Sighart Vloženo 6. Květen 2014 Sdílet Vloženo 6. Květen 2014 Tak to mám neskutečnou radost. V současné OII mám volant pošitý kůží a na deváté a třetí hodině je právě ta perforovaná a moc mi to vyhovuje. Když to srovnám s tátovým koženým továrním volantem z OIIFL tak je to smutné srovnání v neprospěch továrny. To mi MB udělala velkou radost. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 (editace) doporučuji TOTO těm co mají textilní potahy, neb ta loketní opěrka se neskutečně zasírá, měl jsem v O II FL a max. spokojenost - mají i různé podšití (červená a bílá, krom černé) Editováno: 9. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 7. Květen 2014 Sdílet Vloženo 7. Květen 2014 Koukám, že na tom autě mají také vytlačený důlek v madle ruční brzdy jak se mačká o loketku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 V nabídce prošití bílé, červené i černé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Flag - jasně že se mačká o loketku, když s opěrkou v původním designu "jaxitaxi" nikdo nepočítal. A ani když ji nějakej "umělec inžinýr" navrhoval, tak mu jeho nulová představivost nedokázala vytvořit prostorovej obrázek, podle kterýho by aspoň učunil na spodku loketky vybrání pro zdviženou ručku - prostě pravá ruka jako obvykle nevěděla a ani neví, co dělala a dělá ta levá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 A to se omačkává i když je opěrka zasunutá vzadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Zkoušel jsem a opěrka je v kontaktu se zataženou ručkou jen když je docela vepředu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Mno u RS ani to ne, tady znamená zatažená ruční brzda o 3 zoubky víš než normal. Takže dokud se nevytahá lanko, tak cajk :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 No, je fakt že musí být hodně zarvaná aby se dotkla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Mě se loketka ručky nedotýká ani když ji ,,zarvu" a opěra je vepředu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 (editace) Zkoušel jsem a opěrka je v kontaktu se zataženou ručkou jen když je docela vepředu. ... a dole.... mně se také nedotýká... Editováno: 9. Květen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Tak ve finále to nebude tedy tak žhavé... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 tak jako většina much, vlastně mušek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Mě taky přijde, že lidi už nevědí, co by na autu našli a vytkli, vymýšlí si už nesmysly. Takovým lidem jedině poradit, ať si koupí BMW, nebo vlezou do nějakého korejce či Itala....aby viděli co je to závada 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 dnes už i francouze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Květen 2014 Sdílet Vloženo 9. Květen 2014 Jojo, na ty jsem zapomněl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 Zrovna konflikt ruční brzdy s loketkou považuji za docela zásadní vadu. To je prostě šlendrián ve vývoji a je ostudné, že se to dostalo do sériové výroby. Ještě navíc s poznámkou v návodu, že před zatažením ruční brzdy je nutné odsunout loketku dozadu. To jako při každém rozjezdu v kopci? O nějakém vrzání či rachtáni jsem ochoten diskutovat, ale tohle je přece už z principu blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 Buď rád, že je vůbec posuvná, to u všech aut není.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 (editace) už je nové video pro O III - daleko hezčí a zajímavější - ještě že ty drony existují, jinak ba to tak pěkně nenatočili... Editováno: 12. Květen 2014, autor: Hravec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Jo pěkný, překvapuje mě, že je tam ještě dost ruční práce (nandavání nárazníků atd....), na konci na parkingu polovina aut bílých Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Vsak taky skoro všechny SOU služební tam ;D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 JJ, to je klidně možné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 teď jsem se díval a asi jsem objevil Ameriku, že u naftových CR motorů už na rozdíl od PD motorů není chladič paliva vracejícího se do nádrže ... trochu mi to hlava nebere... CR má přeci větší tlaky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Asi usoudili, že to není nutné, protože ve skutečnosti CR u OIII má " jen" 1800 barů (OII 1600 - 1800 barů), na rozdíl od starších solenoidových PD s 2050 bary a PD s piezovstřikovači dokonce až 2200 barů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Taky se jedná o to, ODKUD jde zpáteční vedení do nádrže - jestli je přepad ještě před vysokotlakým čerpadlem, tak chladič může bejt zbytečnej, jestli ale do přepadu jde palivo až ZA vysokotlakem, tak tam by chladič opodstatnění měl. Řekl bych, že v tom uspořádání mezi PD a CR bude určitě nějakej rozdíl v místě vzniku vysokýho tlaku minimálně, takže tam bude určo i rozdíl v místě přepadovýho odvodu nadbytečnýho paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.