Přejít na obsah

Hlucne bridgestony


tinima

Doporučené příspěvky

zdravim,chcem sa opytat tych co pouzivaju bridgestone turanza er300 205/55/16,ci sa vam nezdaju neake velmi hlucne,pretoze som predtym mal zimne continentali,a taky hluk zdaleka nebol,a este sa chcem spytat tych co presadli z O1 do O2 ,ci sa im nezda podvozok hlucnejsi oproti O1 dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ER 300 su na hladkej ceste pomerne tiche,ale ak je povrch mierne drsnejsi,tak ich je pocut docela dost,aspon oproti Continentalkam EC3 a taktiez oproti Continental TS810,ale obe Conti su ale 195/65 R15 a Turanzy 205/55 R16.

Sú docela tvrde,takže je tvrdší aj podvozok

O2 ma celkove tvrdší podvozok,ako O1,ale pozor nie hlučnejší.

Podvozok O2 je tichší,ale tvrdší,ako O1.

Turanzy ER300 velmi dobre sedia,velmi prijemne sa s nimi auto vedie aj pri vyšších rýchlostiach,ale sú aj tvrdšie.

Napr Conti EC3 sú tichsie mäkšie,ale doteraz co sa týka jazdných vlastností som ešte nič horšie na aute nemal

A zimné Conti TS810,tie nemajú chybu,sú jednoducho vynikajúce

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim,chcem sa opytat tych co pouzivaju bridgestone turanza er300 205/55/16,ci sa vam nezdaju neake velmi hlucne,pretoze som predtym mal zimne continentali,a taky hluk zdaleka nebol,a este sa chcem spytat tych co presadli z O1 do O2 ,ci sa im nezda podvozok hlucnejsi oproti O1 dik.

Máš ty pneu nasazené tak jak byly původně. Nepřeházelijste to náhodou nějak jinak? Asi budou doskákané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holou rukou pohlaď pneu po běhounu. Pravděpodobně v jednom směru ucítíš takové jemné zoubky. To je právě ten hluk. Takové pneu jsou na zahození,

super,je to asi tak,od zaciatku sa mi zdali neake divne,ale este zajdem do pneuservisu nech nato aj oni pozru.dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď píšeš,že na hladkom povrchu sú tiché,no neviem neviem,či to tak bude,ale je to možné.Kazdopadne širšie gumy bude viac pocut,ako 195,hlavne pri trochu chladnejšom počasí.Ja ked som ich nahodil po zime,tak Turanzy bzucali docela hodne a po 1000km veľmi stíchli,teraz ich nejak nevnímam.Kazdopadne u O2 s rovnakými gumami budeš počuť podvozok menej ako u O1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano su tichsie na hladkom povrchu,ale nieco tam moze byt takze este skocim do pneuservisu,inac boli predtym viac zatazovane,pretoze boli na vw sharan,proste mi vadi ich dost prenikavy hukot do kabiny,a preto sa mi zdalo ze ci nahodou nie je v O2 viac pocut hluk ako v O1 ,na O1som mal tiez 16" a sa mi zda ze to tak pocut nebolo a to som mal falkeny f-452

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne,ak to je prenikavý hukot,rozhodne s tym treba niečo robiť,prenikavý bol iba ked som ich po zime nahodil,dal som zadne do predu,ale sa to rýchlo upravilo,možno zato,že mali pred tým najazdené iba pár stoviek km,takže to boli funglače.

Co mi na nich trochu vadí,že sú zbytočne moc široké,vedľa som to písal,je to 205/55 R16 a v skutočnosti má šírku 220mm.Myslím si že úplne by stačili 205mm a tým pádom menšia styčná plocha,trebars ako Nokian V,alebo H,tam na 205 tie rozmery sedia a tým pádom je aj nižšia spotreba.

Ked som ju priložil k Turanze,bola o kus užšia a samo,že aj styčná plocha,pri tom istom papierovom rozmere a tak isto aj Toyo Tires CF1 je užšia,ale tie CF1 vraj je dosť počuť

nokian-V.jpgproxes_cf1.jpg

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je na premium contact 2 názor jedného majiteľa,iný zase dáva za hlučnosť 1,ďaľší 2

tak potom si človek ťažko vyberie,ale myslim si.že pokiaľ bude maťtých 220mm,čo má aj napr.Conti SportContact2,tak tu gumu bude každú počuť na zlej ceste.Dnes som si tie Turanzy schvalne všímal a vnímal som ich akurát na asfalte s povrchom ako štrk,inde som o nich nevedel,že ich mám na aute

Ak tie Continental premium contact 2 kúpiš,daj nám potom vedieť,ako si snimi spokojný (hlučnosť,spotreba a tak)

Chování na suchu:

1

Chování na mokru:

1

Chování na sněhu:

-

Chování na ledě:

-

Pohodlí při jízdě:

1

Hlučnost:

5

Vzhled:

1

Výdrž:

1

Momentálně najeto:

1000 [km]

Na automobilu:

Citroen C5

Rozměr:

215/55R16

Styl jízdy:

mírný i agresivní

Jízda

město i dálnice

Předešlá pneumatika:

Pneumon, Michelin

Po této pneumatice si koupím:

cokoliv jiného

Komentář:

Sháněl jsem letní pneu a chtěl, aby byly tiché. Samozřejmě aby i držely na suchu i mokru. Pěkně jsem se napálil, koupil jsem na doporučení z internetu Continental Premium contact 2 údajně podle výrobce speciálně tiché pneu. Je to ale extrémě hlučná pneumatika, i na hladkém asfaltu hučí a chrastí jak sypající se koks. Sice drží na suchu i na mokru, jízda je na nerovnostech měkká, ale dělá kravál nesmírný. Jízda na těchto kolech vám promění auto v drtičku v kamenolomu. Před tím jsem měl zimní od firmy Pneumon, žádná světová firma, nebyl jsem spokojený, ale oproti těmto byly tiché jak myšky. Rozhodl jsem se, že pneu vyměním, nechci přijít o sluch.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je na premium contact 2 názor jedného majiteľa,iný zase dáva za hlučnosť 1,ďaľší 2

tak potom si človek ťažko vyberie,ale myslim si.že pokiaľ bude maťtých 220mm,čo má aj napr.Conti SportContact2,tak tu gumu bude každú počuť na zlej ceste.Dnes som si tie Turanzy schvalne všímal a vnímal som ich akurát na asfalte s povrchom ako štrk,inde som o nich nevedel,že ich mám na aute

Ak tie Continental premium contact 2 kúpiš,daj nám potom vedieť,ako si snimi spokojný (hlučnosť,spotreba a tak)

Chování na suchu:

1

Chování na mokru:

1

Chování na sněhu:

-

Chování na ledě:

-

Pohodlí při jízdě:

1

Hlučnost:

5

Vzhled:

1

Výdrž:

1

Momentálně najeto:

1000 [km]

Na automobilu:

Citroen C5

Rozměr:

215/55R16

Styl jízdy:

mírný i agresivní

Jízda

město i dálnice

Předešlá pneumatika:

Pneumon, Michelin

Po této pneumatice si koupím:

cokoliv jiného

Komentář:

Sháněl jsem letní pneu a chtěl, aby byly tiché. Samozřejmě aby i držely na suchu i mokru. Pěkně jsem se napálil, koupil jsem na doporučení z internetu Continental Premium contact 2 údajně podle výrobce speciálně tiché pneu. Je to ale extrémě hlučná pneumatika, i na hladkém asfaltu hučí a chrastí jak sypající se koks. Sice drží na suchu i na mokru, jízda je na nerovnostech měkká, ale dělá kravál nesmírný. Jízda na těchto kolech vám promění auto v drtičku v kamenolomu. Před tím jsem měl zimní od firmy Pneumon, žádná světová firma, nebyl jsem spokojený, ale oproti těmto byly tiché jak myšky. Rozhodl jsem se, že pneu vyměním, nechci přijít o sluch.

cital som to tam tiez ale to je len jeden,a druhy na golfe ale to je neaky magor ked vsade dal pomaly 5,kazdopadne v testoch ao fi adac v nemecku su na prvom mieste pozri testy na www.az-pneu.sk :palec2:

Editováno: , autor: tinima
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokusím se popsat moje trápení s hlukem od kol u OII.

Koupil jsem novou OII. s pneu bridgestone turanza 205/55/16. Už při jízdě z prodejny se při určitých rychlostech ozývalo poměrně hlasité hučení od kol. Asi za týden jsem se stavil v prodejně Autocentrum Pardubice a svěřil se jim s problémem. Odpověď zněla: "Je to aerodynamický hluk od karoserie."

Bohužel jsem neměl možnost vyzkoušet jinou OII., tak jsem jim na chvilku uvěřil. Pár cest do Francie a během prvních dvou měsíců jsem najezdil přes 15 tisíc km. A teprve potom jsem měl možnost projet se s naprosto totožným vozem na stejných gumách. Ticho. Hluk jen asi takový, jaký bych čekal. Źádné obtěžující hučení.

Šup zpět do servisu. Odpověď servismana: "To budou gumy. Asi výrobní vada, ale máte už moc najeto, takže na záruku to nepůjde."

Vyměnil jsem gumy na vlastní náklady. Hluk se trochu změnil, ozýval se při jiných rychlostech a při některých vůbec.

Další cesta do servisu, tentokrát Autotrio Modřany. Odpověď servismana: "To bude rozhozená geometrie na zadku, ale máte po třech měsících už moc najeto."

Takže na vlastní náklady geometrie zadku. Najednou ticho. Dojezdil jsem ty gumy co jsem kvůli tomu koupil, a nasadil ty původní - údajně vadné a hlučné. Naprostá spokojenost a žádné hučení.

A potom mi ji ukradli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla to z výroby blbě nastavená geometrie na zadku. Bohužel to na pneumatikách poznat nebylo, opotřebení naprosto souměrné. I ten človíček co tu geometrii dělal, tak čučel na gumy a divil se, že nejsou na vnější straně ohoblované. Podle jeho slov jsem při tak výrazně špatném nastavení geometrie zadku ty zadní kola za sebou musel tahat smykem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...