Blacky Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 jj je jen s maxidotem. resi se to v INTERIERU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2008 Kutil_Tim: tak toto ked som zistil tak som skoro pukol to naozaj bol velmi inteligentny jedinec co to vymyslel v ramci uspornych opatreni by som mu odkazal ze ja v ramci uspornych opatreni si nekupim take okresane auto a necham si terajsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 No mam to z poslednych par jazd overene na mojom, ze auto po zaradeni dvojky i pri nizkej rychlosti mi nezrychluje ako popisoval Norton. Len so studenym motorom...inak je uplne kludny...dnessomsi to overil i v zapche. Az ked pridam plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix.nine Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Ahojky, auto skutecne pridava, da se s nim rozjet v klidu i do kopce bez plynu, 1 a 2 i trojku to vklidu vezme, kdyz kolona pomalu popojizdi.. Do kopce tak si to samo prida plyn... vypada to jako asystent rozjezdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanKo Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 No to je pravda ze auto ti nezhasne...ak spravne preradis a pustis plyn, tak auto udrzuje otacky 700 aj do kopca...teda aj bez plynu mozes ist do kopca. To je v poriadku. Je to vdaka kontrole minimalnych otacok. Ale nemal by pridavat nad tieto otacky (samozrejme motor po zahriati...ked je motor studeny bavime sa okolo 1200 otackach). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 30. Březen 2009 Sdílet Vloženo 30. Březen 2009 Mam auto necelý rok a najazdené skoro 21 tis. km. Zatiaľ ma nič neprekvapilo až keď jedného dňa som šiel z Bratislavy do Zvolena. Odstavil som auto, stálo dva dni. Vonku bolo okolo 10 stupňov. Po tých dvoch dňoch som ho išiel naštartovať kontrolky zasvietili ako vždy a nič, nešlo ho naštartovať. A opäť som ho štartoval až nakoniec naskočil ale len na 3 valce no po chvíli asi 10s už normálne. Šiel som len kúsok do BB tam som ho odstavil. Asi po hodine a pol som sa vrátil a opäť štartujem všetko svieti a motor nič. Točil som asi 5s a nenaskočil čakal som chvíľu a opäť zase nič. No nakoniec naskočil. Po návrate do BA sa mi to nestalo asi dva týždne čo som si myslel že je to asi len tak niečo sa nezapáčilo motoru. Ale čo čert nechcel včera keď som bol v robote a vracal som sa z nej domov, motor opäť štrajkoval.... no suma sumarum za necelých 800 KM až tri krát.... Palubný počítač nepíše žiadnú chybu. Podotýkam, že sa mi to stalo prvý krát až po 20 tis. km a vždy bolo vonku okolo 10 stupňov.. Neviete niekto poradiť čo to môže asi byť???? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 Vlado: Na toto by trebalo spraviť diagnostiku motora, či tam nebude nejaká chyba zapísaná. Prístrojovka resp kontrolky nehlásia všetky závady, len tie najzávažnejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Poslední dobou mám podobný problém. Při studeném startu cítím drobné vibrace v sedačce, jako nepravidelný chod motoru. Po rozjezdu se auto taky trochu dusí. Když šlápnu na plyn auto chvíli nezrychluje nebo hodně neochotně. Trvá to chvilku, po ujetí tak 50 m už zrychluje lépe. Nedělá to vždy, ale často. V servisu mi řekli, že je to normální a motor prý není po nastartování v optimálním režimu, ale já mám pocit, že dřív to nedělalo. Prý nemám po nastartování hned jet, ale mám tak minutu počkat, ale to já dělám běžně, že chvíli počkám. Taky nemám při studeném startu vždy stejné otáčky na volnoběh. Někdy je tam něco málo přes 1000 ot. a někdy zase okolo 1200 ot. Venkovní teplota na to nemá vliv. Venku je zima a otáčky jsou nižší než, když mi stojí auto na sluníčku a někdy zase naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Mě to dělá taky, když auto stojí delší dobu venku třeba 4-5 hodin, nastartuji a motoru se moc nechce a asi po 50 m už je to v pohodě. Připadne mě že to dělá podle počasí. Například když vyjíždím z garáže tak to nedělá nikdy, jen když stojí venku. Myslím si že to není nějaká vada, maslím si že to dělá podle počasí větší vlhkost, po dešti apod. . Jinak vybrace nemám žádné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 jo jo, to chce zpět do škody 120 - alchymie s pedálem a sytičem (1,4 16V a zatím spokojenost MR 09) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 (editace) U 120 o žádnou alchymii nešlo, neměl jsem s tím u ní žádné problémy. Stačilo trochu cviku. Pokud je to normální jev u toho motoru, tak je mi to jedno. Spíš mi jde o to, abych něco nezanedbal, pokud by šlo o závadu a aby to potom nešlo do kopru. Editováno: 5. Květen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Podobný problém : auto se na volnoběh klepe , vypada to na nepravidelny chod motoru , otacky drzej v 800 tam se to ani nehne ale auto se vykla jak ... prijde mi ze na akceleraci se to neprojevilo. Naopak vsichni pisete ze v telplem pocasi to je v pohode, u me naopak v zime jsem to nezpozoroval a ted kdyz je teplo mi prijde ze to dela vic. Co s tim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Nevím, jestli máš na mysli přímo můj příspěvek, ale tím studeným startem jsem myslel, startování při studeném motoru ne v zimě. Abych to upřesnil, tak ty vibrace u mě se projevují, pokud auto běží na sytič. Je jedno jestli je venku zima nebo teplo. Tobě se to klepe tedy při zahřátém motoru, když beru v úvahu těch 800 ot. nebo ti to dělá i při nastartování studeného motoru? Teda já žádné vibrace při zahřátém motoru nepozoruju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 No jelikož ujedu 40 km pak zastavim na semaforech a autak se klepe jako by mu byla zima => i pri zahratem , proste pokud je "ve volnobehu" = 800otacek a je tam neutral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 (editace) Tak to u mě je to zase naopak. Vibrace jsou jenom při ot. vyšších než 800 ot. Pokud je motor zahřátý, tak je to bez problému. To, že ti to dělá při zahřátém motoru jsem pochopil, mně šlo spíš o to, jestli ti to dělá i při zapnutém sytiči. Takhle nemůžu sloužit, můj problém je přesně opačný. Editováno: 17. Červen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Zkusim se stavim optat v servisu zitra ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 jelikoz mas 1,4, tak je mozne, ze ti jede jen na 3 hrnky. To by se ale klepalo fakt hodne a na vykonu bys to poznal. Nicmene zapalovaci civky cas od casu odchazej a stat se to mohlo. BTW: muj 3 hrnek se pri stani a volnobehu, tak "klepe" cas od casu sebou trosku cukne. Nic nenormlaniho jeto proste 3 hrnek a zavazi na klice to nepobere vsechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 U trojaka tomu rozumim ... mel jsem ho na C1 ... tohle ale prislo tak z niceho nic tak mi to prijde divny ... bejt to odzacatku tak to neresim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Vím, že se tu řešilo i vadný vstřikování na jednom válci, ale to by bylo opravdu poznat na jízdních vlastnostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoFII Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 No ako pozerám tak tu ma viac ludí problém s týmto.... Ale problém ktorí som popísal vyššie už sa našťastie neprejavuje. Bol som aj na diagnostike a všetko v poriadku merali to dva krát. Bol som pritom a nič. Všetko v poriadku. Ale chcel som tým povedať, že spomenul som si a analyzoval kedy sa mi to stalo a čo som do auta tankoval na akej benzinke. Výsledok je taký, že stavalo sa mi to vždy keď som tankoval na OMV. Len vtedy. Od tej doby už netankujem na žiadnej OMV iba Slovnaft alebo Shellke a nič sa neudialo. Od tej doby som už ubehol asi cez 5. tis km a nič našťastie. K tým vibráciam po štarte ....aj mne sa to parkrát stalo ale nic si s toho nerobím lebo bolo to len chvílkove a dosť. Nerobi to vždy. Zatial všetko šlape .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Taky 1,4 16 V MR 09 a vše OK po 5000Km se docela rozbíhá :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Tak to tam maj fištróni, maník řikal že z toho mám 3 hrnek Prej se jeden valec nejak ulejva. Tak odpodelne to vyzvednu tak vam pak poreferuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 hmm., ja to rikal. Snad to bude jen prkotina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Môj motor tiež nerobí dobrotu, dneska som štartoval a na prvý krát nič, potom na druhý krát sa "chytil" a kopal ako bláznivý pri cca 300 ot/min! To som sa na to nemohol pozerať, tak som ho radšej vypol a na tretí krát už naštartoval bezproblémov. Pár krát v zime sa mu tiež nechcelo naskočiť, ale toto kopanie bolo prvý krát. A tiež sa mi zdá, že v poslednom čase ťahá v nízkych otáčkach tak trochu trhavo. Nesleduje pohyb akceleračného pedála, ale skokovo mení otáčky. Po chvíli sa to ustáli a potom je to už OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 19. Červen 2009 Sdílet Vloženo 19. Červen 2009 Tak aby ste nerekli ze sem se na vas vysral ) Auto stale v servisu okolo 12h tam volam ... tak pak snad uz budu moudrejsi zatim nevedi co ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.