pokusím se tady oživit debatu, můj topic byl zamčen... takže to sem překopčím
mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem?
dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…
- nové vstřiky
- nová klapka spalin (za DPF)
- nový snímač rozdílu tlaku
- nové DPF
- nový EGR
(hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)
a stále jeden problém… vysoká hodnota popílku, díky čemuž stoupá rychle naplnení a následkem toho se spustí regenerace (vypalování)
už nevím ani já, ani mé okolí, ani ve škodovce.. na co se zaměřit
- hadičky zkontrolovány + profouknuty
na jakých hodnotách v diagnostice se dá na ten diferenční tlak kouknout (mám VCP)? když je velký po čem jít (po tom snímači?)