coudy.86 Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 ahojky, chci se optat jestli je mozne servo koyo ve fabii 1 nahradit servem stejne tnacky ale z fabie 2 predem diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Koyo može ale TRW je trochu ine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 15. Září 2010 Sdílet Vloženo 15. Září 2010 KTO MENIL KABELOVY ZVEZOK A VEDEL BY PORADIť, POTREBUJEM VEDIEť, KDE KONčI KABELAž OD SERVA, MYSLIM čI V PRIESTORE MOTORA, ALEBO POD PRISTROJOVKOU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pemat Vloženo 24. Září 2010 Sdílet Vloženo 24. Září 2010 Zdravím, po výmene senzora servo pumpa dosť stíchla, chyby žiadne. Uvidíme dokedy. Je dôležité ktorou stranou sa senzor nasadí? Obidve strany sú rovnaké... Ešte otázka ako nastavim servo pumpu cez vag na menšiu hodnotu, chcel by som ju šetriť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodrik11 Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 ahoj KTO PORADI nejde mi servo, , ked je chybny kablovy zvezok, počul som že po jeho odpojeni od serva , bude isť riadenie ľahšie, je to pravda?? ale vtedy sa odpoji aj napajanie elektroniky, , alebo ten jeden drot nechať pripojeny?? mam servo Koyo, snimč celoplastovy, servo bolo menene, teraz je to asi zvezok, ked bol omotany a nnavlhnuty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobrak Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Ahoj všem,tak jsem zavítal mezi Vás se stejným resp podobným problémem.Před dvěma dny se mi stalo toto: jelikož jsem se potřeboval rychle otočit a téměř na místě zatočil jsem volantem na maximum doleva,v tu chvíli mi začalo šíleně pískat servo,když jsem dal volant zpět do rovné polohy rozsvítil se mi na palubce volant,servro přestalo pískat a samozřejmě od té doby řízení jde ztuha. Jelikož jsem potřeboval nutně odjezdit ještě dva dny pokusil jsem se jezdit tak jak to bylo,ale ... nastal problém,žádné problokávání desky,světel atd,ale rovnou úplné vybití baterie přes noc. Baterii jsem dobil a včera zkusil ujet 20 km,vše OK,dnes ráno ale opět vybitá baterii,takže jsem se nedostal ani do servisu.Existuje vysvětlení co to vlastně je,kde se servo seklo,a hlavně jak docílit toho abych mohl ještě o víkendu někam odjet bez vybití baterie? Díky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Vyskušal by som druhu alebo novu baterku. Potom dalej sa ukaže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobrak Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Vyskušal by som druhu alebo novu baterku. Potom dalej sa ukaže. Tak baterii jsem vyměnil,snad někam dojedu,úplně jsem vyřadil snímač otáček,ale servo vůbec nereaguje,nebzučí nesyčí prostě je mrtvé a stále svítí kontrolka. Myslíte,že je totálně v řiti?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Treba potom dať na VAG,odmerať dobijanie, kontrola kabloveho zvazku a napajanie servočerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlastorM Vloženo 6. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2010 (editace) V sobotu mi poprvé na parkovišti při rozjezdu problikávala palubka+ světla. Dnes, tedy v úterý při jízdě v noci se mi to stalo několikrát až jsem měl strach, aby mi nezhasli světla, jak moc to jednu chvíli vše probliklo. Již nějakou dobu se mi sem tam rozsvítí kontrolka posilovače a řízení jde buď při pomalé jízdě (na parkovišti)ztuha, nebo až moc lehce-to se děje asi pár měsiců. Výpis z VAG: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky Zkoušel jsem stát na místě, nastartoval jsem motor, rozsvítil světla a lehce točil volantem - to jsem zkoušel asi tak třikrát, vždy z odstupem několika minut, z toho dvakrát problikávaly všechny světla. Navíc to i zkoušel proměřit na baterce - po nastartování a rozsvícení světel sem naměřil 14.3 a při točení volantem lehkým jen 13.3 (snad to k něčemu bude) V pátek sundám čidlo, zjistím typ, vyčistím, vysuším atd. Pak jsem tu četl něco o kabelovým svazku - který to je a kde ho najdu/jak ho poznám? Taky zkontroluju hladinu oleje v servu. Ještě něco se dá udělat? EDIT: Fabia Combi 1.4MPi 2001 Editováno: 6. Říjen 2010, autor: AlastorM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vierča Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Mám podobný problém tak som dnes vybral snímač uhlu natočenia volantu , vysušil som ho fénom a 2 krát nastriekal bezfarebným lakom a nechal vysušiť na slnku. Takúto radu som našiel na slovenskom škodafóre a zatiaľ to funguje. Chlapík písakl že má úž 3 mesiace pokoj tak prečo neskúsiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háša Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 Máte někdo zkušenosti s výměnou řízení TRW řízením novějšho typu (od r. 2006) za staré ve 1 fabii, trochu se liší v senzorech natočení volantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 To novšie riadenie tam sedi ked daš aj ktomu ten novši snimač uhlu nat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háša Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 To novšie riadenie tam sedi ked daš aj ktomu ten novši snimač uhlu nat. To jo, to sedí mám to i se snímačem,ale z nějakého nepochopitelného důvodu mi ten snímač nechce komunikovat s řídící jednotkou serva, na přístrojové desce mi svítí kontrolka a řízení funguje v nouzovém režimu, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 A čo piše VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háša Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 A čo piše VAG. Vag píše že snímač G 250 je vadný, ale už jsem měl možnost vyzkoušet nový snímač a psalo to pořád to samý, v bloku naměřených hodnot to ukazuje akorát napětí ale už to neukazuje uhel natočení volantu,zkoušel jsem připojit i jiný nový řízení a pořád to samý. Když vezmu starý řízení a připojim snímač do serva tak kontrolka zhasne. Není možné aby řídící jednotka nekomunikovala s tím novým snímačem? Nejde náhodou nějak prohodit kabely ve snímači? Všechno vypadá skoro stejně, i kabely ve snímači jsou stejný akorát mi to nechce fungovat, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 16. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2010 Jednou už jsem se tady na to ptal, a někdo mi tam odkázal nějaký olej ale já bych radši origo. Můžu tedy tento servo olej nalít do serva TRW ve Fabce r.v 2001? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 poradí m i někdo kde sehnat nejlíp senzor úhlu natočení TRW 6Q1423291D ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 http://www.cc-autodily.cz/senzor-uhlu-otaceni?kod=6Q1423291D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 http://www.cc-autodily.cz/senzor-uhlu-otaceni?kod=6Q1423291D Díky ale jinak... lépe sehnat než 1650,-? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 17. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2010 Možná na vrakáči se poptat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vierča Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Ja som kúpil z búračky na nete sa dajú nájsť fabky ktoré rozpredávajú mňa to stálo 25 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 Svetla mi uz neblikaji a nikdo mi uz netaha v necekane chvili za volant,protoze senzor uz uplne umrel,servo jde v nouzaku a natrvalo se rozsvitila kontrolka rizeni.zajimalo by me jak se na svitici kontrolku budou tvarit na stk.nejak se mi nechce investovat do zanovniho nebo repasovanyho senzoru kdyz servo jakstaks funguje a docela mi ta tuhost rizeni i vic vyhovuje.nemate s tou stk nekdo zkusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vierča Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Dnes som vymieňal senzor čo som zohnal cez internet za 25 eur a keďže sa mi nechcelo odpájať konektor na servomotore tak som kábliky jednoducho odstrihol a že ich prerletujem nech nemusím dole dávať vnútorný blatník a predný nárazník.Na počudovanie dva kábliky boli v mieste rozstrihnutia v poriadku a ten jeden som musel na 15 cm vystrihnúť pretože bol zhnitý.Vložil som tam nový a ono to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pappi Vloženo 31. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2010 (editace) Mam otazku chcel som vyskusat odpojit senzor natocenia kolies ako je to podla tych fotiek ukazane lebo mam zo servom tiez problem ale ja tu ciernu skrinku odkial mam odpojit konektor nemam ?? mam tam trubu aj nadobku na vodu ale inac uz nic :/ Editováno: 31. Říjen 2010, autor: pappi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.