Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak to mám neskutečnou radost. V současné OII mám volant pošitý kůží a na deváté a třetí hodině je právě ta perforovaná a moc mi to vyhovuje. Když to srovnám s tátovým koženým továrním volantem z OIIFL tak je to smutné srovnání v neprospěch továrny. To mi MB udělala velkou radost.  :kol-47: Díky za info.

Vloženo (editace)

doporučuji TOTO těm co mají textilní potahy, neb ta loketní opěrka se neskutečně zasírá, měl jsem v O II FL a max. spokojenost - mají i různé podšití (červená a bílá, krom černé)

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Flag - jasně že se mačká o loketku, když s opěrkou v původním designu "jaxitaxi" nikdo nepočítal. A ani když ji nějakej "umělec inžinýr" navrhoval, tak mu jeho nulová představivost nedokázala vytvořit prostorovej obrázek, podle kterýho by aspoň učunil na spodku loketky vybrání pro zdviženou ručku - prostě pravá ruka jako obvykle nevěděla a ani neví, co dělala a dělá ta levá...

Vloženo (editace)

Zkoušel jsem a opěrka je v kontaktu se zataženou ručkou jen když je docela vepředu.

 

... a dole....

 

mně se také nedotýká...

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

Mě taky přijde, že lidi už nevědí, co by na autu našli a vytkli, vymýšlí si už nesmysly. Takovým lidem jedině poradit, ať si koupí BMW, nebo vlezou do nějakého korejce či Itala....aby viděli co je to závada :)

Vloženo

Zrovna konflikt ruční brzdy s loketkou považuji za docela zásadní vadu. To je prostě šlendrián ve vývoji a je ostudné, že se to dostalo do sériové výroby. Ještě navíc s poznámkou v návodu, že před zatažením ruční brzdy je nutné odsunout loketku dozadu. To jako při každém rozjezdu v kopci? O nějakém vrzání či rachtáni jsem ochoten diskutovat, ale tohle je přece už z principu blbě.

Vloženo (editace)

už je nové video pro O III - daleko hezčí a zajímavější - ještě že ty drony existují, jinak ba to tak pěkně nenatočili...

 

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo

teď jsem se díval a asi jsem objevil Ameriku, že u naftových CR motorů už na rozdíl od PD motorů není chladič paliva vracejícího se do nádrže ...  :kol-32:  trochu mi to hlava nebere... CR má přeci větší tlaky ...

Vloženo

Asi usoudili, že to není nutné, protože ve skutečnosti CR u OIII má " jen" 1800 barů (OII 1600 - 1800 barů), na rozdíl od starších solenoidových PD s 2050 bary a PD s piezovstřikovači dokonce až 2200 barů.

Vloženo

Taky se jedná o to, ODKUD jde zpáteční vedení do nádrže - jestli je přepad ještě před vysokotlakým čerpadlem, tak chladič může bejt zbytečnej, jestli ale do přepadu jde palivo až ZA vysokotlakem, tak tam by chladič opodstatnění měl. Řekl bych, že v tom uspořádání mezi PD a CR bude určitě nějakej rozdíl v místě vzniku vysokýho tlaku minimálně, takže tam bude určo i rozdíl v místě přepadovýho odvodu nadbytečnýho paliva...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...