Clint Vloženo 9. Březen 2015 Vloženo 9. Březen 2015 Jo, na pojistku. Cinkla mi hláška na MD a vítr začal hučet v kabině, zřejmě dekomprese Ještě, že jsem byl připoutanej. Samozřejmě, volal jsem následně do autorizáku, kde měli přijít na cvakání v B sloupku a oni se mi hrabali v zadních dveřích, aniž by mi něco řekli. Dveře najednou nešly zavřít, při lehkém dovření se odrazily a zůstávaly na pojistce. Tak jsem jel dnes ráno do svého autorizáku v Rakovníku a tam opět velmi ochotný servisák, za půl minuty po problému. Citovat
bicista Vloženo 10. Březen 2015 Vloženo 10. Březen 2015 Dnes vysel novy cenik na S3, nevite jak je to s novym cenikem pro O3 na novy MR2016 kdyz twm maji byt nove motorizace ? nema ho nekdo nebo kde ho pripadne najdu ke stazeni ? diky. Citovat
bicista Vloženo 10. Březen 2015 Vloženo 10. Březen 2015 Nejsem spatne, kdyby si cetl ptal jsem se na pripadny novy cenik O3 spojeny s novym MR2016 Citovat
Clint Vloženo 10. Březen 2015 Vloženo 10. Březen 2015 Já ani nevím, že by měli měnit motorizace...co zmizí? Určitě větší obsahy Citovat
bicista Vloženo 10. Březen 2015 Vloženo 10. Březen 2015 (editace) Tak treba 1.4/103Kw zmizi a bude nahrazen 1.4/110kw s vypinanim valcu. Jenze tenhle moturek je drazsi, treba u VW o 35tis. coz mi dela caru pres rozpocet, Potrebuji znat co nejdrive ceny, abych vedel zda mam premluvit sefa ze mi ma objednat O3 hned nebo klidne pockame na Novy MY2016 mam totiz financni limit a tim bych v pripade zdrazeni musel ubrat na vybave. Nikdo ale nevi zda 103kw zmizi nebo bude taky zachovan, v salonu si mysli ze bude, jelikoz ten motor je relativne novy. I kdyby to tak bylo tak chci DSG a to zas nevim zda treba skoda navymysli ze DSG pujde jen s tim silnejsim. Jinak ostani zmeny :Od konce května bude emisní normu EU 6 splňovat i celá paleta motorů modelu ŠKODA Octavia. Spektrum benzinových motorů EU 6 u modelu Octavia sahá od agregátu 1,2 TSI/63 kW (86 k) až po motor 2,0 TSI o výkonu 169 kW (230 k) v novém sportovním modelu ŠKODA Octavia RS 230. Výkonnější verze čtyřválce 1,2 TSI má o 4 kW (5 k) vyšší výkon než dosud (81 kW místo 77 kW), u motoru 1,4 TSI stoupá maximální výkon ze 103 kW na 110 kW. Nabídka naftových motorů pro země Evropské unie bude zahrnovat motory 1,6 TDI o výkonu 66 a 81 kW (90 a 110 k) a motor 2,0 TDI s výkonem 110 a 135 kW (150 a 184 k). Editováno: 10. Březen 2015, autor: bicista 1 Citovat
Clint Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 To vypínání válců u 1.4 tsi, to bude luxus :-D Jezdit na dva válce s obsahem 700 jak kdejaká slabá motorka Citovat
bicista Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 Tak asi blbe to nebude, kdyz clovek pojede kontinualne, netreba vykonu, je to lepsi nez vykon skrtit a nechat valce pracovat, zapina se to a vypina v milisekundach. Je to delany solenoid ventilama ktery posunou cast vackovy hridele mimo ventili. Spis je otazka aby to nejak nebylo casem poruchovy, neblblo atp. Kazda takova ficura vyvolava potencionalni problemy. Takze mne jako nevadi ze se neco vypne kdyz to motor nepotrebuje, Spis se bojim problemum a financni narocnosti pripadnych oprav. Ten Brusel je zkaza automobilismu za honbou vysich cisel EuroX. Video o pricipu zde: Citovat
Clint Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 (editace) Nebude docházet k teplotním výkyvům? Editováno: 11. Březen 2015, autor: Clint Citovat
Pawouk Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 Borci, vypínání válců se provozuje již desítky let u jinačejších motorů, než je nějaká 1,4. Citovat
Pawouk Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 Mně by z principu fungování nevadilo - je dost vysoká pravěděpodobnost, že při mém stylu provozování motoru by se to celkem dost využívalo, jen mám poněkud obavu o spolehlivost příslušných součástí toho systému. 1 Citovat
Hurikan88 Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 (editace) jako tu naftu? ;-) Editováno: 11. Březen 2015, autor: Hurikan88 1 Citovat
Clint Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 Ještě víc Však neboj, já tu naftu prodám a půjdu nazpátek do benzínu 1 Citovat
KubinoPv Vloženo 11. Březen 2015 Vloženo 11. Březen 2015 Nebude docházet k teplotním výkyvům? I kolem nepoužívaných válců proudí teplá voda a studený vzduch pro ochlazování pístu to nenasává. V podstatě je to jako když sundáš nohu z pedálu plynu. Souhlas s Pawem o spolehlivost. Za mne obavy o ty "čudlíky" přesouvající tu část vačky. Odlomí se a je vymalováno. Citovat
mischicka Vloženo 13. Březen 2015 Vloženo 13. Březen 2015 To by ses takhle mohl dívat na všechno - samozřejmě to nejsou sovětské mechanické stroje, které přežily i jaderný útok, ale než to pustí na trh, testují to podle mne dostatečně. Citovat
Pawouk Vloženo 13. Březen 2015 Vloženo 13. Březen 2015 No právěže s náběhem výroby u VW s tímto systémem nějaké problémy údajně byly. 1.2 TSI jistě byla také řádně testována a výsledky vidíme dodnes... Citovat
bitttpower Vloženo 23. Březen 2015 Vloženo 23. Březen 2015 (editace) Zde je úprava 1.4 TSi na 170 koníků: Škoda Octavia 1.4 TSI má po úpravě 170 koní, jede až 250 km/h Editováno: 23. Březen 2015, autor: bitttpower Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Březen 2015 Vloženo 23. Březen 2015 Škoda Octavia 1.4 TSI má po úpravě 170 koní, jede až 250 km/h... ale jak dlouho....? Citovat
bicista Vloženo 24. Březen 2015 Vloženo 24. Březen 2015 (editace) Ja s ni jel 240 i bez upravy , takze nevim o jakem omezovaci na 215 v clanku mluvi, bud mi ho v SA zapomeli aktivovat nebo mi tacho ukazovalo uplny bludy. Editováno: 24. Březen 2015, autor: bicista 1 Citovat
kacer1 Vloženo 24. Březen 2015 Vloženo 24. Březen 2015 (editace) Tak koukám jako blázen ale 1.4TSI se co se týká jízdních výkonů se povedla!!! Otec ji má taky zatím jsem neměl možnost ji takto provětrat. Při sprintu na 400m RS TDI a 1.4 TSI plně srovnatelné (samo bez chipu) Editováno: 24. Březen 2015, autor: kačer 2 Citovat
Pawouk Vloženo 24. Březen 2015 Vloženo 24. Březen 2015 Ja s ni jel 240 i bez upravy , takze nevim o jakem omezovaci na 215 v clanku mluvi, bud mi ho v SA zapomeli aktivovat nebo mi tacho ukazovalo uplny bludy. Tak jsou to novinky.cz... Zkoušel jsi někdy v jakých otáčkách zasáhne jejich omezovač? Citovat
bicista Vloženo 24. Březen 2015 Vloženo 24. Březen 2015 (editace) nene. Ja to nikdy moc netocim, jsem snad nikdy nebyl v cervenym vzdy max tak do 5,5tis dal jsem nikdy nezkousel jit Editováno: 24. Březen 2015, autor: bicista 1 Citovat
Pawouk Vloženo 24. Březen 2015 Vloženo 24. Březen 2015 Měkota, tak to jednou pořádně vytoč. Vidím, že červená začíná až na 6500 ot., což je o 500 víc, než na staré 1.4 TSI. Ale ta to právě utne na 6500 ot. což je třeba na trojku 150 km/h. Citovat
XJOHNNYX Vloženo 25. Březen 2015 Vloženo 25. Březen 2015 Jsem jednou slysel od jedne slecny, ze ji v autoskoke rikali, ze cim blize je k cerveneme poli otackomeru, tim vice motoru ublizuje :-D takze se v realu ten benzin nikdy nepodival nad 3,5 tis otacek :-D Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.