Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Asi před rokem jsme našli inzerát, kde hledali testovacího řidiče Mercedes Benz pro českou republiku :D a pravidelně na Praze 5 jezdili zamasakovaný E class :D takže asi fakt někoho našli a požadavky nebyly tak hrozné, jen zájem o auta a praxe v řízení :)

Vloženo

je to OT tak se omlouvám

- Mercedesy jezdí každý den po Praze svoji trasu - různé typy ( jede jich třeba 5 za sebou - jsou na německých RZ ) a nebyl to asi až takový problém se tam dostat, znám v zaměstnání dva kolegy kteří tam jezdili, ale co jsem slyšel sic je pěkný se vozit v MB ale je to jen po vytyčených trasách většinou se opakujících.

Vloženo

Já se na O3 opravdu těším-co mne obzvláště zajímá budou ceny vybavenějších verzí-takový ten střed "ani holota,ani full" -třeba u Golfa se mi to nezdá nějak moc natažené-a já nevím proč trpím pocitem,že u Škodovky dostanu za stejné peníze větší kus auta.

Vloženo

Všecko bude, jen je potřeba vyčkat až naběhne výroba v mateřským závodu a vychytá se technologie. Dceřinky většinou najíždějí na výrobu new typu zhruba do půl roku po zahájení výroby "doma" - zkus si představit jak dlouho trvá stavba takový kompletní linky na montáž - počínaje lisovnou polotovarů a svařovnou karosérií, lakovnou přes samostatnou montáž motorů a převodovek, "mariage" čili spojení skeletu s platformou a motorem až po montáž vnitřní výbavy. Linka má v klidu přes půl kilometru a cca co 10m na ní je "zastávka" pro nějakou operaci... A všecko se musí nastavit, seřídit a vychytat tak, aby jedna kára vyjížděla stejně přesně sestavená jako ta druhá i dvacátá a klidně i stotisící... To nějakej ten pátek zabere - a taky se přitom bohužel ledacos zničí. Takže se všecko instaluje a seřizuje až podle zkušeností získaných na první rozjetý lince, aby těch zbytečných ztrát při nastavování metodou "pokus-omyl" bylo co nejmíň.

Vloženo

dobře děkuji, to tak vypadá že se dočkám spíš tak konce příštího roku ale uvidíme, snad se to povede co nejdřív. Co jsem tak četl tak by se Rapid měl dostat do Ruska začátkem roku, uvidíme co OIII!

Vloženo

.. no, pokud vím já, má začínat na 15", 16" možná budou litá.. V případě Škodovky bych se ale nepodivil ani nad 13", ale jen pro nejvyšší stupeň L&K..

Ale možná se mýlím :)

zaklad je plechac 6x15" a pneu 195/65

Vloženo

Všecko bude, jen je potřeba vyčkat až naběhne výroba v mateřským závodu a vychytá se technologie. Dceřinky většinou najíždějí na výrobu new typu zhruba do půl roku po zahájení výroby "doma" - zkus si představit jak dlouho trvá stavba takový kompletní linky na montáž - počínaje lisovnou polotovarů a svařovnou karosérií, lakovnou přes samostatnou montáž motorů a převodovek, "mariage" čili spojení skeletu s platformou a motorem až po montáž vnitřní výbavy. Linka má v klidu přes půl kilometru a cca co 10m na ní je "zastávka" pro nějakou operaci... A všecko se musí nastavit, seřídit a vychytat tak, aby jedna kára vyjížděla stejně přesně sestavená jako ta druhá i dvacátá a klidně i stotisící... To nějakej ten pátek zabere - a taky se přitom bohužel ledacos zničí. Takže se všecko instaluje a seřizuje až podle zkušeností získaných na první rozjetý lince, aby těch zbytečných ztrát při nastavování metodou "pokus-omyl" bylo co nejmíň.

no dělám v nošovicích, a přestavět linku na jiný typ auta trvá dobu co je celouzávodní dovolena tj. 14 dní, před rokem a půl takto začla výroba ix35 a přes dovolenou to měli hotové na všech halách, nic nového se nestaví jen nastaví roboti a naprogramuji nové procesy. A to se u nás linka ani nezastavuje a vše se děla za pohybu všechny úkony. Uff ještě, že nedělám na lince ale na dynamické kontrole a jezdím s auty :-D

Vloženo (editace)

Tak dneska jsem viděl jednu maskovanou na Teplické dálnici u prahy...kluk se začal smát když jsem to za jízdy prohlížel, pak na mě udělal :kol-47:, já mávnul a frčel dál, bylo to o sekundách, odbočoval...

Editováno: , autor: Hurikan88
Vloženo

Neoficiálně koncernem podporovaná dlouhodobá reklamní kampaň s mikroskopickýma (ve srovnání s běžným postupem) finančníma nákladama spočívající v řízeným "úniku informací" z nejrůznějších etap vývoje novýho typu.

Pokud se u těch fotek z lakování skeletů ještě MOŽNÁ jednalo o skutečný únik informací, pak další fotky následující s postupně důmyslně odkrývaným maskováním z nejrůznějších lokalit (nejen Chile, ale i Nürburgring a v neposlední řadě i R10 a další silnice v ČR) NEPOCHYBNĚ svědčí o tom, že celý proces "někdo" postupně dávkuje a z pozadí řídí.

Takže JESTLI to už od samého počátku "úniku" fotek z lakovny nebyl záměr a informace o propuštění dotyčného pracovníka "na hodinu" není jen kamuflážní kec, pak jde o velmi zdařilé využítí příležitosti jak s minimálním vynaložením prostředků na reklamu zajistit dlouhodobou povědomost o stále ještě plně neodtajněném autě = sen každýho reklamního pracovníka. Za uveřejnění "špionážních" fotek nemusí nic platit, nemusí hostit pisálky a půjčovat jim auta "na testy" a přesto jsou příslušné stránky plné informací o "nové škodovce". Auto zatím vidělo na plno jen pár desítek zasvěcených, ale už minimálně půl roku se o něm vedou "zasvěcený" diskuse všude možně včetně obligátních českých hospod. Fabriku to zatím nestálo skoro ani korunu/€uro. Co víc si koncern jenom může přát?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...