Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, potřebovala bych radu jaký koupit tempomat na octavia I, r.v. 2001, 1.9 TDi 81kW?

Mohl by někho poradit? Nabídka je od cca 700kč do 2000kč a nevím v čem je mezi nimi rozdíl. :(

Předem děkuji za rady :)

Vloženo (editace)

Ahoj, potřebovala bych radu jaký koupit tempomat na octavia I, r.v. 2001, 1.9 TDi 81kW?

Mohl by někdo poradit? Nabídka je od cca 700kč do 2000kč a nevím v čem je mezi nimi rozdíl. :(

Předem děkuji za rady :)

http://www.skoda-dily.cz/katalog/octavia/nahradni-dily/elektricka-vybava/spinace-svetel-ovladani-steracu-a-ostrikovacu/ovladani-tempomatu-550.html

Editováno: , autor: atea6
Vloženo (editace)

Přidám se taky, jaký je rozdíl mezi spínačem s tempomatem a to číslo 8L0953513J, který mám já a tempomatem: 3U0953513D??? Potřebuji nový, neboť se mi přestaly přepínat dálkové světla na potkávací a druhý model je levnější. Má někdo zkušenost i s levnou čínskou alternativou? Dík za odpověď

Editováno: , autor: blizard
Vloženo

Ahoj, mohl by mi nekdo poradit ma to byt darek pro pritele, ma octavia I, 1.9 TDi, 81kW, jaky tempomat respektive packu koupit? Dekuji za odpoved :) v nabidcde jsou za 800 nebo taky za 3000, mohl by mi nekdo vysvetlit v cem je rozdil? dekuji :kol-24:

Vloženo

zdravím, mám otázku :-)

 

dostanu tento tempomat: http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-facelift/svetla-blikace-tuning/ostatni/s-octavia-spinac-sm-svetel-tempomat-s-kabelazi-id:4530.eshop

 

3U0953513D01C

 

na o1 - 1.9 - 74kw (AXR) rv 2010 ??? a ještě otázka zda to nastavím v VCDS 11.11 a má o1 (2010) stejnou zásuvku jako staré octavie?? (dneska mi říkal kamarád že mají asi úplně jiné) děkuji

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Originál tempomat jakého auta? Octavka 1, Fabie 1, Golf, Bora, Toledo, Leon,  A6, atd - je s tlačítkem a je taky originál. S kolébkou je jen Superb 1 a Passat B5 a B5.5.

Vloženo

Originál tempomat jakého auta? Octavka 1, Fabie 1, Golf, Bora, Toledo, Leon, A6, atd - je s tlačítkem a je taky originál. S kolébkou je jen Superb 1 a Passat B5 a B5.5.

Nebudeš mi věřit, ale mám OI a páčka je kolébková!
Vloženo

Věřím ti. Je možné že je dodělaný tempomat nebo vyměněna páčka ( někdo to vymění jen kvůli tomu že je zvykly na kolébku). Kolébku dávali jen do Superbu 1 a Passatu 98-2005.  ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj, měl bych dotaz jestli se někdo z vás nesetkal s mým problémem.

 

Koupil jsem si tempomat s kabeláží na tomto e-shopu http://goo.gl/iWWK0Y , měl by být tedy originál. Po namontování mi všechno v pohodě šlapalo. Ale po cca 2-3 měsících mi začal fungovat pouze do té doby než se motor zahřál na provozní teplotu. Čili mi funguje zhruba prvních 10-15min jízdy při studeném motoru a pak ho nejde nijak aktivovat. Nereaguje žádné tlačítko. VAG neukázal žádnou chybu tempomatu, zkoušeli jsme ho odebrat a znovu přidat ale pořád ten samý problém. Myslíte si, že je chyba v páčce? Nebo je chyba úplně někde jinde, díky za každou radu. 

 

- momentálně mám také problém nejspíš s váhou vzduchu nebo regulací turba, protože mi při větší zátěži sepne nouzový režim, může tohle souviset s nefunkčnosti tempomatu?

 

edit:  zkoušel jsem připojit auto na VAG zrovna když byl zahřátý motor čili nefunkční tempomat a po zadání kódu 066 mi hlásilo vždy error, zkoušel jsem ho opět znovu přidat a odebrat ale stejně to nepomohlo.

Editováno: , autor: Janekk
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Jo to jsem věděl, špatně jsem to napsal je to na 6.

Jinak ohledně mého tempomatu mám nové info. Už mi vypíná dříve než je motor na provozní teplotě. Podle mě se vypíná, když je uvnitř auta tepleji, nemá na to vliv teplý motor. Když jsem zkoušel VAG zrovna když mi už tempomat nejel tak bylo jakoby zaseklé posuvné tlačítko pro on a off. Prostě jakoby byl pořád aktivní cancel, proto ho nemůžu aktivovat. Už jsem uvažoval vytáhnout celou páčku, přeměřit ji multimetrem dát jí pak na chvíli do trouby a znovu přeměřit. Už nevím čím to může být :-\

// problém vyřešen, byla špatná kabeláž konkrétně špatně docvaklý pin.

Editováno: , autor: Janekk
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Dobré ráno, jsem tady nový, omlovám se, že jsem založil nový thread, ale nikde jsem nenašel odpověď na moji otázku. Mám octavii I r.v. 2000 po faceliftu, kombi, 1,9 TDi, 81 Kw, rozhodl jsem se nechat namontovat tempovat, jezdím hodně dálnice, kamarád má servis, tak ho namontuje, namontoval, ale nechodí, údajně nemá na diagnostice položku tempomat, nemůže ji aktivovat, prý jedině nechat přepsat firmware řídící jednotky, je možné tenhle firmware někde sehnat nebo to musím nechat udělat v origo servisu ?

Díky

Vloženo

Dobré ráno, jsem tady nový, omlovám se, že jsem založil nový thread, ale nikde jsem nenašel odpověď na moji otázku.

Díky

 A tohle téma ti nestačí? Přečti si pro příště pořádně pravidla. Témata jsem sloučil.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdraví

Montuji teď tempomat a mám tu černou kostku už plnou. Jestli to tu správně chápu... mám to po multifunkčním volantu, který tam ale nemám. Je to možné? A znamená to, že všechny piny vypojím? A rovnou se ještě zeptám.. kam stím červeným kabelem.. Jednou tu píšou o nějaké matici jinde něco o něčem čemu říkají "15". Může to někdo vyvětlit pro blbce? :D

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...