Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Skoda stahla ze stranek novy cenik, asi se u nich nekdo unahlil :) a nahradila ho tim puvodnim.
Ten novy zacne platit az od 27.5.2013

kdo ví co je napadlo,když šibujou s ceníkama.. :kol-28:

Je to kvůli pozdnímu příchodu jara.

není kam spěchat..nový model bude nejlepší objednat až daleko později..vychytáme-uvidíme..

No vychytane to bude tak za 3 roky nejdriv. :)

tak snad i dříve,to by vw přišla o prodejní čísla svého koně..

S tou cenovou politikou a "nasazením" laťky je převelice složité. Na trhu je vždy někdo "měřítkem" pro kvalitu, úroveň, image a v neposlední řadě cenu. Ta je nejjednoduším měřítkem pro prvotní porovnání a nejčastější slovo u všeho porovnání  je "předražený". To znamená co?. Např OIII s cenou vyšší kolem 15ti% je předražená oproti např H30? Ostatní musí být s cenou jinde. Představte si kolik by těch Háček prodali, být na stejné, né-li vyšší peníze. Možná  ze zoufalství by to někdo koupil...

Dělám nějaký čas v obchodu a je to +- neustále pro tradiční domácí značky a toto jsem řešil neustále jak to, že domácí je dražší než dovozová. Právě proto že je dovozová. Jistá doba  (myšleno za totáče) dovolovala využívat hladu trhu pro nastřelení cen do nehorázných hladin a vláda trhu po roku 1989 ukázala jak to musí být. S přestřelených cen

jsme se vyléčili. Pro příklad to bylo třeba u Clia, roky cca 1998 kdy stálo o 20% víc jak felina potom nastejno jak fabka. Za feliny do clia šli ti co ocenili pozink, vyšší komfort, ale v době fabie bylo clio nastejno a museli s cenou dost dolů. A prodeje šly dolů taky.

           Dnes je situace ve spoustě věcí jiná, ale ten "vůdce" trhu je vždy jeden a podle něj se musí ostatní jen jen jen a jen měřit. 

A k tomu co se to ještě některýma porovná napříč kategoriím nového auta a nějaké předváděčky či čeho už zavání přemýšlením o osobě vlastní.

Stejně by se dalo napsat za cenu např mého  nového krabicáčka koupím 8 let starého proprděného tuarega co má 300tis km a je to to nej co se nejsvětější svátostí.

Každý má právo volby, názoru, ale zároveň nikdo není povinný aby poslouchal, resp četl pořád dokola něco podobného.

Upraveno od Jakub Nabel

chtěla jsem se zeptat jestli je motor typu TSi dobrá volba? 1.2 tsi...

rapidko,koukám,že se ptáš na to samé skoro všude. O co přesně ti jde? V kterém typu škodovek?

když jsem v roce 2005 kupoval OII combi s motorem 2.0 TDI PD, taky jsem se ptal, jestli je to dobrá volba. Byla to taková akademická otázka, na kterou nebyla ještě odpověď. Dneska jí už samozřejmě dávno znám. Byla to ta nejhorší možná volba. Takže podobně to může a taky nemusí být s tím 1,2 TSI. Dneska to totiž ještě nikdo přesně neví. Majitelé budou nepochybně tvrdit, že ano, proč by si to jinak kupovali. Ostatní můžou třeba pochybovat, ale nevědí taky nic.

Jo, a pak samozřejmě záleží na tom, jak píše kolega, v čem bude ten motor jezdit. V OIII bych ho osobně nechtěl. Na tak velký auto malý obsah.

Upraveno od jirkaK

pokud se chceš vyhnout případným vyšším nákladům v budoucnu na motoru a hodláš mít auto co nejdéle a neprodávat hned po záruce,poohlédl bych se i jinde..fábia,rapid octavia? co takhle peugeot 301,citroen c-elyseé,c4..cenově přístupnější a motorory-klasika..

Upraveno od manfroto

to manfroto- dělal sis reálné porovnání? Komplet? Ne jenom cenové?

Shrnutí- elysse a 301- zadní víko jako na FI sedan, Rapid celá záď, frantíci volant jen výškově, anatomie ovládání s obrovskýma rezervama a ostatní nepopisuju.

Motory jsou téma č.2, ale opět se na to díváš "JEN" cenou a nevidím reálný důvod proč by se rap neprodal líp jak ti kučiska z Francie. Nic proti Francii nemám(osobně máme clio), ale za mne rozhodně na to že jsou z Francie moc krásy nepobrali.

no už dříve rapidka psala,že jde spíš o cenu a kufr neřeší-chce sedan...na rapidu ve výbavě co chceš musíš přihodit na rozdíl od nich několik desítek tisíc..tak pouvažuj..

bicista:Pokud myslíš ceník od 13.4.2013 s platností od května 2013,tak na novinářském portále je pořád.Na normálním webu škodovky je ještě starej.

psalas že chceš rapid ambition 1.2tsi -320.000,-   nebo elyseé 1.6 85kw s metalízou 16"kola a zhruba stejná výbava-302.000,-

no coment bavit se o rozdílu cca 6%.....

6% je dost,když uvážíme,že je to bez slevy...  :kol-47:  takže daleko pod 300.. :kol-148:

Upraveno od manfroto

Tak Koncern má problém s 7 stupňovým DSG a nejvíce v Číně kde byl na základě obrovského množství reklamací Koncern vyzván k zpětnému odkupu aut od nespokojených zákazníků. Svolávačka se týká taky Evropy, ale hlavně Číny kde je prý příčina poruch teplo, prach, vlhkost  a znečištěný vzduch. Ach jo to se již převodovky dělají do sterilního provozu?

http://www.focus.de/auto/news/autoabsatz/nach-volkswagens-mega-rueckruf-in-china-auch-deutsche-kunden-beschweren-sich-ueber-vw-getriebe_aid_949633.html

bicista:Pokud myslíš ceník od 13.4.2013 s platností od května 2013,tak na novinářském portále je pořád.Na normálním webu škodovky je ještě starej.

No jenze v jednu chvili na jeden den tam byl i ten novej. Sam sem na nej koukal. A slepej sem nebyl pac sem tam videl 1.4 s DSG.

6% je dost,když uvážíme,že je to bez slevy...  :kol-47:  takže daleko pod 300.. :kol-148:

Ta cena 301čky je, pokud teda nebyl prodejce krkoun, pevná. Ze srandy jsem se na to ptal a Rap ve freshi je potom stále v "prostoru marže" a tudíž pokud neustále řešíš neuznale JEN cenu a ne užitné věci, tak toho pažouta stejně podleze :kol-31:

Upraveno od Jakub Nabel

nikdo o pažoutu teď nepíše... :kol-47: rapid bez metle..320/elyseé s metlou 302+sleva=fajn cena..však se nějak rozhodneš.. :kol-47:

pokud se chceš vyhnout případným vyšším nákladům v budoucnu na motoru a hodláš mít auto co nejdéle a neprodávat hned po záruce,poohlédl bych se i jinde..fábia,rapid octavia? co takhle peugeot 301,citroen c-elyseé,c4..cenově přístupnější a motorory-klasika..

 

 

Asi jsem slepoň, i když pak jsem to "stáhl" na pažouta. To ovšem mají tu samou cenovku a vše co s tím souvisí stejně jako nebožátko Toledo a Rap.

Zbytek je evidentně zbytečné rozpatlávat a ztácet čas....

A psal jsem- cena je dle obchodníka Pegoš tvrdá- už "akční" a Rap má stále prostor....

Neobhajuji, Rapid není můj "v hledáčku".

Upraveno od Jakub Nabel

uvažovala jsem i o základu octavie3,ale ten C-Elyseé je fajn.. :rolleyes:

C-ELYSEE Exclusive 1.6 VTi 115 mataliza,16"Boston za 302.000,- +sleva a nějaká výbava.. andílek

rapid je tay fajn,ale je dražšší+metalíza.. musím si to nechat projít hlavou..

Upraveno od rapidka

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.