Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

"a zapomněl jsi na víceprvkovou zadní nápravu"

Jo to máš vlastně pravdu :kol-147: :kol-147: :kol-147: :kol-147:

a hlavně taky, obsah ničím nenahradíš, tu 1,4 budeš muset určitě víc vytáčet než 1,8. Já bych byl jasně pro 1,8TSI. Ale možná proto, že ji taky mám, i když jen 118kW. Je to jenom můj osobní názor, určitě si 1,4 najde svoje zájemce, myslím, že to taky bude dostačovat. Editováno: , autor: lojzahlina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se stavoval na Jarově a před autosalonem stála černá O3 na 16" nebo 17" kolech, moc jsem to nezkoumal. Ale interiér měla béžový v kuži a musím říct, že to vypadalo hooooodně dobře a luxusně :)

Bohužel fotku jsem nedělal, páč to vypadalo, že to má už majitele :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dnešním SM je rozsáhlý článek o OIII. Z něj jen dvě zajímavosti:
- kdo nebude chtít Start-Stop u motorizace 1.2 TSI 77 kW (v současnosti prý auto nejde objednat bez něj,stojí 2000 Kč), tak bude mít možnost od 23KT 2013 - má to ovšem háček,podle vyjádření zástupců ŠA to bude v tomto případě spojeno pouze s pětistupňovou převodovkou...
- v článku se dále píše, že 1.4 TSI má na rozdíl od 1.2 TSI jiné pružiny na zadní nápravě. Z tohoto důvodu je jízda s vlečenou nápravou na jinak stejných kolech, pneumatikách a tlumičích u 1.4 TSI lepší: "Úplně jiné auto. Od zadní nápravy tiché, klidné, na stejných dírách podstatně komfortnější. Přesně tak se nám Octavia líbí. Výrobce tvrdí, že je naladění podvozků stejné, naše zjištění o různých pružinách to vyvrací."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezdá se mi ,že by OII FL nemohla plnit funkci Octavia-tour . A tak razantně bych jí zase neodepisoval jak to udělal autor článku. Za mě bych si radši koupil OIIFL než Rapida poskládanýho z fabie a OI ,ale to je jedno. Zdá se mi ,že OII FL odepsali nějak moc rychle. Jako ,že bych zažíval až takový šoky po přesednutí z OII do OIII a naopak ,tak to já tedy ne, I přes to, že budu OIII sedlat ,tak se mi zdá ,že zbytečně kritizovali věci ,které se mě naopak u OII zdáli moc pěkný. Třeba ta palubovka nebo sedačky. Já už se v těch recenzích moc nevyznám. Každej píše trochu něco jinýho ,ale obecně mám pocit že novináři mají prostě svázaný ruce a bojí se napsat objektivní recenzi. OIII určitě nebude technicky špatný auto ,ale trocha skutečných pocitů daného novináře by potěšilo. A ne jen samý "Super , pecka , ,stará okta do sběru atd) tomu se pak ani nedá moc věřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

START - STOP me nijak neomezoval ;) .......... a tech 5s NA ZMACKNUTI TLACITKA me nevytrhne,...... a kdyz to chcipne, tak to chcipne no ;) schvalne sem pustil rychle spojku, motor samozrejme chcipnul pak sem ji znova zmacknul a sam nabehnul,.... coz bylo docela prijemny,..... START - STOP musi byt ale zaply samozrejme ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je to pravda s 5stup. převodovkou bez startstopu, tak se někdo zbláznil. Jinak 1.4TSI/103kW DSG bude, je v plánu od 22KT. Jinak dnes za sebou vyzkoušena Octavia, Golf, Hojandé I30 combi a Rapid.

- Rapid po dovybavení v interieru povyrost, oproti vystavnimu kusu jeste s puvodnim paketem Plus o hodne lepsi

- Golf super, vevnitř lepší jak šestka, jednoznačně nejlepší u uvedeného

- Octavia vevnitř lepší než stará, sluší jí Rosso Brunello

- Hojandé vevnitř nesmrdí tolik jako Ceed, ale vůně to taky není

- spoustu věcí korejci obšlehli, ale na Golf to nemá ani náhodou (99kW jenom na papíře, podvozek je i s víceprvkem maximálně na úrovni Golfu s obyčejnou nápravou, spousta laciných detailů připomíná Rapid)

No a Hojandé se opět vyšvihlo. Prvně prodejce začal tvrdit, že je I30 větší než Octavia, pak prý se řídí lépe, Octavia má prý čínskou elektriku a Hojandé je už víc české než Škoda. Na otázku, proč pořád pomlouvá Škodu neodpověděl.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Lukíno, tý más půjčenou ocťu a ani se u kámoše nezastavíš ho povozit... :(

Jinak mě dnes míjela O3 ve stříbrný metle a můžu říct s čistým svědomím, že ta prdel se mi nelíbí (prolisy fuj a celkově proporce). O2FL vypadá tak nějak líp. Zepředu se mi zase více líbí O3. Uvidíme, jak bude vypadat to RSo. Nějak mám z O3 spíš rozpaky než nadšení :( Čus

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za to tys boilere nezaujatý vůči korejcům. O tom svědčí už jen to, jak zkomoleně píšeš název automobilky... Navíc jeden jouda prodejce nic neznamá. To asi nevíš, co dokáží prodejci od škodovky, bohužel...

Nicméně k tématu - podle toho článku je oficiální důvod, proč se musí v současnosti přikupovat Start/Stop ten, že "je to v organizaci výroby při jejím rozjezdu. V Boleslavi mají zájem, aby se "zelená" technika dostala do všech předváděcích vozů a dealeři s ní seznamovali zákazníky už od prvního dne. Pro zjednodušení výroby v první fázi tak stop-start získávají všechny verze, které ho mít můžou. Počínaje červnem tato podmínka padne."

K OIII - dnes jsem ji konečně prohlídnul alespoň z venku. Na 16" vypadá zadní kolo úplně srandovně - je prostě malé, jako by na to auto ani nepatřilo. Přední část je nezáživná, ba až nudná, vzadu nemohu překousnout ten prolis na víku kufru. Boční pohled je, kromě těch kol, pro mě dobrý. Viděl jsem je v bílé (nic moc), stříbrné (o něco lepší) a v hnědé (tam vypadala nejlépe, ačkoli tuto barvu moc nemusím) barvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže s tou Čínskou elektrikou měl asi prodejce pravdu, protože se čím dál tím více skupin vozí z Číny sem a mě již před léty naštvalo že Original Ersatzteile VW Audi Seat Skoda jsou Made in PRC. Tenkrát mi bylo řečeno že již 30 % dílů koncernu je Made in PRC a proto již o tuto značku nemám dále zájem. Já byl zvyklej na Made in Germany a Czech republic jak bylo vše popsaný v mý O1 1,8 T r.v. 1999. A funguje stále na jedničku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenicku, kamarade,..... no to ja nemoch vedet ale ja myslel jestli nejses nahodou nekde nahore v tom lotyssku ci litve jak si rikal :D

kazdopadne o nic si neprisel povozeni pekny vychytavky pekny ale na OII FL RS to stejne nema ;)

az se mi dostane pod ruku SUP II FL ci OIII RS urcite dam teda vedet ;)

............... zde zase neco ze zivota OIII ;) ...... celkem sme spolu najely 510 km ;) a muzu rict ze jsem byl spokojenej ;) nejaky chybicky by se asi nasly ale ty tady ani nema smysl zminovat,... kazdymu se totiz zamlouva neco jinyho a kazdej ma svoji chut uplne jinou ;)

post-58977-0-05634000-1361220497_thumb.j

post-58977-0-58385900-1361220551_thumb.j

post-58977-0-07125500-1361220579_thumb.j

post-58977-0-86210200-1361220594_thumb.j

post-58977-0-78486900-1361220613_thumb.j

post-58977-0-74048100-1361220647_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: gumovy volant nahradi kozeny s chromovanymi prvky a ovladanim radia, plastova kolecka ventilace nahradi climatronic, male radio blues s otevrenou prihradkou nahrazuje 2DIN Swing. nezda se to, ale rozdil to opravdu je. zatím jsem nenarazil na zakladni Octaviu, cekam, jak to bude vypadat tam.

pawouk: během posledního roku a půl jsem absolvoval víc než tři desítky testovacích návštěv napříč republikou. další jsem udělal z vlastní zvědavosti. netýkalo se to jen premiových značek. součástí bylo i cca pět návštěv různých salonů hojandé. jednání bylo prakticky přes kopírák u každého z nich. aktivní vymezování vůči škodě nebo další konkurenci, komentování ostatních značek atd. atd. je zajímavé, že nic podobného jsem nezaznamenal u kie. u ostatních se řeč dostala maximálně do roviny "dnes špatné auto nekoupíte" apod. u škody byli prodejci většinou otrávení a pasivní (nenabídnou jízdu, dlouho si člověka nevšímají).

k zemi puvodu - zkuste si vice prohlizet jednotlive vyrobky. velka cast znackovych vyrobku od obleceni pres elektroniku a milion dalsich veci je prave z ciny, thajska, bangladese atd. I kdyby byla Octavia cela z ciny, je absolutne nemyslitelne v ramci profese komentovat konkurenci

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...