Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Jen k tomu FR od Seatu - to si myslím že dobře vystihuje RS od Škody - prostě jen výbavový stupeň do "sportovna". U Seatu může být Leon ve výbavě FR s motorem 1.4 90 kW až 1.8 TSi 132 kW, takže taky žádné drasticky sportovní výkony... Něco jako "M paket" na BMW 320d... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, já jen psal otázku k čemu je na našich tankodromech dobrá RS, když ani dálnice díky stavu není pro ní vhodná. Prostě s realitou dnešního stavu silnic se setkávám každej den a svojí Octávku skoro ani nepoužívám, nemám náladu ničit tu babičku která pamatuje ještě slušný silnice. Prostě koupit nový auto na tu katastrofu je dost risk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wolfspitze samozřejmě chápu. V současné době mě není líto na našich silnicích jenom teréňáku.....

A jako čecháčkovství se mi spíš jeví místní odezva na to, že někdo jezdí v Sorentu (ano není to škodovka).......apropo, kolik lidí si koupí kombi a kolikrát ho potřebuje........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, využití mám stále a zrovna jsem se vrátil s dvouma tunama koksu na vleku, tažnou sílu mám 3 tuny a závěs na 3,5 tuny. Dále parkování ve sněhu je paráda, neuklizený parkoviště není problém pod rámem mám 26 cm. Třeba v Nuslích když před PP a.s bylo plný parkoviště tak jsem zaparkoval ve stráni vedle. Dále redukce je bezvadná pro couvání s vlekem a je to super pro spojku která netrpí.

A k tomuto autu jsem přišel tak že po cenové nabídce na OII LK combi jsem zvolil řešení s velikou finanční úsporou, protože peníze jsou vždy na prvním místě a po zkušenostech s reklamací u MB jsem si řekl že změna je život. Vůbec nelituju, jen mi nasadil laťku že nástupce bude ještě větší a silnější a výběr se hodně zůžil směrem k Toyotě. Na bezpečí a velkou užitnou hodnotu jsem si zvyknul tak že jiné řešení není.

Právě když jsem se seznámil s OIII tak jsem došel k závěru že tenkrát naceněná OII Lk combi byla daleko lepší než současná verze u které je úsporné řešení vidět na první pohled.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně jakékoli auto co má 220 koní je u nás téměř k ničemu. Každé předjíždění na okresce znamená vsadit 2-3 body. A udržet se na dálnici do 160 chce používat tempomat. Nové RS bude stejné jak GTI jen praktičtější.

 

Ale lidi co si koupí takové auto s ním nebudou jezdit v neděli zalejvat kytky na hřbito. Na německých dálnicích s tím půjdou prohánět i ty největší auta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, využití mám stále a zrovna jsem se vrátil s dvouma tunama koksu na vleku, tažnou sílu mám 3 tuny a závěs na 3,5 tuny. Dále parkování ve sněhu je paráda, neuklizený parkoviště není problém pod rámem mám 26 cm. Třeba v Nuslích když před PP a.s bylo plný parkoviště tak jsem zaparkoval ve stráni vedle. Dále redukce je bezvadná pro couvání s vlekem a je to super pro spojku která netrpí.

A k tomuto autu jsem přišel tak že po cenové nabídce na OII LK combi jsem zvolil řešení s velikou finanční úsporou, protože peníze jsou vždy na prvním místě a po zkušenostech s reklamací u MB jsem si řekl že změna je život. Vůbec nelituju, jen mi nasadil laťku že nástupce bude ještě větší a silnější a výběr se hodně zůžil směrem k Toyotě. Na bezpečí a velkou užitnou hodnotu jsem si zvyknul tak že jiné řešení není.

Právě když jsem se seznámil s OIII tak jsem došel k závěru že tenkrát naceněná OII Lk combi byla daleko lepší než současná verze u které je úsporné řešení vidět na první pohled.

to wolfspitz :noot: . Připadáš mi jak typický Trabanťák. 601čka a nic nad něj není :kol-46: . Že Tě to baví.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wolfspitz: Už jsem ti to dříve napsal a napíši to znovu:

Nic proti tobě, ani tvému autu. Věřím, že Sorento není špatné, ostatně to byla 1. KIA, která se mi docela líbila a za něco stála.

Nesouhlasím ani s některými projevy, které KIU poměrně vulgárně shazují.

Každý model v každém segmentu je určen pro cílovou skupinu zákazníků tak, jako Octavia je primárně určena pro lidi, kteří hledají velké přepravní kapacity a praktičnost.

Je tudíž jen dobře, že jsi našel to, co ti sedí, od toho je na trhu takový výběr.

Co ale nechápu a děláš to pořád dokola, je nesmyslné přirovnávání s neporovnatelným a stálé omývání toho samého dokola. Ty nepíšeš nové poznatky, ty kolikrát píšeš úplné OT o ničem. Koukni se na komunikace několik měsíců dozadu a dnes. Kam jsi se posunul? Co jsi tomuto fóru přinesl? Pořád to samé...

Jistě, ani mě se nelíbí zaslepené pění ód na Škodovku, proto se tady také projevuji, nicméně chceš-li předvádět kolikrát až zaslepeně na Sorento, najdi si jiné fórum. Tady se řeší Škodovky, což ty jsi tuším dosud neudělal ani jednou.

Ber to jen jako přátelskou radu, jak jsi si zajisté již všiml, příliš oblíbený zde nejsi a kde komu už lezeš na nervy. A poněvadž je mi tě kolikrát trochu líto a nejsem si jist, zda jsi si toho vědom, doporučuji změnit přístup a buď omezit aktivitu, nebo začít jednat k tématu.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kombík je nádhernej jen...mi to hodně připomíná moje Mondeo Kombi 4x4 r.v. 1995...

To myslis vazne ?

V r.98 jsem ve Statech najezdil cca 12 tis. mil ve Fordu Contour (skoro novem), coz byla US verze euro Fordu Mondea, ale s poradnym motorem (6V 3.6), a urovni to je s dnesni O3 (v jeji prospech) zcela nesrovnatelne jak v designu, tak ve vybaveni interieru. O motorizaci nemluvim, o te si jiste ve srovnani nemluvil...

Opravdu podivne veci z Tebe tady padaji...

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...