Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

...

Maverick a Honzo, nehnevajte sa na mňa, ale tak tu obhajujete zmeny k horšiemu, ako by ste boli na nich finačne zainteresovaní??? Reálne, ak niečo doteraz bolo a zrazu to nie je, vy tu ľudom tvrdíte, že je to v podstate dobré a len my plebs to nechápeme... Necháme bokom zadnú nápravu, ale čo takto zadné delené sedadlá? Doteraz bol delený aj sedák, teraz po novom je delené len operadlo. Uznávam, že je to úspora, ale šetriť na takto principiálnej veci??? Desím sa, čo všetko ešte časom vyskočí, že v tom aute chýba. Nie som ochotný akceptovať argument, že sú to všetko prkotiny, ktoré zákazníci neocenia.

Keď niekto kupuje nové auto, keď už nevyberá niečo lepšie, než má doteraz, tak chce aspoň to, čo doteraz v aute mal. A zrazu ho niekto presviedča, že sú to kraviny čo vyžaduje a aké to bude super, keď ich nedostane. Nechcem sa nikoho dotknúť, ale pripomína mi to podomový predaj Amway či Herbalife alebo Svedkov jehovových s ich Strážnou vežou. Bohužiaľ toto je trend dnešnej doby, nie výrobca počúva zákazníka a vyrobí preňho vhodný produkt o aký je záujem, ale výrobca vyrobí nejaký (zväčša lacnejší) produkt a potom minie množstvo finančných prostriedkov do kampane, aby na tento hotový produkt nalákal potenciálnych zákazníkov a presvedčil ich, že zrovna toto (zväčša nie celkom dokonalé dielo) by si mali kúpiť. Toto je zlý, veľmi zlý prístup a je úplne irelevantné, či sa jedná o auto, bicykel alebo chladničku.

Otázka na telo, pre Maverick aj Honzu - dajte mi reálny a presvedčivý argument, čím by ste presvedčili človeka, ktorému teraz skončil leasing na 3 ročnú Octaviu 2 facelift s najazdenými 90tisícami a ide meniť auto, aby si vybral novú Octaviu! Pýtam sa to ako zákazník, ktorý na novú Octaviu čakal, ale to čo naozaj prišlo, som naozaj nečakal. Sme tu na automobilovom fóre, argumenty pre blondýny o vynikajúcich asistentoch pre šoféra na mňa nezaberú, to hovorím vopred.

...

Chtěl jsem zlomit nad tímto tématem hůl, ale neudělal jsem to...

K první otázce: ano, mám osobní zájem na profitu škodovky, jako její největší minoritní akcionář... :kol-28: A teď vážně: udávaná a mnohokrát zmiňovaná zadní náprava nemá negativní vliv na chování vozu. Celý podvozek je velice dobře sladěn a nabízí kvalitní a bezpečnou jízdu. A když nezvládá řidič průjezd zatáčkou, má za zády nejrůznější systémy, které mu "zachrání prd*l"... Nová Octavia si nechá líbit mnohem víc, než OII. Každá konstrukce má své výhody i nevýhody, o tom žádná. Ale nemůžeme házet všechno do jednoho pytle.

@mc2uba: zadní náprava z Rapida je konstrukčně odlišná od nápravy na OIII, proto není možné psát, že jsou stejné ;)

Ad nesklopný sedák: na vše je potřeba se dívat globálně, ne pohledem jednotlivce. Každý si odpovězte, kolikrát jste za posledních 3 roky sklopili sedák? Opěradlo je jasné - pro zvětšení objemu kufru je to nejsnažší. Ale sedák mnoho lidí ani netuší, jak sklopit. A pokud je nesklopný sedák v řádu eur levnější, tak je to v celé produkci (miliony kusů) velký objem peněz, který se dá investovat do dalších výzkůmů a vývojů. Krom toho byla škodovka dlouhou dobu jediným výrobcem, který sklopný sedák nabízel a uměle se tak zvyšovala cena sedadel. U VW se sklopný sedák nenabízí již několik let a nikomu to divné nepřijde ;)

Ad argumenty: s novým autem, přicházejí i změny. Kdybychom kupovali nové auto, které by změnilo jen kabát, ale technika by zůstala stále stejná, tak budeme logicky taky nadávat, že nám prodali starou techniku. Nová Octavia (stejně jako Golf, A3 či nový Leon) nabízejí nejlepší podvozek ve své třídě s největším nabízeným vnitřním prostorem. Octavie to navíc korunuje velkorysou nabídkou místa i vzadu a k tomu rekordní objem zavazadlového prostoru. Poprvé v historii jsou v nabídce nové systémy, které do té doby byly pro škodovku tabu. To je kvalitativní a hlavně komfortní skok pro řidiče (posádku)/zákazníka, o kterém si před tím mohl jen snít. Vždyť podobné systémy v tuto chvíli nenabízí ani Superb, vlajková loď značky.

A srovnávat prodej škodovky s pochybnými prodeji typu Amway a podobnými tunely, mi přijde totálně mimo realitu a hodně přitažené za vlasy! :kol-44:

A pokud někdo kupuje auto jen podle typu zadní nápravy, sklopného sedáku a dalších kritizovaných věcí, tak kupuje vždy špatně. Protože můžu mít auto s bombastickou nápravou, sedačky sklápět do hranatý kuličky, ale co vedle toho opravdu prodává auto, tak je zejména i nabídka doplňkových služeb, tzv. oblast after sales. Tím je myšlena dostupnost dílů, servis dostupný vždy a všude a další věci, které současní zákazníci berou jako standart. A zejména v této oblasti udělala ŠKODA v posledních třech letech velký pokrok a další se plánuje.

Což se o konkurenci nedá vždy říct; nezřídka je servis jen v okresním městě, dodávka dílů vázne, kvalita není valná atp.

pavelbob: vsadil jsi na "klasiku" Passata B7 Variant a neudělal jsi špatně. Máš vozidlo, které je etalonem střední třídy i co se týče nabídky asistentů. OIII a Passat jsou a vždy budou dvě odlišná auta ve dvou odlišných třídách, které se k sobě přibližují maximálně velikostí. Škodovácký zástupce a konkurent Passata ve střední třídě je Superb, se kterým je možné přímé srovnání.

Nikdo nikoho nenutí si kupovat tento model, stejně tak tu nikomu nevnucuju svůj názor. Jen když tu občas čtu veškeré výplody, tak je mi fakt blivno. Zejména, když se člověk v této branži pohybuje a v určitých ohledech mají někteří zdejší členové větší přehled, než ostatní. A když sem napíšeme naše názory a (správné) pohledy, hned jsme kamenováni, že nepřipouštíme jinou myšlenku. Tak to ale není! Pokud chci kritizovat, tak prosím konstruktivně. Protože pak vím, že se pisatel kritikou zabýval a že nad tím hlavně přemýšlel a nepapouškuje něco, co se někde dočetl. :kol-43:

Za rozsáhlost se omlouvám, nenutím to nikoho číst. Jen to vyjadřuje můj postoj a můj názor ke všemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

Ad nesklopný sedák: na vše je potřeba se dívat globálně, ne pohledem jednotlivce. Každý si odpovězte, kolikrát jste za posledních 3 roky sklopili sedák? Opěradlo je jasné - pro zvětšení objemu kufru je to nejsnažší. Ale sedák mnoho lidí ani netuší, jak sklopit. A pokud je nesklopný sedák v řádu eur levnější, tak je to v celé produkci (miliony kusů) velký objem peněz, který se dá investovat do dalších výzkůmů a vývojů. Krom toho byla škodovka dlouhou dobu jediným výrobcem, který sklopný sedák nabízel a uměle se tak zvyšovala cena sedadel. U VW se sklopný sedák nenabízí již několik let a nikomu to divné nepřijde ;)...

Po zkušenostech s dalšími produkty výzkumu a vývoje koncernu si troufnu tvrdit, že se o ten velký objem peněz pouze zvětšily milióny €ur, který si někdo nacpal do kešeně...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo, takže vaše (tvoje) pohledy jsou tedy ty jediné správné? Jak píšeš zde: "A když sem napíšeme naše názory a (správné) pohledy..." To ses upsal, nebo to fakt myslíš vážně? To ti tady nikdo moc nebude žrát... Každý si holt před novým výtvorem škodovky, potažmo koncernu, nesedne na prdel. S tím musíš počítat. Začíná mi to tady občas připadat jako na seanci nějaké škodovkářské sekty. A nejenom v tomto tématu. Bohužel. Jen dodatek - jaký pokrok udělala škodovka v oblasti servisu, dílů apod??? Vzhledem k tomu, že jejich servisy navštěvuji pravidelně od devadesátých let, tak jsem si ničeho nevšimnul. Jedině snad snaha odrbat zákazníka svojí nekompetentností, neznalostí, neumětelstvím, tak to ano. To se jim daří skvěle. Bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: správné myšleno ve smylu korektní informace o stavu věci, nikoliv spekulace či domněnky nebo dokonce myšlenky novinářů.

pokrok v oblasti servisu nemusí být vždy vidět navenek; změnil se např. systém objednávek/dodání náhradních dílů, zákazník má na výběr mezi ŠKODA originálním dílem a ŠKODA ekonomickým dílem a další věci. Ne vše je publikovatelné.

K "výkřiku do tmy" od Ekkara se nebudu vyjadřovat; pouze jej odkážu na svůj příspěvek o několik stran zpátky, kde se téma investic řešilo.

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na tom, že sklopný sedadlo použiju jednou za rok, nebo dokonce jen 1x za celou dobu vlastnictví auta? ALE POUŽIJU HO!!! Stejně jako třeba rezervu, kterou už jsem nepotřeboval použít minimálně 5 let - ale MÁM JI, kdybych ji NÁHODOU potřeboval (protože k opravný sadě bych zase musel vozit kompresor a navíc se jejím použitím pneumatika zničí - kdo bude tvrdit opak, ať se zeptá v kterýmkoliv pneuservisu co si tam myslí o gumě vypěněný obsahem opravnýho spreje - a na rychlost a pohotovost asistenčních služeb po osobních zkušenostech neradím v případě defektu pneu spoléhat) - stejně tak je to i s podobnýma úpravama interiéru, který zvyšujou variabilitu uspořádání. Auto který ve starších generacích takový úpravy mělo a v "inovaci" byly vypuštěny JE UMĚLE DEGRADOVANÝ - a nevidím za tím nic jinýho, než umělou snahu přesně definovaný skupiny osob snížit užitnou hodnotu auta pod hodnotu jinýho typu - a pokud někdo neví o jakou skupinu jde a kterej je ten druhej typ, je ignorant a debil nezasluhující si samostatně existovat. Bohužel, není v silách nás ani jako diskutujících, ani jako zákazníků tento postup té konkrétní skupiny lidí změnit - protože nevládneme tou silou, kterou jako jedinou jsou ochotní tito lidé respektovat - totiž JEJICH PENĚZMA...

A pokud tyto myšlenky někdo označuje výkřikem do tmy, tak si sám nevidí do huby - nebo je přímo placen za to, aby takové myšlenky popíral..

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si to zas uzivam a nektere nazory me celkem rozesmivaj :D ono nikdo za mnou neprisel a nerekl mi ze si Olll musim koupit , nikdo na mne neporvava na ulici a rika proc jezdim fll kduyz mam mit Olll proste nic , vzdyt to je volna vule zakaznika co si koupi ... treba kdyz se ki nelibi Olll tak se kouknu po necem jinem , vzdyt oktavka memi jedine auto na trhu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám , že cca příští rok OIII budu mít jako nového služebáka - a upřímně, už teď se v dobrém slova smyslu těším.

Honza9007

Sklápění sedáku ve služebních OII používáme často, na prezentace vozíme delší předměty. U OIII jsem si to sklopení opěráku zapoměl vyzkoušet /netušil jsem, že je to jinak než v OII/. Teď se dívám do ofic. tištěného katalgu str. 8, je tam foto se sklopeným opěrákem, budeme muset vyzkoušet , zda se tam s plátny a rolly vejdeme,

bude nám to trčet víc nahoru a bude pod tím nevyužitý prostor.

K servisu: najedu ročně k 50tkm zlepšení v servisní síti nepociťuji - viz konkrétně mé příspěvky v sekci OII, motor 1.4tsi.

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Pawouk: správné myšleno ve smylu korektní informace o stavu věci, nikoliv spekulace či domněnky nebo dokonce myšlenky novinářů.

pokrok v oblasti servisu nemusí být vždy vidět navenek; změnil se např. systém objednávek/dodání náhradních dílů, zákazník má na výběr mezi ŠKODA originálním dílem a ŠKODA ekonomickým dílem a další věci. Ne vše je publikovatelné.

OK, v tomto smyslu to beru.

K servisu, ekonomický díl je prosím co? Jediný případ, kdy mi byl nabídnut "levnější" originální díl, byla ještě u FI vodní pumpa - repasovaná. To má být ono? Jinak nikdy nic - a to nejezdím jen do jednoho servisu...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K servisu,ekonomický díl je prosím co? Jediný případ,kdy mi byl nabídnut "levnější" originální díl,byla ještě u FI vodní pumpa - repasovaná. To má být ono? Jinak nikdy nic - a to nejezdím jen do jednoho servisu...

Vybraný přehled např. zde:

http://lochotin.porsche-plzen.cz/assets/Uploads/Prilohy/182-nahradni-dily-a-prislusenstvi/soubory/LetakEconomyDily.pdf

http://lochotin.porsche-plzen.cz/assets/Uploads/Prilohy/182-nahradni-dily-a-prislusenstvi/soubory/LetakEconomyPorovnani.pdf

V podstatě se jedná o stejné náhradní díly, ale vyráběné jako tzv. druhovýroba s kvalitou značkového dílu. Pro zákazníka je přínos v nižší ceně při stejné kvalitě. Vyplatí a nabízí se jen pro vozy starší (tuším) 4 let ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám , že cca příští rok OIII budu mít jako nového služebáka - a upřímně, už teď se v dobrém slova smyslu těším.

Honza9007

Sklápění sedáku ve služebních OII používáme často, na prezentace vozíme delší předměty. U OIII jsem si to sklopení opěráku zapoměl vyzkoušet /netušil jsem, že je to jinak než v OII/. Teď se dívám do ofic. tištěného katalgu str. 8, je tam foto se sklopeným opěrákem, budeme muset vyzkoušet , zda se tam s plátny a rolly vejdeme,

bude nám to trčet víc nahoru a bude pod tím nevyužitý prostor.

K servisu: najedu ročně k 50tkm zlepšení v servisní síti nepociťuji - viz konkrétně mé příspěvky v sekci OII, motor 1.4tsi.

OIII jako služebák mít nebudu. Teda jedině pak, kdybych si ho sám jako služebák určil. Víc se k tomu nechci vyjadřovat ;)

Konstrukce sedadel je nová, proto jde sklopit opěradlo o chlup víc, než tomu bylo v případě OII.

Tvé příspěvky ve zmiňovaném vlákně jsem nečetl, nemůžu číst úplně všechno :kol-32: A jak jsem psal, ne všechny změny jsou pro zákazníka viditelné, resp. na první pocit hmatatelné. Ale nejdříve je třeba optimalizovat procesy běžící za oponou a teprve poté je možné dělat změny v "první řadě" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...