Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

No to je pravda ze auto ti nezhasne...ak spravne preradis a pustis plyn, tak auto udrzuje otacky 700 aj do kopca...teda aj bez plynu mozes ist do kopca. To je v poriadku. Je to vdaka kontrole minimalnych otacok. Ale nemal by pridavat nad tieto otacky (samozrejme motor po zahriati...ked je motor studeny bavime sa okolo 1200 otackach).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mam auto necelý rok a najazdené skoro 21 tis. km. Zatiaľ ma nič neprekvapilo až keď jedného dňa som šiel z Bratislavy do Zvolena. Odstavil som auto, stálo dva dni. Vonku bolo okolo 10 stupňov. Po tých dvoch dňoch som ho išiel naštartovať kontrolky zasvietili ako vždy a nič, nešlo ho naštartovať. A opäť som ho štartoval až nakoniec naskočil ale len na 3 valce no po chvíli asi 10s už normálne. Šiel som len kúsok do BB tam som ho odstavil. Asi po hodine a pol som sa vrátil a opäť štartujem všetko svieti a motor nič. Točil som asi 5s a nenaskočil čakal som chvíľu a opäť zase nič. No nakoniec naskočil. Po návrate do BA sa mi to nestalo asi dva týždne čo som si myslel že je to asi len tak niečo sa nezapáčilo motoru. Ale čo čert nechcel včera keď som bol v robote a vracal som sa z nej domov, motor opäť štrajkoval.... no suma sumarum za necelých 800 KM až tri krát.... Palubný počítač nepíše žiadnú chybu. Podotýkam, že sa mi to stalo prvý krát až po 20 tis. km a vždy bolo vonku okolo 10 stupňov.. Neviete niekto poradiť čo to môže asi byť???? Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Poslední dobou mám podobný problém. Při studeném startu cítím drobné vibrace v sedačce, jako nepravidelný chod motoru.

Po rozjezdu se auto taky trochu dusí. Když šlápnu na plyn auto chvíli nezrychluje nebo hodně neochotně. Trvá to chvilku, po

ujetí tak 50 m už zrychluje lépe. Nedělá to vždy, ale často. V servisu mi řekli, že je to normální a motor prý není po

nastartování v optimálním režimu, ale já mám pocit, že dřív to nedělalo. Prý nemám po nastartování hned jet, ale mám tak

minutu počkat, ale to já dělám běžně, že chvíli počkám. Taky nemám při studeném startu vždy stejné otáčky na volnoběh.

Někdy je tam něco málo přes 1000 ot. a někdy zase okolo 1200 ot. Venkovní teplota na to nemá vliv. Venku je zima

a otáčky jsou nižší než, když mi stojí auto na sluníčku a někdy zase naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá taky, když auto stojí delší dobu venku třeba 4-5 hodin, nastartuji a motoru se moc nechce a asi po 50 m už je to v pohodě. Připadne mě že to dělá podle počasí. Například když vyjíždím z garáže tak to nedělá nikdy, jen když stojí venku. Myslím si že to není nějaká vada, maslím si že to dělá podle počasí větší vlhkost, po dešti apod. . Jinak vybrace nemám žádné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 120 o žádnou alchymii nešlo, neměl jsem s tím u ní žádné problémy. Stačilo trochu cviku.

Pokud je to normální jev u toho motoru, tak je mi to jedno. Spíš mi jde o to, abych něco nezanedbal, pokud by šlo

o závadu a aby to potom nešlo do kopru.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Podobný problém :

auto se na volnoběh klepe , vypada to na nepravidelny chod motoru , otacky drzej v 800 tam se to ani nehne ale auto se vykla jak ... prijde mi ze na akceleraci se to neprojevilo. Naopak vsichni pisete ze v telplem pocasi to je v pohode, u me naopak v zime jsem to nezpozoroval a ted kdyz je teplo mi prijde ze to dela vic.

Co s tim ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli máš na mysli přímo můj příspěvek, ale tím studeným startem jsem myslel, startování při studeném motoru

ne v zimě. Abych to upřesnil, tak ty vibrace u mě se projevují, pokud auto běží na sytič. Je jedno jestli je venku zima

nebo teplo. Tobě se to klepe tedy při zahřátém motoru, když beru v úvahu těch 800 ot. nebo ti to dělá i při nastartování

studeného motoru? Teda já žádné vibrace při zahřátém motoru nepozoruju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to u mě je to zase naopak. Vibrace jsou jenom při ot. vyšších než 800 ot. Pokud je motor zahřátý, tak je to bez problému. To, že ti to dělá při zahřátém motoru jsem pochopil, mně šlo spíš o to, jestli ti to dělá i při zapnutém sytiči.

Takhle nemůžu sloužit, můj problém je přesně opačný.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jelikoz mas 1,4, tak je mozne, ze ti jede jen na 3 hrnky. To by se ale klepalo fakt hodne a na vykonu bys to poznal. Nicmene zapalovaci civky cas od casu odchazej a stat se to mohlo.

BTW: muj 3 hrnek se pri stani a volnobehu, tak "klepe" cas od casu sebou trosku cukne. Nic nenormlaniho jeto proste 3 hrnek a zavazi na klice to nepobere vsechno. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ako pozerám tak tu ma viac ludí problém s týmto.... Ale problém ktorí som popísal vyššie už sa našťastie neprejavuje. Bol som aj na diagnostike a všetko v poriadku merali to dva krát. Bol som pritom a nič. Všetko v poriadku. Ale chcel som tým povedať, že spomenul som si a analyzoval kedy sa mi to stalo a čo som do auta tankoval na akej benzinke. Výsledok je taký, že stavalo sa mi to vždy keď som tankoval na OMV. Len vtedy. Od tej doby už netankujem na žiadnej OMV iba Slovnaft alebo Shellke a nič sa neudialo. Od tej doby som už ubehol asi cez 5. tis km a nič našťastie. K tým vibráciam po štarte ....aj mne sa to parkrát stalo ale nic si s toho nerobím lebo bolo to len chvílkove a dosť. Nerobi to vždy. Zatial všetko šlape ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Môj motor tiež nerobí dobrotu, dneska som štartoval a na prvý krát nič, potom na druhý krát sa "chytil" a kopal ako bláznivý pri cca 300 ot/min! To som sa na to nemohol pozerať, tak som ho radšej vypol a na tretí krát už naštartoval bezproblémov. Pár krát v zime sa mu tiež nechcelo naskočiť, ale toto kopanie bolo prvý krát.

A tiež sa mi zdá, že v poslednom čase ťahá v nízkych otáčkach tak trochu trhavo. Nesleduje pohyb akceleračného pedála, ale skokovo mení otáčky. Po chvíli sa to ustáli a potom je to už OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...