Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Hele viděl jsem už spoustu škodovek (a není to problém jen koncernu), ale u všech ty zástěrky fungují zhruba stejně. Jasně, páč O2 měla kliky na dveře, ne madla jako v autobuse. No to je jedno, řešit už to nebudu. Každý na to má svůj názor a svůj jsem napsal. Hádat se tady s tebou nebudu, páč takhle si to stejně nevysvětlíme a dlouhodobě to zkoumat na 10ti autech nebudu, abych ti dokázal opak :)

 

PS: já jezdím po Praze bez zástěrek a auto mám furt čisté, narozdíl od aut, které jezdí mimo Prahu. Přítekyně jednou vyjela s autem do Č. Lípy a zpět a měla ho asi tak 100x špinavější, než já po 3 měsících bez mytí po Praze.

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš a u Tebe to maloměšťáctví čiší z každého slova. Ať si každý pořídí co chce a třeba se hned novému autu vy.ere na střechu. Ale rozhodně nikdo neočekává, teda středně inteligentní člověk že z OIII někdo bude sedět na zádeli. Možná si to myslí ti, co si myslí, že si ostatní myslí, že si ti druzí těch druhých sednou... :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44:  

Málo to tady čteš, z některých příspěvků některých nejmenovaných uživatelů to přímo čiší. Kdo chce, najde si to tady, nebo v jiném vlákně této sekce.

Ad zástěrky - musím dát za pravdu Hravcovi - aerodynamika je záludná, a to že to u jiných aut nefunguje (sám zástěrky nemám a nikdy mít nebudu), nutně nemusí znamenat, že u OIII to nemá vliv třeba na menší špinění klik. To totiž musíš vyzkoušet, abys to mohl posoudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zítra mi zástěrky doveze PPL a pak objektivně podám informaci... ale viděl jsem na srazu kačerovo auto "s" a měl fakt čistou horní část všech dveří.... já předtím než jsem jel na myčku jsem měl zas**ný i boční okna, kačer 225-17" já 195-16"....

 

a jsem jelikož jsem sportu a Olympiády, se zástěrkami mi příjde  i toto

 

to mc2uba, souhlas opravdu s tím, že když jezdím jen po městě není auto tak špinavé jako na dálnici a mimo město, ale jen po městě bohužel či bohudík nejezdím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejhorší jsou právě ty kliky, je to dost nepříjemné, při jízdě z hor přes Rakousko, tam byly zevnitř krystaly soli....

 

velký vliv na nešpinění zadní nákladové hrany a otvírání kufru u liftbacku bylo když jsem dodal orig. spojlerek (lízátko) z 1,8 TSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

velký vliv na nešpinění zadní nákladové hrany a otvírání kufru u liftbacku bylo když jsem dodal orig. spojlerek (lízátko) z 1,8 TSI

 

Já teda nemám zkušenost bez toho lízátka, ale s ním se to špiní jako prase ... po cca 200km pokud je trochu mokro mám skoro nečitelnou RZ, ovládání kufru i nákladová hrana špinavé fakt hodně. Dáváal jsem t oprávě do souvislosti s tím lízátkem, ale pokud to s ním je ještě horší, tak potěš koště :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji, na tom nadměrném špiněním OIII něco bude. Přes vánoce jsem byl na chatě u známých a v jednom úseku u nějakého staveniště bylo na cestě v úseku 100m lehké blátičko. Přijeli jsme všichni zhruba stejně stejnou cestou a ze 4 aut (OII, Fabka atd.) byla moje OIII výrazně nejšpinavější, zacákaná až po okna. 

 

Pak nahoď prosím Hravče foto, jak zástěrky vypadají na autě....

Editováno: , autor: Kubis001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak světla se skoro vůbec nešpiní!

 

jinak tady vidíš na Lucasseho bílé O III zadní zástěrky, resp je tam ani nevidíš, jel jsem za ním a vůbec jsem si jich nevšimnul a to tu někdo blafal, že na bílém jsou vidět....

 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat majitelů OIII Combi (Elegance) vyrobených koncem roku 2013 (50. týden a kolem) zda mají zespodu podlahy kufru šňůrku a háček, který drží tuto podlahu zvednutou. Já ji v autě nemám, prodejce říká, že ani ostatní v podobný čas vyrobené vozy, ale infolinka Škoda říká, že to z výbavy nevypadlo.

Tak babo raď. Jestli se i tohle stalo terčem pro úspory tak to tedy NEní SIMPLY CLEVER

 

 

post-3994-0-55024800-1389377188_thumb.jp

post-3994-0-12862100-1389377487_thumb.jp

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat majitelů OIII Combi (Elegance) vyrobených koncem roku 2013 (50. týden a kolem) zda mají zespodu podlahy kufru šňůrku a háček, který drží tuto podlahu zvednutou. Já ji v autě nemám, prodejce říká, že ani ostatní v podobný čas vyrobené vozy, ale infolinka Škoda říká, že to z výbavy nevypadlo.

Tak babo raď. Jestli se i tohle stalo terčem pro úspory tak to tedy NEní SIMPLY CLEVER

 

Ja to tam nemam. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŠA nepotřebuje českýho zákoše. Prodej v ČR je pár desítek tisíc kusů ročně, to je nepatrný % z celkový produkce. Fabrika obrací pozornost na zákoše na trhu, kterej TÁHNE - Čína, Rusko, Indie... tam je perspektiva statisícovejch ročních prodejů a z něj plynoucích zisků miliard $$$ a €, tak tam se taky přihlíží k požadavku kupujícího. Názor tuzemskýho zákoše nikoho nezajímá, to je hlas volajícího na poušti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci polemizovat - fakta a skutečnosti hovoří jasně. Domácí trh je to poslední, o co se vedení z Boleslavi zajímá v momentě, kdy se řeší dostupnost kvalitnějších výbav nebo širšího sortimentu doplňků, případně možnost individuálně volit komponenty bez ohledu na provedení/motorizaci zbytku auta. Beru námitku, že k výkonnějšímu agregátu nelze nabízet ABS bez ESP a aktivních dalších vyfikundací - safety first. Proč ale ke slabšímu motoru to U AUTA OBJEDNANÝHO K PRODEJI NA ÚZEMÍ ČR nejde doplnit ani jako volitelná výbava za příplatek - ovšem pro export do nejmenovanýho jinýho státu €urohujerskýho Údu se to běžně montuje? Pochop - nevyčítám absenci technicky nerealizovatelnýho řešení, kritizuju nezájem nabízet stejný varianty jako jdou na export i v tuzemsku. Je spousta lidí, kteří by si i připlatili za něco, co se "ven" dodává bez příplatku, bohužel pro ČR neexistuje ani taková možnost. To mne sere nejvíc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neber to jen u jednoho typu - porovnej poměr prodanejch kusů doma/venku u každýho typu zvlášť a srovnej úroveň nabízenejch výbav pro tuzemsko/export s cenama.

 

Prostě tuzemsko je vnímaný jako někdo, kdo je povinnej kupovat auta bez možnosti vlastního projevu zájmu o cokoliv, myslím že nejlíp to vystihnul nebožtík v černým roláku od vohryzku - "my určíme co naši zákazníci potřebujou".

 

Přesně takhle se škodofka chová vůči tuzemskýmu trhu - i kdyby se na něm prodalo půl mega kusů za jedinej rok, pořád bude mít mínění tuzemskýho zákaznictva menší váhu než požadavky nějakýho šikmáka v Číně. 

 

Platilo to za komančů, platí to 10x tolik po převzetí Bolky koncernem - ve všem. Dřív to diktoval Kreml, dneska Vlkohrad.

 

Nikdo se nevzpírá, nikoho to nezajímá - a kdo má třeba i nějakou sebemenší pravomoc to nějak ovlivnit, tomu se nějak zavře huba = Pecunia non olet.

 

Pak se může každej divit a pozastavovat nad faktem, že škodovce utíkají TUZEMŠTÍ zákoši ke korejským nebo japonským výrobkům. Nihil novi sub sole...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to ti klidně prozradím. Ochcávky jsem měl tři po sobě, tak to chtělo změnu. Tohle je zase už druhej VW po sobě, ale kdyby vyjela RS o chlup dřív, asi bych teď jezdil v ní. S úrovní výbavy RS nemám naprosto problém a za prachy, co mi stál VW bych do RS už neměl co dát. Ale je to taky rozdíl třídy, to je jasný.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...