Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

 

Základní nastavení snímače úhlu natočení volantu Škoda Fabia 6Y (2000-)

1. Zkušební jízdou ověřte, zda je volant správně ustaven.
2. Zastavte v přímém směru a nevypínejte zapalování.
3. Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd – ABS.
4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura Login a zadejte hodnotu 40168.
5. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení a zadejte číslo bloku 100.
6. Zkontrolujte provedení základního nastavení ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5.

Pokud nelze základní nastavení provést:
– zkontrolujte paměť závad (musí být prázdná),
– proveďte kontrolu seřízení geometrie,
– zkontrolujte snímač úhlu natočení volantu.

Montážní poloha
– snímač úhlu natočení volantu je uložen na tyči řízení (pod airbagem)

 

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky. Tenhle postup jsem našel na netu i ve VISu, ale kromě toho, že moje fábka nemá snímač uložen v podobě kroužku pod volantem (jako třeba dvojková oktávka), ale přímo na hřebeni, navíc nemá označení G85, ale G250. Je to řízení TRW. V bloku měřených hodnot pod kanálem 5 nic nemám.

Když se připojím k jednotce ABS, tak tam možnost login nemám :) Dneska jsem koukal aspoň na napětí, proud apod. v klidu a při točení a to je vše v cajku.

Zítra se tomu ještě zkusím pověnovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

G250 je senzor úhlové rychlosti a ne polohy natočení. Proto nikde živé data neuvidiš.  Zkusil bych vypnout servo (vytáhnout ten velký konektor, nebo pojistku u baterky tu plechovou) a vyzkoušet jestli to bude táhnout dál. Tím si ověřiš hydraulickou část posilovače.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, přesně to mě jěště taky napadlo zkusit. Dnes odpo se k tomu snad dostanu. Je to zajímavé. Když jedu, pustím volant, ten se tak o dva centimetry na obvodu pootočí doprava a tak sám drží. Když jej vcelku volně držím v přímém směru, auto jede rovně, má krásné doběhy, ani brzdy při brždění nikam netáhnou. Proto mě to tak žere :D Teď mě ale napadá, že když jsem včera dojel domů, tak se v rejdu při parkování ozvalo lupnutí, jakoby od pravého axiálu, takže se zaměřím ještě na ten.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...