda.Chce to jen dílenskou příručku a vedět jak nato Citovat
SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY Vloženo 25. Červen 2010 Vloženo 25. Červen 2010 Takže, když mi nejde zjistit jiné řídící jednotky ve voze než motorovou, můžu tu nádheru (kabel s diodkami)zahodit? Nebo mohu použít program VCDS Vag-Com s tímto kabelem, netuším zda umí komunikovat i s tímto kabelem (eventuelně s jakou verzí programu). Nebo musím zase koupit nový kabel i s programem? Myslím že jsem nadšen z tvrzení prodejce o vlastnostech této "zázračné" diagnostiky! Citovat
sandwwich Vloženo 25. Červen 2010 Vloženo 25. Červen 2010 Tento kabel funguje len s urcitym programom. Asi najlepsia volba je spominany Scanmaster ELM. Pouziva iny cip takze na VAG mozes zabudnut. Osobne ho mam ale je dobry len na zakladne diagnostikovanie resp. zistenie hodnot. Jeho vyhodou je siroke pouzitie ale to je asi tak vsetko. Na koncern jedine VAG. Neviem aky mas ale ja v pohode citam merane hodnoty takze ked je niekde problem moze pomoct. Citovat
SPECIALISTAnaPRŮŠVIHY Vloženo 25. Červen 2010 Vloženo 25. Červen 2010 (editace) Tak , když to shrnu, mám program Scanmaster ELM, kabel ELM Scan5 a připojit u Fabie I. r.v.2004 mi jde jen řídící jednotka motoru a její diagnostika chyb a p. Ostatní jednotky mi v tomto programu diagnostika nedokáže najít (zobrazit) DOTAZ: má někdo tuto kombinaci a jde mu u ŠKODOVKY (VW) načíst a diagnostikovat i jiné jednotky, dovozce+výrobce tvrdí že ano... respektive o programu nepochybuji že to umí. Dík za konkrétní zkušenosti. Už jsem z toho kabelu na Chocholouška. V servisu by mi měnily ř.j. nejraději serva řízení a airbagů... jen tak, aby vydělali... (Neradi něco podnikají před zákazníkem vč. napojení na Vag...) Editováno: 25. Červen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky. A vůbec ne takový dlouhý. Citovat
LupinusCor Vloženo 26. Září 2011 Vloženo 26. Září 2011 Ahoj,,, chtěl bych poprosit někoho z Prahy o malou pomoc. Mám visty a modrej KKL(USB), vag se nepřipojil ale Motordiag Komfort Manager ano. Je tu někdo, se zkušenostmi a mohl by mi věnovat třicet minut? Díky moc Když bude ten šikula umět nakodovat konfortku na okna a zrušit zamikání při překročení rychlosti a zrušit tripling... I nějaká lahvinka dobrého moku za odměnu bude.... P.S.:Zkoušel jsem to i v jiných tématech, ale nikdo se nechytl.... ( Citovat
Standis Vloženo 26. Září 2011 Vloženo 26. Září 2011 zkus napsat uživately juke.box, mohl by ti pomoct s rozchozením kabelu. mám taky visty a kabel šlape v pohodě. co potřebuješ s oknama?? zamykání bych zvládnul, triplling snad taky Citovat
mijaha Vloženo 19. Prosinec 2011 Vloženo 19. Prosinec 2011 Dobrý den, mám vag-com 304 ale změnil jsem na windows 7 64 a vag nejede umíte někdo prosím poradit jak na to nebo musím koupit nový,děkuji předem. Citovat
kimmi Vloženo 19. Prosinec 2011 Vloženo 19. Prosinec 2011 Tak túto 304 na win 7 nerozbeháš.Preto som aj ja kúpil noťas na ktorom ide XP.Alebo výžšiu verziu VAGu,ale najlepšie je vraj XP-čko Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.