chleidy Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 ...další test, zaměřený na dynamiku a spotřebu základní motorizace... http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/testujeme-skodu-octavia-iii-1-2-tsi-pomer-dynamiky-a-spotreby-neni-tak-marny/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Hezký uvidíme za tři roky . Stará 1.2tsi to byla taky samá chvála Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 23. Únor 2013 Sdílet Vloženo 23. Únor 2013 Vždyť to jede lépe, než 1,6TDI. Opravdu jsem se před pár dny zasmál, když jsem na stránkách Škodovky k tomuto motoru nalezl popis "výkonný a úsporný motor 1,6TDI 77kW" :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) Jede určitě dobře mam starou 1.2 v octavce a na ježdění po městě a okrskach super jsem spokojen . Nevýhody každych 20tkm měním řetěz a po akci novej soft trošku větší spotřeba a línější auto . Ja vím tohle-je jiný prý lepši motor ,ale to mě při koupi stare 1.2 řikali taky taky mate tam řetěz ten se nemění a ten měním Editováno: 24. Únor 2013, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Však jo, teď tam je řemen, co se prý má kontrolovat (ne měnit) až někde kolem 250 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Dnes jsem me moznost bezprostredne presednout mezi mou O2 v max. vybave a O3 v max. vybave a interier O3 pusobil zcela jednoznacne lacineji a to uplne vsude. Ve srovnani s konkurenci to neni zadna katastrofa, ale ve srovnani s O2 je to proste krok dozadu. Nenasel jsem v interieru nic, co by se mi u O3 libilo vice. Zduraznuji, ze hodnotim nejvyssi vybavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 ...jelikož jsem nikdy neměl v autě MFA, můžete mě někdo říct jaké informace zobrazuje, předpokládám, že teplota oleje je až v Maxi Dotu...dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) mike_k: s tím souhlasím. Ono je to relativní. Samozřejmě, dát mi někdo na výběr, vezmu OIII. A to z jediného důvodu: mám rád nová auta a je nesmysl vybírat si model který se přestal vyrábět. Líbí se mi velká auta a ačkoli mi ta velikost v případě OIII příliš smysl nedává, je větší a tím pro mě lepší. Interiér OII, řekněme si upřímně, začíná působit zastarale. Tedy je pořád hezký, stále nikoho neurazí, no například výdechy ventilace na palubce zrovna aktuálně nepůsobí a navíc neumí směrovat vzduch na horní, či spodní část bez toho, aniž by se uzavírala klapka (= chybí ten "jazýček'). Poslední modely OII neměly už ani vzadu měkčenou horní část výplně dveří a na mnoha místech se očividně šetřilo. Přes to všechno se ale v OII cítím lépe. Má dle mého hezčí budíky, ačkoli je sice barevný příplatkový MaxiDOT v OIII lepší, zbytek budíků na mě působí jako z Fábie. Tak samo schránka před spolujezdcem (to u se zde řešilo) a jak zde bylo ji x-krát uvedeno, interiér nejen vypadá, ale je z tvrdých plastů. Mám rád minimalismus, no v případě OIII je palubka až příliš strohá (ozdobné lišty by neškodily). Základní rádia se zde také řešila, netřeba se znovu vyjadřovat. Totéž platí o zadní nápravě, nejel jsem však s ní, nemohu soudit. Myslím, že OII sice postupně stárne, no kvalitou provedení je stále naprosto dostatečná a příjemná. Po usednutí mám k autu takový nějaký vztah, u OIII se cítím prostě jen jako mezi plasty. Možná se to ale změní časem, možná až někdy budu OIII vlastnit (aspoň přes firmu). Editováno: 24. Únor 2013, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) ...jelikož jsem nikdy neměl v autě MFA, můžete mě někdo říct jaké informace zobrazuje, předpokládám, že teplota oleje je až v Maxi Dotu...dík MFA zobrazuje : hodiny, ujete km, Trip Km. prumernou spotrebu, dlouhodobou spotrebu, aktualni spotrebu, ukazuje zarazenou rychlost a radiciho asistenta, dojezd na nadrz., varovani prekroceni rychlosti, venkovni teplotu, rychlost v km. snad jsem si vzpomel na vsechno. Do Maxi dotu pravdepodobne u nove OIII, taky nepujdu, prijde mi to jako vyhozeny peniz, pro mne potrebne MFA zobrazuje co potrebuji a za 5000,- si dopreji neco jineho. Editováno: 24. Únor 2013, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Tohle celé čtení o 104 stránkách bych jako celek vyhodil. Oslovilo to z Vás někoho? Tlachání a nepodstatné skoro keci. Připadá mi to, že 2/3 z Vás nemá co dělat a zabývá se krávovinama. Tet mně doslova dostala teplota oleje ve vaně...4/5 lidí na ukazatele nekouká, jen někteří na tachometr. A ti zkušení už ani to ne. Periférně jen sledují signalizace kontrolek. Někteří by snad chtěli, aby to ukazovalo i pořadí zapalování ve válcích...At si koupí rádia od čínanů, to bliká jak vánoční stromeček a můžou být spokojení. Uvědomte si, že nejhorší investice, která existuje, je auto. Existuje přeci mnoho příjemnějšího, ale k takovému názoru musí člověk dospět. Co takhle třeba teplota výfukových plynů v rouře na konci výfuku? Nebyla by třeba taková inormace na budících? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Diagnostiku, tak nějak tady jen poletuješ, občas rýpneš, chceš mazat 104 stránek, vše je pro tebe tlachání a keci. Vzhledem k tomu , že tady problematiku OIII zvládáš a všemu rozumíš nejlépe, tak nějaké zajímavá témata o OIII nahoď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) 1/3 je inteligentní, zbytek o ničem. Neboj, ty zajímavá teprve příjdou...Jen, co se to trocha rozjezdí. Že tomu rozumím nejlíp? To si o sobě nedovolím tvrdit, ale vím toho dost. Když tohle všechno člověk čte, který o OCT III něco ví, tak se u něčeho musí velmi hodně smát, u něčeho mnoho divit, někdy nasrat, co všechno se dá překroutit,vymyslet, domyslit. Tohohle se teda učastnit nebudu...Škoda místa na serveru. Editováno: 24. Únor 2013, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 tak vytvor nejaky seznam inteligentniho povoleneho obsahu prispevku a seznam inteligentnich povolenych temat k diskuzi, abychom zde tedy jen netlachali o nepodstatnych vecech. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Dnes jsem ji koooonečně viděl bez svého přičinění "live" a dovedu si představit u baráku- mít náladu za to zase vyhodit peníze. Jen mi ten zadek připadal jako by na to někdo šlápl a nebo to mělo plný kufr. Jaksi to sedí jak narvaný forman. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) Já bych rád našel nové téma o O3 co třeba říkáte na víko kufru? Já mám 197 cm a celkem v klidu dosáhnu, ale třeba moje přítelkyně by mohla mít problém při zavírání kufru. Nechybí vám možnost elektrického otevírání kufru jako to má třeba Superb? Myslím si, že by u tak velkého výka, které se otevírá celkem dost vysoko bylo fajn Jinak teď jsem se koukal na docela dlouhé video z výroby O2 FL celkem jsem se občas i zasmál. Třeba u tmelení kapoty, podběhů apod. Všechno je děláno strojema a celkem dost prasácky, takže se ani nedivím, že to vypadá tak, jak to vypadá. Ale na videu je přímo vidět jen podběhy, prahy a podvozek, kde to normální člověk vůbec nevidí. Ale stejně se to podle mě tmelí i v motorovém prostoru (narážím na to, že tu někdo říkal, že to vypadá tak prasácky, že by to snad každý opravář udělal lépe, i kdyby by měl obě ruce levé) a pak mě hodně rozesmálo osazování auta předním sklem. Stroj na okno napatlá lepidlo, pak to čapnou dva frajeři, prsknou to na auto, asi 6x z každé strany do toho bouchnou pěstí a hurá, okno je na autě nebo celkem hezké holky, jak v rychlosti kontrolují kvalitu laku. A ještě tam bylo kodování ŘJ, kde mistr nakodoval klíčky, spároval s immo a autem dohromady asi za 10 vteřin, včetně přesného trefení z místa řidiče do zámku auta. To jsem fakt čuměl. Jsem vybral jen tak nejlepší věci z celého výrobního procesu. Celé video zde: Editováno: 24. Únor 2013, autor: mc2uba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) kubo. .......... video je hodne stary nehlede na to,... rika ti neco efektivita vyroby ? ...... dneska se musi proste delat rychle vsechno, nehlede na to kdyz se ma delat cca 1200 octavii denne to musi pak vsechno odsejpat jak po masle, protoze jakmile prijde problem,... je to problem pro vsechny ........ nehlede na to ze se snazi ulehcovat vyrobni proces co nejrychleji aby to nebrzdil zadny robot ci co,... pak taky ale zalezi na tom co z toho vznikne .......... kvalita / rychlost ........... myslim si ze u skodovky to tak hrozny neni ..... ve stejnych automobilkach to funguje uplne stejne ........ samozrejme pokud nekupujes BUGGATI VEYRON ci FERRARI apod....... tam za ty prachy mas uz rucni vyrobu ale taky ta cena potom na to vypada a hlavne nedelaji 1200 aut denne takze urcite bych vyrobni video nehanil,... ono treba jinde je to jeste horsi viz. krabicky typu DACIA apod....... ve video o DUSTERU nevidim zadnej problem jak u OII samozrejmem myslim tim pristup vyroby,... kvalita a ostatni veci je jina zalezitost a v tomto vlaknu by to bylo na hodne dlouho U licovani dveri SANDERA sem se hodne pobavil,..... ale kdyz je to nutnosti musi se to udelat Editováno: 24. Únor 2013, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 Já to tím nechtěl hanit Mě osobně je celkem jedno, jak ten tmel vypadá, do motorového prostoru se mi nikdo nekouká, kromě mě a mechaniků a těm je to jedno Roboty chápu, kdyby tohle dělali ručně, tak udělají 3 Octavie za den a ne 1200 za den Samozřejmě to podporuji a nemám proti tomu námytky. Ale spíš mě fakt pobavilo, jak tam ti lidi musí být přesní, rychlý a nic jim nesmí trvat déle, než je zdrávo Prostě mazec ale stejně ti roboti jsou rozkošní, jak tam mávaj těma dílama, rychle se hýbou, co by si tak mysleli "taaaaak, tady to kydnu, ještě tady .. haaaa, tady jsem zapomněl, rychle to tam kydnout taky a šup, další auto, ať to odsejpá" :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 24. Únor 2013 Sdílet Vloženo 24. Únor 2013 (editace) Co se kufru týče, je to relativní. Samozřejmě by se elektronické otevírání a zavírání kufru hodilo, například odjištění kufru přes dálkové ovládání je u OII opravdu jen k vzteku (nevím, jak to má řešeno OIII - ale předpokládám, že stejně). Když mám plné ruce, nijak mi to nepomůže, kufr musím otevřít tak jako tak, jen s tím rozdílem, že když mezi tím v kufru zapomenu klíče, auto se mi hned po zabouchnutí kufru zamkne. Na druhou stranu v této třídě, vím-li, ani konkurence tento systém běžně nenabízí a proto tedy při všech těch viditelných úsporách mě ani nepřekvapuje, že OIII není průkopníkem. Spíše dle selského rozumu nechápu, proč toto již relativně levné řešení není v dnešní době běžně dostupné (aspoň za příplatek) - mimo vyšší třídy tuto možnost nabízí stále jen málo aut. Ještě bych nahodil jednu věc: co říkáte na absenci asférického sklíčka v zrcátkách? U OII facelift, která o něj ke konci výroby také přišla, to vzhledem k velikosti zrcátek ještě spolknu. Opravdu ale nechápu, proč tuto bezpečnou položku Škodovka zcela zrušila už i u OIII, která má zrcátka zase menší a v dnešní době mi přijde též zcela zcestné, že nenabízí ani systém hlídání mrtvého úhlu. Kdysi asférická sklíčka nebyla, poté se objevila na straně řidiče, později na obou stranách, později zase jen na straně řidiče no a dnes, pějme ódy, toto hrozně drahé řešení opět již neexistuje. Opravdu to všechno jde od 10 k 5 a toto, na rozdíl od tvrdých plastů, opravdu hodně kritizuji, neboť se jedná o zásadní nedostatek v bezpečnosti a při nepřehlednosti auta, ačkoli průběžně provoz za sebou sleduji, se mi nejednou stalo, že jsem si auta v mrtvém úhlu málem nevšiml - nyní bude mrtvý úhel o to větší. K tomu míří asi má největší kritika, ačkoli se zdárně jedná jen o prkotinu... Editováno: 24. Únor 2013, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Souhlasím, odskok kufru nějak moc nechápu, stejně tam člověk musí sáhnout, aby ho otevřel, tak už je jedno, jestli mi odskočí nebo zmačknu čudlík na kufru, abych si to otevřel. Toho zrcátka jsem si ani nevšiml, nějak mi to nepřišlo, že by v tom nebylo moc vidět asi počítají s tím, že si všichni koupí bezpečnostní systémy a zrcátka nebudou v podstatě potřebovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 (editace) _Denis_: Podle me zjistili, ze v tech nadstandardne velkych zrcatkach je i bez toho videt skoro to same. Jinak si to moc nedovedu vysvetlit. Uspora je to samozrejme jasna, ale pokud by to byla uspora na ukor bezpecnosti, tak by si to podle me ani Skodovka, jako expert na uspory, nelizla. Dokonce se mi zdalo, ze v O2FL zrcatku vidim i do mrtveho uhlu lepe nez v F1 s asferickym zrcatkem. Ale na to abych ty auta postavil vedle sebe a objektivne to porovnal bohuzel nemam cas. Mozna nekdo kdo ma 2 kusy O2 jednu jeste s asferickym zrcatkem a druhou bez nej by to mohl porovnat. MC2uba: No mozna jsem nekde neco prehledl, ale O3 prece hlidani mrtveho uhlu nema, a uz vubec ne v zakladu. Editováno: 25. Únor 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 (editace) Hlídaní mrtvého úhlu má jenom Audi A3/A3 Sportback a od MY2014 ho bude mít Golf 7.Ta Audi zase nemá vyhřívané čelní sklo,jenom nezávislé topení.U Golfa bude vyhřívané čelní sklo v jarních ceních. Editováno: 25. Únor 2013, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 mike_k: však jsem neříkal, že má hlídání mrtvého úhlu a už vůbec ne v základu sice je to divné, když to má všechno ostatní, ale tohle ne každopádně když jsem s O3 jel, tak mi nepřišlo, že bych přes to zrcátko viděl nějak málo a že bych přehližel auta vedle sebe. Možná to bude tím, že O3 je dlouhá a proto mi stačí, když vidím v zrcátku aspoň trochu auta vedle sebe a taky, že jsem zvyklý se ohlížet hlavou a ne jen koukat do zrcátka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Dix1: takze jeste tak 5 let a mozna dojde i do Skodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 Jak - na jakém principu funguje hlídání mrtvého úhlu. Jak se předává informace /aku-opticky/?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 25. Únor 2013 Sdílet Vloženo 25. Únor 2013 mike_k: 5 let to být nemusí.Ono stačí změny k modelovému roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.