Přejít na obsah

regulace plniciho tlaku 1,4 TDi 55kW


Doporučené příspěvky

Mam motor 1,4 TDi PD 55kW zakoupeny v roce 2003. Tehdy jeste nebyla zkusennost se "slabymi" 1,4 TDi PD 55kW. Dnes ma auto 160 tis km a vaznejsi oparava byla "jen" vymena spojky, vcetne pritlacneho kotouce.

NYNI MAM TUTO ZAVADU:

Diagnostika 2 zjistene chyby:

17964 P1556 035 :

"Regulace plniciho tlaku, nedosazena regulacni mez, sporadicky vyskytujici se porucha."

16485 P0101 035:

"Meric hmotnosti vzduchu - G70, nesmyslny signal"

Uz mi auto kysi ztratilo vykon , ale problem jsem (jak se zda docasne) odstranil natankovanim lepsiho/drazsiho dieslu u Shell-ky. Poprve se zavada projevila v okamziku, kdyz jsem mel v nadrzi pouze zbytek nafty (asi 5 litru - rezervu). Asi bylo tech 5 litru tvoreno zbytkem nejakeho repkoveho svinstva :-), co do te nafty ekologove michaji, nez tam zacnou lit mrkvovou stavu :-).

Kazdopadne tehdy jsem natankoval Diesel V-Power u Shellu (nebo jak se ta jejich vybusna smes jmenuje:-)) a bylo po problemu.

Ale pouze docasne!!!!!!!!!!

Nyni se problem opakuje po dvou mesicich znovu. Opet ztrata vykonu motoru, kdy auto nehodla jet (ani kdyz na nej mentalne pusobim:-)). Nejsem opravar a tak jsem byl natankovat lepsi naftu, ale nepomohlo to. Vim, zavad muze byt hodne a diagnostika vetsinou vyhodi celou radu problemu. Nakonec pak zavada muze byt "primitivniho razu", a to ze: nepromazana volnobezna klapka, konektor vahy vzduchu, "jen" cidlo teploty motoru, ukostreni v motoru a kolem ridici jednotky (uzemnovaci ocka vedle civek) etc.?

V servisu to auto chteji, ale ja tusim, ze to svedou na to nejdrazsi - TURBO!!!!!. Ne, pomoooc TURBO NE!!!!!

kazdopadne oranzova kontrolka elektroniky motoru dnes svitila. V servisu jsem dnes nechal vymazat pamet s tim, ze to budu pozorovat. Zatim kontrolka nesviti, ale chybi mi vykon motoru a kolem 80 km/h mi auto pri jizde nepatrne cuka.

Prosim, nemate s tim nekdo zkusennost co muze tomu autu chybet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby to bylo turbo,byla by to vetšinou překročena horní mez,ale i tak není vyloučeno,že je to turbo-resp.regulace-může být v nějaké poloze zaseklá a proto turbo není schopné dotat požadovanou hodnotu.Jinak jako vždy-Hadičky,Ventil N75 a u téhle závady i čidlo na Intercolleru.Chce to udělat měřené hodnoty a né nej přečíst pamě´t závad.Měřené hodnoty ale v případě,že bude závada,jinak to nemá smysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby to bylo turbo,byla by to vetšinou překročena horní mez,ale i tak není vyloučeno,že je to turbo-resp.regulace-může být v nějaké poloze zaseklá a proto turbo není schopné dotat požadovanou hodnotu.Jinak jako vždy-Hadičky,Ventil N75 a u téhle závady i čidlo na Intercolleru.Chce to udělat měřené hodnoty a né nej přečíst pamě´t závad.Měřené hodnoty ale v případě,že bude závada,jinak to nemá smysl

Vyčerpávající a výstižné :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...