Torro Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Zdravim všechny Většinou tu píšete, že pokud při točení volantem poblikává osvětlení palubky a světla tak bude v háji asi ten senzor úhlu otáčení. Já takový problém nemám ale stejně se mi občas a poslední dobou velmi často rozsvicí kontrolka volantu. Je tedy špatnej servomotor anebo to může bejt i tak ten senzor ? Zhruba před 3 rokama jsem ho měnil, mám starší provedení TRW a nechci věřit tomu že po 3 letech to zase odešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Je to celkom možne že zase to bude ten senzor uhlu. Daj na VAG čo vypiše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 (editace) Je to celkom možne že zase to bude ten senzor uhlu. Daj na VAG čo vypiše. Tak diagnostika mi sdělila závadu : snímač pomoci řízení G 250. Takže opravdu špatnej snímač nebo to může bejt tim svazkem kabelů který jsou třeba KO ? Editováno: 31. Červenec 2010, autor: Torro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Tak skontroluj tu kabelaž a potom novy senzor uhlu. Ale nie repas ktore je označene na konci ako X. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torro Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Tak skontroluj tu kabelaž a potom novy senzor uhlu. Ale nie repas ktore je označene na konci ako X. Proč ne repas? Je v něm nějakej problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 Technická, nedávno jsem se díval do nádržky mám pocit, že tam poněkud ubylo oleje, jaký olej tam patří? Někde jsem totiž četl, že jak se dá špatný tak rozežere hadičky a je o zábavu postaráno. Jinak servo jede normálně, ani nijak výrazně neskučí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 Proč ne repas? Je v něm nějakej problém ? Velmi malo vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 Technická, nedávno jsem se díval do nádržky mám pocit, že tam poněkud ubylo oleje, jaký olej tam patří? Někde jsem totiž četl, že jak se dá špatný tak rozežere hadičky a je o zábavu postaráno. Jinak servo jede normálně, ani nijak výrazně neskučí. Tymto to možeš doliať. Stoji to 7€. http://www.syntheticlubes.com/universal_power_steering_fluid.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vierča Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 potreboval by som radu keď naštartujem svoju 1.9 TDi všetky kontrolky zhasnú ale po určitej chvíli sa rozsvieti kontrolka serva a pritom servo funguje.Takto to trvá po cca 3-4 štartoch a potom to prestane svietiť.Vlani bol prekáblovaný celý zväzok.Nebude treba doliať do serva olej je možné olej zmeišať a aký? Dík Miki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriiiK Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Fabia 1.4 MPI, r.v.2002, posilovač řízení Koyo. Auto bylo zaparkováno den v suchu a teple. Když jsem pak nastartoval, svítila kontrolka posilovače řízení a volant jde velmi ztuha (nikdy dřív se mi to nestalo). Žádné jiné příznaky nejsou, pouze nejede servo a svítí kontrolka. Po odpojení čidla natočení volantu od serva je stav stejný. V nádržce olej je. Kabelový svazek vypadá zdravě. Diagnostiku zatím nemám (mám objednáno) a nechce se mi jet do servisu. Poradíte, co vyzkoušet pro začátek k úspěšnému odhalení problému bez nutnosti kupovat a zkoušet drahé komponenty ? Vypadá to na mrtvé servo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Kontakty na positkach nad aku, kontakty na samotnom servočerpadle, stav aku a či dosť dobia preba prekontrolova no a dať na VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Constantine Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Začínám být v koncích... Mám Fabii 2001, 2.0 servo TRW a minulý týden mi začalo blbnout servo, je pravda, že jsem ho měl ještě v tom hnusném obalu s molitanem, ale ten je už od soboty pryč a servo vypadá zvenku suché (přeci jen bylo dost teplo...).V pátek a v sobotu ještě problikávalo, ale od neděle již svítí neustále, s vyjímkou včerejšku, kdy asi na 20km zhaslo...na VAGu mi to hlásí chybu 01309-řídící jednotka bez komunikace(J500). Kabely jsem již prošel a proměřil a jsou živé, baterka je taky živá, pojistky jsou vyměněné, ale ještě jsem nezkusil vyměnit snímač otáčení kol... ten příjde na řadu zíítra... mám se již ale připravit na výměnu celého serva nebo myslíte, že bude stačit jen ten snímač? prosím o radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Ten senzor uhlu natočenia bude podla mňa zbytočna investicia. Bude tam proble v samotnom servo čerpadle ak je dobra kabelaž a ten kablovy zvazok nad nosnikom je odmotany a zdravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vierča Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Na VAg mi vypísalo chybu :čidlo posilňovača riadenia E-250 č.ch. 00186,svorka 30 posil.riadenia č.ch.01288 a referenčné napätie pos.riadenia č.ch 01290 bude odídený senzor posilńovača riadenia?Škoda mi je to dávať do servisu keď si to môžem vymeniť doma a za dara.Nevie niekto kde by som lacnejšie kúpil snímač ešte síce neviem aký typ či TRW alebo KOYO mám ročník 2001 1.9 TDi. Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vierča Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Na VAg mi vypísalo chybu :čidlo posilňovača riadenia E-250 č.ch. 00186,svorka 30 posil.riadenia č.ch.01288 a referenčné napätie pos.riadenia č.ch 01290 bude odídený senzor posilńovača riadenia?Škoda mi je to dávať do servisu keď si to môžem vymeniť doma a za dara.Nevie niekto kde by som lacnejšie kúpil snímač ešte síce neviem aký typ či TRW alebo KOYO mám ročník 2001 1.9 TDi. Dikes Neviem čo sa stalo ale dnes som auto naštartoval a servo ide idem na káblový zvôzok či nieje pod vzd.filtrom prehnitý. Dúfam že len tam bude chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TELEPORT Vloženo 14. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 Kontakty na positkach nad aku, kontakty na samotnom servočerpadle, stav aku a či dosť dobia preba prekontrolova no a dať na VAG. a co s tím kdyz napignu vag a napise mi to ze se s jenotkou podpory rizeni teda serva nelze pripojit .... ze by kabel ... a to jsem kabely shlidl a vypadaj zdravě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriiiK Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 Tak se vracím ještě jednou i s výpisem z diagnostiky : Fabia 1.4 MPI, r.v.2002, posilovač řízení Koyo. Auto bylo zaparkováno den v suchu a teple. Když jsem pak nastartoval, svítila kontrolka posilovače řízení a volant jde velmi ztuha (nikdy dřív se mi to nestalo). Žádné jiné příznaky nejsou, pouze nejede servo a svítí kontrolka. Po odpojení čidla natočení volantu od serva je stav stejný. V nádržce olej je. Kabelový svazek vypadá zdravě. Výpis VAG : Control Module Part Number: 6Q0 423 156 K Component and/or Version: LenkhilfeKYO X908 Software Coding: 00140 Work Shop Code: WSC 13765 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Zkoušel jsem koukat na online hodnoty při zapnutém motoru, tvářilo se to OK, servo to požadovalo ZAP, napětí na svorkách 15 a 30 ok, při natočení volantu čidlo dodávalo správné hodnoty. Jen požadované a skutečné otáčky serva stále byly na 0 i při otáčení volantu. Poradíte, v čem by mohl být problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pemat Vloženo 21. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 (editace) Dobry den, mam fabiu 1.4 16v 100 bhp rok 2001 a samozrejme problem so servom. Obcas sa kontrolka rozsvieti ale nie casto a skor pri dlhsej jazde ale nie je to pravidlo. Kablovy zvazok pod riadiacou jednotkou mam zdvihnuty takze by mal byt ok. Nebol som si isty ci to nebude baterka alebo alternator, tak som vymenil baterku za par mesiacou staru boschku ale teraz mi svieti kontrolka dobijania, bol som to dat premerat a alternator nedobija vobec. Predtym ked merali dobijanie tak sa asi sekundu menilo napatie a potom sa ustalilo a bolo 13,9V. Este som medzitym zhodil hmlovku a vystriekal konektory na serve s WD40, mohol ssom nieco odpalit...? Este som nepozeral kabel medzi alternatorom a baterkou alebo servom, co by som mal este skontrolovat? Tieto chyby boli aj predtym, je to nieco komplexne alebo by som mal riesit postupne? Address 01: Engine Controller: Note: Can't Synch Baud Rate Address 08: Auto HVAC Controller: 6Y0 820 045 Component: Klimaanlage X0760 2 Faults Found: 00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00898 - Control Circuit A/C compressor 30-00 - Open or Short to B+ Address 17: Instruments Controller: 6Y2 919 880 B Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V08 Coding: 16442 Shop #: WSC 00001 TMBND46Y213173159 SKZ7Z0Y0678739 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 44: Steering Assist Controller: 6Q0 423 156 E Component: Lenkhilfe 0001 Coding: 00110 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent a este na druhom vagu som nacital EGR insuficient flow, takze to vyzera na celkom dobru zabavu. Editováno: 21. Srpen 2010, autor: pemat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 ahoj,potreboval by som radu, mam fabiu 1,2, pri vymene baterky mi vypadlo servo, namobtovane teraz stršie, pol roka išlo a potom mi začalo svietiť, neskor svietilo stale, potom sa rozsvietila aj kontrolka erbegu, a posilovač nejde, može to byť len komunikaciou medzi riadiacimi jednotkami?, neviem prečo svieti aj erbeg, myslim komunikaciu po vodičoch CAN L a CAN H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 [Zdravím!Mam po roku zase problem so servom,servo funguje,len zasvietila kontrolka a nezhasla,mam servo koyvo,môže mat na tu kontrolku vpliv,že mam vymlatene gumy na stabilizatore,ktore sa chystam menit ,lebo mi bucha cely spodok,ked som sa pozrel,tak je volny cely stabilizatora zda sa mi,že je volne aj riadenie,wag mi nehlasi žiadnu chybu a kabelaž mam menenu,len chcem vediet,či ma na kontrolku vpliv aj naprava,alebo sa to rozsvieti,len ked je malo oleja,servo fuč...vopred dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 (editace) teraz som bol to dat znova na wag a dal som novši program VAG-COM Release 409-1 a spustil som priamo posilovač a našlo mi to chybu snimača ,neviem či tomu môžem verit na 100%,aby som nekupoval zbytočne,ešte prestriekam pre istotu kontakty.... Editováno: 28. Srpen 2010, autor: birko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Nikdo neporadí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verek Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Po zásahu admina (omluva ) sem přesouvám svůj dotaz ze samostatného vlákna. Fabia 1,4 16V 2002 hlásí chybu 17550 a 16407. tu první jsem tady našel, druhou ne. 16407 - přestavování vačkové hřídele rada válců.......... co to může být? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verek Vloženo 29. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2010 Po zásahu admina (omluva ) sem přesouvám svůj dotaz ze samostatného vlákna. Fabia 1,4 16V 2002 hlásí chybu 17550 a 16407. tu první jsem tady našel, druhou ne. 16407 - přestavování vačkové hřídele rada válců.......... co to může být? Děkuji Omlouvám se, jsem fakt k.kot, patřilo to jinam, prosím neodpovídejte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriiiK Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Tak se vracím ještě jednou i s výpisem z diagnostiky : Fabia 1.4 MPI, r.v.2002, posilovač řízení Koyo. Auto bylo zaparkováno den v suchu a teple. Když jsem pak nastartoval, svítila kontrolka posilovače řízení a volant jde velmi ztuha (nikdy dřív se mi to nestalo). Žádné jiné příznaky nejsou, pouze nejede servo a svítí kontrolka. Po odpojení čidla natočení volantu od serva je stav stejný. V nádržce olej je. Kabelový svazek vypadá zdravě. Výpis VAG : Control Module Part Number: 6Q0 423 156 K Component and/or Version: LenkhilfeKYO X908 Software Coding: 00140 Work Shop Code: WSC 13765 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 37-00 - Faulty Zkoušel jsem koukat na online hodnoty při zapnutém motoru, tvářilo se to OK, servo to požadovalo ZAP, napětí na svorkách 15 a 30 ok, při natočení volantu čidlo dodávalo správné hodnoty. Jen požadované a skutečné otáčky serva stále byly na 0 i při otáčení volantu. Poradíte, v čem by mohl být problém ? Vyřešeno, nové servočerpadlo za 5000 na vrakáči, funguje jak hodinky (ťuk ťuk). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.