Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Taky si myslím, že jestliže se auta vyrábějí v určitým pořadí a například pro 1 prodejce se vyrábí za měsíc 6-8 aut ve 4-5 různejch výbavovejch úrovních, tak na lince určitě nejedou ihned za sebou - ale dělají se bloky aut se stejnou barvou nebo stejnou/podobnou výbavou, takže celá dodávka pro 1 prodejce se vyrábí třeba i ten měsíc - a ty nejdřív vyrobený auta prostě čekají na ty pozdější na odstavný ploše ve fabrice, aby se všechny v rámci jedný "dodávky" vezly k prodejci na 1 kamiónu - přece jen dopravní náklady nejsou malá položka... No a tak se může stát, že prodejce dostane auto s razítkem vystavení TP "tak starým" - samozřejmě s autem nikdo nejezdil, absolvovalo jen povinný kolečko na zkušební dráze na konci montážní linky a pak cestu na odstavnou plochu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sehnat dopravu v nějaké blbém termínu je celkem umění... můj prodejce prodává poměrně dost aut přes Škoda Plus a vím od něj, jaký je problém zaplánovat dopravu u Turinského, aby to včas dovezl, neb každý na auto spěchá nejlépe hned... přitom mnohdy dovezou jen jednou auto, dnes jsem byl zrovna u toho, dovezli jen krásného červeného Yetiho (reimpost ze Slovinska), ostatní auta vezli jinam.... na svoje auto jsem díky svátkům 1.5 a 8.5. čekal skoro týden než sehnal prodejce volné místo na kamionu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na to datum koukal a neuvěřitelné na TP 17.9. a ten den mi prodejce odpoledne volal že právě auto u nich skládají z návěsu....hned jsem se jel podívat, 20.9 jsem ho přebíral, čekalo se jen až dorazí prachy k prodejci na účet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A taky může nastat určitá situace podobná hře "Škatule škatule hejbejte se" - prostě někdo odřekne objednávku a auto už je mezitím vyrobený, klidně může dojít i k tomu, že je nějakýmu odběrateli nárazově zrušená objednávka ze strany fabriky kvůli nějakýmu průseru - a auta už jsou vyrobený nebo minimálně v takovým stádiu výroby, že jejich storno už se nevyplatí.

 

Pak může dojít k "evidenčnímu přesunu" hotovýho výrobku z jedný objednávky na jinou, pokud se náhodou shoduje už vyrobený a dočasně "odložený" auto s další, pozdější objednávkou - případně se na "reklamačním" pracovišti (kde se ručně "dotahujou" případný resty z normální linky nebo dodatečně realizujou úpravy podle individuální objednávky) přímo ve fabrice auto "doladí" aby sedělo s novou objednávkou. Zákoš nic nepozná, maximálně je příjemně překvapenej, že má auto dodaný o měsíc dřív, než měl původní předpokládanej termín. I takový věci můžou nastat - přes všecko "just in time" řízení výroby a logistiky dodávek...

 

Zdánlivě nesouhlasí akorát to datum, který dělá dojem "omladěnýho" auta. Třeba podle nějakýho náhodně nalezenýho dekodéru VIN na nějaký anglický stránce (a už si bohužel neopamatuju na který - a já blbec jsem si ji neuložil) jsem zjistil, že moje auto je vyrobený 1. prosince - datum prodeje napsaný v servisní knížce  je 18. 12. a velkej techničák nese datum "uvedení do provozu" 21.12. ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co je na tom divného? Myslíte si, že budou jezdit s každým autem zvlášť do autosalonu, hned jak ho vyprnou z linky. Hold třeba v Praze, kde je větší odběr aut, tak je čekačka kratší, než v nějakém autosalonu v Litoměřicích, kde si objednají 5 nových aut za měsíc. Tak se hold čeká s dopravou, dokud se nenaplní náklaďák a neodveze se celý várka do autosalonu. Stát se může to, že zrovna nějaký kamion jede kolem a má volné místo, tak na konec kamionu šoupnou jedno auto, které vyloží po cestě a frčí dál.

 

Je to jako u balíčků. Když ho chceš okamžitě, tak si připlatíš. Když nespěcháš, tak ti ho doveze PPL nebo Česká pošta až s hromadou dalších balíků, které se ten den mají někam doručit.

 

To znamená, že pokud někdo má to štěstí a jeho auto je poslední, na které kamion čeká, tak je možné, že ráno ho vyrobí, rovnou šoupnou na kamion a odpoledne je na autosalonu, pokud je to v časových možnostech kamionu, aby tam stihl dojet. A pak jsou na tom kamionu auta, který už stojí 3 týdny na parkovišti a čekají na to vaše poslední auto, aby se naplnil kamion a mohl je odvézt na daný autosalon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi nebude jak píšeš....málokdy jede celý kamion do jednoho salónu... 

 

je to spíš o tom, že nejsou volné přepravní kapacity, než aby se čekalo na na kamion pro jeden salón... 

 

a popravdě, kdyby majitel salónu z Litoměřic četl co jsi napsal, asi by se divil a možná i urazil, nevěřím tomu, že prodají 5 aut za měsíc....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen pro pochlebovače Hnůjdaje a jiných Nová Octavia mezi finalisty Car of the Year 2014 není to nová informace a samo sebou je anketa pro Evropu, ale stojí za to připomenout, když se tu jinde píše o tuctovém autě, je třeba si uvědomit pojmy a nezaměňovat tuctové za masové a naopak ! taky by se nikomu nelíbilo, kdyby došel do sado maso salónu a obdržel tuctový sex!

 

 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě O II kliku neměla, proto se nedostala do finále...

 

raději doplním, než aby se tu zase rozpoutala nějaká neplodná diskuze a já zease nebyl popotahován jako lůza a odpad tohoto fóra: 

 

  • Klika má více významů:

    • klika (dveře) – rukojeť pro otevírání a zavírání dveří či oken
    • klika (sociologie) – skupina lidí se společnými zájmy (např. v politice), kteří se všichni navzájem znají
    • klika (teorie grafů) – množina vrcholů grafu, které jsou úplně pospojované hranami
    • otáčivá páka u strojů, pomocí které se něco roztáčí – vizte klikový mechanismus, kliková hřídel
    • klika - část jízdního kola, viz součásti jízdního kola
    • hovorové označení štěstí (z německého Glück=štěstí)
    • klik - posilovací cvik               

 

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Klika  

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: Ja porad nejak nechapu tu souvislost. I kdyz to O3 vyhraje, a at to klidne vyhraje, tak to proste nic nezmeni na faktu, ze to bude zejmena v CR zcela tuctove auto, kterych je deset na kazdem rohu. :) Ja osobne ale na tomto faktu nevidim nic dramaticky spatneho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi nebude jak píšeš....málokdy jede celý kamion do jednoho salónu... 

 

je to spíš o tom, že nejsou volné přepravní kapacity, než aby se čekalo na na kamion pro jeden salón... 

 

a popravdě, kdyby majitel salónu z Litoměřic četl co jsi napsal, asi by se divil a možná i urazil, nevěřím tomu, že prodají 5 aut za měsíc....

 

To jsem samozřejmě myslel obrazně, že prodá 5 aut za měsíc :) měl jsem tím namysli, že prodá asi méně aut, než Auto Jarov v Praze nebo jiný autosalon v Brně.

 

Samozřejmě, těch aut se vyrobí hromada, takže se i čeká na to, až se uvolní nějaký kamion, který by to odvezl. A tisíc dalších důvodů, proč se auto dostane na autosalon klidně měsíc od vyjetí z linky :) co musej říkat třeba lidi, kteří si objednají O3 v Řecku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi vy mě bavíte. Octavii mám rád (proto sem chodím), měl jsem dvojku a byl sem maximálně spokojený. Nebýt kliky a předraženosti tak dnes jezdím i trojkou. Je to kvalitní a poctivé auto. Ale kdokoli si to kupuje jako něco jiného než jako auto s batohem je mimo.

 

Když se podíváte na recenze Golfu v zahraničí tak na čem se všichni shodnou je že Golf je koncernově nudný, z velké části svou dokonalostí ale nudný. A Octavia je jeho nudnější varianta - pro ty kteří upřednostní větší kapacitu kufru (a český původ) nad jízdními vlastnostmi a komfortnějším zpracováním.

 

To že si kupujete příplatkovou výbavu snad znamená že chcete aby se to auto líbilo Vám. Podobně jako u dítěte má dané auto nejradši jeho majitel a je pochopitelné že si svého "miláčka" vylepšujete, dáte mu metlu atd ... aby se Vám líbil. Pokud čekáte že se z Octavie posadí nazadek všichni co vás uvidí se mihnout u křižovatky nebo že všichni sousedi puknou závistí jaký jste si koupili fáro ... nevím no. Tím že si namlouváme jak sou naše auta krásná a jedinečná jenom dál podporujeme maloměštáctví a provinčnost které je v tomto státu už tak dost.

 

@Hravec: jako jihomoravák se za tvé výstupy dost často stydím

Editováno: , autor: flek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš a u Tebe to maloměšťáctví čiší z každého slova. Ať si každý pořídí co chce a třeba se hned novému autu vy.ere na střechu. Ale rozhodně nikdo neočekává, teda středně inteligentní člověk že z OIII někdo bude sedět na zádeli. Možná si to myslí ti, co si myslí, že si ostatní myslí, že si ti druzí těch druhých sednou... :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak soudím tak podle obavy že nasazené zástěrky by zničily ten epický feeling kvůli kterému máme naši Octavii tak rádi. Mě by toto teda u takového auta v situaci kdy mám problém že si špiním ruce o kliky řešit nenapadlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Hravec: jako jihomoravák se za tvé výstupy dost často stydím

 

na to máš samo sebou právo a nikdo ani já ti ho brát nebudu.... ale přečti i znovu co jsem napsal a co píšeš ty....  jsi mimo osu, až sem budeš chtít napsat nějaký zajímavý příspěvek, který tu ocení ostatní, rád ti zatleskám a rád se poučím...ale o tom dost pochybuji, kritizovat umí každý a maloměšťáci nejvíc ze všeho.... holt česká povaha....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je v tom, že zástěrky nemají vůbec vliv na to, jak je auto špinavé nebo není. Zástěrky jsou od toho, aby zachytávaly kamínky. Auto bude jak prase ať máš zástěrky nebo nemáš :)

 

přečti si co píše kačer a ostatní... nemáš pravdu... zástěrky, přední, mají sakra vliv na špinění boků auta.... alespoň na O III to tak je... a nemyslím si, že na jiném autě by to mělo být jinak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešili jsme to už několikrát s klukama. Speciálně u F1. 2 Fabie vedle sebe. Jedna bez a druhá s. Obě špinavé úplně stejně. Možná bych i řekl, že ta bez byla čistčí, páč proud vody z kol jí čistila, narozdíl od té, co má zástěrky je špinavá jen od toho "vodního prachu", který se na ní lepil za jízdy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POZOR, zde jsi ve fóru Octavia III a pokud nemáš zkušenost se špiněním Octavie III - prosím zdrž se takových rozsudků, když tu píšou lidi co je mají a mají tedy i tu zkušenost, prostě u O III se špiní kliky zevnitř, což u O II nebylo...

 

mimochodem, kdyby silnice nebyly špinavé a dálnice prosolené, možná bych souhlasil s tím, že voda auto omývá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...