SpeederBB Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 Takhle se mi to taky začínalo projevovat. Nešlo to chvílema, pak to dalo pokoj, pak to zas zasvítilo. Až po roce nebo dvou to začalo svítit častějc až to pak zůstalo svítit furt. Podle mě se do toho serva dostane voda a uvnitř to vyhnije. Už mam koupenou jednotku z repasu, jen jí tam dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 Taky si myslím, že to bude v elektronice ŘJ. Dokonce jsem vypozoroval, že pokud je auto zaparkováno předkem směrem z kopce dolů, je mnohem větší pravděpodobnost, že kontrolka po nastartování zhasne a servo tedy bude fungovat. Pokud bylo zaparkováno opačným směrem nebo na rovině, tak nešlo nikdy. Každopádně pořídím druhé servo, protože tohle už teď před stk nebudu mít kdy a kde rozebrat. Výměna bude rychlejší. Jak tak pozoruji délku tohoto tématu, neměl by pak být problém případně jedno z nich přeprodat dál. Pokud výměna nepomůže, tak pak už jedině ten servis:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Září 2013 Sdílet Vloženo 17. Září 2013 Tu řídicí jednotku by pravděpodobně opravilo opatrný rozebrání a propájení všech spojů, který pájený jsou plus očištění všech míst, kde jsou jen mechanický doteky od kysličníků a dalších nečistot. Kdyby se následně podařilo zabránit zadržování vody pod obalem (nejlepší těsnění proti vodě je díra, kterou může voda rychle vytéct ven), měla by bejt v pořádku - kdyby byl vyčuzenej nějakej polovodič, nešlo by to furt, ale jestli se to chová jak jsi vylíčil, tak ta závada mizí a zase se objevuje následně po nějakým mechanickým namáhání, naklonění nebo jiným pohybu - to poměrně jistě identifikuje špatně fungující kontakt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Mě to hlásí chybu čidla řízení, ale když jsem ho vyměnil, tak beze změny. Proto si myslim, že to bude schnilý až za tim konektorem na servu (někde uvnitř). Taky bych ho už měl vyměnit, dokud neni úplná zima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejvi1 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 tak lidi mam problém vyřešen nefungovalo mi servo, den po tom netáhlo turbo, a ještě do toho když sem zařadil zpátečku tak auto chcíplo.....celej problém byl jen ve spínací skřínce, servo funguje turbo funguje a zpátečka taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Tak jsem dnes vyměnil celou servo jednotku a bohužel to stejně nefunguje:(. Přesto tu jedna změna je - u původního serva kontrolka v poslední poloze před startováním vůbec nezhasla, nyní když otočím klíček do polohy před startováním, kontrolka vždy zhasne a rozsvítí se až okamžitě po nastartování. Nevím, zda to může být tím, že tato nová je o 6 let mladší a má trochu jiné vnitřnosti, nebo tím, že jí také něco je. Každopádně posilovač stále nefunguje, zkusím napíchnout na Vag, ale předpokládám, že to bude opět chyba 1309 - ještě napíšu. Má někdo nějaký nápad? Pokud se mi to nepodaří zítra zprovoznit, jde to do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Takže to bude spíš ta kabeláž Možná vedení CAN? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Tak jsem dnes vyměnil celou servo jednotku a bohužel to stejně nefunguje:(. Přesto tu jedna změna je - u původního serva kontrolka v poslední poloze před startováním vůbec nezhasla, nyní když otočím klíček do polohy před startováním, kontrolka vždy zhasne a rozsvítí se až okamžitě po nastartování. Nevím, zda to může být tím, že tato nová je o 6 let mladší a má trochu jiné vnitřnosti, nebo tím, že jí také něco je. Každopádně posilovač stále nefunguje, zkusím napíchnout na Vag, ale předpokládám, že to bude opět chyba 1309 - ještě napíšu. Má někdo nějaký nápad? Pokud se mi to nepodaří zítra zprovoznit, jde to do servisu. A nebude to nahodou TRW z FII? Lebo to sa neda rozchodiť vo FI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 A jaké číslo má ta fabia II? Myslel jsem, že je jen jeden typ. Na netu bylo všude psáno fabia I i fabia II. Je to rok 2007, takže teoreticky to možné je. Na původním servu už nebylo číslo vidět, takže jsem to nemohl porovnat. Tak jsem se na číslo na tomhle ani nedíval, stačilo mi, že pasovaly konektory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 To že je mladší to servo to určitě neva. Jestli to není i tak jak ti píše hubo44. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Číslo serva II fabky nevím pohledej na netu a konektory jsou možná taky stejné. Mrkni na netu do obchodů určitě to číslo najdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Já to dost dlouho studoval a jsem toho názoru, že to servo trw je jen jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Právě že na netu jsem viděl vždy FI/FII, z toho jsem usuzoval, že jsou záměnný. Pokud ne, je to dost důležitá informace. Zítra na to číslo mrknu. Vag ukazuje opět chybu 1309 - servo jednotka a teď taky 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Sporadická, přestože se senzorem teploty nikdy nebyl problém a ukazuje spolehlivě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 4 speeder .... mas zmapovano jak to bylo s montazi jednotlivych servocerpadel do vozidel? Mam za to, ze prvni typy od pocatku vyroby priblizne do MR 2002 mely našroubováno TRW, pro MR 2003 do MR 200? se daval system KOYO , nejsem si uplně jistej jestli se potom opet nevratili k montazi TRW kolem roku 2006 az do ukonceni vyroby Fabia 1 . ps. Pro fabia II je uz TRW system a hreben rizeni ma tvarove pozmněňen otvor pro snimac otaceni .... todle by zaslouzilo overit v ETCE.. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Teplota? To vypadá na ten svazek v motoru ne? Taky si myslim, že je servo jen jedno. Neviděl jsem v žádným obchodu dvakrát trw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Právě že na netu jsem viděl vždy FI/FII, z toho jsem usuzoval, že jsou záměnný. Pokud ne, je to dost důležitá informace. Zítra na to číslo mrknu. Vag ukazuje opět chybu 1309 - servo jednotka a teď taky 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Sporadická, přestože se senzorem teploty nikdy nebyl problém a ukazuje spolehlivě. Ale to je čidlo tepla motoru to mohlo kludne odist nahodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Uvědomil jsem si, že jsem tu chybu teploty už mazal i při tom původním servu. Proč myslíš, že i ta druhá chyba ukazuje na svazek? No já jsem ty kabely nikdy pořádně neměřil, napětí kolem 12V tam bylo, ale spíš jsem to zkoumal pohledově, a jelikož mám svazek v problematickém místě rozmotaný a nikde na kabelech jsem neviděl nic podivného, rozhodl jsem se do výměny serva je neřešit (vím, že ho kdyžtak prodám). Ale pokud se ukáže, že servo trw je pouze jednoho typu (a tedy toto pasuje i na rv. 2001) a budu předpokládat, že druhé servo je skutečně funkční, už je kabeláž poslední místo, kde hledat chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 hubo44 čidlo teploty funguje bezchybně (a ta chyba už tam byla i dřív, jak píšu výše), ověřeno i dnes, když jsem při krátké projížďce přemlouval servo, aby začalo fungovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. Září 2013 Sdílet Vloženo 21. Září 2013 Uvědomil jsem si, že jsem tu chybu teploty už mazal i při tom původním servu. Proč myslíš, že i ta druhá chyba ukazuje na svazek? No já jsem ty kabely nikdy pořádně neměřil, napětí kolem 12V tam bylo, ale spíš jsem to zkoumal pohledově, a jelikož mám svazek v problematickém místě rozmotaný a nikde na kabelech jsem neviděl nic podivného, rozhodl jsem se do výměny serva je neřešit (vím, že ho kdyžtak prodám). Ale pokud se ukáže, že servo trw je pouze jednoho typu (a tedy toto pasuje i na rv. 2001) a budu předpokládat, že druhé servo je skutečně funkční, už je kabeláž poslední místo, kde hledat chybu. ale to čidlo vymeň a nie len vymazat zavadu lebo tym dopleteš tu ludi a hadže ešte viac potom podozrenie na kabejaž. daj tam jedno nove čidlo a či potom bude sa vracať ta zavada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Tak to číslo serva je 6Q0423156AB, což je dle netu použitelné i na FI. Čidlo teploty vyměnit můžu, i když tu chybu serva tím zřejmě neodstraním. Uvidím, zda zmizí alespoň ta chyba 17664. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meda45 Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 (editace) Prosím o pomoc, poslední dobou mi začalo blbnout servo. VAG hlásí 01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500)49-00 - zadna komunikaceJak se to projevuje: vždy když přijdu k autu a dám klíčky do zapalování do polohy 1 tak skoro vždycky kontrolka serva nezhasne, po nastartování už ano, někdy se stane že servo nejde ani po nastartování, chcípnu auto a po znovu nastartování už jde. Nebo něchám auto chvíli běžet a třeba po 30 sekundách kontrolka zhasne. Závada se projeví jenom poprvý když přijdu k autu, v průběhu cesty nebo ještě ten den se již neobjeví. Někdy si říkám, jestli není malý napětí nebo někde nějaký přechoďák. Kontrolka se již nikdy sama od sebe v průběhu jízdy nerozsvítí. Co již podniknuto: doplněn olej v servu (neuniká), zkontrolovány kabely, vše čisté, očištěna zem na kterou jde kabel od serva, kontrola dobíjení (alternátor dává 13,8V cca), klidový odběr OK (přes 10 dní jsem nejel a startování v pohodě), kapacita baterky OK, drží napětí. Přemýšlel jsem o čidlu úhlu ale to diagnostika nevyhodí a myslím, že by to dělalo častěji než jenom když k autu přijdu po delší době. Pokud vás něco napadne rád si vyslechnu váš názor. Děkuji Škoda Fabia 1.2HTP, 47kW, r.v.2005, řízení KOYO Editováno: 26. Září 2013, autor: meda45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 26. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2013 Tak jsem se po čase dostal k pořádnýmu proměření svazku k servu. Teda měřil jsem jen svorkovnice 1 a 2 tak, jak je uvedeno v DP. Napětí bylo v pořádku, což jsem tušil, protože jsem to již měřil dříve. Co mě ale překvapilo, byl odpor mezi některými vodiči. Při vypnutém zapalování jsem na svorkovnici 1 mezi konektorem 4 a kostrou naměřil jen cca 1 Ohm (takže nulu), což nechápu (mělo by tam být nekonečno). Navíc mezi konektory na svorkovnici 2 mám nekonečno místo 60 Ohmů. Ostatní odpory jsou v souladu s DP, takže multimetr se snad nezbláznil. Tak a teď babo raď. Zítra zkusím proměřit žlutočerný kablík, co jde z konektoru 4 svorkovnice 1 na spínané plus (15a). Když jsem si ho prohlížel v místě nad nosníkem, kde je svazek obnažený, tak na něm byly místy hnědé skvrny, ale to nemusí nic znamenat a hlavně to asi nevysvětluje nulový odpor mezi ním a kostrou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 26. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2013 tak ja uz taky:(. cim dal casteji mi po startu sviti servo a posilovac jde asi tak na 30% nevim jak lepe popsat nejde lehko,ale trosku posiluje. po dalsim startu pripadne 2 startech je vse OK. a kdy se to stava? kdyz mi nejde nastartovat s cim ted bojuju sporadicka zavada. horky motor zdechne a nejde natocit musim tocit skoro minutu motor se trepe jak hovado a nakonec naskoci. myslel sem,ze RELE 109,ale bohuzel ten dlouhy start uz dela i zastudena,takze rele asi ne navic kdyz sem dal nove nenastartovalo to na tuk. pri tom dlouhym startovani se pak rozsviti servo takze co mam hledat rozmotavat svazky se bojim a navci ani nevim jak to promerit nebo co s tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imo17 Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 Zdravim pani. Mam fabiu 1,4 praktik, rok presne neviem. Mam tiež troška problem zo servom. Všetko funguje ako má, len kontrolka volantu na mňa žmúra. Len tá kontrolka žmúra aj ked vypnem motor a vyberem klučik. Proste ostane svietiť velmi slabučko. Kdesi bude isto chyba v kabelaži alebo kontektoroch, len neviem kde hladať. Fabiu som nikdy nemal. Ďakujem za každú radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2013 o problémoch s kabelovým zväzkom máš tu http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/?hl=kabelov%C3%BD .. prečítaj to a možno si tam nájdeš aj svoj problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.