Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

 

Základní nastavení snímače úhlu natočení volantu Škoda Fabia 6Y (2000-)

1. Zkušební jízdou ověřte, zda je volant správně ustaven.
2. Zastavte v přímém směru a nevypínejte zapalování.
3. Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd – ABS.
4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Procedura Login a zadejte hodnotu 40168.
5. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení a zadejte číslo bloku 100.
6. Zkontrolujte provedení základního nastavení ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5.

Pokud nelze základní nastavení provést:
– zkontrolujte paměť závad (musí být prázdná),
– proveďte kontrolu seřízení geometrie,
– zkontrolujte snímač úhlu natočení volantu.

Montážní poloha
– snímač úhlu natočení volantu je uložen na tyči řízení (pod airbagem)

 

 

Díky. Tenhle postup jsem našel na netu i ve VISu, ale kromě toho, že moje fábka nemá snímač uložen v podobě kroužku pod volantem (jako třeba dvojková oktávka), ale přímo na hřebeni, navíc nemá označení G85, ale G250. Je to řízení TRW. V bloku měřených hodnot pod kanálem 5 nic nemám.

Když se připojím k jednotce ABS, tak tam možnost login nemám :) Dneska jsem koukal aspoň na napětí, proud apod. v klidu a při točení a to je vše v cajku.

Zítra se tomu ještě zkusím pověnovat.

G250 je senzor úhlové rychlosti a ne polohy natočení. Proto nikde živé data neuvidiš.  Zkusil bych vypnout servo (vytáhnout ten velký konektor, nebo pojistku u baterky tu plechovou) a vyzkoušet jestli to bude táhnout dál. Tím si ověřiš hydraulickou část posilovače.

Upraveno od Alma

Jo, přesně to mě jěště taky napadlo zkusit. Dnes odpo se k tomu snad dostanu. Je to zajímavé. Když jedu, pustím volant, ten se tak o dva centimetry na obvodu pootočí doprava a tak sám drží. Když jej vcelku volně držím v přímém směru, auto jede rovně, má krásné doběhy, ani brzdy při brždění nikam netáhnou. Proto mě to tak žere :D Teď mě ale napadá, že když jsem včera dojel domů, tak se v rejdu při parkování ozvalo lupnutí, jakoby od pravého axiálu, takže se zaměřím ještě na ten.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.