wolfspitz Vloženo 8. leden 2015 Vloženo 8. leden 2015 Velké plus je že na zadním víku není ten děsnej prolis a zlom v oblasti RZ. Pokud se od toho ustopí bude to daleko hezčí. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. leden 2015 Vloženo 8. leden 2015 Bylo to i tady zmiňovaný - že ten zasranej prolis kolem tabulky s číslem chce Kabaň udělat na všem, co mu projde paprčema, že ten prolis jako dělá ideální polohu pro tabulku s ohledem na čitelnost, osvícení číslovkama, omezení znečištění atd. Kecy, kecy, kecy. Citovat
patrikcevela Vloženo 9. leden 2015 Vloženo 9. leden 2015 Tak si ho vygitujte ked sa vam tak nepaci. Ja si myslim ze je bozi 1 Citovat
machinho Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 Tak si ho vygitujte ked sa vam tak nepaci. Ja si myslim ze je bozi Souhlas, ten prolis vypadá skvěle, přijde mi to originální :-) 1 Citovat
mike_k Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 Originalni to je. Neznam zadne jine auto, o kterem by si tolik lidi myslelo, ze je vzadu nabourane i kdyz neni. 1 Citovat
machinho Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 Tomuhle názoru nerozumím, je to jak když to je nabourané, nikdy mi to tak nepřišlo :-D Citovat
mike_k Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 (editace) No opravdu hodne lidi pri prvnim spatreni zadni casti O3 pojalo dojem, ze uz to majiteli nekdo naboural. Ja taky a to i po dojeti az k tomu autu. A kdyz pouzijes google vyhledavani tak zjistis, ze to opravdu neni jen par lidi. Editováno: 23. leden 2015, autor: mike_k Citovat
machinho Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 Tak jsem asi jeden z mála :-D nevím na první dojmy si moc nepamatuju jo vlastně wow je to octavia nebo rapid? To jen projela kolem mě , podruhé jsem se na ní nalepil a upřeně a s úsměvem jsem hleděl na led zadní světla , nevybavím si ze bych se pozastavil nad prolisem přišlo mí ze to k tomu autu patří a vůbec by mě nenapadlo ze někdo to bude přirovnávat k nabořenymu autu :-D 2 Citovat
Napalm Vloženo 23. leden 2015 Vloženo 23. leden 2015 Machinho: Tak jsme minimálně dva, ...já se o nějaké podobnosti s bouraným kufrem, dozvěděl až tady na fóru.... jinak by mě to ani nenapadlo... mimochodem dnes mě příjde podobný "zadek" u combi Superb a Octavie.... hlavně z dálky... Citovat
radim1234 Vloženo 24. leden 2015 Vloženo 24. leden 2015 nabouraný jsem ještě neslyšel, mockrát ale to, že to je jak z ohýbačky v klempířské dílně na rohu...mně se to teda moc nelíbí, ale není to zásadní věc Citovat
Clint Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 (editace) Chlapi, nechce se mi procházet celé vlákno, řešil tu někdo tyhle problémy? 1/ Uvolněný černý venkovní plastový dekl před čelním oknem (v něm jsou ostřiky) , mám ho na pravé straně vypadlej, nasadili ho sice, ale prej je to nějaké pofidérní a mám to ještě prej pořešit. 2/ Zkřížené dvířka kastlíku u spolujezdce, při otvírání drhnou na pravé straně. (zkoušel jsem za dvířka vzít a nějak se to hejbá v těch pantech či co...., bude to chtít vyndat a prohlédnout) 3/ Nejde vyhřívání zadního okna (lift)...resp jde, ale nejdou tři vrchní drátky, které prochází brzdovým světlem v okně. 4/ Špatně funguje senzor Kessy u řidiče, většinou nejde zamknout dotekem kliky a odemčení trvá déle. (na pravé straně to funguje normálně) Editováno: 26. leden 2015, autor: Clint Citovat
Napalm Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 (editace) 1.) Ano tohle jsem tady řešili (taky už nevím kde), tento problém mají skoro všechny OIII, prostě to tam zatlač v celé délce předního okna a je klid... jen pozor - občas drnčí konce toho plastu o přední sklo, fakt hroznej zvuk... já to podlepil oboustranku (dle dobrých rad) a drží to zatím suprově Editováno: 26. leden 2015, autor: Napalm Citovat
Clint Vloženo 26. leden 2015 Vloženo 26. leden 2015 Tak bod 3 je vyřešen, není to výhřev, ale prej antény, proto to nehřeje. Akorát v autorizáku to nevědi :D Citovat
libero Vloženo 30. leden 2015 Vloženo 30. leden 2015 http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-octavia-rs-belgicke-policie-vypada-jak-kitt-knight-ridera/ Citovat
Flag Vloženo 11. Únor 2015 Vloženo 11. Únor 2015 Chlapi, nechce se mi procházet celé vlákno, řešil tu někdo tyhle problémy? 1/ Uvolněný černý venkovní plastový dekl před čelním oknem (v něm jsou ostřiky) , mám ho na pravé straně vypadlej, nasadili ho sice, ale prej je to nějaké pofidérní a mám to ještě prej pořešit. 2/ Zkřížené dvířka kastlíku u spolujezdce, při otvírání drhnou na pravé straně. (zkoušel jsem za dvířka vzít a nějak se to hejbá v těch pantech či co...., bude to chtít vyndat a prohlédnout) 3/ Nejde vyhřívání zadního okna (lift)...resp jde, ale nejdou tři vrchní drátky, které prochází brzdovým světlem v okně. 4/ Špatně funguje senzor Kessy u řidiče, většinou nejde zamknout dotekem kliky a odemčení trvá déle. (na pravé straně to funguje normálně) 1/ Také jsem se s tím u svého aouta setkal. Sundal, vyčistil od bordelu a nacvakl zpátky. Snad dobrý 2/ Ne neškrtá 4/ Tohle mi připadá jak kdy. Někdy se stihne otevřít než zatáhnu za kliku, jindy to trvá. Zamykat někdy musím přejet dvakrát. U spolujezdce nevím. Citovat
Clint Vloženo 11. Únor 2015 Vloženo 11. Únor 2015 Tak kastlík údajně napasovali správně a Kessy vyměnili celou kliku se senzory, takže to údajně funguje. Dnes bych si měl auto vyzvednout. Citovat
bojler Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Změny motorů: 1.2/63kW > 1.2/63kW (nedochází k úpravě výkonu na 66kW) 1.2/77kW > 1.2/81kW 1.4/103kW > 1.4/110kW 1.6/77kW > 1.6/81kW Citovat
bicista Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 (editace) Krasa, nova prace si zada novy vuz. Tak jeste vydrzim s objednavkou na 1.4TSI/110Kw. Nevite od kdy pujde konfigurovat MY2016 ?? zuistane u 1.4 stale moznost kombinace s DSG ??Nevite k tomuto motoru neco blizsiho ?? N.m , spotreba ? co vypinani valcu ?? je s nim nebo bez ? jelikoz Passat ma u toho motoru prave vypinani valcu - fuj !! Editováno: 3. Březen 2015, autor: bicista 1 Citovat
Pawouk Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Přítomnost/nepřítomnost systému ACT by mně také zajímala (mimochodem je popsán v původní škodovácké učební pomůcce i když ve škodovkách nebyl použit). U SIII bude s ACT. U koncernu byl přítomen i ve variantě 103 kW (kód motoru CPTA). Nm budou stejné = 250. Citovat
bicista Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 No hlavne pokud to bude mit ACT co to udela s cenou. U VW byly kdysi rozdily mezi 103kw a 110KW s ACT bezmala 35 tis. (byla ale moznost volby)Tady predpokladam volba nebude. Takze by mne zajimalo zda 1.4TSI/110kw bude na stejne cene jako nynejsi 103kw. Jelikoz jestli zdrazi tak to je pro prusvich a musel bych objednat radsi ted hned starsi verzi. Citovat
Hurikan88 Vloženo 8. Březen 2015 Vloženo 8. Březen 2015 (editace) Odstaveno, jedna z prvnich.. Editováno: 8. Březen 2015, autor: Hurikan88 Citovat
Clint Vloženo 9. Březen 2015 Vloženo 9. Březen 2015 Mě se zase samy včera za jízdy otevřely zadní levé dveře Citovat
Napalm Vloženo 9. Březen 2015 Vloženo 9. Březen 2015 Předpokládám, že jen na pojistku (zaklapnutí).... nojo musíš s tím víc tříšknout .... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.