Vítězslav Rauch Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 (editace) No že na něj nestříká voda, šněhová břečka se solí a další bordel ze silnice... EDIT: Teď myslím ten kryt pod motorem, ne ten na servu :-) Editováno: 12. leden 2013, autor: Vítězslav Rauch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 zasa je to pekne tým humusom nasiaknuté a drobí sa to,ako práchnivé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 Mě bylo řečeno že servro odchází zevnitř a ne z venčí opláštěním. Mám ve spod jen malý kryt a ten kryt na servru se rozpadl na prach jen jsem se ho dotkl. Taky už jde dost slyšet jak hučí i v kabině .. ale zvykám si na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 no mě servo při točení volantu jako vydává zvuk takový meluzíny nebo jak to popsat takový ukňouraný běhěm otáčení volantu, ale dělá to celou dobu co ho mám a vše je v pohodě. Olej jsem nechal vyměnit a ani žádný nechyběl. Bere dost proudu při točení mi polevují světla, ale vzhledem k namontování xenonů je klid :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Taky mi servo vydává zvuky jako meluzína na začátku jsem hned vyměnil snímáč, protože to problikávání světel mě už ..... :D a teď je klid když tam je nový :D akorát to kvílení, ale to už neřešim hlavně, že to neproblikává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Mě to kvílí, pohasína ale je tam velký odběr proudu takže to neřeším. Olej se neztrácí zdá se mě a servro jede jak má to je nejdůležitější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 ono zdání je jedna věc, ale aby sis nezničil servo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Já tam před rokem asi doplnil snad 1-2 dcl nevím přesně kolik už, někde na fóru to tady je .. servro oleje a bylo to po max. Těžko tam někdo dolíval takže to bylo za 10 let provozu. Nikde nic neteče, auto je každou chvíli na zvedáku takže jen se modlit. A já tam nemám ten kryt plastovoý na servru, od toho ten hluk. A pohasínání světel je jen když servro narazí na max rate tak to pohasne a hned zase rozsvítí .. neřeším to funguje to perfektně. Stejně servro reaguje u HTP kde je KOYO akorád nekvílí a jde více ztuha než na mé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 tak pokud pohasíná jen v krajních polohách, tak to je ok.. mi to blikalo jak stroboskop při otáčení volantem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Mně na Roomu pohasnou světla při volnoběhu vždycky, když otočím volantem - přece jen to čerpadlo je bumbrlíček a nějakou tu ampéru sežere a altík to při volnoběhu nestíhá. Navíc kola točený na místě mají daleko větší odpor, takže to zase zvyšuje odběr serva. Jinak samozřejmě k poklesu napětí dochází až po najetí do krajní polohy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Tak mě to pozhasínání světel dělá již rok co auto mám a kvílení meluzíny také. Teď jak jsou mrazi tak je to slyšet i když jedu rovně tak nevím, ale světla nepozhasínají, koupil jsem xenony Jinak řízení jde v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 29. leden 2013 Sdílet Vloženo 29. leden 2013 Tak ono to servro podle mě jede neustále. Jen jak otočíš volantem tak ono zabere. Mě to taky hučí neustále. Ale jak otočím volantem tak to kvílí. Je zima, olej je stuhlý tak proto to teď dělá víc .. neřešil bych to. Nerypat do toho co funguje nebo se to posere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan2504 Vloženo 5. Únor 2013 Sdílet Vloženo 5. Únor 2013 zdravím.Dá se nějak vyzkoušet servo když je vyndané venku z auta a není na něm připojené?Nebo dělají to někde v servisu v Praze a okolí? Díky za info........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwq Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Kontrolka serva svieti servo nejde ... vystavuje mi baterku ktora je nova pred tyzdnom kupena lebo bola 7 ročna predtym a teraz na novej to iste robí ... na vag pisalo neviem presne cislo chyby ... ale ze .. chyba čidla sporadicka chyba a potom pod tym ze skrat na kostru plus E250 som zufaly uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwq Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 01290 referencni napeti: posilovac rizeni 29-00 skrat na kostru00816 cidlo posilovace rizeni (E250) 30-10 preruseni nebo skrat na plussporadicka :kol-32: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lili Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Zdravím, také se přidávám do klubu servo problémů. Mám Fabii r.v. 2001, 1.9TDI/74kw a od koupě problém se servem:1. kontrolka vůbec nesvítí (chová se jak má, po nastartování poslušně zhasne), diagnostika bez chyby.2. po koupi vozidla jsem zaznamenala ono známé pohasínání světel a palubky plus nárazově servo šlo extrémně lehce nebo naopak zase ztuha.3. vyměnila jsem servočerpadlo, čidlo (čepadlo bylo značně olezlé)4. po této výměně přestaly pohasínat světla, nicméně servo si stejně fungovalo jak chtělo - buď šlo jak mělo, nebo velmi ztuha. Opět žádná kontrolka. na diagostice to jednou napsalo chybu čidla - zkrat na kostru, sporadická chyba. Po výmazu se chyba již neobjevila, nicméně auto pořád to samé.5. s mechanikem jsme vyměnili opět čidlo za originál nové - a šup, auto je ve stavu v jakém jsem ho koupila. Tj. servo si dělá co chce, poblikává palubka. Diag opět bez chyby. Kabelový svazek je odmotán a vyvěšen a já už nevím, kde hledat chybu. Zítra to ještě jede k autoelektrikáři, ať to celé proměří a zkontroluje :-( měl jste někdo něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Nevidím, že by se někdo zabejval kvalitou spojů v přívodu elektriky od baterie a na kostru - tam je to potřeba všecko odšroubovat, dotykový plochy oškrábat až na holej kov jak na pevný části, tak na kabelových okách, pojistkách a dalších svorkách včetně těch na kastli = kostře, lehce namáznout konzervační vazelínou, pod matice nastrkat nový vějířový podložky a všecko znova pečlivě poskládat zpátky a podotahovat. Když jsou někde nedokonalý spoje, bude to blbnout až do alelujá a může se vyměnit klidně půlka auta kolem - fungovat to nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lili Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 a proto to zítra jede k autoelektrikáři, pojistky na baterce jsme kontrolovali a dotahovaly, vypadají ok, kabelový svazek na první pohled taky vypadá ok, dokonce jsme za něj tahali při nastartovaném autě (žádná změna). Nicméně mě ještě napadlo,že před prodejem tomu nebožákovi mému myli motorový prostor - tak jestli někam nezatekla voda a nezačalo to vesele oxidovat. Rovněž jakési tenké káble od altíku nevypadají v moc dobré kondici, ale auto prý dobíjí dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lili Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 tak to se pobavíte. Kompletní "revize" elektriky proběhla na benzínce s multimetrem a očucháním pojistek na baterce :-/ na popsané symptomy mi bylo řečeno, že zavolá někam do prahy, že neví :-/ takže jsem odpojila snímač úhlu natočení volantu, servo jde hůř, ale aspoň mi neustřeluje volant a jezdit se s tím taky vcelku dá. Autí půjde někam jinam. Jen mě zaráží, že 2 snímače (na tom samém servu) a chová se to pokaždé jinak. Při prvním snímači nepohasínaly světla, jen to občas šlo, občas hůř. Druhý snímač - blikající světla, ustřelování volantu, šílené tuhnutí. Nevím, že bych měla štěstí na 2 vadné nové snímače? No nedej bože, aby to byl hřeben řízeni :-( každopádně dám vědět, čím to bylo :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Tohle bych myslím zvládnul někde u chodníku taky - malej multimetr vozím permanentně v přihrádce palubky už leta, vyplatilo se mi to tolikrát, že počítat bych to nechtěl - ruce a nohy by mi asi nestačily... Jestli to byl "koncesovanej" servisák (teda aspoň se živnosťákem), tak bych na něj poslal kontrolu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Dobrý den, Mám Fabii rv. 2000 Servo mi přestalo fungovat již v létě ale neřešil jsem to. Jen se chci zeptat... připojil jsem to na VAG a hlásí to kódy 566 - Provoz servořízení - nesmyslný signál (zřejmě to čidlo G250 natočení volantu to sem ale měnil už v roce 2009) 1288 - Sv.30 servořízení - příliš velký/malý signál 1290 - Referenční napětí servořízení - zkrat na plus/zkrat na kostru Kontroloval jsem olej v servu a je tam přesně po rýsku... Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
provaz Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 Ahoj. Mam dotaz jestli je možná záměna snímačů 6Q1423291D za 6Q1423291F? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lili Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 (editace) Ahoj. Mam dotaz jestli je možná záměna snímačů 6Q1423291D za 6Q1423291F? Diky tohle jsem studovala taky a zamenitelne nejsou - trw melo 2 typy rizeni a vnitrek protikusu v hřebenu řízení vypada u obou jinak (stařší typ jeden plíšek, novější typ tuším 2) starší typ: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/images_zbozi/2818_4.jpg novější typ: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/images_zbozi/226_4.jpg Editováno: 1. Březen 2013, autor: Lili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S@jmon Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 (editace) zdravím vůbec nevím co ted normálně když jedu tak všeckofunguje, ale když jsou hrboly nebo zatáčka tak na jednu stranuzačne cukat volant a de to i tíž jakoby na tu jednu stranu a na druhouto de zas lehce,normálně.. furt svítí kontrolka serva kdo byporadil čím to může být.. ? čidla se proměřovaly a prý jsou vpořádku.. a svazek vypadá neporušen..auto bylo bourané na tu jednu stranu.. poradte co s tim Editováno: 2. Březen 2013, autor: S@jmon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Ještě dotaz. Mám podezření na ten svazek kde ho najdu a kde to nejčastěji hnije u těch fábii rv.2000? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.