Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Taky si myslím, že jestliže se auta vyrábějí v určitým pořadí a například pro 1 prodejce se vyrábí za měsíc 6-8 aut ve 4-5 různejch výbavovejch úrovních, tak na lince určitě nejedou ihned za sebou - ale dělají se bloky aut se stejnou barvou nebo stejnou/podobnou výbavou, takže celá dodávka pro 1 prodejce se vyrábí třeba i ten měsíc - a ty nejdřív vyrobený auta prostě čekají na ty pozdější na odstavný ploše ve fabrice, aby se všechny v rámci jedný "dodávky" vezly k prodejci na 1 kamiónu - přece jen dopravní náklady nejsou malá položka... No a tak se může stát, že prodejce dostane auto s razítkem vystavení TP "tak starým" - samozřejmě s autem nikdo nejezdil, absolvovalo jen povinný kolečko na zkušební dráze na konci montážní linky a pak cestu na odstavnou plochu...

Vloženo

sehnat dopravu v nějaké blbém termínu je celkem umění... můj prodejce prodává poměrně dost aut přes Škoda Plus a vím od něj, jaký je problém zaplánovat dopravu u Turinského, aby to včas dovezl, neb každý na auto spěchá nejlépe hned... přitom mnohdy dovezou jen jednou auto, dnes jsem byl zrovna u toho, dovezli jen krásného červeného Yetiho (reimpost ze Slovinska), ostatní auta vezli jinam.... na svoje auto jsem díky svátkům 1.5 a 8.5. čekal skoro týden než sehnal prodejce volné místo na kamionu....

Vloženo

Tak jsem na to datum koukal a neuvěřitelné na TP 17.9. a ten den mi prodejce odpoledne volal že právě auto u nich skládají z návěsu....hned jsem se jel podívat, 20.9 jsem ho přebíral, čekalo se jen až dorazí prachy k prodejci na účet...

Vloženo

A taky může nastat určitá situace podobná hře "Škatule škatule hejbejte se" - prostě někdo odřekne objednávku a auto už je mezitím vyrobený, klidně může dojít i k tomu, že je nějakýmu odběrateli nárazově zrušená objednávka ze strany fabriky kvůli nějakýmu průseru - a auta už jsou vyrobený nebo minimálně v takovým stádiu výroby, že jejich storno už se nevyplatí.

 

Pak může dojít k "evidenčnímu přesunu" hotovýho výrobku z jedný objednávky na jinou, pokud se náhodou shoduje už vyrobený a dočasně "odložený" auto s další, pozdější objednávkou - případně se na "reklamačním" pracovišti (kde se ručně "dotahujou" případný resty z normální linky nebo dodatečně realizujou úpravy podle individuální objednávky) přímo ve fabrice auto "doladí" aby sedělo s novou objednávkou. Zákoš nic nepozná, maximálně je příjemně překvapenej, že má auto dodaný o měsíc dřív, než měl původní předpokládanej termín. I takový věci můžou nastat - přes všecko "just in time" řízení výroby a logistiky dodávek...

 

Zdánlivě nesouhlasí akorát to datum, který dělá dojem "omladěnýho" auta. Třeba podle nějakýho náhodně nalezenýho dekodéru VIN na nějaký anglický stránce (a už si bohužel neopamatuju na který - a já blbec jsem si ji neuložil) jsem zjistil, že moje auto je vyrobený 1. prosince - datum prodeje napsaný v servisní knížce  je 18. 12. a velkej techničák nese datum "uvedení do provozu" 21.12. ...

Vloženo

moje O II sjela z linky (2004) a odpoledne byla taky u prodejce... už jsem to tu kdesi psal a jeden Slovák mě za to napadal, že lžu, že jsem znal VIN při nájezdu na linku... potřeboval jsem VIN kvůli nabídce pojištění...

Vloženo

A co je na tom divného? Myslíte si, že budou jezdit s každým autem zvlášť do autosalonu, hned jak ho vyprnou z linky. Hold třeba v Praze, kde je větší odběr aut, tak je čekačka kratší, než v nějakém autosalonu v Litoměřicích, kde si objednají 5 nových aut za měsíc. Tak se hold čeká s dopravou, dokud se nenaplní náklaďák a neodveze se celý várka do autosalonu. Stát se může to, že zrovna nějaký kamion jede kolem a má volné místo, tak na konec kamionu šoupnou jedno auto, které vyloží po cestě a frčí dál.

 

Je to jako u balíčků. Když ho chceš okamžitě, tak si připlatíš. Když nespěcháš, tak ti ho doveze PPL nebo Česká pošta až s hromadou dalších balíků, které se ten den mají někam doručit.

 

To znamená, že pokud někdo má to štěstí a jeho auto je poslední, na které kamion čeká, tak je možné, že ráno ho vyrobí, rovnou šoupnou na kamion a odpoledne je na autosalonu, pokud je to v časových možnostech kamionu, aby tam stihl dojet. A pak jsou na tom kamionu auta, který už stojí 3 týdny na parkovišti a čekají na to vaše poslední auto, aby se naplnil kamion a mohl je odvézt na daný autosalon.

Vloženo (editace)

to asi nebude jak píšeš....málokdy jede celý kamion do jednoho salónu... 

 

je to spíš o tom, že nejsou volné přepravní kapacity, než aby se čekalo na na kamion pro jeden salón... 

 

a popravdě, kdyby majitel salónu z Litoměřic četl co jsi napsal, asi by se divil a možná i urazil, nevěřím tomu, že prodají 5 aut za měsíc....

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

jen pro pochlebovače Hnůjdaje a jiných Nová Octavia mezi finalisty Car of the Year 2014 není to nová informace a samo sebou je anketa pro Evropu, ale stojí za to připomenout, když se tu jinde píše o tuctovém autě, je třeba si uvědomit pojmy a nezaměňovat tuctové za masové a naopak ! taky by se nikomu nelíbilo, kdyby došel do sado maso salónu a obdržel tuctový sex!

 

 

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

určitě O II kliku neměla, proto se nedostala do finále...

 

raději doplním, než aby se tu zase rozpoutala nějaká neplodná diskuze a já zease nebyl popotahován jako lůza a odpad tohoto fóra: 

 

  • Klika má více významů:

    • klika (dveře) – rukojeť pro otevírání a zavírání dveří či oken
    • klika (sociologie) – skupina lidí se společnými zájmy (např. v politice), kteří se všichni navzájem znají
    • klika (teorie grafů) – množina vrcholů grafu, které jsou úplně pospojované hranami
    • otáčivá páka u strojů, pomocí které se něco roztáčí – vizte klikový mechanismus, kliková hřídel
    • klika - část jízdního kola, viz součásti jízdního kola
    • hovorové označení štěstí (z německého Glück=štěstí)
    • klik - posilovací cvik               

 

Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Klika  

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Hravec: Ja porad nejak nechapu tu souvislost. I kdyz to O3 vyhraje, a at to klidne vyhraje, tak to proste nic nezmeni na faktu, ze to bude zejmena v CR zcela tuctove auto, kterych je deset na kazdem rohu. :) Ja osobne ale na tomto faktu nevidim nic dramaticky spatneho.

Vloženo

to asi nebude jak píšeš....málokdy jede celý kamion do jednoho salónu... 

 

je to spíš o tom, že nejsou volné přepravní kapacity, než aby se čekalo na na kamion pro jeden salón... 

 

a popravdě, kdyby majitel salónu z Litoměřic četl co jsi napsal, asi by se divil a možná i urazil, nevěřím tomu, že prodají 5 aut za měsíc....

 

To jsem samozřejmě myslel obrazně, že prodá 5 aut za měsíc :) měl jsem tím namysli, že prodá asi méně aut, než Auto Jarov v Praze nebo jiný autosalon v Brně.

 

Samozřejmě, těch aut se vyrobí hromada, takže se i čeká na to, až se uvolní nějaký kamion, který by to odvezl. A tisíc dalších důvodů, proč se auto dostane na autosalon klidně měsíc od vyjetí z linky :) co musej říkat třeba lidi, kteří si objednají O3 v Řecku.

Vloženo (editace)

Lidi vy mě bavíte. Octavii mám rád (proto sem chodím), měl jsem dvojku a byl sem maximálně spokojený. Nebýt kliky a předraženosti tak dnes jezdím i trojkou. Je to kvalitní a poctivé auto. Ale kdokoli si to kupuje jako něco jiného než jako auto s batohem je mimo.

 

Když se podíváte na recenze Golfu v zahraničí tak na čem se všichni shodnou je že Golf je koncernově nudný, z velké části svou dokonalostí ale nudný. A Octavia je jeho nudnější varianta - pro ty kteří upřednostní větší kapacitu kufru (a český původ) nad jízdními vlastnostmi a komfortnějším zpracováním.

 

To že si kupujete příplatkovou výbavu snad znamená že chcete aby se to auto líbilo Vám. Podobně jako u dítěte má dané auto nejradši jeho majitel a je pochopitelné že si svého "miláčka" vylepšujete, dáte mu metlu atd ... aby se Vám líbil. Pokud čekáte že se z Octavie posadí nazadek všichni co vás uvidí se mihnout u křižovatky nebo že všichni sousedi puknou závistí jaký jste si koupili fáro ... nevím no. Tím že si namlouváme jak sou naše auta krásná a jedinečná jenom dál podporujeme maloměštáctví a provinčnost které je v tomto státu už tak dost.

 

@Hravec: jako jihomoravák se za tvé výstupy dost často stydím

Editováno: , autor: flek
Vloženo

No vidíš a u Tebe to maloměšťáctví čiší z každého slova. Ať si každý pořídí co chce a třeba se hned novému autu vy.ere na střechu. Ale rozhodně nikdo neočekává, teda středně inteligentní člověk že z OIII někdo bude sedět na zádeli. Možná si to myslí ti, co si myslí, že si ostatní myslí, že si ti druzí těch druhých sednou... :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44:  

Vloženo

No tak soudím tak podle obavy že nasazené zástěrky by zničily ten epický feeling kvůli kterému máme naši Octavii tak rádi. Mě by toto teda u takového auta v situaci kdy mám problém že si špiním ruce o kliky řešit nenapadlo. 

Vloženo

Problém je v tom, že zástěrky nemají vůbec vliv na to, jak je auto špinavé nebo není. Zástěrky jsou od toho, aby zachytávaly kamínky. Auto bude jak prase ať máš zástěrky nebo nemáš :)

Vloženo

@Hravec: jako jihomoravák se za tvé výstupy dost často stydím

 

na to máš samo sebou právo a nikdo ani já ti ho brát nebudu.... ale přečti i znovu co jsem napsal a co píšeš ty....  jsi mimo osu, až sem budeš chtít napsat nějaký zajímavý příspěvek, který tu ocení ostatní, rád ti zatleskám a rád se poučím...ale o tom dost pochybuji, kritizovat umí každý a maloměšťáci nejvíc ze všeho.... holt česká povaha....

Vloženo

Problém je v tom, že zástěrky nemají vůbec vliv na to, jak je auto špinavé nebo není. Zástěrky jsou od toho, aby zachytávaly kamínky. Auto bude jak prase ať máš zástěrky nebo nemáš :)

 

přečti si co píše kačer a ostatní... nemáš pravdu... zástěrky, přední, mají sakra vliv na špinění boků auta.... alespoň na O III to tak je... a nemyslím si, že na jiném autě by to mělo být jinak....

Vloženo

Řešili jsme to už několikrát s klukama. Speciálně u F1. 2 Fabie vedle sebe. Jedna bez a druhá s. Obě špinavé úplně stejně. Možná bych i řekl, že ta bez byla čistčí, páč proud vody z kol jí čistila, narozdíl od té, co má zástěrky je špinavá jen od toho "vodního prachu", který se na ní lepil za jízdy :)

Vloženo

POZOR, zde jsi ve fóru Octavia III a pokud nemáš zkušenost se špiněním Octavie III - prosím zdrž se takových rozsudků, když tu píšou lidi co je mají a mají tedy i tu zkušenost, prostě u O III se špiní kliky zevnitř, což u O II nebylo...

 

mimochodem, kdyby silnice nebyly špinavé a dálnice prosolené, možná bych souhlasil s tím, že voda auto omývá....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...