Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Primo v plose zrcatka to zacne blikat.

Racek08:

 

Jsou dva principy:

 

1.Samostatná čidla v zadní nárazníku-Audi Q7,A6,A7,A8,Passat B7,

 

2.Stavající čidla zadního parkovacího asistenta-vždy boční-Citroen C4 a Golf 7

 

U nové A3 asi bude ten první,ale nevím to na 100%.

Upraveno od Dix1

Tak to by nebylo marný, občas s tím mám v v OII problémy , ale auto za to nemůže - ten problém jde za řidičem.

MFA zobrazuje : hodiny, ujete km, Trip Km. prumernou spotrebu, dlouhodobou spotrebu, aktualni spotrebu, ukazuje zarazenou rychlost a radiciho asistenta, dojezd na nadrz., varovani prekroceni rychlosti, venkovni teplotu, rychlost v km.

snad jsem si vzpomel na vsechno.  Do Maxi dotu pravdepodobne u nove OIII, taky nepujdu, prijde mi to jako vyhozeny peniz, pro mne potrebne MFA zobrazuje co potrebuji a za 5000,- si dopreji neco jineho.

Toto, kdyz nic jineho, je trochu zavadejici odpoved a trochu bych tedy upresnil.

To co tam pisatel zminil je sice pravda, nicmene se na MAXiku zobrazuji rovnez info z navigace, multimedii, telefonu, a je zde spousta nastaveni pro vsechny mozne i nemozne podsystemy auta, pocinaje nezavislym topenim, pres nastaveni svetel, konce osvetlenim nohou.

Vychazim z MaxiDOTu u O2FL, u O3 to nebude jinak, ackoliv je spousta nastaveni presunuta na velky stredovy displej. Mimoch. se spousta vybaveni ani bez MaxiDOTu neda objednat, rozhodne to nejsou vyhozene penize, pokud tedy nehovorime o nejakem O3 "low end" za 300 kKc, ktere nema zadnou vybavu, a kde neni co zobrazovat :-) Pak to je samozrejme pravdou.

Dobrý den pánové. Mám na vás dotaz. Asi vás mnoho nebude ,ale bohužel mi do auta narvali i přes mou nevoly start-stop. Jasně už se to všude řešilo ,ale přece. Je tu někdo kdo tohle má a může mi předat nějaký zkušenosti ? Prodejce mi tvrdí že to jde vypnout ,ale ... když to vypnu určitě na mě bude svítit nějaká zasr* dioda na předním panelu a o to mám strach. Nemáte někdo zkušenosti když se to vypne jak moc bude auto otravný aby mě donutilo to zase zapnout ? Díky za postřehy.

 

(na auto čekám proto se ptám )

Upraveno od memory2

Ano, stop and start se dá vypnout tlačítkem, které je před řadicí pákou. Funkce se vypne do dalšího vypnutí motoru, po nastartování bude opět aktivní. Nevím, jestli se rozsvítí kontrolka, ale je to pravděpodobné, že na budíkách bude svítit ikonka.

 

Ale třeba si časem zvyknete a nebudete to vypínat vůbec. Ona to zas tak otravná funkce není.

 

Jen abych vám popsal, jak to opravdu funguje. Ráno nastartujete auto, dokud se neohřeje olej na min. 70 stupňů, tak je tato funkce neaktivní. Poté na každé křižovatce, když pustíte nohy z pedálu, tak se auto vypne, po zmačknutí spojky se auto nastartuje (než zařadíte, auto už je nastartované) a v klidu se rozjedete. Takže to v podstatě nikdo v běžném provozu nepozná.

mc2uba > Fajn takhle to zní poměrně nevině. Ale jde mi o kodrcání se v kolonách kde se člověk klidně po hodinovém poskakování může i 100x rozjet. Tam si myslím ,že vypnutí musí být jasná volba. Potom přece v létě jede klima a v zimě zase vyhřívání sedadel+topení....tohle mi přijde že ta baterka bude dostávat pěkně na frak a ten motor taky po tolika startech. Jasně startér a baterka jsou tomu přizpůsobený ,ale stejně,,kdybych nemusel nechtěl bych to tam ani zadarmo.

Ale díky za odpověď. Snad se s tím skamarádím

(jenom pro zasmání tuhle funci dávají údajně od nového roku povinně do Lamborghini)

Upraveno od memory2

Člověk se s tím musí naučit žít. Když uvidíš, že jedeš do kolony, tak si to vypnout apod. Jaký to má vliv na životnost motoru, startéru, svíček, baterie apod. nevím, ale jezdí s tím už docela dost aut a zatím jsem na to nějaké problémy neslyšel. Jedině potom můžeš ještě zkusit někoho najít, kdo ti to vypne přes VAG na trvalo a budeš mít klid úplně.

 

Upřímně s tebou soucítím, kdybych nemusel, tak bych si to tam taky nedal.

 

Tak v Lambu to sníží spotřebu z 24,5 l/100 km na úžasných 22l/100 km a to se přeci vyplatí :D

Nová položka v ceníku:

 

 

Koženka na zadní straně opěry předních sedadel-Elegance 500 Kč
 
DAB- 3000 Kč

Upraveno od Dix1

Ono to ani není proto, co chce zákazník, ale co chce EU :D

mc2uba >  Ale jde mi o kodrcání se v kolonách kde se člověk klidně po hodinovém poskakování může i 100x rozjet. Tam si myslím ,že vypnutí musí být jasná volba. Potom přece v létě jede klima a v zimě zase vyhřívání sedadel+topení....tohle mi přijde že ta baterka bude dostávat pěkně na frak a ten motor taky po tolika startech. Jasně startér a baterka jsou tomu přizpůsobený ,ale stejně....

Dost dobře nechapu, proč mají nekteri porad takovy hystericky strach ze systemu Start/Stop ? Aniž bych se nejak Skody (a jinych automobilek) chtel zastavat, tak si myslim, ze je to velmi uzitecne reseni jak pro auto a ridice, tak pro zivotni prostredi. Koncepce je samozrejme jiz davna, sam si pamatuji, jak kdysi v 80tych letech vysel samodoma navod na toto reseni ve Svete motoru :-)

 

Do aut se to zacalo zavadet prave az tehdy, kdy technologie a technika umoznila pouzivani techto systemu bez nejakych dopadu na zivotnost agregatu auta, tzn. po hromadnem zavedeni elektronickych systemu, kvalitnich baterii atd..

Ridic rozhodne nemusi mit strach ze soucasneho pouziti Start/Stopu a klimatizace, nebo pri pouziti spotrebicu s velkym odberem, ci poskakovani v nejakem "Trafficu". Algoritmus pro pouziti Stopu samozrejme sbira info ze vsech techto systemu, a Stop udela jen tehdy, kdyz je to pro ridice i auto zcela idealni.... To ale vse automobilka uvadi na svych webech, a povi Vam to i prodejci, takze trochu nechapu ?

 

Takze zadne strachy, a mam pocit, ze s objednavku Start/Stopu u nejakych slabsich motorizaci je s tim i "zdarma" 6ti rychl. prevodovka (jinak je5ti kvalt) :-)

Dneska jsem jel přes Boleslav a co mě překvapilo, kolik octavek jsem potkal. Rapit 0 octavek asi 6. Jinak proti mě stála černá s led předníma a než jsem se přiblížil, říkal jsem si, jestli to není nějakej Fkovej superb. Nějakého nesouměrně osvětlení jsem si nevšiml ale byl jsem dost překvapenej, jakej to má šajn :D Jak to někdo přirovnával k dením čínskejm led páskum, co nejsou ani vidět, tak to vůbec ne. Je to o dost víc výraznější i než obyč dení a za mě v černé barvě fakt super, z pohledu zepředu bych ani neřekl, že je to "jen" octavka.  

Myslím, že nebylo myšleno, že by to svítilo blbě jako čínské LEDky, ale spíš že to tak vzhledově vypadá. Nemá to žádný tvar, nic, jako bys to klasického světla natáhl pásek od čongů a hrál si na denní svícení :)

 

Pro porovnání: O3 a Audi

post-68241-0-17300900-1361789185_thumb.j

post-68241-0-88604300-1361789185_thumb.j

Mám strach proto ,že jsem četl i nějaké publikace například článek

"Systém start and stop: nikdo ho nechce, všichni ho mají" - stačí hodit do google. No a je možný že už je to metoda stará možná 20 let ,ale já se o to zajímám ani ne 20 dní tak proto to u mě vzbuzuje otazníky. Pamatuju si doby kdy jsem se vracel ze Strakonic z chalupy a na příjezdu před prahou standartně kilometrové kolony. Poskakování klidně i hodinu a půl. To se rovná klidně i 500x rozjezdů. Tak to mě trochu děsí. Ale jinak chápu ,že je to spojeno s elektronikou ,která si tohle snad ohlídá a spustí to jen v případě ,že si to může dovolit. Ale i tak jsem v tomhle nevěřící Tomáš.

Upraveno od memory2

Tak není nic lehčího než v tomhle případě ten systém vypnout ;)

Dnes jsem premeroval kurfr u OIII a je o 2 cm uzsi a nizzsi :(  snad se mi tam vsechny servisni kufry vejdou.

memory2: ještě můj poznatek se stop/start :) pokud po zastavení vozidla dojde k vypnutí motoru, zmačkneš spojku, auto nastartuje a pokud zas pustíš spojku, mělo by se auto vypnout. Ale nestalo se tak, takže je možné, že to udělá jen po prvé a pokud neproběhne nějaká delší prodleva, tak se systém automaticky vypne (tedy rozpozná popojíždění či kolonu)

mc2uba > To zní dost logicky a kdyby to tak bylo tak jooooo tohle by se mi líbilo. Díky

Nevím jak v koloně, ale na křižovatce jsem to zkusil ze srandy, jestli to bude pořád startovat, ale auto chcíplo poprvé a podruhé už ne :)

 

Nevím, za jak dlouho budeš mít své auto doma, ale budu mít O3 půjčenou ještě jedno, ale s DSG, kde to funguje trochu jinak, ale podstata bude stejná, tak to můžu vyzkoušet, jak se to bude chovat při popojíždění. Ale to auto budu mít půjčené nejdřív za měsíc, takže aby nebylo už pozdě. Nic méně, v autě to mít bude, takže se z toho stejně nevykroutíš :D

Upraveno od mc2uba

Tak na fotce to vypadá blbě. To ani nevypadá, že to tolik svítí. Ale k ty masce to docela sedí a k tvaru těch světel toho asi moc nešlo udělat aby to nevypadalo divně. A jak říkám, v ty černé barvě ty ledky vypadaj suprově a hlavně to svítí jako kráva :D

Budu rád když napíšeš postřehy .  Auto objednáno 14 dní zpět. I když mi vyhrožovaly ,že to bude 3 měsíce tak jsem optimista a doufám ,že max těch 6-8 týdnů ..

memory2: ok, když budu mít auto dřív jak ty, tak dám vědět, jak jsem to vyzkoušel :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.