ales-r Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Jo momenťák by se hodil ale kupovat ho kvůli výměně svíček nebudu. Budu to muset risknout obič klíčem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Trocha citu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 ve starych 120tkach se svicky vzdy dotahovaly ,,na ruku,, dokonce nas soused mel vymenu tesneni pod hlavou tak v ruce, ze to delal znamym za 200kc na dvore, v nedeli odpoledne a nikdy jsem ho nevidel s momentakem na srouby, vzdy to dotahl racnou a orechem a vsechna auta jezdila jak drak.. myslim, ze se z toho dela veda.. proste dotahnout svicky ,,na cit,, a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Je to na podzim, jsem opravoval motor na hasičcské stříkačce a "citem". Jen jeden šroub, asi stářím nápor nevydržel a po vytažení a znovu dotahování momenťákem to bylo pocitově daleko větší rvaní. A pak si nepořídíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 presne toto mal tato na služobnom roomstri ráno keď vždy naštartoval motor chvílku brblal nejakých 10-15sekund niekedy aj zhasol potom znova naštartoval a už išiel ako má a to aj keď potom odstavený v robote nejakých 6hodin a potom už bezproblémov naštartoval, keď sa pýtal v servise že čo to spôsobuje tak mu povedali že je nejaká lambda sonda už opotrebovaná (neviem čím) a že tam je problém že zle to potom RJ zle vyhodnocuje. PS: občas som sa riadne smial jak mu to strielalo do výfuku jak niektoré závodné autá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 ale mne to robi len teraz ked je teplejsie, ked bolo zimsie tak vsetko ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 no práve že to mu to tak aj robilo, cez zimu keď bolo aj -10°C tak v pohode to naštartovalo bez brblania.....a ako štartuješ zapneš klučík nabehnú kontrolky počkáš kým pozhasínajú a vtedy štartuješ ?? ak nie tak skús počkať až zhasnú všetky kontrolky ja som to skúsil popár krát takto naštartovať a motor bez problémov naštartoval a vobec ani nebrblal, možno šťastie možno nie, za pokus to stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 ja strcim klucik a hned startujem, skusim to ale moc tomu neverim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 skús neviem možno som mal šťastie že to tak naštartovalo, vieš lebo známy mi hovoril že ak hneď naštartuješ tak riadiaca jednotka dostane nejaký šok a preto u niektorých aut aj kvoli tomuto tie RJ odchádzajú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 To je nějakej nesmysl, ta testovací sekvence se musí dát přerušit (navíc motorová ŘJ je něco jinýho než BGM, která řídí test brzd, serva, pásů atd) - v tom bych příčinu nějakejch problémů nehledal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 šak ja som len povedal čo mi bolo povedané nehovorím že je to pravda, ale ja mám na fabii nabehané cez 181000 km a nerobí to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 .....tak jsem se dostal 23.4 na "magických" najetych 222.222 km. A stále... tuk...tuk..tuk... bez problemu!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 pekne chcel by som videť kto by mal najazdených tak ale 350 až 400tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Květen 2013 Sdílet Vloženo 5. Květen 2013 Myslím že na Roomu jen hodně těžko bude někdo mít najeto víc než Misubaro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 (editace) . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 (editace) Mam rovnaky problem ako Pelo222 - studene starty su tak na 2-3 krat. Auto chyti, ide na zvysene otacky (cca 1100) a po par sekundach sa zacne dusit, nereaguje na plyn a zhasne. Popri tom obcas streli do vyfuku a je dost citit benzin. Ked na 2-3 krat nastartuje, zacne reagovat na plyn uplne normalne a mozem jazdit. Ziadne ine prejavy niesu - spotreba v pohode, volnobeh drzi, vykon v normale .... Na VAGu naslo chybu 17536 - rada valcu 1 - system prilis chudy. Mam nabehane cca 130k (pri 120k bol robeny velky servis). Keby niekto vedel co s tym, bude rad za kazdu radu. Dakujem. Editováno: 31. Květen 2013, autor: pauliej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 presne toto robilo môjmu tatovi na služobnom roomstri rovnaký motor, v servise mu povedali že je nejaká lambda sonda zlá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Červen 2013 Sdílet Vloženo 1. Červen 2013 Řada válců 1 - přeloženo znamená "1. válec", další "systém příliš chudý" = vstřikovač pro 1 válec dává příliš málo paliva, nebo je nějaká další závada v sání pro 1. válec. Kdyby to bylo jen lambda sondou, která je společná pro všecky 4 válce, hláška by byla "směs příliš chudá". Chce to začít PŘEMEJŠLET a opravovat = změřit kompresní tlaky a zkontrolovat svíčky a vstřikovače - ne jenom slepě "napichovat auto na diagnostiku" a žít v bludu, že VAG je všemocný "čúdo", který všecko vymyslí za mě... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 2. Červen 2013 Sdílet Vloženo 2. Červen 2013 (editace) . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pauliej Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Ahojte. Akurat dnes som si doviezol auto zo servisu. Ziadny senzor nevykazoval problem na VAGu, tak nakoniec zmerali tlak v palivovom systeme. Pred filtrom bol OK, za filtrom bol nizky. Pri garance pri 120000 kilometroch (teraz mam 130k) mi menili palivovy filter a pouzili nespravny typ. Nastastie to robili v tomto istom servise tak si priznali chybu a mal som to v ramci "zaruky". Snad to uz bude OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pelo222 Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 (editace) . Editováno: 29. Srpen 2018, autor: Pelo222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 5. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2013 tak ako si na tom lebo švagor má ten istý problém začal som od jednoduchších vecí - výmena sviečok, vzduch. filter, palivový filter, čidlo teploty, robí mu to stále štart na 5-8 krát tiež som myslel už len na tie vstreky drbol som mu do benzínu ten sajrajt čo ich má akože vyčistiť a furt to isté mimochodom tiež jazdí na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 ...tak hlásím "konečně" také PRVNÍ poruchu. Po poctivých najetých 232.000km jsem před dvěma dny zjistil mírný unik chladicí kapaliny. Včera jsem to řešil v servise a našli jsme v levé části ve směru jízdy, u kolínka pod spojkou prasklou hadici. Výměna v mžiku. Nechal jsem nalít novou kapalinu a pak doplnit klimatizaci. Překvapilo mě, že po 7 letech provozu scházelo nepatrné množství chladiva. Odsáto 0.410 kg. Naplněno 0.575 kg. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 19. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2013 tak to si myslím že to neni nejak vážna chyba, ja mám pokazené ložisko v prevodovke a inak bez problémov, neviete koľko ide do prevodovky oleja ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.