Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Hezký uvidíme za tři roky . Stará 1.2tsi to byla taky samá chvála :kol-32:

Vždyť to jede lépe, než 1,6TDI. Opravdu jsem se před pár dny zasmál, když jsem na stránkách Škodovky k tomuto motoru nalezl popis "výkonný a úsporný motor 1,6TDI 77kW" :lol::'>

Jede určitě dobře mam starou 1.2 v octavce a na ježdění  po městě a okrskach super  jsem spokojen . Nevýhody  každych 20tkm měním řetěz a po akci novej soft trošku větší spotřeba a línější auto .  Ja vím tohle-je jiný prý lepši motor ,ale to mě při koupi stare 1.2 řikali taky taky mate tam řetěz ten se nemění a ten měním 

Upraveno od zbek

Však jo, teď tam je řemen, co se prý má kontrolovat (ne měnit) až někde kolem 250 000 km. :kol-32:

Dnes jsem me moznost bezprostredne presednout mezi mou O2 v max. vybave a O3 v max. vybave a interier O3 pusobil zcela jednoznacne lacineji a to uplne vsude. Ve srovnani s konkurenci to neni zadna katastrofa, ale ve srovnani s O2 je to proste krok dozadu. Nenasel jsem v interieru nic, co by se mi u O3 libilo vice. Zduraznuji, ze hodnotim nejvyssi vybavy.

...jelikož jsem nikdy neměl v autě MFA, můžete mě někdo říct jaké informace zobrazuje, předpokládám, že teplota oleje je až v Maxi Dotu...dík

mike_k: s tím souhlasím. Ono je to relativní. Samozřejmě, dát mi někdo na výběr, vezmu OIII. A to z jediného důvodu: mám rád nová auta a je nesmysl vybírat si model který se přestal vyrábět.

Líbí se mi velká auta a ačkoli mi ta velikost v případě OIII příliš smysl nedává, je větší a tím pro mě lepší. Interiér OII, řekněme si upřímně, začíná působit zastarale. Tedy je pořád hezký, stále nikoho neurazí, no například výdechy ventilace na palubce zrovna aktuálně nepůsobí a navíc neumí směrovat vzduch na horní, či spodní část bez toho, aniž by se uzavírala klapka (= chybí ten "jazýček').

Poslední modely OII neměly už ani vzadu měkčenou horní část výplně dveří a na mnoha místech se očividně šetřilo.

Přes to všechno se ale v OII cítím lépe. Má dle mého hezčí budíky, ačkoli je sice barevný příplatkový MaxiDOT v OIII lepší, zbytek budíků na mě působí jako z Fábie. Tak samo schránka před spolujezdcem (to u se zde řešilo) a jak zde bylo ji x-krát uvedeno, interiér nejen vypadá, ale je z tvrdých plastů. Mám rád minimalismus, no v případě OIII je palubka až příliš strohá (ozdobné lišty by neškodily). Základní rádia se zde také řešila, netřeba se znovu vyjadřovat. Totéž platí o zadní nápravě, nejel jsem však s ní, nemohu soudit. 

Myslím, že OII sice postupně stárne, no kvalitou provedení je stále naprosto dostatečná a příjemná. Po usednutí mám k autu takový nějaký vztah, u OIII se cítím prostě jen jako mezi plasty. Možná se to ale změní časem, možná až někdy budu OIII vlastnit (aspoň přes firmu).

Upraveno od _Denis_

...jelikož jsem nikdy neměl v autě MFA, můžete mě někdo říct jaké informace zobrazuje, předpokládám, že teplota oleje je až v Maxi Dotu...dík

MFA zobrazuje : hodiny, ujete km, Trip Km. prumernou spotrebu, dlouhodobou spotrebu, aktualni spotrebu, ukazuje zarazenou rychlost a radiciho asistenta, dojezd na nadrz., varovani prekroceni rychlosti, venkovni teplotu, rychlost v km.

snad jsem si vzpomel na vsechno.  Do Maxi dotu pravdepodobne u nove OIII, taky nepujdu, prijde mi to jako vyhozeny peniz, pro mne potrebne MFA zobrazuje co potrebuji a za 5000,- si dopreji neco jineho.

Upraveno od bicista

Tohle celé čtení o 104 stránkách bych jako celek vyhodil. Oslovilo to z Vás někoho? Tlachání a nepodstatné skoro keci. Připadá mi to, že 2/3 z Vás nemá co dělat a zabývá se krávovinama. Tet mně  doslova  dostala teplota oleje ve vaně...4/5 lidí na ukazatele nekouká, jen někteří na tachometr. A ti zkušení už ani to ne. Periférně jen sledují signalizace kontrolek. Někteří by snad chtěli, aby to ukazovalo  i pořadí zapalování ve válcích...At si koupí rádia od čínanů, to bliká jak vánoční stromeček a můžou být spokojení. Uvědomte si, že nejhorší investice, která existuje, je auto. Existuje přeci mnoho příjemnějšího, ale k takovému názoru musí člověk dospět. Co takhle třeba teplota výfukových plynů v rouře na konci výfuku? Nebyla by třeba taková inormace na budících? :kol-43:

Diagnostiku,

tak nějak tady jen poletuješ, občas rýpneš, chceš mazat 104 stránek, vše je pro tebe tlachání a keci.

Vzhledem k tomu , že tady problematiku OIII zvládáš a všemu rozumíš nejlépe, tak nějaké zajímavá témata o OIII nahoď.

1/3 je inteligentní, zbytek o ničem. Neboj, ty zajímavá teprve příjdou...Jen, co se to trocha rozjezdí.

Že tomu rozumím nejlíp? To si o sobě nedovolím tvrdit, ale vím toho dost.

Když tohle všechno  člověk čte, který o OCT III něco ví, tak se u něčeho musí velmi hodně smát, u něčeho mnoho divit, někdy nasrat, co všechno se dá překroutit,vymyslet, domyslit.

Tohohle se teda učastnit nebudu...Škoda místa na serveru.

Upraveno od DIAGNOSTIK

tak vytvor nejaky seznam inteligentniho povoleneho obsahu prispevku a seznam inteligentnich povolenych temat k diskuzi, abychom zde tedy jen netlachali o nepodstatnych vecech.

Dnes jsem ji koooonečně viděl bez svého přičinění "live" a dovedu si představit u baráku- mít náladu za to zase vyhodit peníze.

Jen mi ten zadek připadal jako by na to někdo šlápl a nebo to mělo plný kufr. Jaksi to sedí jak narvaný forman.

Já bych rád našel nové téma o O3 :) co třeba říkáte na víko kufru? Já mám 197 cm a celkem v klidu dosáhnu, ale třeba moje přítelkyně by mohla mít problém při zavírání kufru. Nechybí vám možnost elektrického otevírání kufru jako to má třeba Superb? Myslím si, že by u tak velkého výka, které se otevírá celkem dost vysoko bylo fajn :)

Jinak teď jsem se koukal na docela dlouhé video z výroby O2 FL :) celkem jsem se občas i zasmál. Třeba u tmelení kapoty, podběhů apod. Všechno je děláno strojema a celkem dost prasácky, takže se ani nedivím, že to vypadá tak, jak to vypadá. Ale na videu je přímo vidět jen podběhy, prahy a podvozek, kde to normální člověk vůbec nevidí. Ale stejně se to podle mě tmelí i v motorovém prostoru (narážím na to, že tu někdo říkal, že to vypadá tak prasácky, že by to snad každý opravář udělal lépe, i kdyby by měl obě ruce levé) a pak mě hodně rozesmálo osazování auta předním sklem. Stroj na okno napatlá lepidlo, pak to čapnou dva frajeři, prsknou to na auto, asi 6x z každé strany do toho bouchnou pěstí a hurá, okno je na autě :D nebo celkem hezké holky, jak v rychlosti kontrolují kvalitu laku. A ještě tam bylo kodování ŘJ, kde mistr nakodoval klíčky, spároval s immo a autem dohromady asi za 10 vteřin, včetně přesného trefení z místa řidiče do zámku auta. To jsem fakt čuměl. Jsem vybral jen tak nejlepší věci z celého výrobního procesu.

Celé video zde:

Upraveno od mc2uba

kubo. .......... video je hodne stary :D;)

 

  nehlede na to,... rika ti neco efektivita vyroby ?

 

 ...... dneska se musi proste delat rychle vsechno, nehlede na to kdyz se ma delat cca 1200 octavii denne ;) to musi pak vsechno odsejpat jak po masle, protoze jakmile prijde problem,... je to problem pro vsechny ;) ........ nehlede na to ze se snazi ulehcovat vyrobni proces co nejrychleji aby to nebrzdil zadny robot ci co,... pak taky ale zalezi na tom co z toho vznikne  .......... kvalita / rychlost ...........

 

   myslim si ze u skodovky to tak hrozny neni ..... ve stejnych automobilkach to funguje uplne stejne ;) ........ samozrejme pokud nekupujes BUGGATI VEYRON ci FERRARI apod....... tam za ty prachy mas uz rucni vyrobu ale taky ta cena potom na to vypada a hlavne nedelaji 1200 aut denne :D

 

         takze urcite bych vyrobni video nehanil,... ono treba jinde je to jeste horsi ;) viz. krabicky typu DACIA apod.......

 

ve video o DUSTERU nevidim zadnej problem jak u OII samozrejmem myslim tim pristup vyroby,... kvalita a ostatni veci je jina zalezitost a v tomto vlaknu by to bylo na hodne dlouho :D

 

 

 

 

U licovani dveri SANDERA sem se hodne pobavil,..... ale kdyz je to nutnosti musi se to udelat :D

 

Upraveno od Lukason

Já to tím nechtěl hanit :)

 

Mě osobně je celkem jedno, jak ten tmel vypadá, do motorového prostoru se mi nikdo nekouká, kromě mě a mechaniků a těm je to jedno :D

 

Roboty chápu, kdyby tohle dělali ručně, tak udělají 3 Octavie za den a ne 1200 za den :D

 

Samozřejmě to podporuji a nemám proti tomu námytky. Ale spíš mě fakt pobavilo, jak tam ti lidi musí být přesní, rychlý a nic jim nesmí trvat déle, než je zdrávo :D

 

Prostě mazec :D ale stejně ti roboti jsou rozkošní, jak tam mávaj těma dílama, rychle se hýbou, co by si tak mysleli "taaaaak, tady to kydnu, ještě tady .. haaaa, tady jsem zapomněl, rychle to tam kydnout taky a šup, další auto, ať to odsejpá" :D :D

Co se kufru týče, je to relativní. Samozřejmě by se elektronické otevírání a zavírání kufru hodilo, například odjištění kufru přes dálkové ovládání je u OII opravdu jen k vzteku (nevím, jak to má řešeno OIII - ale předpokládám, že stejně). Když mám plné ruce, nijak mi to nepomůže, kufr musím otevřít tak jako tak, jen s tím rozdílem, že když mezi tím v kufru zapomenu klíče, auto se mi hned po zabouchnutí kufru zamkne.

Na druhou stranu v této třídě, vím-li, ani konkurence tento systém běžně nenabízí a proto tedy při všech těch viditelných úsporách mě ani nepřekvapuje, že OIII není průkopníkem. Spíše dle selského rozumu nechápu, proč toto již relativně levné řešení není v dnešní době běžně dostupné (aspoň za příplatek) - mimo vyšší třídy tuto možnost nabízí stále jen málo aut. 

 

Ještě bych nahodil jednu věc: co říkáte na absenci asférického sklíčka v zrcátkách? U OII facelift, která o něj ke konci výroby také přišla, to vzhledem k velikosti zrcátek ještě spolknu. Opravdu ale nechápu, proč tuto bezpečnou položku Škodovka zcela zrušila už i u OIII, která má zrcátka zase menší a v dnešní době mi přijde též zcela zcestné, že nenabízí ani systém hlídání mrtvého úhlu. Kdysi asférická sklíčka nebyla, poté se objevila na straně řidiče, později na obou stranách, později zase jen na straně řidiče no a dnes, pějme ódy, toto hrozně drahé řešení opět již neexistuje. Opravdu to všechno jde od 10 k 5 a toto, na rozdíl od tvrdých plastů, opravdu hodně kritizuji, neboť se jedná o zásadní nedostatek v bezpečnosti a při nepřehlednosti auta, ačkoli průběžně provoz za sebou sleduji, se mi nejednou stalo, že jsem si auta v mrtvém úhlu málem nevšiml - nyní bude mrtvý úhel o to větší. K tomu míří asi má největší kritika, ačkoli se zdárně jedná jen o prkotinu...

Upraveno od _Denis_

Souhlasím, odskok kufru nějak moc nechápu, stejně tam člověk musí sáhnout, aby ho otevřel, tak už je jedno, jestli mi odskočí nebo zmačknu čudlík na kufru, abych si to otevřel.

 

Toho zrcátka jsem si ani nevšiml, nějak mi to nepřišlo, že by v tom nebylo moc vidět :) asi počítají s tím, že si všichni koupí bezpečnostní systémy a zrcátka nebudou v podstatě potřebovat :D 

_Denis_: Podle me zjistili, ze v tech nadstandardne velkych zrcatkach je i bez toho videt skoro to same. Jinak si to moc nedovedu vysvetlit. Uspora je to samozrejme jasna, ale pokud by to byla uspora na ukor bezpecnosti, tak by si to podle me ani Skodovka, jako expert na uspory, nelizla. Dokonce se mi zdalo, ze v O2FL zrcatku vidim i do mrtveho uhlu lepe nez v F1 s asferickym zrcatkem. Ale na to abych ty auta postavil vedle sebe a objektivne to porovnal bohuzel nemam cas. Mozna nekdo kdo ma 2 kusy O2 jednu jeste s asferickym zrcatkem a druhou bez nej by to mohl porovnat. :)

 

MC2uba: No mozna jsem nekde neco prehledl, ale O3 prece hlidani mrtveho uhlu nema, a uz vubec ne v zakladu. :)

Upraveno od mike_k

Hlídaní mrtvého úhlu má jenom Audi A3/A3 Sportback a od MY2014 ho bude mít Golf 7.Ta Audi zase nemá vyhřívané čelní sklo,jenom nezávislé topení.U Golfa bude vyhřívané čelní sklo v jarních ceních.

Upraveno od Dix1

mike_k: však jsem neříkal, že má hlídání mrtvého úhlu a už vůbec ne v základu :D sice je to divné, když to má všechno ostatní, ale tohle ne :p každopádně když jsem s O3 jel, tak mi nepřišlo, že bych přes to zrcátko viděl nějak málo a že bych přehližel auta vedle sebe. Možná to bude tím, že O3 je dlouhá a proto mi stačí, když vidím v zrcátku aspoň trochu auta vedle sebe a taky, že jsem zvyklý se ohlížet hlavou a ne jen koukat do zrcátka :)

Dix1: takze jeste tak 5 let a mozna dojde i do Skodovky. :)

Jak - na jakém principu funguje hlídání mrtvého úhlu. Jak se předává informace /aku-opticky/??

mike_k: 5 let to být nemusí.Ono stačí změny k modelovému roku. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.