Uhlíř Petr Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 jestli mas stary typ trw tak v dobrisi prodavaji za 1199,- repas se zarukou.. tusim ze jsem to asi pred 14 dny resil na aukru.. vymena cidla mi pomohla.. servo uz jde, palubni napeti a svetla uz neblikaji (ikdyz mi prijde ze malilinko porad) a je to servo trosku slyset. ale nevim jestli se nemohlo nejak dokurvit tim jak jsem jezdil s tim ponicenym cidlem.. trosicku kunka nebo jak ten zvuk popsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FunthomasXXL Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 FunthomasXXL: A to reaguješ na příspěvek 6 let starej? Tak snad počkal na tvojí radu Navíc se tady všechno už probralo. Nepáči sa ti? Nečítaj Je tu fúra opakujúceho sa...odpísal si každému? Keď nájdem príspevok s rovnakou myšlienkou, ten môj vymažem. Nestihol som ešte prečítať všetkých 60 strán. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 4. Květen 2014 Sdílet Vloženo 4. Květen 2014 Taky jsem měl hlášenou závadu na snímači otáčení volantu. Po výměně čidla závada přetrvávala. Došel jsem k názoru, že problém bude uvnitř čerpadla. Koupil jsem repas. K výměně jsem se dostal až teď, ale závada odstraněna. Mam Fabii z roku 2001, takže tam byl ještě ten protihlukovej obal. Už to bylo dost rozlámaný, tak jsem to vyhodil. Podle mě je to stejně kravina, protože se v tom molitanu akorát drží voda a ten hliník oxiduje (myslim si, že to i způsobilo mou závadu). Fabrika to tam taky přestala dávat. Čerpadlo je ale celkem hlučný, to mě docela překvapilo. Nemyslel jsem si, že bude tolik slyšet. Při parkování je to slušná meluzína. Možná je to i tim, že tam momentálně nemám všechny tři silentblůčky, protože jeden byl zatuhlej v původním čerpadle a nešel vytočit. Našel jsem tohle, ale nechce se mi ani zdát, že ten malej sviňák fakt stojí 190Kč? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0423809b-silentblok-hydraulickeho-cerpadla-oe-5472.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Uhlíř Petr prosím tě,můžeš hodit odkaz,kde je za 1199Kč repas? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Uhlíř Petr Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 608 138 649 odkaz jsem uz nenasel:( snad pomuze aspon toto, pan to prodava v Dobrisi, ma i Vrakac.. je to repas normalne se zarukou, ja od nej bral cidlo na stary typ trw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 servo si zacalo spievat a vselijako sa ozyvat, na palubke sa objavila ikonka volantu s vykricnikom. olej neubudol, z pameti zavad som vytiahol toto tuto : 00816 Power Steering Sensor (G250)301-10 - Open or Short to B+ Intermittent chyba hovori, ze ide o chybu snimaca, prerusenie, alebo skrat na plus, tak som presiel kabel od serva k snimacu natocenia volantu a nie je poskodeny. mam ho vymenit ? lebo cena je asi 100.- eu. nebude len navlhnuty ? mam TRW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Cau skus ho najskor vybrat a vycistit tie plosky co snimaju a potom prelakovat ....mne to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 (editace) Pawouk: please, supni to sem, http://forum.skodahome.cz/topic/45128-m%C3%A1te-probl%C3%A9my-s-%C5%99%C3%ADzen%C3%ADm-nefunguje/page-6#entry446495 stukator : cim si to cistil a lakoval ? Editováno: 20. Květen 2014, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Promazáno a přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 Cisticom brzd alebo technickym benzinom a s vatovou tycinkou ...... Izolacnym lakom keby si bol blizko odomna tak by som ti ho poskytol staci malicko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 stukator : takze to staci len dezinfikovat a prelakovat ? netreba menit snimac natocenia volantu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 Mne to pomohlo za skusku ti to stoji ......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koreks Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 (editace) Jak jsem řešil Posilovač Fabia combi 1.9TDI 74KW r.v 2000 Příznaky 1. ze začátku "mžourání "světel a vnitřního osvětlení při zastaveném autě kdy jsem netočil volantem většinou se to dělo večer a nebo když pršelo nebo bylo vlhko 2. po krátké době od prvního příznaku občas šel volant více ztuha 3. po nějakém tom měsíci se mi už objevovala signalizace volantu s vykřičníkem a servo šlo častěji a častěji ztuha bylo to znát hlavně při parkování před supermarketem a zajíždění do garáže Jak jsem to řešil Nejprve jsem zkoušel hladinu kapaliny v servu posilovače přístup k víčku nádobky se servo kapalinou na (vyndat baterku, vyndat airbox, vyndat plastový box na baterii a pod nim je zelené víčko (TRW) nebo šedé víčko (KOYO) nádobky) kapalina byla OK, pro jistotu jsem zkontroloval manžety na posilovači zda nejsou od kapaliny nebo nejsou popraskané. Pak jsem se chtěl podívat na senzor úhlu natočení volantu (ten se nachází skoro u hřebene posilovače na hřídeli od volantu) přístup k senzoru na (vyndat airbox, dát stranou odhlučňovací filc nad čidlem - je pak lépe vidět na samotný senzor, imbusem povolit horní šroub čidla- já to dělal zezhora, pak rukou jsem šroubek vytočil a vyndal, druhý šroubek je přístupný zespoda - sundat kolo a už by mělo bejt na šroub dobře vidět já jsem si dal ještě noviny na nápravnici aby mě šroubek neskončil někde vně. a na špičku imbusu dal vaselinu aby tam po vyšroubování šroubek držel a nespadl - je tam opravdu špatný přístup já měl 20cm dlouhý imbus ten byl akorát. samozřejmě oba šroubky se dají vyndat spodem ale mě přišel ten horní líp vyndat vrchem. čidlo jsem si nechal připojené k servu a jen sem si ho povytáhl rozdělal a vysušil nastříkal bezbarvým lakem kvůli odražení vlhkosti.namontoval zpátky, a kupodivu se nic nezměnilo bylo to pak jen snad horší. takže zbytečná práce zde je umístě no na posilovači ten senzor úhlu senzor pohled od kola zespodu Pro ověření že je senzor úhlu v háji jsem ho odpojil od servočerpadla (stačí si sundat přední levou mlhovku a za ní uvidíte servočerpadlo stačí odpojit konektor úplně napravo když stojíte čelem k autu) auto se chovalo stejně jako předtím Tužší volant (světla už nemžourali protože vadné čidlo bylo odpojeno a nedávalo špatné signály servu a tudíž zbytečně nekolísalo napětí nebo proud teď nevím protože falešný signál uvedl na chvilku do chodu servo které má velký odběr a v tu chvíli nezbylo tolik šťávy pro světla)usoudil jsem že je potřeba čidlo nové když jsem viděl ty ceny za senzor myslel jsem že mě vomejou nakonec jsem ho koupil v prondu za TRW 2600kč s tím že staré sem jim musel vrátit ... pozn. k servu TRW jedině TRW senzor a ke KOYO jedině KOYO nejde to kombinovat! čidlo jsem vyměnil a je po problémech musim zaklepat. zde je přístup k vyndání mkhovky stačí vytrhnout plast vedle ní a dostanete se ke šroubům odpojit ten konektor napravo zde oba senzory Když jsem natahoval nový senzor měl jsem sundaný podběh a narazil jsem na kryt servočerpadla který se rozpadl jak čokoládový mikuláš (křehký) tak jsem ten plast sundal a vyndal jsem také vodou nacucaný molitan co byl okolo servočerpadla (nepochopitelně hadice která odvádí vodu z kanálků pod baterkou ústila přímo na servočerpadlo...) Editováno: 22. Květen 2014, autor: Koreks Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Ten čokoládovej mikuláš tam pak škodovka přestala dávat. Asi zjistili, že je to fakt kravina. Taky jsem to vyhodil. Ale řve to teda dost no. Já měnil celý servočerpadlo. Ale dneska, když jsem jel z práce, tak po nastartování se mi kontrolka rozsvítila a servo nešlo vůbec (ani v nouzáku). Tak jsem to vypnul a znova nastartoval a pak už to zhaslo. Zajímavé. To už nevim co bych měnil pak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Zdravím chlapi, V pátek nám přestalo fungovat servo (rozsvítila se kontrolka volantu), bez jakýchkoliv projevů, blikání světel, nebo hlučnosti serva. Od té chvíle už nenaběhlo. Vagcom hlásí toto: 4 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 49-00 - bez komunikace 01598 - Napeti akumulatoru vozidla 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00896 - Zamykaci jednotka zadnich vyklopnych dveri (F256) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00907 - Regulace zatizeni pri zaberu 35-00 - - Myslíte, že je servočerpadlo KO. Fabia 2.0i, r.v.2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Jako první ověř čistotu ploch na elektrickým přívodu k servořízení (všecky šroubovaný a konektorový spoje!!! - odšroubovat, očistit až na kov, namáznout konzervačním tukem a znovu zašroubovat, konektory postříkat sprejem na kontakty a několikanásobně vysunout a zastrčit, aby se očistily dotykový plochy!!!) - a neporušenost pojistek, jsou tam 2 - velká plechová pásková navrchu na baterce pro čerpadlo (má tuším 80A) plus malá klasika nožová pro ŘJ serva. A až budeš mít +12V za chodu motoru až na svorce čerpadla a zároveň na desce v ŘJ a přitom to furt nepude, tak potom budeš moct říkat že je čerpadlo KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Za hodinu budu u auta, kouknu na to a proměřím multimetrem. Zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Tak baterie dobitá, obě pojistky ok. Na hlavním konektoru serva (prostřední) za chodu motoru je +13,8V, na levém konektoru serva jsou dva oranžové dráty a jeden hnědý, na obou oranžových je +11,4V. Ty vedou do hlavního kabelového svazku, ten mám odmotaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 (editace) Silový napětí je v pořádku. Ty oranžový vlevo jsou kabely CAN-BUS, přes ty to komunikuje. Pravej konektor je k snímači řízení. Ross tech wiki píše, že ta závada 01309 je buď způsobená přerušenými vodiči (asi těma komunikačníma) nebo je prostě vadná jednotka. Spíš bych tipoval to druhý, ale podívej se na svazek v motoru pod airboxem. Tam to bejvá problémový. EDIT: Aha, máš ho odmotanej. No tak to bych šel asi po servu. Nejde vůbec, nebo v nouzáku? Editováno: 30. Červen 2014, autor: SpeederBB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 30. Červen 2014 Sdílet Vloženo 30. Červen 2014 Servo nejde vůbec, prostě v pátek ráno start, jízda bez serva s rozsvícenou kontrolkou volantu (skoro se nedá jet, hlavně malý kruháky . Zkoušel jsem během tří dnů cca 40 startů, už se nechytlo. Ale nikdy se mi nestalo, že by třeba na chvíli vypadlo, a zase se chytilo. Senzor uhlu jsem měnil asi před 7 lety, ale ten dal o sobě vědět, blikáním světel a podsvícení palubky. Tak to asi vypadá na náhlou smrt servočerpadla co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Asi jo. Ta elektronika uvnitř čerpadla je nespolehlivá. Teče do toho voda a vyhnívá to tam. Mě to šlo v nouzáku, hlásilo to závadu snímače řízení, ale snímačem to nebylo. Prostě problém byl uvnitř čerpadla. Ještě jsem ho nerozebíral. Ani nevim jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 No jo. nezbývá nic jiného než dát auto k elektrikáři, a objednat čerpadlo nebo repas. Štve mi, že se nedá někde sehnat ten tišťák (ŘJ) z vnitřku čerpadla, protože mechanicky je v pořádku. A to je asi problém u většiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Netušim jak to uvnitř vypadá a jak se to rozebírá. Já měl každopádně motor čerpadla taky zdravej, protože mě šel celej rok na nouzák. Respektive mám ho furt. Podle mě tam musej bejt jen uhnilý spoje někde, když to hlásilo závadu čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uhlikus Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Na devátý stránce tohoto vlákna je fotka od hubo44, jak vypadá čerpadlo zevnitř, ale zatím jsem nenarazil na postup rozborky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeederBB Vloženo 2. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2014 Jo to jsem viděl. Vytočil jsem ty šrouby svorkovnice, ale nic. Asi je to tam nějak přilepený nebo co. Nechtěl jsem to rozlámat, tak jsem to nechal bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.