Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

http://www.autofox.cz/index.php?idx=37527

 

Pohon všech kol bude k dispozici jen pro kombi, pro liftback nikoli. Ve 2Q 2013 by měly následovat verze RS a Scout, ve 2H provedení GreenLine a CNG. Nádrž na CNG bude mít kapacitu přibližně 100 litrů a zůstane zachována i nádrž na benzín. S verzí LPG se s ohledem na emisní limity nepočítá. Do dvou let dostane Octavia adaptivní podvozek (za příplatek), stejně jako Superb.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otazka kolik ten priplatek bude ;)

... pokud to bude moc, vetsina lidi se na multinu vysere a priplati si treba za neco jinyho,... protoze ty napravy jsou fakt defakto k nepoznani je pravda ze klika tluce vic oproti multine,... ale stejne beznej ridic to ani nepozna a ani treba nevi ze neco takovyho existuje,... ale debata o napravach tady bylo vcelku uz dost :D tak to nebudeme rozebirat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak, spis bych uvítal hlídání mrtvého úhlu, jako to ma VW, parkovacími čidly (vč. bočních) se zobrazenim na boční straně vnejšího zpětného zrcátka a současně vylepšení asistntů, snad i plynovu vzpěru na motorovém víku, což by mělo byt u faceliftu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Absenci hlidani mrtveho uhlu u OIII jsem vubec nepochopil - uz vubec ne v kontextu toho, ze uz OII pred koncem vyroby (a nejen ona) prisla o asfericke sklo v levem vnejsim zpetnem zrcatku...

 

Ostatni me tolik nebere, ani ty soucasne asistenty si do auta neporizuju - vyzkousel jsem, ne dekuji.

Plynova vzpera kapoty by byla prima, ale jde spise o optiku, resp. pri otvirani kapoty cca 1x tydne me jeji absence nijak zasadne nevadi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některé věci je třeba si schovat na FL, aby bylo co vylepšovat a o čem básnit :) Fakt je, že hlídání mrtvého úhlu chybí, přitom to není nic extra složitého a nemusí to být ani drahé.

 

Ale přece vůbec nejde o to, kolik to stojí - myslím náklady automobilky. Kolik si myslíte, že by stála např. couvací kamera do OIII.... byla by potřeba kamerka umístěná nad RZ, v kvalitě co má v sobě dnes kdejaký levný smartphone... náklady tak tři stovky max + kebely ? Zbytek už tam je, stačí dodělat software do Columbuse a je hotovo. U Yetiho za to chtějí příplatek 8 000 Kč. 

 

Všechno je to o marketingu a rozdělení jednotlivých modelů v rámci koncernu... i proto nemá OIII to hlídání mrtvého úhlu. Zase si musíme přiznat, že je otázka, kde by dneska byla škodovka nebýt toho, že jí po revoluci koupil VW.

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No možná ani tam ne, třeba by prostě nebyla jako spousta tradičních Českých firem....

Nicméně k té couvací kameře, nemyslím si že je to to nejnutnější.... jezdil jsem s X5 a dost to někdy klame.... zobtazni u auta co ma parkovací asistent a tedy i boční čidla, kdy se na displeji zobrazuje dráha vozidla dle natočení kol mi připadá mnohem lepší řešení.... kamerama význam u vozidel s vysokým zadkem o omezeným výhledem... což se o liftbeku ří i nedá.... snad pro kombi ano, ale....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...