Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Jede určitě dobře mam starou 1.2 v octavce a na ježdění  po městě a okrskach super  jsem spokojen . Nevýhody  každych 20tkm měním řetěz a po akci novej soft trošku větší spotřeba a línější auto .  Ja vím tohle-je jiný prý lepši motor ,ale to mě při koupi stare 1.2 řikali taky taky mate tam řetěz ten se nemění a ten měním 

Editováno: , autor: zbek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem me moznost bezprostredne presednout mezi mou O2 v max. vybave a O3 v max. vybave a interier O3 pusobil zcela jednoznacne lacineji a to uplne vsude. Ve srovnani s konkurenci to neni zadna katastrofa, ale ve srovnani s O2 je to proste krok dozadu. Nenasel jsem v interieru nic, co by se mi u O3 libilo vice. Zduraznuji, ze hodnotim nejvyssi vybavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: s tím souhlasím. Ono je to relativní. Samozřejmě, dát mi někdo na výběr, vezmu OIII. A to z jediného důvodu: mám rád nová auta a je nesmysl vybírat si model který se přestal vyrábět.

Líbí se mi velká auta a ačkoli mi ta velikost v případě OIII příliš smysl nedává, je větší a tím pro mě lepší. Interiér OII, řekněme si upřímně, začíná působit zastarale. Tedy je pořád hezký, stále nikoho neurazí, no například výdechy ventilace na palubce zrovna aktuálně nepůsobí a navíc neumí směrovat vzduch na horní, či spodní část bez toho, aniž by se uzavírala klapka (= chybí ten "jazýček').

Poslední modely OII neměly už ani vzadu měkčenou horní část výplně dveří a na mnoha místech se očividně šetřilo.

Přes to všechno se ale v OII cítím lépe. Má dle mého hezčí budíky, ačkoli je sice barevný příplatkový MaxiDOT v OIII lepší, zbytek budíků na mě působí jako z Fábie. Tak samo schránka před spolujezdcem (to u se zde řešilo) a jak zde bylo ji x-krát uvedeno, interiér nejen vypadá, ale je z tvrdých plastů. Mám rád minimalismus, no v případě OIII je palubka až příliš strohá (ozdobné lišty by neškodily). Základní rádia se zde také řešila, netřeba se znovu vyjadřovat. Totéž platí o zadní nápravě, nejel jsem však s ní, nemohu soudit. 

Myslím, že OII sice postupně stárne, no kvalitou provedení je stále naprosto dostatečná a příjemná. Po usednutí mám k autu takový nějaký vztah, u OIII se cítím prostě jen jako mezi plasty. Možná se to ale změní časem, možná až někdy budu OIII vlastnit (aspoň přes firmu).

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jelikož jsem nikdy neměl v autě MFA, můžete mě někdo říct jaké informace zobrazuje, předpokládám, že teplota oleje je až v Maxi Dotu...dík

MFA zobrazuje : hodiny, ujete km, Trip Km. prumernou spotrebu, dlouhodobou spotrebu, aktualni spotrebu, ukazuje zarazenou rychlost a radiciho asistenta, dojezd na nadrz., varovani prekroceni rychlosti, venkovni teplotu, rychlost v km.

snad jsem si vzpomel na vsechno.  Do Maxi dotu pravdepodobne u nove OIII, taky nepujdu, prijde mi to jako vyhozeny peniz, pro mne potrebne MFA zobrazuje co potrebuji a za 5000,- si dopreji neco jineho.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle celé čtení o 104 stránkách bych jako celek vyhodil. Oslovilo to z Vás někoho? Tlachání a nepodstatné skoro keci. Připadá mi to, že 2/3 z Vás nemá co dělat a zabývá se krávovinama. Tet mně  doslova  dostala teplota oleje ve vaně...4/5 lidí na ukazatele nekouká, jen někteří na tachometr. A ti zkušení už ani to ne. Periférně jen sledují signalizace kontrolek. Někteří by snad chtěli, aby to ukazovalo  i pořadí zapalování ve válcích...At si koupí rádia od čínanů, to bliká jak vánoční stromeček a můžou být spokojení. Uvědomte si, že nejhorší investice, která existuje, je auto. Existuje přeci mnoho příjemnějšího, ale k takovému názoru musí člověk dospět. Co takhle třeba teplota výfukových plynů v rouře na konci výfuku? Nebyla by třeba taková inormace na budících? :kol-43:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1/3 je inteligentní, zbytek o ničem. Neboj, ty zajímavá teprve příjdou...Jen, co se to trocha rozjezdí.

Že tomu rozumím nejlíp? To si o sobě nedovolím tvrdit, ale vím toho dost.

Když tohle všechno  člověk čte, který o OCT III něco ví, tak se u něčeho musí velmi hodně smát, u něčeho mnoho divit, někdy nasrat, co všechno se dá překroutit,vymyslet, domyslit.

Tohohle se teda učastnit nebudu...Škoda místa na serveru.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych rád našel nové téma o O3 :) co třeba říkáte na víko kufru? Já mám 197 cm a celkem v klidu dosáhnu, ale třeba moje přítelkyně by mohla mít problém při zavírání kufru. Nechybí vám možnost elektrického otevírání kufru jako to má třeba Superb? Myslím si, že by u tak velkého výka, které se otevírá celkem dost vysoko bylo fajn :)

Jinak teď jsem se koukal na docela dlouhé video z výroby O2 FL :) celkem jsem se občas i zasmál. Třeba u tmelení kapoty, podběhů apod. Všechno je děláno strojema a celkem dost prasácky, takže se ani nedivím, že to vypadá tak, jak to vypadá. Ale na videu je přímo vidět jen podběhy, prahy a podvozek, kde to normální člověk vůbec nevidí. Ale stejně se to podle mě tmelí i v motorovém prostoru (narážím na to, že tu někdo říkal, že to vypadá tak prasácky, že by to snad každý opravář udělal lépe, i kdyby by měl obě ruce levé) a pak mě hodně rozesmálo osazování auta předním sklem. Stroj na okno napatlá lepidlo, pak to čapnou dva frajeři, prsknou to na auto, asi 6x z každé strany do toho bouchnou pěstí a hurá, okno je na autě :D nebo celkem hezké holky, jak v rychlosti kontrolují kvalitu laku. A ještě tam bylo kodování ŘJ, kde mistr nakodoval klíčky, spároval s immo a autem dohromady asi za 10 vteřin, včetně přesného trefení z místa řidiče do zámku auta. To jsem fakt čuměl. Jsem vybral jen tak nejlepší věci z celého výrobního procesu.

Celé video zde:

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kubo. .......... video je hodne stary :D;)

 

  nehlede na to,... rika ti neco efektivita vyroby ?

 

 ...... dneska se musi proste delat rychle vsechno, nehlede na to kdyz se ma delat cca 1200 octavii denne ;) to musi pak vsechno odsejpat jak po masle, protoze jakmile prijde problem,... je to problem pro vsechny ;) ........ nehlede na to ze se snazi ulehcovat vyrobni proces co nejrychleji aby to nebrzdil zadny robot ci co,... pak taky ale zalezi na tom co z toho vznikne  .......... kvalita / rychlost ...........

 

   myslim si ze u skodovky to tak hrozny neni ..... ve stejnych automobilkach to funguje uplne stejne ;) ........ samozrejme pokud nekupujes BUGGATI VEYRON ci FERRARI apod....... tam za ty prachy mas uz rucni vyrobu ale taky ta cena potom na to vypada a hlavne nedelaji 1200 aut denne :D

 

         takze urcite bych vyrobni video nehanil,... ono treba jinde je to jeste horsi ;) viz. krabicky typu DACIA apod.......

 

ve video o DUSTERU nevidim zadnej problem jak u OII samozrejmem myslim tim pristup vyroby,... kvalita a ostatni veci je jina zalezitost a v tomto vlaknu by to bylo na hodne dlouho :D

 

 

 

 

U licovani dveri SANDERA sem se hodne pobavil,..... ale kdyz je to nutnosti musi se to udelat :D

 

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to tím nechtěl hanit :)

 

Mě osobně je celkem jedno, jak ten tmel vypadá, do motorového prostoru se mi nikdo nekouká, kromě mě a mechaniků a těm je to jedno :D

 

Roboty chápu, kdyby tohle dělali ručně, tak udělají 3 Octavie za den a ne 1200 za den :D

 

Samozřejmě to podporuji a nemám proti tomu námytky. Ale spíš mě fakt pobavilo, jak tam ti lidi musí být přesní, rychlý a nic jim nesmí trvat déle, než je zdrávo :D

 

Prostě mazec :D ale stejně ti roboti jsou rozkošní, jak tam mávaj těma dílama, rychle se hýbou, co by si tak mysleli "taaaaak, tady to kydnu, ještě tady .. haaaa, tady jsem zapomněl, rychle to tam kydnout taky a šup, další auto, ať to odsejpá" :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se kufru týče, je to relativní. Samozřejmě by se elektronické otevírání a zavírání kufru hodilo, například odjištění kufru přes dálkové ovládání je u OII opravdu jen k vzteku (nevím, jak to má řešeno OIII - ale předpokládám, že stejně). Když mám plné ruce, nijak mi to nepomůže, kufr musím otevřít tak jako tak, jen s tím rozdílem, že když mezi tím v kufru zapomenu klíče, auto se mi hned po zabouchnutí kufru zamkne.

Na druhou stranu v této třídě, vím-li, ani konkurence tento systém běžně nenabízí a proto tedy při všech těch viditelných úsporách mě ani nepřekvapuje, že OIII není průkopníkem. Spíše dle selského rozumu nechápu, proč toto již relativně levné řešení není v dnešní době běžně dostupné (aspoň za příplatek) - mimo vyšší třídy tuto možnost nabízí stále jen málo aut. 

 

Ještě bych nahodil jednu věc: co říkáte na absenci asférického sklíčka v zrcátkách? U OII facelift, která o něj ke konci výroby také přišla, to vzhledem k velikosti zrcátek ještě spolknu. Opravdu ale nechápu, proč tuto bezpečnou položku Škodovka zcela zrušila už i u OIII, která má zrcátka zase menší a v dnešní době mi přijde též zcela zcestné, že nenabízí ani systém hlídání mrtvého úhlu. Kdysi asférická sklíčka nebyla, poté se objevila na straně řidiče, později na obou stranách, později zase jen na straně řidiče no a dnes, pějme ódy, toto hrozně drahé řešení opět již neexistuje. Opravdu to všechno jde od 10 k 5 a toto, na rozdíl od tvrdých plastů, opravdu hodně kritizuji, neboť se jedná o zásadní nedostatek v bezpečnosti a při nepřehlednosti auta, ačkoli průběžně provoz za sebou sleduji, se mi nejednou stalo, že jsem si auta v mrtvém úhlu málem nevšiml - nyní bude mrtvý úhel o to větší. K tomu míří asi má největší kritika, ačkoli se zdárně jedná jen o prkotinu...

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím, odskok kufru nějak moc nechápu, stejně tam člověk musí sáhnout, aby ho otevřel, tak už je jedno, jestli mi odskočí nebo zmačknu čudlík na kufru, abych si to otevřel.

 

Toho zrcátka jsem si ani nevšiml, nějak mi to nepřišlo, že by v tom nebylo moc vidět :) asi počítají s tím, že si všichni koupí bezpečnostní systémy a zrcátka nebudou v podstatě potřebovat :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

_Denis_: Podle me zjistili, ze v tech nadstandardne velkych zrcatkach je i bez toho videt skoro to same. Jinak si to moc nedovedu vysvetlit. Uspora je to samozrejme jasna, ale pokud by to byla uspora na ukor bezpecnosti, tak by si to podle me ani Skodovka, jako expert na uspory, nelizla. Dokonce se mi zdalo, ze v O2FL zrcatku vidim i do mrtveho uhlu lepe nez v F1 s asferickym zrcatkem. Ale na to abych ty auta postavil vedle sebe a objektivne to porovnal bohuzel nemam cas. Mozna nekdo kdo ma 2 kusy O2 jednu jeste s asferickym zrcatkem a druhou bez nej by to mohl porovnat. :)

 

MC2uba: No mozna jsem nekde neco prehledl, ale O3 prece hlidani mrtveho uhlu nema, a uz vubec ne v zakladu. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlídaní mrtvého úhlu má jenom Audi A3/A3 Sportback a od MY2014 ho bude mít Golf 7.Ta Audi zase nemá vyhřívané čelní sklo,jenom nezávislé topení.U Golfa bude vyhřívané čelní sklo v jarních ceních.

Editováno: , autor: Dix1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: však jsem neříkal, že má hlídání mrtvého úhlu a už vůbec ne v základu :D sice je to divné, když to má všechno ostatní, ale tohle ne :p každopádně když jsem s O3 jel, tak mi nepřišlo, že bych přes to zrcátko viděl nějak málo a že bych přehližel auta vedle sebe. Možná to bude tím, že O3 je dlouhá a proto mi stačí, když vidím v zrcátku aspoň trochu auta vedle sebe a taky, že jsem zvyklý se ohlížet hlavou a ne jen koukat do zrcátka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...