Listopad 1, 201212 r Čekej ještě: - fotky detailů na facebooku - první fotku ve tmě - "únik" fotek ze zahraničí při nakládání do kamionu - první tři fotky na asfaltu - první fotku interieru - první testovací den odhalených aut pro novináře - první cena - ceník Upraveno Listopad 1, 201212 r od bojler
Listopad 1, 201212 r Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou... "Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu. Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství.
Listopad 1, 201212 r Pokud budou pořád jezdit tak jako dneska, tak hlavně nějakou co nevidět někde rozsekají, protože 160 km/h na dálnici na vrstvě vody v slušném dešti si neodvážil nikdo, jen tak Octavia na F značkách. Asi mají nějaké speciální gumy.
Listopad 1, 201212 r samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách
Listopad 1, 201212 r To je pravda, značka F je vlastně možná obdoba značek H, které kdysi znamenaly, že na auto se nevztahují rychlostní limity atd. A tady to platí i tak, že se na auto nevztahují ani fyzikální limity. Jo, dá se s tím jet i tak, jak si ani řidič Subaru netroufl, však je vidět jak bylo ve videu na minulé stránce. Ale právě v Subaru byla nějaká kancelářská krysa, v Octavii jel profík, který na okresce každou zatáčku jede řízeným smykem.
Listopad 1, 201212 r To jsem neřekl, že je nemusí jezdit podle předpisů, ale nepředpokládá se to Každopádně to byla rovinka, tak proč by neměl mít odvahu na to, aby s tím jel 160 kmh v dešti to že má někdo Subaru neznamená, že s tím umí jezdit je spousta lidí, co mají BMW a ani nevědí, že mají pohon na zadní kola a nebo mají řidičák ještě horký z tiskárny A proč by nemohl jet smykem každou zatáčku? Když je na to dost zkušený, tak proč ne ne nadarmo se říká .. jednou jedeš zatáčku řízeným smykem a už nikdy jinak
Listopad 1, 201212 r samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne Proto ale mají odjezděno stovky / tisíce kilometrů na okruhu a ne v ostrém provozu.
Listopad 1, 201212 r Nechci rozpoutavat nejaky flame ale taky kdyz jsou podminky tak na dalnici jezdim v desti nekdy tech 160 zatimco vsichni ostatni jezdi 100.
Listopad 1, 201212 r Ono je to právě mnohem lepší než se předjíždět rychlostí o 5km/h vyšší. Pak se do levého cpou na poslední chvilku, nebo tam rovnou zbytečně dlouho zůstávají.
Listopad 1, 201212 r Já bych řekl, že se nedá škatulkovat. Má-li řidič dostatek zkušeností a auto zná, může si dovolit jet i 160 na dešti, neboť cítí, co auto dělá a v případě nouze ví, co dělat.. Jede-li nějaký puboš s čerstvými papíry 160km/h a více, může být nebezpečný i na suchu... Sám v dešti v rámci bezpečnosti jezdívám méně, měl-li jsem však zpoždění, občas jsem jel kolem 160 i na mokru s tím, že samozřejmě na mokru nejezdím na tempomat a hodně vnímám chování auta.. To jsem však donedávna taky najezdil cca. 400 - 500km denně... Upraveno Listopad 1, 201212 r od _Denis_
Listopad 1, 201212 r samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách no jestli k tomu mohu něco říct dělam v automobilce a taky testuju auta na dráze, a řidiči kteří testujou auta na dálnicích co to auto dokáže nebo nedokáže, jsou úplně normální zaměstnanci a ne nějací profíci. Mnohdy jsou to horší řidiči než támhle blondýny, takže s tím že jsou to profíci školení v drsných podmínkách jsi úplně vedle Upraveno Listopad 1, 201212 r od bazycek
Listopad 1, 201212 r Aha, tak to bych čekal právě opak, že to budou profící a ne nějaké kancelářské krysy, které si půjčí testovací auto na cestu na oběd
Listopad 1, 201212 r Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou... "Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu. Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství. Lidově řečeno šaškárna :-) Hlavně mě dostává to, jak ze zamaskovanou verzi (včetně vnitřku) jezdí novináři to už je hodně divadýlko.
Listopad 1, 201212 r Korejec platí monstr kampaň, Škoda polepí nultou serii foliema. Ve výsledku se noviny můžou přetrhnout, kdo z nich zveřejní o Octavii víc článků. Simply clever. Upraveno Listopad 1, 201212 r od bojler
Listopad 2, 201212 r To si pis ze bude. TOto je Elegance. Scout bude podobny. Active, Ambition a Sport bude vyzerat inac.
Listopad 2, 201212 r Vyzera to tak, ze aj bezne Octavie dostanu moznost mat 18" disky? Asi po vzore G6 a G7...
Listopad 2, 201212 r Pokud je pravdou, že má Octavia ve III.generaci "vyrůst", pak je i tento předpoklad pravděpodobně pravdivý.
Listopad 2, 201212 r Sedenie bude určite lepšie Nevím kolik má ten maník cm na výšku, ale nepřijde vám, že opěradlo je poněkud kratší?Je to vidět i této fotce: http://www.autobild.de/bilder/wird-er-ein-star-der-neue-skoda-octavia-3696730.html#bild7|ref=http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-iii-erprobungsfahrt-3696659.html
Listopad 2, 201212 r 2 metre a vankúš pod zadkom :'> Sranki: čakal som na tvoju reakciu, tak to sa máme na čo tešiť
Listopad 2, 201212 r Buď je ten sedák krátkej a nebo ten chlap fakt velký hovado :-) Jinak dobrý fotky.
Listopad 3, 201212 r I ta loketka na té fotce je třeba v porovnání s loketkou prodávanou do FII/R o hodně kratší = posunutá víc dozadu. Prohlídněte to někdo pořádně, jestli tam nevylezou pixely po Fotokrámu...!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.