Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Čekej ještě:

- fotky detailů na facebooku

- první fotku ve tmě

- "únik" fotek ze zahraničí při nakládání do kamionu

- první tři fotky na asfaltu

- první fotku interieru

- první testovací den odhalených aut pro novináře

- první cena

- ceník

Upraveno od bojler

ve skratce bude to stejne jako u rapidu :D

Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou...

"Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu.

Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství.

Pokud budou pořád jezdit tak jako dneska, tak hlavně nějakou co nevidět někde rozsekají, protože 160 km/h na dálnici na vrstvě vody v slušném dešti si neodvážil nikdo, jen tak Octavia na F značkách. Asi mají nějaké speciální gumy. :)

samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne :) kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici :) nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách :)

To je pravda, značka F je vlastně možná obdoba značek H, které kdysi znamenaly, že na auto se nevztahují rychlostní limity atd. A tady to platí i tak, že se na auto nevztahují ani fyzikální limity. :D

Jo, dá se s tím jet i tak, jak si ani řidič Subaru netroufl, však je vidět jak bylo ve videu na minulé stránce. Ale právě v Subaru byla nějaká kancelářská krysa, v Octavii jel profík, který na okresce každou zatáčku jede řízeným smykem. :D

To jsem neřekl, že je nemusí jezdit podle předpisů, ale nepředpokládá se to :D

Každopádně to byla rovinka, tak proč by neměl mít odvahu na to, aby s tím jel 160 kmh v dešti :D to že má někdo Subaru neznamená, že s tím umí jezdit :D je spousta lidí, co mají BMW a ani nevědí, že mají pohon na zadní kola a nebo mají řidičák ještě horký z tiskárny :)

A proč by nemohl jet smykem každou zatáčku? Když je na to dost zkušený, tak proč ne :D ne nadarmo se říká .. jednou jedeš zatáčku řízeným smykem a už nikdy jinak :D

samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne :)

Proto ale mají odjezděno stovky / tisíce kilometrů na okruhu a ne v ostrém provozu.

Tak samozřejmě, ale proč to nezkusit i na silnici :D

Nechci rozpoutavat nejaky flame ale taky kdyz jsou podminky tak na dalnici jezdim v desti nekdy tech 160 zatimco vsichni ostatni jezdi 100.

Ono je to právě mnohem lepší než se předjíždět rychlostí o 5km/h vyšší. Pak se do levého cpou na poslední chvilku, nebo tam rovnou zbytečně dlouho zůstávají.

Já bych řekl, že se nedá škatulkovat. Má-li řidič dostatek zkušeností a auto zná, může si dovolit jet i 160 na dešti, neboť cítí, co auto dělá a v případě nouze ví, co dělat.. Jede-li nějaký puboš s čerstvými papíry 160km/h a více, může být nebezpečný i na suchu...

Sám v dešti v rámci bezpečnosti jezdívám méně, měl-li jsem však zpoždění, občas jsem jel kolem 160 i na mokru s tím, že samozřejmě na mokru nejezdím na tempomat a hodně vnímám chování auta.. To jsem však donedávna taky najezdil cca. 400 - 500km denně...

Upraveno od _Denis_

samurai: já bych spíš řekl, že zkouší, co to auto zvládne :) kdyby jezdili podle předpisů, tak těžko poznají maxima toho auta a ty můžeš v klidu říct, že se s tím dá jet 160 kmh po dálnici :) nemluvě o tom, že s tím nejezdí Pepík támhle z kanceláře, ale řidiči, kteří jsou školení a drsnou jízdu v drsných podmínkách :)

no jestli k tomu mohu něco říct dělam v automobilce a taky testuju auta na dráze, a řidiči kteří testujou auta na dálnicích co to auto dokáže nebo nedokáže, jsou úplně normální zaměstnanci a ne nějací profíci. Mnohdy jsou to horší řidiči než támhle blondýny, takže s tím že jsou to profíci školení v drsných podmínkách jsi úplně vedle :)

Upraveno od bazycek

Aha, tak to bych čekal právě opak, že to budou profící a ne nějaké kancelářské krysy, které si půjčí testovací auto na cestu na oběd :D

Čili stejně jako už několik posledních let počínaje snad už Roomem/fábulí dvojkou...

"Řízený" postupný únik informací vedoucí k udržení široký a neustávající medializace značky a tím i k vyššímu povědomí mezi veřejností o příchodu new typu.

Neboli mediální/reklamní politika založená na vysoce sofistikovaný úrovni sociálního inženýrství.

Lidově řečeno šaškárna :-)

Hlavně mě dostává to, jak ze zamaskovanou verzi (včetně vnitřku) jezdí novináři :D to už je hodně divadýlko.

Korejec platí monstr kampaň, Škoda polepí nultou serii foliema. Ve výsledku se noviny můžou přetrhnout, kdo z nich zveřejní o Octavii víc článků. Simply clever.

Upraveno od bojler

Sedenie bude určite lepšie :kol-47:

post-14490-0-58674700-1351864349_thumb.j

To si pis ze bude. TOto je Elegance. Scout bude podobny. Active, Ambition a Sport bude vyzerat inac.

Vyzera to tak, ze aj bezne Octavie dostanu moznost mat 18" disky? Asi po vzore G6 a G7...

Pokud je pravdou, že má Octavia ve III.generaci "vyrůst", pak je i tento předpoklad pravděpodobně pravdivý.

no podle te fotky alespon 2 metry :D

2 metre a vankúš pod zadkom :lol::'>

Sranki: čakal som na tvoju reakciu, tak to sa máme na čo tešiť

Buď je ten sedák krátkej a nebo ten chlap fakt velký hovado :-) Jinak dobrý fotky.

I ta loketka na té fotce je třeba v porovnání s loketkou prodávanou do FII/R o hodně kratší = posunutá víc dozadu. Prohlídněte to někdo pořádně, jestli tam nevylezou pixely po Fotokrámu...!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.