Alma Vloženo Středa v 10:41 Sdílet Vloženo Středa v 10:41 Základní nastavení snímače úhlu natočení volantu Škoda Fabia 6Y (2000-) 1. Zkušební jízdou ověřte, zda je volant správně ustaven. 2. Zastavte v přímém směru a nevypínejte zapalování. 3. Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd – ABS. 4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura Login a zadejte hodnotu 40168. 5. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení a zadejte číslo bloku 100. 6. Zkontrolujte provedení základního nastavení ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5. Pokud nelze základní nastavení provést: – zkontrolujte paměť závad (musí být prázdná), – proveďte kontrolu seřízení geometrie, – zkontrolujte snímač úhlu natočení volantu. Montážní poloha – snímač úhlu natočení volantu je uložen na tyči řízení (pod airbagem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Knápek Vloženo Středa v 18:50 Sdílet Vloženo Středa v 18:50 Díky. Tenhle postup jsem našel na netu i ve VISu, ale kromě toho, že moje fábka nemá snímač uložen v podobě kroužku pod volantem (jako třeba dvojková oktávka), ale přímo na hřebeni, navíc nemá označení G85, ale G250. Je to řízení TRW. V bloku měřených hodnot pod kanálem 5 nic nemám. Když se připojím k jednotce ABS, tak tam možnost login nemám Dneska jsem koukal aspoň na napětí, proud apod. v klidu a při točení a to je vše v cajku. Zítra se tomu ještě zkusím pověnovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo Středa v 20:13 Sdílet Vloženo Středa v 20:13 (editace) G250 je senzor úhlové rychlosti a ne polohy natočení. Proto nikde živé data neuvidiš. Zkusil bych vypnout servo (vytáhnout ten velký konektor, nebo pojistku u baterky tu plechovou) a vyzkoušet jestli to bude táhnout dál. Tím si ověřiš hydraulickou část posilovače. Editováno: Čtvrtek v 07:19, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Knápek Vloženo Čtvrtek v 10:02 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 10:02 Jo, přesně to mě jěště taky napadlo zkusit. Dnes odpo se k tomu snad dostanu. Je to zajímavé. Když jedu, pustím volant, ten se tak o dva centimetry na obvodu pootočí doprava a tak sám drží. Když jej vcelku volně držím v přímém směru, auto jede rovně, má krásné doběhy, ani brzdy při brždění nikam netáhnou. Proto mě to tak žere Teď mě ale napadá, že když jsem včera dojel domů, tak se v rejdu při parkování ozvalo lupnutí, jakoby od pravého axiálu, takže se zaměřím ještě na ten. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.