Květen 6, 201411 r Tak to mám neskutečnou radost. V současné OII mám volant pošitý kůží a na deváté a třetí hodině je právě ta perforovaná a moc mi to vyhovuje. Když to srovnám s tátovým koženým továrním volantem z OIIFL tak je to smutné srovnání v neprospěch továrny. To mi MB udělala velkou radost. Díky za info.
Květen 7, 201411 r doporučuji TOTO těm co mají textilní potahy, neb ta loketní opěrka se neskutečně zasírá, měl jsem v O II FL a max. spokojenost - mají i různé podšití (červená a bílá, krom černé) Upraveno Květen 9, 201411 r od Hravec
Květen 7, 201411 r Koukám, že na tom autě mají také vytlačený důlek v madle ruční brzdy jak se mačká o loketku.
Květen 9, 201411 r Flag - jasně že se mačká o loketku, když s opěrkou v původním designu "jaxitaxi" nikdo nepočítal. A ani když ji nějakej "umělec inžinýr" navrhoval, tak mu jeho nulová představivost nedokázala vytvořit prostorovej obrázek, podle kterýho by aspoň učunil na spodku loketky vybrání pro zdviženou ručku - prostě pravá ruka jako obvykle nevěděla a ani neví, co dělala a dělá ta levá...
Květen 9, 201411 r Zkoušel jsem a opěrka je v kontaktu se zataženou ručkou jen když je docela vepředu.
Květen 9, 201411 r Mno u RS ani to ne, tady znamená zatažená ruční brzda o 3 zoubky víš než normal. Takže dokud se nevytahá lanko, tak cajk :-)
Květen 9, 201411 r Zkoušel jsem a opěrka je v kontaktu se zataženou ručkou jen když je docela vepředu. ... a dole.... mně se také nedotýká... Upraveno Květen 9, 201411 r od Hravec
Květen 9, 201411 r Mě taky přijde, že lidi už nevědí, co by na autu našli a vytkli, vymýšlí si už nesmysly. Takovým lidem jedině poradit, ať si koupí BMW, nebo vlezou do nějakého korejce či Itala....aby viděli co je to závada
Květen 12, 201411 r Zrovna konflikt ruční brzdy s loketkou považuji za docela zásadní vadu. To je prostě šlendrián ve vývoji a je ostudné, že se to dostalo do sériové výroby. Ještě navíc s poznámkou v návodu, že před zatažením ruční brzdy je nutné odsunout loketku dozadu. To jako při každém rozjezdu v kopci? O nějakém vrzání či rachtáni jsem ochoten diskutovat, ale tohle je přece už z principu blbě.
Květen 12, 201411 r už je nové video pro O III - daleko hezčí a zajímavější - ještě že ty drony existují, jinak ba to tak pěkně nenatočili... Upraveno Květen 12, 201411 r od Hravec
Květen 13, 201411 r Jo pěkný, překvapuje mě, že je tam ještě dost ruční práce (nandavání nárazníků atd....), na konci na parkingu polovina aut bílých
Květen 13, 201411 r teď jsem se díval a asi jsem objevil Ameriku, že u naftových CR motorů už na rozdíl od PD motorů není chladič paliva vracejícího se do nádrže ... trochu mi to hlava nebere... CR má přeci větší tlaky ...
Květen 13, 201411 r Asi usoudili, že to není nutné, protože ve skutečnosti CR u OIII má " jen" 1800 barů (OII 1600 - 1800 barů), na rozdíl od starších solenoidových PD s 2050 bary a PD s piezovstřikovači dokonce až 2200 barů.
Květen 13, 201411 r Taky se jedná o to, ODKUD jde zpáteční vedení do nádrže - jestli je přepad ještě před vysokotlakým čerpadlem, tak chladič může bejt zbytečnej, jestli ale do přepadu jde palivo až ZA vysokotlakem, tak tam by chladič opodstatnění měl. Řekl bych, že v tom uspořádání mezi PD a CR bude určitě nějakej rozdíl v místě vzniku vysokýho tlaku minimálně, takže tam bude určo i rozdíl v místě přepadovýho odvodu nadbytečnýho paliva...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.