chucpan Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 Mam motor 1,4 TDi PD 55kW zakoupeny v roce 2003. Tehdy jeste nebyla zkusennost se "slabymi" 1,4 TDi PD 55kW. Dnes ma auto 160 tis km a vaznejsi oparava byla "jen" vymena spojky, vcetne pritlacneho kotouce. NYNI MAM TUTO ZAVADU: Diagnostika 2 zjistene chyby: 17964 P1556 035 : "Regulace plniciho tlaku, nedosazena regulacni mez, sporadicky vyskytujici se porucha." 16485 P0101 035: "Meric hmotnosti vzduchu - G70, nesmyslny signal" Uz mi auto kysi ztratilo vykon , ale problem jsem (jak se zda docasne) odstranil natankovanim lepsiho/drazsiho dieslu u Shell-ky. Poprve se zavada projevila v okamziku, kdyz jsem mel v nadrzi pouze zbytek nafty (asi 5 litru - rezervu). Asi bylo tech 5 litru tvoreno zbytkem nejakeho repkoveho svinstva :-), co do te nafty ekologove michaji, nez tam zacnou lit mrkvovou stavu :-). Kazdopadne tehdy jsem natankoval Diesel V-Power u Shellu (nebo jak se ta jejich vybusna smes jmenuje:-)) a bylo po problemu. Ale pouze docasne!!!!!!!!!! Nyni se problem opakuje po dvou mesicich znovu. Opet ztrata vykonu motoru, kdy auto nehodla jet (ani kdyz na nej mentalne pusobim:-)). Nejsem opravar a tak jsem byl natankovat lepsi naftu, ale nepomohlo to. Vim, zavad muze byt hodne a diagnostika vetsinou vyhodi celou radu problemu. Nakonec pak zavada muze byt "primitivniho razu", a to ze: nepromazana volnobezna klapka, konektor vahy vzduchu, "jen" cidlo teploty motoru, ukostreni v motoru a kolem ridici jednotky (uzemnovaci ocka vedle civek) etc.? V servisu to auto chteji, ale ja tusim, ze to svedou na to nejdrazsi - TURBO!!!!!. Ne, pomoooc TURBO NE!!!!! kazdopadne oranzova kontrolka elektroniky motoru dnes svitila. V servisu jsem dnes nechal vymazat pamet s tim, ze to budu pozorovat. Zatim kontrolka nesviti, ale chybi mi vykon motoru a kolem 80 km/h mi auto pri jizde nepatrne cuka. Prosim, nemate s tim nekdo zkusennost co muze tomu autu chybet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Květen 2008 Sdílet Vloženo 6. Květen 2008 kdyby to bylo turbo,byla by to vetšinou překročena horní mez,ale i tak není vyloučeno,že je to turbo-resp.regulace-může být v nějaké poloze zaseklá a proto turbo není schopné dotat požadovanou hodnotu.Jinak jako vždy-Hadičky,Ventil N75 a u téhle závady i čidlo na Intercolleru.Chce to udělat měřené hodnoty a né nej přečíst pamě´t závad.Měřené hodnoty ale v případě,že bude závada,jinak to nemá smysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 7. Květen 2008 Sdílet Vloženo 7. Květen 2008 kdyby to bylo turbo,byla by to vetšinou překročena horní mez,ale i tak není vyloučeno,že je to turbo-resp.regulace-může být v nějaké poloze zaseklá a proto turbo není schopné dotat požadovanou hodnotu.Jinak jako vždy-Hadičky,Ventil N75 a u téhle závady i čidlo na Intercolleru.Chce to udělat měřené hodnoty a né nej přečíst pamě´t závad.Měřené hodnoty ale v případě,že bude závada,jinak to nemá smysl Vyčerpávající a výstižné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.