Publikováno Květen 6, 200817 r Mam motor 1,4 TDi PD 55kW zakoupeny v roce 2003. Tehdy jeste nebyla zkusennost se "slabymi" 1,4 TDi PD 55kW. Dnes ma auto 160 tis km a vaznejsi oparava byla "jen" vymena spojky, vcetne pritlacneho kotouce. NYNI MAM TUTO ZAVADU: Diagnostika 2 zjistene chyby: 17964 P1556 035 : "Regulace plniciho tlaku, nedosazena regulacni mez, sporadicky vyskytujici se porucha." 16485 P0101 035: "Meric hmotnosti vzduchu - G70, nesmyslny signal" Uz mi auto kysi ztratilo vykon , ale problem jsem (jak se zda docasne) odstranil natankovanim lepsiho/drazsiho dieslu u Shell-ky. Poprve se zavada projevila v okamziku, kdyz jsem mel v nadrzi pouze zbytek nafty (asi 5 litru - rezervu). Asi bylo tech 5 litru tvoreno zbytkem nejakeho repkoveho svinstva :-), co do te nafty ekologove michaji, nez tam zacnou lit mrkvovou stavu :-). Kazdopadne tehdy jsem natankoval Diesel V-Power u Shellu (nebo jak se ta jejich vybusna smes jmenuje:-)) a bylo po problemu. Ale pouze docasne!!!!!!!!!! Nyni se problem opakuje po dvou mesicich znovu. Opet ztrata vykonu motoru, kdy auto nehodla jet (ani kdyz na nej mentalne pusobim:-)). Nejsem opravar a tak jsem byl natankovat lepsi naftu, ale nepomohlo to. Vim, zavad muze byt hodne a diagnostika vetsinou vyhodi celou radu problemu. Nakonec pak zavada muze byt "primitivniho razu", a to ze: nepromazana volnobezna klapka, konektor vahy vzduchu, "jen" cidlo teploty motoru, ukostreni v motoru a kolem ridici jednotky (uzemnovaci ocka vedle civek) etc.? V servisu to auto chteji, ale ja tusim, ze to svedou na to nejdrazsi - TURBO!!!!!. Ne, pomoooc TURBO NE!!!!! kazdopadne oranzova kontrolka elektroniky motoru dnes svitila. V servisu jsem dnes nechal vymazat pamet s tim, ze to budu pozorovat. Zatim kontrolka nesviti, ale chybi mi vykon motoru a kolem 80 km/h mi auto pri jizde nepatrne cuka. Prosim, nemate s tim nekdo zkusennost co muze tomu autu chybet?
Květen 6, 200817 r kdyby to bylo turbo,byla by to vetšinou překročena horní mez,ale i tak není vyloučeno,že je to turbo-resp.regulace-může být v nějaké poloze zaseklá a proto turbo není schopné dotat požadovanou hodnotu.Jinak jako vždy-Hadičky,Ventil N75 a u téhle závady i čidlo na Intercolleru.Chce to udělat měřené hodnoty a né nej přečíst pamě´t závad.Měřené hodnoty ale v případě,že bude závada,jinak to nemá smysl
Květen 7, 200817 r kdyby to bylo turbo,byla by to vetšinou překročena horní mez,ale i tak není vyloučeno,že je to turbo-resp.regulace-může být v nějaké poloze zaseklá a proto turbo není schopné dotat požadovanou hodnotu.Jinak jako vždy-Hadičky,Ventil N75 a u téhle závady i čidlo na Intercolleru.Chce to udělat měřené hodnoty a né nej přečíst pamě´t závad.Měřené hodnoty ale v případě,že bude závada,jinak to nemá smysl Vyčerpávající a výstižné
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.