trafika Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Má někdo předělané TDI na LPG jezdit za 6l na 100KM cena lpg 15kč cena nafty 34kč jde to vůbec?Dík za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 to sme sa pobavili ak spravis na tdi rocne menej ako 100tkm ani neuvazuj o vymene za lpg. ani nevies kolky benzinaci by chceli tdi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 a do kopce otevres dvere a budes se odrazet nohou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Pecina Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 to je snad vtip ne... si to tam dej treba ti to poleti 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trafika Vloženo 22. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 to je snad vtip ne...si to tam dej treba ti to poleti jsem se jen ptal na názor,když o tom nic nevís tak nic nepiš 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montas Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Ty to fakt myslíš vážně nebo si děláš jen srandu? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 (editace) Ty vole vy jste hrozný tady se někdo na něco zeptá a vy se mu začnete vysmívat, že to neví, že to nejde. Aniž by jste mu to třeba vysvětlili proč? Když jste taký machři. Jak malý Editováno: 22. Květen 2008, autor: zabiak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Má někdo předělané TDI na LPG jezdit za 6l na 100KM cena lpg 15kč cena nafty 34kč jde to vůbec?Dík za odpovědi a čím by si ten plyn zapálil jako místo žhavičů svíčky a na každou svíčku permoníka co bude házet jiskru lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Má někdo předělané TDI na LPG jezdit za 6l na 100KM cena lpg 15kč cena nafty 34kč jde to vůbec?Dík za odpovědi Tak opravdu nevím,proč mu někdo slušně neodpoví,když se slušně zeptal. Naftový motor pracuje jiným způsobem než benzinový .technicky to prostě není možné. :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Tak v Mostě mají autobusy na LPG a když byl nějakej ten Den otevřených dveří tak říkali , že ty starý Karosy co mají tak museli předělat na zážehový motor a pak na to LPG-ale jak to mi nebyl nikdo schopnej vysvětlit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 No v republice je jedna firma co vyrábí autobusy na zemní plyn. Jmenuje se TEDOM. Jako motor použili vznětový šestiválec LIAZ, který upravili. Nedávno měli den otevřených dveří, tak jsem se byl kouknout a měli tam ten motor vystavený. odmyslete si vstřikovací čerpadlo, potrubí a vstřikovače. Místo toho je "palivová" lišta jako u MPI nebo CR a na ní jsou elektromagnetické ventily a od nich vedou trubičky před sací ventil do sacího potrubí. Samozřejmě nechybí sekvenční zapalování. Takže je to vlastně původně vznětový motor předělaný na zážehový. Jinak divize TEDOM-kogenerační jednotky naučila fungovat na zemní plyn i motory Caterpilar. A jednotka s nejmenším výkonem byla osazena škodováckým motorem 1.3 a upraveným vstřikováním plynu.Ale to jen tak pro zajímavost. Zpět k tématu. TDi na LPG opravdu předělat nejde ačkoliv šlo by to, ale muselo by se udělat nové sací potrubí, nová hlava, elektronika atd. takže z původního TDi by zůstal možná blok, písty a klikovka. A je zbytečné dělat z vznětového motoru zážehový.Levnější je prostě lehce upravit klasický "benzíňák" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Takže TDI a LPG jde dohromady , ale ne jen LPG.V americe to testovali s celkem slušnými výsledky. LPG se jen přidává 5-25 % a jen proto, aby lépe prohořela směs. Stoupl výkon(ale nic hrozného) a klesla spotřeba. Udělali to na Roveru(SUV) a jen proto že šlo o expediční vozidlo a potřebovali výrazně zvýšit kilometrový dojezd. V Anglii se s tím experimentovalo na nějaké TDI Fábii. http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm Nic méně jak jsem to spočítal tak je to dle mého názoru ekonomická kravina.Stoupne váha, smrdí to a další provozní náklady, nemluvě o ceně pořízení. Navíc si myslím, že ten kdo nedokáže uživit TDI ať jezdí na kole, ale to taky něco stojí, takže chodit pěšky a na boso. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Přesně tak, vznětový motor se dá předělat na LPG a dělá se to i u osobních aut. Pokud by si hledal na netu. myslím, že by si pár firmiček v republice našel, co to dělají. Ale není to tak jednoduché, musí se opravdu předělat půlka motoru a elektriky plus zařízení na plyn a vyjde to na docela veliké peníze. Není to tak dávno co jsem si o tom četl někde na netu a řešila se tam přestavba Superbu 1.9TDi 96 kw a myslím, že tam byla cenovka přes 100 tisíc Kč. Takže návratnost asi někde hodně daleko a ta spotřeba se prý taky proti naftě zvedne. Jinak nedá mi abych nereagoval na některé z prvních příspěvků tohoto tématu. Fakt dokážou lidi poradit a psát k tématu. Nakonec ze sebe udělaj jen pitomce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Vsak kdo byl na sraze kdyz tu byla BRISKODA tak jedna fabie RS s plynem tu jezdila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Vsak kdo byl na sraze kdyz tu byla BRISKODA tak jedna fabie RS s plynem tu jezdila JJ, o té se tu někde psalo, ale taky jen to přimíchavají, tzv. duální palivový systém, pokud se nepletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 JJ, o té se tu někde psalo, ale taky jen to přimíchavají, tzv. duální palivový systém, pokud se nepletu. JJ nejelo to pokud vim jen na ten plyn ale pomer si nepamatuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Taky jsem se informoval o předělání naftového motoru na Destě - motor Zetor a prý není problém... Škoda jen, že už se tu neozývají ty machři co odpovídali jako první, že to nejde a podobné nesmysly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 upravit jde a uprava je nanavratna a jezdi se pouze na plyn provoz na naftu uz neni mozny,tak mi to bylo receno kdyz sem se ptal lidi co to delaji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Motor úplně zdegraduješ. Co mi jenom tak lehce naznačil člověk který dělá přestavby tak je potřeba snížit kompresní poměr ( stočit písty ) + dalších 356000 úprav. Provoz na naftu tím pádem končí. Ve skutečnosti je to opravdu nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mart-in Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků. No myslim, ze uz toho tu je napsano na tema LPG dost, jinak teda v kostce cena cca 16Kc a prestavba 30-40tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 O LPG už tu toho bylo opravdu odně. Otázka je jesli se ta přestavba vyplatí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montas Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Mrkněte na Fábia I - sekce motor-podsekce LPG. Je tam toho opravdu hodně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Motor úplně zdegraduješ. Co mi jenom tak lehce naznačil člověk který dělá přestavby tak je potřeba snížit kompresní poměr ( stočit písty ) + dalších 356000 úprav. Provoz na naftu tím pádem končí. Ve skutečnosti je to opravdu nesmysl. [/ quote] On se totiž musí ten naftový motor vlastně předělat na benzínový a teprve potom může jezdit na LPG lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.